Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=опанування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-43 
1.
378
П 19


    Пасинок, В. Г.
    Мовна підготовка студентів як загальнопедагогічна проблема [Текст] : монографія / В. Г. Пасинок ; Міністерство освіти України. Харківський нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х. : [б. в.], 1999. - 154 с. - Бібліогр.: с. 141-153. - ISBN 966-7728-04-8 : 3.40 грн.
    Зміст:
Теоретичні питання мовної підготовки студента.
Формування мовної культури студента як завдання вузу . - С .52
Зміст і сутність мовної підготовки студента в контексті педагогічної майстерності.
Універсальність і конкретно-предметна природа мовленнєвої діяльності особи . - С .65
Мовленнєва діяльність та самореалізація і саморегуляція особи. . - С .76
Мовна підготовка вчителя як основний показник педагогічної майстерності. . - С .85
Дидактичний феномен мовної культури вчителя. . - С .97
Методика формування мовної підготовки студента - майбутнього вчителя.
Нові підходи та мотивації процесу засвоєння мовленнєвої культури. . - С .109
Функції мовленнєвої діяльності студента. . - С .117.
Структура мовленнєвої культури та педагогічні умови опанування нею. . - С .131
ДРНТІ
ББК 74.48.2 + 81.411.1-7
РУБ 378


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
512(075.2)
К 96


    Кушнір, Ісаак.
    Алгебра: від опанування до захоплення [Текст] : посібник для учнів 7-9 класів / І. Кушнір, Л. Фінкельштейн. - К. : Факт, 2002. - 448 с. : іл. - ISBN 966-664-057-0 (в пер.) : 21.40 грн.
Є автограф: Кушнір, Ісаак; Фінкельштейн, Леонід
ДРНТІ
ББК 22.14я721
РУБ 512(075.2)

Анотація: Велика кількість задач і вправ(більшість з яких розв'язані), чітка структура, стислість, повнота теоретичних відомостей, наявність дидактичних матеріалів роблять посібник цікавим і корисним. Для учнів шкіл загальноосвітніх та спеціалізованих, вчителів математики, репетиторів.


Дод.точки доступу:
Фінкельштейн, Леонід
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
Шифр: ПП/2003/5
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2003р. N 5
Зміст:
Ложкин, Г. В. Психолог спорта в измерении профессиональной подготовки / Г.В. Ложкин. - С.1-3
Кл.слова: Акмеологічні інваріанти, Конфлікти
Зубкова, І. Ю. Психологічні особливості Я-образу вчителя-професіонала за структурними компонентами цілісної моделі / І.Ю. Зубкова, . - С.4-11
Рудомьоткіна, О. А. Психологічна культура старшокласників як соціально-педпгогічна умова розвитку психічної суб’єктності особистості старшокласника / О.А. Рудомьоткіна. - С.12-16
Цыбур, Е. Н. Теоретические подходы к исследованию феномена любовных аддикаций (зависимостей) в зарубежной и отечественной психологии и психотерапии / Е.Н. Цыбур. - С.17-22
Гуменюк, О. Є. Маніпуляція як різновид психологічного впливу / О.Є. Гуменюк. - С.23-26
Хомик, В. С. Моральний вимір свідомості юнаків: український досвід / В.С. Хомик. - С.27-34
Заика, Е. В. Методики исследования эмоций в клинической психологии / Е. В. Заика, М. Ю. Лотоцкая. - С.35-53
Мізерна, О. О. Корекційна тренінгова програма "самовдосконалення" для подолання агресивних проявів серед підлітків / О.О. Мізерна. - С.54-60
Суровцев, В. В. Формування у молодших школярів виконавської майстерності засобами театральної педагогіки / В.В. Суровцев. - С.61-67
Романовська, Д. Д. Тренінгове опанування учнями проблемно-вирішальної поведінки / Д.Д. Романовська. - С.68-74
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Романовська, Д. Д.
    Тренінгове опанування учнями проблемно-вирішальної поведінки [Текст] / Д.Д. Романовська // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N5. - С. 68-74


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: ПП1/2003/3/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2003р. N 3/4
Зміст:
Кузь, В. Г. Досліджуємо педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського / В.Г. Кузь. - С.6-16
Побірченко, Н. С. Здоровотворні ідеї Василя Сухомлинського у валеологічному вихованні школярів / Н.С. Побірченко. - С.17-40
М’ясоїд, П. А. Наукова раціональністьі стилі теоретизації у психології / П.А. М’ясоїд. - С.41-52
Кравченко, Т. В. Формування соціальної поведінки особистості за Робертом Мертоном / Т.В. Кравченко. - С.52-62
Іванчук, М. Г. Інтеграція - провідна тенденція сучасного пізнання / М.Г. Іванчук. - С.62-72
Хохліна, О. П. Мета освіти в контексті теорії формування загальних і спеціальних здібностей / О.П. Хохліна. - С.72-76
Ганнусенко, Н. І. Позашкільна освіта: трансформація функцій / Н.І. Ганнусенко. - С.87-95
Вєтохов, О. М. Проблема самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний аспект / О.М. Вєтохов. - С.96-105
Устименко, Т. А. Можливості психологічного аналізу феномена етноцентризму / Т.А. Устименко. - С.113-120
Авдєєва, І. М. Корекція рольових уявлень педагогів про психічні особливості підлітків / І.М. Авдєєва. - С.120-130
Порсева, Х. О. Психічні особливості ціннісних орієнтацій людей поважного віку / Х.О. Порсева. - С.131-141
Вольфовська, Т. О. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації / Т.О. Вольфовська. - С.141-148
Лавреньєва, О. О. Освітні процеси з погляду концепцій інтелекту / О.О. Лавреньєва, . - С.76-86
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Вєтохов, О. М.
    Проблема самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний аспект [Текст] / О.М. Вєтохов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N3/4. - С. 96-105
ДРНТІ
ББК 81.2
Рубрики: викладання іноземної мови


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2

Знайти схожі

7.
Шифр: П697217/2004/9
   Журнал

Психолог. Бібліотека [Текст] : науково-виробниче видання/ Бібліотека "Шкільного світу". - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 20022010 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 9 (Підліток : як йому допомогти)
Зміст:
Гнєзділова, М. Спілкування та поведінка підлітків / М. Гнєзділова. - С.15-25.
Максимова, Н. Психокорекційна робота з підлітками групи ризику / Н. Максимова. - С.26-34.
Швець, Г. Подолання проблем девіантної поведінки школярів / Г. Швець. - С.42-52.
Вереніч, Н. Особливості тривожності сучасних підлітків / Н. Вереніч. - С.60-64.
Сисун, М. Програма корекції шкільної тривожності в підлітків / М. Сисун. - С.65-90.
Романовська, Д. Тренінгове опанування учнями проблемно-вирішальної поведінки / Д. Романовська. - С.91-114.
Брандес, В. Усвідомлення життєвих цінностей учнями-старшокласниками / В. Брандес. - С.115-119.
Кл.слова: психологічний театр, тренінг
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Романовська, Д.
    Тренінгове опанування учнями проблемно-вирішальної поведінки [Текст] / Д. Романовська // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N9(Підліток : як йому допомогти). - С. 91-114.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія поведінки
   дитяча психологія

   тренінг

   Проблемні групи



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: ЗЛШУ-1/2006/11
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст]/ Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та видавництво "Антросвіт". - К. : "Антросвіт", 1996 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 11
Зміст:
Назарець, В. М. Проблематика і система образів роману М. Булгакова" Майстер і Маргарита" / В.М. Назарець, Г.В. Фінчук. - С.4-6
Гузь, О. О. До опанування засад методики навчального діалогу та особливостей структури сучасного уроку літератури / О.О. Гузь. - С.14-23
Каніболоцька, О. А. Формування вміння здійснювати композиційний аналіз художнього твору на уроках зарубіжної літератури : На матеріалі роману В. Голдінга " Володар мух" / О.А. Каніболоцька. - С.24-29
Кашуба, Є. І. Система уроків з вивчення роману Д.Дефо " Робінзон Крузо". 6 клас / Є.І. Кашуба. - С.36-41
Свінтозельська, Н. І. Що робить людину щасливою? : Урок за твором Ч. Дікенса " Різдвяна пісня у порозі" / Н.І. Свінтозельська. - С.52-53
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Гузь, О. О.
    До опанування засад методики навчального діалогу та особливостей структури сучасного уроку літератури [Текст] / О.О. Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2006. - N11. - С. 14-23
Рубрики: уроки літератури
   навчання діалогічне



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

11.

З-41


   
    Збірник наукових статей викладачів та студентів факультету іноземних мов [Текст] / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. кол.: Т. Г. Чувакова [та ін.]. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 203 с. - 19.08 грн.
    Зміст:
Шевченко, С. І. Лексичні вправи на заняттях з англійської мови у мовних вищих навчальних закладах / С. І. Шевченко, І. А. Анатольєва. - С .10-13
Халимон, Ірина Йосипівна. Проблеми вступного корективного курсу / І. Й. Халимон, А. П. Штепура. - С .14-22
Абрамович, Антоніна Миколаївна. Особливості навчання синтаксичного аналізу англійського речення / А. М. Абрамович, О. М. Таран. - С .23-28
Грицай, Антоніна Модестівна. Комунікативно зорієнтоване навчання іноземної мови / А. М. Грицай, І. І. Колесник. - С .29-33
Заєць, Галина Дмитрівна. Засоби вираження функціонально-семаничної категорії парності / Г. Д. Заєць. - С .34-38
Бойко, Л. П. Проблема виховання особистості майбутнього вчителя сьогодні / Л. П. Бойко. - С .39-44
Давиденко, О. В. Створення комунікативних ситуацій на заняттях з англійської мови засобами відеоматеріалів / О. В. Давиденко. - С .45-54
Іващенко, Н. І. Проектна діяльність на уроках англійської мови як засіб формування мотивації учнів / Н. І. Іващенко. - С .55-59
Думенко, Л. Г. Удосконалення післядипломної освіти на базі обміну практичної науково-дослідницької роботи та заснування творчих центрів спеціалістів іноземних мов / Л. Г. Думенко. - С .60-69
Євтушик, Лариса Петрівна. Дидактизація пісенного матеріалу на заняттях з німецької мови / Л. П. Євтушик. - С .70-75
Козієнко, Ю. В. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів, які вивчають англійську мову як другу спеціальність (1-й рік навчання) / Ю. В. Козієнко. - С .76-81
Копенкіна, Л. О. Особливості організації роботи з газетним матераілом на базі французької преси / Л. О. Копенкіна. - С .82-90
Майстренко, О. М. Роль викладача у створенні соціально-психологічного клімату в студентських групах першого року навчання / О. М. Майстренко. - С .99-103
Сальніков, А. С. Актуалізація фрейму "родина" як спосіб вказівки на цільову аудиторію в автомобільній рекламі / А. С. Сальніков. - С .113-117
Терещенко, В. Я. Когнітивний підхід до викладання латинської мови на білінгвальній основі / В. Я. Терещенко. - С .118-123
Тонкогон, Л. М. Проблеми опанування та розширення іншомовного словникового запасу / Л. М. Тонкогон. - С .124-132
Федоренко, І. С. Формування та розвиток інтегративного мислення студентів першого курсу на заняттях з практики усного та писемного мовлення / І. С. Федоренко. - С .140-146
Данильченко, Н. В. Формування фонетичної компетенції на початковому етапі вивчення англійської мови / Н. В. Данильченко. - С .147-154
Черней, О. І. Формування готовності вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / О. І. Черней. - С .155-158
Богдан, І. І. Особливості навчання граматики англійської мови в початковій школі / І. І. Богдан. - С .159-166
Козаченко, А. В. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів США / А. В. Козаченко. - С .180-187
ББК 81.2я43
РУБ
Рубрики: Кафедра іноземних мов
   Викладання англійської мови в школі

   Підготовка вчителів іноземної мови

   викладання іноземної мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
факультет іноземних мов НДУ -- праці викладачів НДУ


Дод.точки доступу:
Чувакова, Тетяна Григорівна \ред.\; Тезікова, Світлана Володимирівна \ред.\; Потапенко, Сергій Іванович \ред.\; Чекаль, Галина Степанівна \ред.\; Долматова, Марина Петрівна \ред.\; Палій, Олександр Анатолійович \ред.\; Таран, Олена Миколаївна \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
фб (1), Ч.З.№2 (1), нмк іноз. мов (5), аб (3)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), нмк іноз. мов (5), аб (3)
Знайти схожі

12.
Шифр: ПП1/2011/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 1
Зміст:
М’ясоїд, П. А. В. А. Роменець : від історичної до канонічної психології / П. А. М’ясоїд. - С.5-16. - Бібліогр.: 11 назв.
Іванко, А. Б. Убитий диктатурою партійного авторитаризму : [про видатного українського педагога В. О. Сухомлинського] / А. Б. Іванко. - С.17-31. - Бібліогр.: 19 назв.
Пам’ятка авторові. - С.32
Бех, І. Д. Категорія совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех. - С.33-42. - Бібліогр.: 13 назв.
Зайцева, Л. І. Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева. - С.43-53. - Библиогр.: 7 назв.
Рудишин, С. Д. Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин. - С.54-59. - Бібліогр.: 4 назв.
Лукашова, Н. І. Історичний підхід до вивчення навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова. - С.60-73. - Бібліогр.: 20 назв.
Пляка, Л. В. Структура професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів / Л. В. Пляка. - С.74-78. - Бібліогр.: 8 назв.
Волинський, В. П. Проектування і створення аудіовізуальних електронних засобів (проблеми, завдання, шляхи розв’язання) / В. П. Волинський [и др.]. - С.79-86. - Бібліогр.: 5 назв.
Інші автори: Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В.
Бідюк, Н. М. Концептуальні засади прогностичного розвитку системи професійного навчання безробітних в Україні / Н. М. Бідюк. - С.87-95. - Бібліогр.: 4 назв.
Авшенюк, Н. М. Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк. - С.96-104. - Бібліогр.: 6 назв.
Бордакова, О. Шкільний профконсультант в освітній системі Польщі / О. Бордакова. - С.105-114. - Бібліогр.: 9 назв.
Рогова, П. І. Інноваційна діяльність освітянських бібліотек в епоху цивілізаційних змін / П. І. Рогова. - С.115-124. - Бібліогр.: 6 назв.
Карпенко, О. В. Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан : нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко. - С.125-142. - Бібліогр.: 18 назв.
Місяць, Н. Завжди вгору / Н. Місяць. - С.143-147
Жижко, Олена. Поборник людської гідності, свободи і миру / О. Жижко. - С.148-150
Автори номера. - С.150-151
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
74.1
З-17


    Зайцева, Л. І.
    Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 43-53. - Библиогр.: 7 назв.
ББК 74.1
Рубрики: Навчальний процес--дошкільники
   Дошкільна освіта

   адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу)

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
принципи -- дидактичні принципи -- навчальні ситуації -- уявлення -- узагальнене уявлення -- моделювання -- дидактика -- опанування природніх об’єктів
Анотація: Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворюючої стратегії у навчальному процесі і намічені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
85.1
П 37


    Плазовська, Любов.
    Теорія В. Кандінського в аналізі художнього твору [Текст] / Л. Плазовська // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 37-42
ББК 85.1
Рубрики: освіта мистецька
   Живопис--персоналії художників

Кл.слова (ненормовані):
теорія В. Кандінського -- складові елементи композиції -- аналіз твору мистецтва -- естетика художнього образу -- опанування дисциплінами образотворчого циклу


Дод.точки доступу:
Кандінський, Василь (російський художник ; 1866-1944) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

15.
88.37
Т 48


    Ткачук, Т. А.
    Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості [Текст] / Т. А. Ткачук // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 63-67.
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
   Копінг поведінка

Кл.слова (ненормовані):
пошук соціальної підтримки -- тренінг -- опанування стресу


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: ВОУ1/2012/3
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 3
Зміст:
Андрущенко, Віктор Петрович. Академічна співпраця / Віктор Андрущенко. - С.5-7
Пілов, Петро Іванович. Вірність традиціям і відповідність часу / Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько. - С.8-15
Косова, Беата. Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова. - С.16-23
Зеленков, Анатолій Ізотович. Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира / Анатолій Зеленков. - С.24-37. - Бібліогр.: 14 назв.
Уваркіна, Олена Василівна. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / Олена Уваркіна. - С.38-44. - Бібліогр.: 11 назв.
Касьянов, Дмитро Володимирович. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Дмитро Касьянов. - С.45-50. - Бібліогр.: 16 назв.
Перглер, Тетяна Іванівна. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Тетяна Перглер. - С.51-58. - Бібліогр.: 14 назв.
Гончаров, Володимир Іванович. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров. - С.59-65. - Бібліогр.: 11 назв.
Кофанова, Олена Вікторівна. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / Олена Кофанова. - С.66-74. - Бібліогр.: 8 назв. : рис.
Козлакова, Галина Олексіївна. Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Галина Козлакова, Наталія Сура. - С.75-82. - Бібліогр.: 15 назв.
Дідков, Олександр Михайлович. Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку / Олександр Дідков. - С.83-88. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Ганаба, Світлана Олександрівна. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба. - С.89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
Кірейчева, Євгенія Володимирівна. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Євгенія Кірейчева. - С.96-100. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / О. М. Слюсаренко ; Олена Слюсарено. - С.101-108. - Бібліогр.: 5 назв. : табл.
Корсак, Юрій Костянтинович. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Юрій Корсак. - С.109-115. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 59-65. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вчитель--новий вчитель
   Педагогічна технологія--поняття--структура

   Підготовка майбутніх вчителів--формування нового вчителя

   Педагогічна освіта--освітні технології

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- новий учитель -- вчитель нової формації -- компетентність вчителя -- освітні технології -- технології освіти -- педагогічні технології -- технологія навчання -- технологічне середовище -- педагогічний ВНЗ
Анотація: На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" зроблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб'єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
88.36
Ш 70


    Шлягина, Елена Ивановна.
    Переживания одиночества: своеобразие мотивационно-смысловой сферы субьективно одиноких людей / Е. И. Шлягина, С. С. Орбелян // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 94-104 : рис. - Библиогр.: 37 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.36
Рубрики: Психологія особистості--самотність
Кл.слова (ненормовані):
мотиваційна сфера -- змістова сфера -- мотиваційно-змістова сфера -- патерни копінгу -- суб’єктивна самотність -- стратегії опанування -- інтроверсія -- екстраверсія -- тривожність -- ситуаційна тривожність -- самовідношення -- почуття самотності
Анотація: Розглянуто проблему самотності особистості. Розкрито змістову та емоційну сутність понять «самотність» та «ізоляція». Показано зв’язок переживання суб’єктивної самотності з особливостями мотиваційно-змістової сфери особистості. Представлено результати дослідження особливостей мотиваційно-змістової сфери суб’єктивно самотніх студентів.


Дод.точки доступу:
Орбелян, Сатеник Сергеевна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

19.
88
Б 66


    Битюцкая, Екатерина Владиславовна.
    Факторная структура русскоязычной версии методики "Опросник способов копинга" / Е. В. Битюцкая // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 138-150. - Библиогр.: 29 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--методики--опитувальники
Кл.слова (ненормовані):
опанування -- когнітивне оцінювання -- копінг -- опитувальники -- життєві ситуації -- факторна структура -- факторна модель -- факторний аналіз -- психодіагностика -- психодіагностичні методики -- надійність -- валідність
Анотація: Охарактеризовано методику "Опитувальник способів копінгу" (WCQ, С. Фолкмана-Р. Лазаруса), призначену для діагностики способів копінгу (опанування), які використовує особистість в складній життєвій ситуації. Представлено результати адаптації російськомовного опитувальника, розробленого на основі методики WCQ. Здійснено перевірку факторної структури опитувальника з метою перевірки його надійності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

20.
Шифр: РШ/2015/11/12
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2015р. N 11/12
Зміст:
Коцур, Віктор. Духовна велич Переяславсько-в'юнищанської Шевченкіани / В. Коцур. - С.3-9. - Бібліогр.: 11 назв.
Рик, Сергій. Екологічна освіта: досвід міжнародного проекту "EcoBRU" / С. Рик. - С.10-14.
Чернов, Борис. Концепція розвитку теоретичних знань і методичних компетенцій педагогів з екології: зміст і основні положення / Б. Чернов [и др.]. - С.15-20. - Бібліогр.: 4 назв. : мал.
Інші автори: Коцур Н., Ковальська К., Дзюбенко О.
Калмикова, Лариса. Психолінгвістика на службі у лінгводидактики: наукова школа нового інтегративного типу / Л. Калмикова. - С.21-25. : фотогр.
Куйбіда, Віктор. Відображення антропогенних факторів у народній природничій термінології / В. Куйбіда. - С.26-30. - Бібліогр.: 26 назв. : фотогр.
Малинка, Юлія. Становлення толерантної особистості в українському соціумі / Ю. Малинка. - С.31-34. - Бібліогр.: 6 назв.
Василькевич, Ярослава. Освіта обдарованих дітей: тенденції та виклики сьогодення / Я. Василькевич. - С.35-39. - Бібліогр.: 7 назв. : фотогр.
Овсієнко, Людмила. Реалізація ідеї текстоцентризму в навчанні лінгвістики тексту студентів-філологів / Л. Овсієнко. - С.40-43. - Бібліогр.: 8 назв.
Шевчук, Лариса. Професійна підготовка майбутнього вчителя математики під час навчання у ВНЗ / Л. Шевчук. - С.44-47. - Бібліогр.: 13 назв.
Янц, Наталія. Активізація творчої діяльності майбутніх соціальних педагогів під час підготовки до сценарної та режисерської роботи / Н. Янц. - С.48-52. - Бібліогр.: 12 назв.
Різник, Любов. Соціально-педагогічна практика студентів як значуща складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / Л. Різник. - С.53-56. - Бібліогр.: 6 назв.
Горденко, Світлана. Організація навчання населення діям в умовах надзвичайних ситуацій / С. Горденко. - С.57-60. - Бібліогр.: 3 назв.
Лохвицька, Любов. Реформування національної вищої освіти на європейських засадах: опанування польського досвіду / Л. Лохвицька. - С.61-64. - Бібліогр.: 5 назв.
Борисова, Олена. П’ять років проекту з міжнародної співпраці / О. Борисова. - С.65-67.
Бова, Віта. Позачасовість та позапросторовість ідеї "сродності" Григорія Сковороди у соціоосвітньому просторі / В. Бова. - С.68-71. - Бібліогр.: 3 назв.
Розсоха, Антоніна. Проблеми освіти епохи античності в епіграмах Марка Марціала / А. Розсоха. - С.72-75. - Бібліогр.: 10 назв.
Шкира, Ольга. Соціально-комунікаційний простір бібліотечного середовища: нові підходи в змісті і основних завданнях / О. Шкира. - С.76-78. - Бібліогр.: 6 назв.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

21.
74.584(4ПОЛ)
Л 81


    Лохвицька, Любов.
    Реформування національної вищої освіти на європейських засадах: опанування польського досвіду [Текст] / Л. Лохвицька // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2015. - № 11/12. - С. 61-64. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(4ПОЛ)
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах
   Вища освіта в Україні--євроінтеграція

   Вища освіта в Україні--реформування освіти

   Кафедра педагогіки

   Кафедра психології

   Польща--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- національна система -- студенти -- європейські освітні стандарти -- реформування освіти -- вища освіта Польщі -- впровадження європейського досвіду
Анотація: У статті розкриваються деякі аспекти реформування національної вищої освіти на основі впровадження досвіду, напрацьованого в освітній системі Республіки Польща. Аналізується досвід польських колег у контексті визначення й реалізації плану дій на факультеті педагогіки і психології ДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди”.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

22.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 316 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 112.33 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Сучасні підходи до розвитку мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві / А. М. Аніщук. - С .8-12
Безсонова, Ольга Костянтинівна. Молодий педагог – проблеми чи перспективи? / О. К. Безсонова. - С .13-18
Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника / Г. В. Бєлєнька. - С .19-24
Бобро, Лілія Вікторівна. Ціннісне ставлення до власного здоров’я як психолого-педагогічна проблема / Л. В. Бобро. - С .25-29
Брежнєва, Олена Геннадіївна. Наукові підходи до забезпечення математичного розвитку дітей дошкільного віку: огляд досліджень / О. Г. Брежнєва. - С .30-35
Гаращенко, Лариса Василівна. Аналіз завдань і змісту організації фізкультурно-оздоровчої роботи у системі дошкільної освіти України / Л. В. Гаращенко. - С .36-41
Дубровська, Лариса Олександрівна. Батьківський всеобуч як умова оптимізації роботи з батьками дітей дошкільного віку / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .42-45
Казанцева, Лариса Іванівна. Методичні питання формування білінгвізму в дітей дошкільного віку в умовах полілінгвального середовища / Л. І. Казанцева. - С .46-51
Коваленко, Євгенія Іванівна. Інноваційна діяльність у закладах дошкільної освіти / Є. І. Коваленко. - С .52-56
Ковшар, Олена Вікторівна. Роль партнерської взаємодії дошкільної та початкової ланок освіти в організації передшкільної освіти / О. В. Ковшар. - С .57-63
Козубцов, Ігор Миколайович. Синтез структурно-цілісної методики професійного розвитку аспірантів / І. М. Козубцов. - С .64-71
Коломоєць, Таміла Григорівна. До проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в дошкільних навчальних закладах освіти України / Т. Г. Коломоєць. - С .72-76
Кононко, Олена Леонтіївна. Внутрішній світ дошкільника та умови його актуалізації / О. Л. Кононко. - С .77-81
Ляпунова, Валентина Анатоліївна. Принципи формування толерантності у старшому дошкільному віці / В. А. Ляпунова. - С .82-88
Маковська, Олена Анатоліївна. Інформаційне суспільство: проблеми та перспективи модернізації освітнього процесу / О. А. Маковська. - С .89-94
Марєєва, Тетяна Вікторівна. Результати діагностики стану сформованості операційно-діяльнісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до створення позитивного професійного іміджу / Т. В. Марєєва. - С .95-100
Міненок, Антоніна Олексіївна. Обгрунтування критеріїв та рівнів сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи / А. О. Міненок. - С .101-105
Новгородська, Юлія Григорівна. Особливості управлінського спілкування керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Г. Новгородська. - С .106-110
Сватенкова, Тетяна Іванівна. Значення первинної екзистенційної орієнтації у дошкільному віці / Т. І. Сватенкова. - С .111-116
Султанова, Лейла Юріївна. Університет як провідний тип сучасного вищого навчального закладу / Л. Ю. Султанова. - С .117-121
Толочко, Світлана Вікторівна. Структурно-логічна схема формування методичної компетентності викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .122-129
Шахрай, Тетяна Олексіївна. Теоретико-методологічні засади культурологічної підготовки педагогів до виховної діяльності / Т. О. Шахрай. - С .130-135
Шелестова, Людмила Володимирівна. Сім’я як чинник впливу на картину світу дитини дошкільного віку / Л. В. Шелестова. - С .136-141
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Надія Валентинівна. Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі / Н. В. Білоусова. - С .142-145
Городиська, Віолета Василівна. Використання мультфільмів для реалізації морального виховання старших дошкільників / В. В. Городиська. - С .146-150
Зозуля, Алла Володимирівна. Театралізована діяльність як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників / А. В. Зозуля. - С .151-157
Кравчук, Оксана Миколаївна. Міждисциплінарна інтеграція в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту / О. М. Кравчук. - С .158-160
Лісовець, Оксана Вікторівна. Врахування особливостей кризи семи років у формуванні психологічної готовності дитини до школи / О. В. Лісовець. - С .161-165
Норкіна, Олена Валеріївна. Метод електронного портфоліо як засіб віртуальної самопрезентації дослідницької діяльності вчителя математики / О. В. Норкіна. - С .166-171
Омеляненко, Алла Володимирівна. Роль мовленнєвої дидактичної гри у процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .172-177
Петько, Людмила Василівна. У пошуках формули кохання студентами у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько. - С .178-185
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Желан, Алла Василівна. Формування музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ під час навчання у ВНЗ / А. В. Желан. - С .186-191
Журавель, Валентина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільного навчального закладу до реалізації виховного аспекту у фізкультурно-оздоровчій діяльності / В. І. Журавель. - С .192-196
Казанжи, Ірина Володимирівна. Підготовка майбутніх вихователів до формування гуманної поведінки дітей дошкільного віку / І. В. Казанжи. - С .197-201
Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна. Формування культури мовлення майбутнього вихователя як важлива складова професійного становлення / Л. В. Мороз-Рекотова. - С .202-205
Пастушенко, Наталія Борисівна. Розвиток рефлексивних умінь у студентів як складової готовності до педагогічної діяльності / Н. Б. Пастушенко. - С .206-210
Пащенко, Інна Миколаївна. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки / І. М. Пащенко. - С .211-214
Перхайло, Неля Антонівна. Підготовка студентів до професійної діяльності: соціально-педагогічний аспект / Н. А. Перхайло. - С .215-219
Притулик, Наталія Валеріївна. Підготовка майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з патріотичного виховання дошкільників у процесі опанування етнопедагогіки / Н. В. Притулик. - С .220-226
Савченко, Людмила Леонідівна. Підготовка майбутнього вихователя до патріотичного виховання дошкільників крізь призму поглядів В. О. Сухомлинського / Л. Л. Савченко. - С .227-231
Щербак, Павел Иванович. Пути формирования потребности в физическом совершенствовании у будущих учителей / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .232-235
Щербакова, Катерина Йосипівна. Професійна підготовка вихователя до забезпечення валеологічної освіти дітей дошкільного віку / К. Й. Щербакова, Л. В. Макаренко. - С .236-240
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Апрєлєва, Ірина Вікторівна. "Сталінська естафета" за доступність суспільного дошкільного виховання в УРСР (на початку 30-х рр. ХХ століття) / І. В. Апрєлєва. - С .241-245
Голуб, Наталія Миколаївна. Внесок С. П. Лукач у розвиток методичної думки (до 210-річчя Ніжинської вищої школи) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .246-249
Костюк, Ольга Олександрівна. Шляхи оптимізації навчальної діяльності хлопців (на прикладі шкіл Канади) / О. О. Костюк. - С .250-253
Літіченко, Олена Дмитрівна. Педагогічна преса дошкільного спрямування 50-80-х років ХХ століття / О. Д. Літіченко. - С .254-259
Меленець, Людмила Іванівна. Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.) / Л. І. Меленець. - С .260-265
Мельник, Наталія Іванівна. Освітня політика у сфері професійної підготовки дошкільних педагогів в Ірландії / Н. І. Мельник. - С .266-273
Міщенко, Оксана Вікторівна. Науковий внесок професора Ю. І. Бондаренка в методику вивчення позасюжетних елементів художнього твору / О. В. Міщенко. - С .274-277
Назарук, Юлія Борисівна. Теорія і практика медіаосвіти дітей: вітчизняний і зарубіжний досвід / Ю. Б. Назарук. - С .277-283
Садова, Тетяна Анатоліївна. Проблеми дошкільної лінгводидактики в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. А. Садова. - С .284-289
Тонконог, Ірина Віталіївна. Підготовка вчителів на педагогічних курсах Полтавщини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / І. В. Тонконог. - С .290-296
Улюкаєва, Ірина Гереєвна. Вплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / І. Г. Улюкаєва. - С .297-304
Халімон, Наталія Миколаївна. Лідія Деполович та її ідеї щодо комплексного підходу в організації навчально-виховного процесу / Н. М. Халімон. - С .304-307
Шинкар, Тетяна Юріївна. Характеристика дошкільних закладів України 20-х років ХХ століття / Т. Ю. Шинкар. - С .308-312
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Психолого-педагогічні науки--збірники

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   історія педагогіки (загальні питання)

   Кафедра педагогіки

   Кафедра дошкільної освіти



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

23.
15
Н 34


    Притулик, Наталія Валеріївна.
    Підготовка майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з патріотичного виховання дошкільників у процесі опанування етнопедагогіки [Текст] / Н. В. Притулик // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 220-226
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: підготовка майбутніх вихователів
   Дошкільне виховання--патріотичне виховання

   Етнопедагогіка України



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

24.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 6. Ч. 2 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 264 с. - 35.00 грн.
    Зміст:
Присівок, В. Корпоративна культура університету / В. Присівок. - С .3-6
Пучка, Н. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії) / Н. Пучка. - С .6-8
П’ятецька, М. Значення фосфору для живих організмів і довкілля / М. П’ятецька. - С .8-10
Рижа, С. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання / С. Рижа. - С .10-13
Рой, С. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу / С. Рой. - С .13-16
Рой, О. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.) / О. Рой. - С .16-19
Росохач, Ю. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства / Ю. Росохач. - С .19-21
Рубаха, О. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції / О. Рубаха. - С .21-25
Русалим, О. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу / О. Русалим. - С .25-28
Рябоконь, О. Топоніміка Сумської області / О. Рябоконь. - С .28-29
Савченко, І. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї / І. Савченко. - С .29-31
Салівон, Ю. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти / Ю. Салівон. - С .31-35
Самойленко, Т. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії / Т. Самойленко. - С .35-37
Скоромець, А. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ / А. Скоромець. - С .37-39
Соболь, А. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Соболь. - С .39-40
Стешиц, О. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр. / О. Стешиц. - С .40-43
Стрілець, Ю. Словотворчі засоби в соціолекті молоді / Ю. Стрілець. - С .43-46
Сукач, Т. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел / Т. Сукач. - С .46-48
Терещенко, Т. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності / Т. Терещенко. - С .48-52
Тищенко, Л. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові" / Л. Тищенко. - С .52-55
Трашкова, В. Психологічні особливості переживання образи у підлітків / В. Трашкова. - С .55-57
Тукач, А. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога / А. Тукач. - С .57-59
Унтілова, Т. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії) / Т. Унтілова. - С .59-62
Фазан, Н. Конфлікти в молодих сім’ях / Н. Фазан. - С .62-64
Федорченко, Н. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів / Н. Федорченко. - С .64-67
Феофанова, Н. Психологічна характеристика інтернет-залежного / Н. Феофанова. - С .67-71
Фурс, О. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине / О. Фурс. - С .71-72
Філь, В. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка / В. Філь. - С .72-77
Харламова, І. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників / І. Харламова. - С .77-80
Харченко, С. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії / С. Харченко. - С .80-83
Хижняк, Т. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми / Т. Хижняк. - С .83-85
Храменко, Ю. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості / Ю. Храменко. - С .85-87
Цигура, В. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону / В. Цигура. - С .87-90
Чемерис, С. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема / С. Чемерис. - С .90-93
Чиж, О. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях / О. Чиж. - С .93-96
Чонка, Т. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них / Т. Чонка. - С .96-100
Чорна, І. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні / І. Чорна. - С .100-102
Чорнодід, О. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії / О. Чорнодід. - С .102-103
Шафранова, А. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків / А. Шафранова. - С .103-104
Шафранова, А. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак / А. Шафранова. - С .104-106
Шевченко, В. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв / В. Шевченко. - С .106-108
Шкарупіна, К. Фактори детермінації морального розвитку особистості / К. Шкарупіна. - С .108-111
Щербак, А. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять / А. Щербак. - С .111-113
Щербина, М. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування" / М. Щербина. - С .113-116
Якименко, С. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців / С. Якименко. - С .116-118
Якимовська, Я. Мотивація професійної діяльності вчителя / Я. Якимовська. - С .118-121
Ярмоленко, А. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів / А. Ярмоленко. - С .121-123
Гринь, Г. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування / Г. Гринь. - С .123-125
Кавунник, В. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України / В. Кавунник. - С .125-127
Павлов, Ю. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки / Ю. Павлов. - С .127-131
Богдан, Я. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови / Я. Богдан. - С .131-133
Колесник, Н. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови / Н. Колесник. - С .133-136
Завальнюк, К. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови / К. Завальнюк. - С .136-139
Тимченко, О. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць / О. Тимченко. - С .139-141
Веремецька, Т. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Т. Веремецька. - С .141-142
Сотник, О. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією / О. Сотник. - С .142-144
Якуба, С. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі / С. Якуба. - С .144-147
Куранда, І. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / І. Куранда. - С .147-149
