Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=медіакритика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
002
П 64


    Потятиник, Борис В..
    Медіа: ключі до розуміння [Текст] : научное издание / Б. В. Потятиник. - Львів : ПАІС, 2004. - 312 с. - (Медіакритика). - Літ.: с. 283-290. - ISBN 966-7651-18-5 (в пер.) : 50.40 грн.
    Зміст:
ДОДАТКИ
Шрамм, В. Чотири теорії преси / І. Дзюба; В. Герберс; В. Войтенко; Д. Ловренс; А. Франс. - С .255-259
Дзюба, І. Тридцять років із Сталіним. П’ятдесят років без Сталіна / В. Герберс; В. Войтенко; Д. Ловренс; А. Франс. - С .260
Герберс, В. Війна світів / В. Войтенко; Д. Ловренс; А. Франс. - С .261-262
Войтенко, В. Шокова футурологія / Д. Ловренс; А. Франс. - С .263-264
Ловренс, Д. Порнографія і непристойність / А. Франс. - С .265
Франс, А. Перший одяг / А. Франс. - С .266-267
ДРНТІ
ББК 76.0 + 76.12
РУБ 002
Рубрики: Медіа-критика
   Мас-медіа

   Телебачення

   Інтернет

   Медіа

   Засоби масової інформації (ЗМІ)

   Засоби масової комунікації

   Медіанасильство

   Періодичні видання

   Цензура

   Віртуальність

   Свобода в журналістиці

   Реклама

   Інформація

   Еротика

Кл.слова (ненормовані):
преса -- вільна преса -- медіум

Примірників всього: 20
Ч.З.№3 (12), ав (3), Ч.З.№2 (2), аб (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№3 (12), ав (3), Ч.З.№2 (2), аб (2), фб (1)
Знайти схожі

2.
76.0(4УКР)
П 11


    Пічугіна, Юлія.
    Цензура як бар’єр у соціально-комунікаційних каналах / Ю. Пічугіна // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 6. - С. 44-47. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2076-9326
ББК 76.0(4УКР)
Рубрики: Соціально-комунікаційні канали--цензура
Кл.слова (ненормовані):
цензура -- комунікаційні канали -- документна комунікація -- електронна комунікація -- мультимедіа -- медіакритика -- комунікаційний бар’єр
Анотація: Розглянуто зміни, які сталися з цензурою в добу формування єдиного інтеграційного комунікаційного простору. Акцентовано на документній та електронній комунікаціях і на прояві комунікаційних бар'єрів у них. Встановлено місце сучасної цензури в системі соціальних комунікацій.


Є примірники у відділах:
ІБв Прим. 1 (1 прим.)
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

3.
Шифр: ВОУ1/2014/4
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2014р. N 4
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Герменевтика освіти : (спроба теоретичного аналізу) / Віктор Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: 3 назви.
Корсак, Костянтин. Основи нової національної ідеї у контексті розвитку вищої освіти України / Костянтин Корсак. - С.10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
Рябченко, Володимир. Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект / Володимир Рябченко. - С.16-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Похресник, Анатолій. Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє / Анатолій Похресник. - С.23-28. - Бібліогр.: 13 назв.
Нестерова, Марія. Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти / Марія Нестерова. - С.29-34. - Бібліогр.: 9 назв.
Колос, Катерина. Типологія компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / Катерина Колос. - С.35-43. - Бібліогр.: 15 назв.
Береза, Вадим. Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві / Вадим Береза. - С.44-49. - Бібліогр.: 5 назв.
Козлов, Дмитро. Формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи: зарубіжний досвід / Дмитро Козлов. - С.50-58. - Бібліогр.: 16 назв. : табл.
Федоров, Олександр. Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / Олександр Федоров. - С.59-70. - Бібліогр.: 17 назв. : мал.
Шелюк, Людмила. Світовий досвід демократизації освітньої політики / Людмила Шелюк. - С.71-76. - Бібліогр.: 5 назв.
Бак, Мирослав. Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти / Мирослав Бак. - С.77-84. - Бібліогр.: 2 назви.
Онкович, Ганна. Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія / Ганна Онкович. - С.85-93. - Бібліогр.: 12 назв.
Козієвська, Олена. Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції) / Олена Козієвська. - С.94-100. - Бібліогр.: 13 назв. : табл.
Колесниченко, Наталія. Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини / Наталія Колесниченко. - С.101-108. - Бібліогр.: 12 назв.
Ланських, Оксана. Мовні стратегії в системі державної освітньої політики / Оксана Ланських. - С.109-113. - Бібліогр.: 7 назв.
Покажчик публікацій журналу за 2014 рік. - С.114-116
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
74
Ф 33


    Федоров, Олександр.
    Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / Олександр Федоров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 59-70 : мал. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74
Рубрики: Підготовка вчителів--підготовка до медіаосвіти школярів--Росія
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіакритика -- медіакомпетентність -- аналітичне мислення
Анотація: У теоретичній моделі, що синтезує завдання медіаосвіти і медіакритики для ефективного розвитку медіакомпетентності та аналітичного мислення майбутніх педагогів, їх цілеспрямованої підготовки до медіаосвіти школярів, представлені такі компоненти: 1) початковий констатувальний компонент: констатація та аналіз рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) відносно медіа та медіатекстів у певній аудиторії на початковому етапі навчання; 2) формувальний компонент: теоретична складова (блоки теоретичної підготовки аудиторії в галузі медіаосвіти і медіакритики), тобто вивчення аудиторією методів і форм медіаосвіти; і практична складова (блок аналітичної та креативної діяльності аудиторії відносно медіа; блок технології підготовки аудиторії до медіаосвіти школярів); 3) підсумковий констатувальний компонент (блок проведення тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; блок аналізу результатів тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; 4) результативний компонент: підвищення рівнів медіакомпетентності аудиторії, зокрема і на матеріалі аналізу взаємовідносин медіа та соціуму й аналізу медіатекстів різних видів і жанрів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 51591
Кількість відвідувачів 631
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя