Пошуковий запит: <.>K=психологічна служба<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 25 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: ПП1/2002/3 Журнал Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу 2002р. N 3
Зміст: Психологізація як передумова побудови сучасного освітнього середовища / М.В. Удовенко. - С.123-128. Кл.слова: психологічна служба, психологічний супровід, психологія виховання Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > Шифр: П2/2005/6(лютий) Газета Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня 2005р. N 6(лютий)
Зміст: Максименко, С. Д. Психологічні проблеми модернізації освіти в Україні / С.Д. Максименко. - С.3-6 Кл.слова: інновації, психологічна служба, гуманізація Сарібіатов, О. Соціологічні дослідження якості освіти / О. Сарібіатов. - С.7-11 Кл.слова: шкільне середовище, освітня діяльність, психологічний комфорт учнів Летцев, В. "Він ніби народився бути професором..." / В. Летцев. - С.12-15 Шадура, О. Подолання неуважності й проблем самоконтролю в молодших підлітків:корекційно-розвивальна технологія / О. Шадура. - С.16-19 Кл.слова: діагностика, корекційна робота, саморегуляція Панфілова, М. Ігрові хвилинки з гіперактивними дітьми / М. Панфілова. - С.20 Кл.слова: фізкультхвилинки Лебєдєва, Л. Корекція гіперактивності: поради арт-терапевта / Л. Лебєдєва. - С.23-25 Кл.слова: ігри, дитина в сім’ї Северіна, Л. Бесіди з батьками / Л. Северіна. - С.26-27 Кл.слова: батьківські збори, помилки батьків Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Максименко, С. Д. Психологічні проблеми модернізації освіти в Україні [Текст] / С.Д. Максименко> // Психолог. - 2005. - N6(лютий). - С. 3-6
ББК 88.840 Рубрики: модернізація освіти розвиток дитини Кл.слова (ненормовані): інновації -- психологічна служба -- гуманізація
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Павлова, Г. Робота психолога з учнями, які проживають у гуртожитку [Текст] / Г. Павлова, Л. Руденко> // Психолог. - 2005. - N17(травень). - Вкладка
ББК 88.4
Кл.слова (ненормовані): психологічна служба
Дод.точки доступу: Руденко, Л. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Максимова, Н. Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Наталія Максимова, Людмила Порох> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 64-68. - Бібліогр.: 4 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.205 Рубрики: Психологічна служба --загальноосвітня школа Стосунки--батьки--діти Школа і сім’я Кл.слова (ненормовані): дитячо-батьківські стосунки -- психологічна служба -- метод наслідків -- тренінгові заняття -- техніка "передавання відповідальності" Анотація: У статті розкрито досвід роботи педагогічного колективу та психологічної служби гімназії "Міленіум" № 318, яка спрямована на підвищення рівня психолого-педагогічної обізнаності батьків учнів, їх педагогічної культури з метою формування позитивних дитячо-батьківських стосунків у сім'ї.
Дод.точки доступу: Порох, Людмила Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.1 Д 30
Демина, Г. А. Реализация теоретических аспектов педагогического менеджмента в системе дошкольного образования [Текст] / Г. А. Демина> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 1. - С. 44-47
. - ISSN 1726-0973ББК 74.1 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--управління Кл.слова (ненормовані): педагогічний менеджмент -- педагогічний моніторинг -- рекламна діяльність -- психологічна служба -- планування роботи в ДНЗ -- форми сумісницької діяльності Анотація: Стаття присвячена питанню управління дошкільним навчальним закладом, а саме, новій формі управління - педагогічному менеджменту в системі дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) У 45
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання : [лист...] від 02.01.2013 р. № 1/9-1> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 4/6. - С. 76-79. - Додаток. - Зміст: Завдання керівника психологічної служби району (міста) щодо організації інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі ; Завдання практичного психолога щодо організації інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі ; Завдання соціального педагога щодо організації інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Інклюзивна освіта в Україні--правові джерела Інклюзивна освіта в Україні--психологічна служба--працівники Діти з особливими потребами--навчання--психологічний супровід Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- психологічна служба -- працівники психологічної служби -- психологічний супровід -- соціально-педагогічний патронаж -- керівник психологічної служби -- практичний психолог -- соціальний педагог
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Максимова, Наталія. Позитивний клімат у сім’ї як запорука успішного формування особистості дитини / Н. Максимова, Л. Порох> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 44-49 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.9 Рубрики: Сімейне виховання--формування особистості дитини Кл.слова (ненормовані): сімейне виховання -- психолого-педагогічна грамотність -- батьки -- формування особистості -- психологічна служба -- самодіагностика -- хибний тип виховання Анотація: У статті розглянуто проблему впливу особливостей сімейного виховання на формування особистості дитини. Проаналізовано концепції гуманістичної психології, в яких важливе значення в особистісному розвитку дитини відводиться дитячо-батьківським стосункам. Наголошено на ролі шкільної психологічної служби в профілактиці сімейних негараздів, корекції сімейного виховання та підвищення рівня психолого-педагогічної грамотності батьків.
Дод.точки доступу: Порох, Людмила Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Максимов, Микола. Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 58-61. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 88.840 Рубрики: Творчі здібності учнів Шкільний психолог--психокорекційна робота Кл.слова (ненормовані): шкільна психологічна служба -- навчальна діяльність -- психологічна служба -- психічний розвиток -- діагностика -- психокорекція -- творчий потенціал учнів Анотація: У статті представлено досвід роботи психологічної служби гімназії "Міленіум" № 318 щодо створення умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Доведено, що зміна учнем позиції пасивного виконавця вказівок дорослого на позицію суб'єкта діяльності сприяє формуванню в нього відповідального ставлення до навчання.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.8 В 65
Войцях, Тетяна. Запобігання дитячій жорстокості [Текст] / Т. Войцях> // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2013. - N 3. - С. 5-118.
ББК 88.8 Рубрики: Жорстокість дітей Профілактика насилля Кл.слова (ненормовані): насилля дітей -- психологічна служба
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88 П 32
Пилипенко, Н. М. Організація професійної діяльності практичного психолога-початківця вищого навчального закладу [Текст] / Н. М. Пилипенко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 6. - С. 4-16.
ББК 88 Рубрики: Психолог-початківець Кл.слова (ненормовані): професійна діяльність психолога -- психологічна служба -- адаптація психолога-початківця -- психологічна культура
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.8 К 68
Короленко, Лілія. Діяльність психологічної служби професійно-технічної освіти Вінницької області [Текст] / Л. Короленко> // Психолог. - 2016. - N 9/10. - С. 4-8.
ББК 88.8 Рубрики: Психологічна служба системи освіти Кл.слова (ненормовані): психологічна служба -- соціально-психологічний захист -- психологічна допомога
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 Г 54
Глинянюк, Наталія. Питання непрості життя нам ставить часом - ми відповідь на них завжди знайдемо разом [Текст] : особливості організації педагогічного супроводу у складних життєвих ситуаціях / Н. Глинянюк> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 12. - С. 5-10.
ББК 74.2 Рубрики: Освіта--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): складні життєві ситуації -- педагогічний супровід -- психоемоційна підтримка -- психологічна служба -- ціннісне ставлення до себе та інших -- розв’язання конфліктів -- здатність співпереживати
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.29.046(477) С 66
Сосновенко, Н. Наступність дитячого садка і школи: налагоджуємо взаємодію / Наталія Сосновенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 4–7. - Зміст: Співпраця педагогів дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів.
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- наступність у навчанні -- робота з батьками -- співпраця дошкільного закладу і школи -- психологічна служба -- готовність дошкільника до школи
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 159.98 П 16
Панок, В. Г. Прикладна психологія: узмістовлення [Текст] / В. Г. Панок> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 50-62 : рис. - Бібліогр.: с. 59-61 (32 назви)
. - ISSN 2304-0629 Рубрики: Психологія--прикладна психологія Кл.слова (ненормовані): психологічна практика -- функції прикладної психології -- наукова психологія -- психологічна служба -- практичний психолог -- принципи -- категорії -- методологія -- психологічна технологія -- професійна підготовка Анотація: Дослідження присвячено проблемі узмістовлення теоретико-методологічних засад прикладної психології. Теоретичний аналіз здійснено з позицій системно-структурного та історичного підходів, а також на засадах принципів наукового проектування. Окреслено методологічні вектори дослідження явища психологічної практики, здійснено розрізнення прикладної, наукової, позанаукової і побутової гілок психологічного знання і суспільної практики. Практичне застосування одержаних результатів відображено в розробленні та емпіричному втіленні організаційно-функціональних моделей, принципів і методичного забезпечення діяльності психологічних служб.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37:159.9 О-72
Осадченко, І. Розв’язання педагогічних ситуацій - і наука, і мистецтво [Текст] / І. Осадченко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 7. - С. 3-9.