Бреус, Н. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі / Н. Бреус. - С .149-152
Лобур, Н. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи / Н. Лобур. - С .152-154
Вдовенко, Т. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи / Т. Вдовенко. - С .154-157
Сероус, А. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма" / А. Сероус. - С .157-160
Дудіна, О. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови / О. Дудіна. - С .160-163
Нестеренко, К. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу / К. Нестеренко. - С .163-165
Суховерська, С. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови / С. Суховерська. - С .165-167
Борщ, О. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи / О. Борщ. - С .167-170
Сергієнко, О. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку / О. Сергієнко. - С .170-172
Ковнер, О. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови / О. Ковнер. - С .172-175
Ровна, Н. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога) / Н. Ровна. - С .175-177
Тарасенко, О. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи / О. Тарасенко. - С .177-178
Русманенко, Л. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи / Л. Русманенко. - С .178-180
Фішелєва, А. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY / А. Фішелєва. - С .180-182
Гринь, В. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії / В. Гринь. - С .182-187
Момот, Н. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse / Н. Момот. - С .187-189
Артемов, А. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Артемов. - С .189-191
Демченко, А. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності / А. Демченко. - С .191-194
Дяченко, І. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи / І. Дяченко. - С .194-196
Воронцова, А. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов / А. Воронцова. - С .196-199
Герус, І. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів / І. Герус, Ю. Жук. - С .199-201
Марушко, О. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти / О. Марушко. - С .201-203
Попильницька, Ю. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Ю. Попильницька. - С .203-205
Откидач, І. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.) / І. Откидач. - С .205-209
Максименко, С. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст. / С. Максименко. - С .209-211
Мохір, В. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ / В. Мохір. - С .211-213
Приходченко, Є. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи / Є. Приходченко. - С .213-215
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .215-217
Остапець, Т. Особливості педагогічної та акторської дії / Т. Остапець. - С .217-221
Нестеренко, О. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя / О. Нестеренко. - С .221-223
Кудін, М. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія» / М. Кудін. - С .223-225
Федорець, А. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності / А. Федорець. - С .225-228
Кудашова, В. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей / В. Кудашова. - С .228-230
Тончило, І. С. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема / І. С. Тончило. - С .230-232
Андрусенко, Н. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст. / Н. Андрусенко. - С .232-235
Костюк, Н. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.) / Н. Костюк. - С .235-240
Харченко, О. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди / О. Харченко. - С .240-242
Дудка, Н. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку / Н. Дудка. - С .242-244
Лаврінова, А. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості / А. Лаврінова. - С .244-248
Бойко, І. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова / І. Бойко. - С .248-251
Євтушенко, Н. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини / Н. Євтушенко. - С .251-254
Ігнатенко, О. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини / О. Ігнатенко. - С .254-257
Савела, Ю. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки / Ю. Савела. - С .257-260
Резвін, К. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ / К. Резвін. - С .260-261
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів
   Інтерактивні технології навчання

   Викладання історії України в школі

   Викладання історії в школі--дидактичні матеріали--ігри

   Викладання іноземної мови

   Викладання української мови--орфографія

   Викладання англійської мови--аудіювання

   Соціальна педагогіка

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Насильство в сім’ї--соціальна робота

   Конфлікти--сімейні

   Девіантна поведінка дітей

   студентська молодь

   молодіжні організації і рухи України

   Обдаровані діти

   Тренінг соціально-психологічний

   моральний розвиток--особистість

   професійна діяльність вчителя

   Кафедра педагогіки

   Сумщина--топоніміка
    Чернігівщина--географія

Кл.слова (ненормовані):
неформальні об’єднання -- страх смерті


Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

25.
Шифр: П2/2016/21/22
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2016р. N 21/22
Зміст:
Ларіонова, Олена. Як підвищити мотивацію учнів до навчання : цикл тренінгових занять для підлітків / О. Ларіонова, О. Шейко. - С.4-22.
Біркова, Ірина. Профілактика емоційного вигорання в педагогів : психолого-педагогічний тренінг / І. Біркова. - С.23-26.
Біркова, Ірина. Оволодіння навичками саморегуляції. Опанування агресивних проявів у поведінці : заняття з елементами тренінгу / І. Біркова. - С.27-29.
Литвинець, Галина. Я прямую до майстерності : заняття з елементами тренінгу / Г. Литвинець. - С.30-36.
Яцюк, Марія. Використання кольорового тесту ставлень : у психологічному супроводі педагогічного колективу / М. Яцюк. - С.37-39.
Долгополова, Олена. Діти, переселені із зони АТО : психологічна підтримка / О. Долгополова, Н. Скібіцька. - С.40-46.
Гурлєва, Тетяна. Притчі в роботі психолога / Т. Гурлєва. - С.47-53. - Библиогр. в конце ст.
Пушкаренко, Світлана. Від компетентного вчителя до успішного учня : тренінгові заняття для педагогів / С. Пушкаренко, О. Слободян. - Вкладка "Психолог №21-22". - С. 1-88.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