Рубрики: Освіта--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): педагогічні ситуації -- психологічна служба -- морально-етичне виховання -- конфлікти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 316.647.5:004 П 11
Пількевич, Лідія. З досвіду роботи психологічної служби у "Дитячій інженерній академії” [Текст] / Л. Пількевич> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 32-37. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): підлітковий вік -- криза підліткового віку -- психологічна служба -- самосвідомість -- інтимно-особистісне спілкування -- мотивація досягнення -- заклади інтернатного типу Анотація: Профільне навчання в школі - один із найважливіших компонентів модернізації загальної середньої освіти, спрямований на забезпечення індивідуальних потреб школярів, які виявляють підвищений інтерес до окремих предметів, а саме інженерне направлення та поглиблене вивчення фізики, математики та робототехніки.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.064.1(477) Б 51
Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 30–31. - Зміст: Причини агресивної поведінки ; Конструктивний діалог.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками Кл.слова (ненормовані): взаємодія з батьками -- психологічна робота в дошкільному закладі -- психологічна служба -- агресивні батьки -- конструктивний діалог -- агресивна поведінка батьків -- психологічні поради -- конфлікти з батьками Анотація: У статті подано психологічні поради для налагодження конструктивного діалогу з агресивними батьками в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.217:159.98](477) Е 60
Емоційні порушення у дітей: пріоритети командної роботи / Олег Панченко [та ін.]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 4–10. - Зміст: Чому та як реагують діти ; Хто допомагає пережити психологічну травму ; Які етапи роботи.
Рубрики: Дошкільна освіта--психологічний вплив Кл.слова (ненормовані): емоційні порушення у дітей -- психологічна служба -- практичні психологи -- корекційна робота -- психокорекція -- гібридна війна Анотація: Про діяльність практичних психологів закладів дошкільної освіти, спрямовану на корекцію емоціних змін у дітей дошкільного віку, спричинену гібридною війною в Україні.
Дод.точки доступу: Панченко, Олег; Піроженко, Тамара; Кабанцева, Анастасія; Олена Хартман, Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва, Наталія Цапро, Олена Симоненко Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 159.98 Л 86
Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 11–13. - Зміст: Чим небезпечні психологічні травми ; Як розпізнати дітей з психологічною травмою ; Які принципи організації освітнього процесу ; У якому порядку діяти ; Чим допоможе лялька.
Рубрики: Дошкільна освіта--психологічний вплив Кл.слова (ненормовані): діти дошкільного віку -- психологічна травма -- заклади дошкільної освіти -- психологічна служба -- психологічна робота -- ознаки -- освітній процес -- корекційні технології -- лялька -- тривожність -- психолого-педагогічний супровід Анотація: У статті йдеться про психолого-педагогічні підходи до організацї життєдіяльності дітей, які входять у категорію членів сімей учасників бойових дій та внутрішньо переміщених осіб, їхньої адаптації до нових умов проживання та здобуття освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>21. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.217:159.98](477) К 12
Кабанцева, А. SOS! Сигналізують дитячі емоції / Анастасія Кабанцева, Оксана Корнєєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 14–19. - Зміст: На що вихователі звертають увагу насамперед ; Що відстежуємо ; Із ким зваємодіємо ; Додаток : Ігри та вправи для роботи з дітьми.
Рубрики: Дошкільна освіта--психологічний вплив Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- психологічна служба -- діти дошкільного віку -- емоціний розвиток -- емоції -- психологічні спостереження -- психотравмуючі ситуації -- емоціне напруження -- емоціні порушення -- ігри -- вправи -- психологічна робота Анотація: У статті представлено досвід закладу дошкільної освіти № 31 "Мир" міста Костянтинівки Донецької області щодо організації психологічної роботи, спрямованої на усунення впливу психотравмуючих ситуацій на дошкільників.
Дод.точки доступу: Корнєєва, О Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>22. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Литвиненко, Ірина Боязнь відповіді біля дошки: долаємо проблему [Текст] : серія психологічних занять / Ірина Литвиненко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 11. - С. 3-7.
Рубрики: Початкова школа--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- психологічна служба -- психологічні заняття -- психологічна допомога учням в навчанні -- шкільний психолог
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>23. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12-057.164:159.98-051](477) К 55
Кобильченко, В. Професійна взаємодія психолога в умовах закладу дошкільної освіти / Вадим Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 7–19. - Бібліогр.: 4 назви.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--психологи Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- практичний психолог -- психологічна діяльність -- психологічна служба -- заклади дошкільної освіти -- психологічна готовність -- психологічна допомога Анотація: Встановлено, що в процесі адаптації практичного психолога до умов конкретного закладу дошкільної освіти в нього складається певна система стосунків з учасниками педагогічного процесу: адміністрацією, педагогами, дітьми та їх батьками. Констатовано, що професійні взаємини надалі впливатимуть на загальну ефективність діяльності педагога, тому вимагають від нього особливої уваги.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>24. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Матоніна, Раїса. Будьте розважливі, будьте, будьте щасливі. Дорога до успіху - у позитиві! [Текст] : тренінг для педагогів / Р. Матоніна> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 9/10. - С. 28-31.
Рубрики: Вчителі початкової школи--тренінги для вчителів Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- тренінги для вчителів початкової школи -- психологічна служба -- позитивне мислення
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>25. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Приходько, Юлія. Темперамент учня: які особливості