26.
88.36
Б 11


    Біркова, Ірина.
    Оволодіння навичками саморегуляції. Опанування агресивних проявів у поведінці [Текст] : заняття з елементами тренінгу / І. Біркова // Психолог. - 2016. - N 21/22. - С. 27-29.
ББК 88.36
Рубрики: Психологія поведінки--агресивні прояви--саморегуляція
Кл.слова (ненормовані):
агресивні прояви -- опанування агресивних проявів -- заняття з елементами тренінгу -- тренінги -- навички саморегуляції


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.
Шифр: УПШ/2017/5
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 5
Зміст:
Коршунова, Ольга. Інформація корисна? Небезпечна? Це від нас залежить, безперечно / О. Коршунова. - С.4-8.
Шупер, Тетяна. Функціональна пропедевтика: формуємо уявлення про сталі й змінні величини, про залежність між величинами / Т. Шупер. - С.8-15.
Лапшина, Ірина. Захопливі орфоепічні вправи навчають звуки вимовляти правильно : опанування учнями специфічних звуків російської мови / І. Лапшина. - С.15-18.
Королюк, Тетяна. Образотворчість має власні таємниці. Одна зних, всі знають, - композиція : формування уявлень про композиційну організацію площини / Т. Королюк. - С.18-23.
Бондар, Ніна. Дитячі письменники Великої Британії : урок-подорож з англійської мови та літературного читання у 4-му класі / Н. Бондар, В. Цимбал. - С.23-28.
Харковенко, Тетяна. Гей, вдарте в струни, кобзарі : ознайомлення з кобзарством на уроках з різних дисциплін / Т. Харковенко. - С.28-32.
Скрипчук, Олена. Створити умови для росту - завдання цікаве й непросте : урок природознавства у 3-му класі / О. Скрипчук. - С.33-37.
Зубрєва, Світлана. Мандрівка до Острова Здоров’я : урок з основ здоров’я у 3-му класі / С. Зубрєва. - С.37-40.
Брусенцева, Олена. Виховання без грубості й жорстокості : батьківські збори з дітьми / О. Брусенцева. - С.40-42.
Бойцова, Зоя. Японія - країна вранішнього сонця : виховна година / З. Бойцова. - С.42-46.
Волишина, Галина. Про гігієну і охайність дбаємо, адже себе та інших поважаємо : виховна година / Г. Волишина, Т. Самар. - С.46-48.
Чорнобров, Валентина. Фізична культура : календарне планування / В. Чорнобров. - С.Вкладка.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

28.
373.3:811.161.1
Л 24


    Лапшина, Ірина.
    Захопливі орфоепічні вправи навчають звуки вимовляти правильно [Текст] : опанування учнями специфічних звуків російської мови / І. Лапшина // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 5. - С. 15-18.
УДК
Рубрики: Початкова школа--мовлення
   Початкова школа--уроки російської мови

Кл.слова (ненормовані):
орфоепічні вправи -- вимовляння звуків -- мовленнєві норми


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

29.
Шифр: ВМДЗ/2017/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 8
Зміст:
Коваль, В. Сучасний вихователь-методист – стратег професійного розвитку педагогів / Вікторія Коваль, Зінаїда Брежко. - С.4–9.
Романюк, І. Діяльність науково-методичного центру: відповідальність, партнерство, відкритість інноваціям / Ірина Романюк. - С.10–15.
За які документи відповідає вихователь-методист: чек-ліст. - С.[16–19].
Вихователю-методисту до нового навчального року: тримаємо руку на пульсі : [шпаргалка для вихователя-методиста]. - С.[20–23].
Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році : лист ... від 13 черв. 2017 р. № 1/9-322. - С.24–30.
Пометун, О. Навчаємо дошкільнят жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку / Олена Пометун. - С.31–39.
Гавриш, Н. Доброму всюди добре, або Як допомогти дітям зростати доброзичливими / Н. Гавриш. - С.40–45.
Ринчковська, Т. Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк. - С.46–52.
Іванченко, Н. У майбутнє – через сталий стиль життя / Наталя Іванченко, Оксана Крамаренко. - С.53–56.
Безсонова, О. Як заощаджувати електроенергію: тренінг для батьків / Оксана Безсонова, Лариса Дудинська. - С.57–61.
Правила ощадливого користування електроприладами : [пам’ятка для батьків]. - С.[62].
5 методів заощадження електроенергії : [пам’ятка для батьків]. - С.[63].
Міжнародний день заощадження. - С.64–65.
Безсонова, О. День народження Мухи-Цокотухи : сценарій екорозваги для дошкільників / Ольга Безсонова, Вікторія Афоніна, Вікторія Семенова. - С.66–68.
Морєва. У дошкільному навчальному закладі ремонт: як оплачувати роботу вихователя-методиста / Олена Морєва. - С.69–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.
373.216.71(477)
Р 51


    Ринчковська, Т.
    Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку / Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 46–52. - Зміст: Чому саме лепбук ; Яке змістове наповнення ; Які завдання розв’язуємо ; Коли і як використовуємо ; Як створити власноруч ; Додаток : Змістове наповнення лепбуків.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--навчально-методичні посібники
   Дошкільна освіта--освіта для сталого розвитку

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- освіта для сталого розвитку -- сталий розвиток -- дидактичні посібники -- інтерактивні папки -- лепбуки -- змістове навповнення
Анотація: У статті йдеться про створення дидактичних посібників – лепбуків – для зацікавлення дошкільників темою сталого розвитку суспільства та наповнення розвивального середовища дошкільного закладу.


Дод.точки доступу:
Соломонюк, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-43 
 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 74959
Кількість відвідувачів 779
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя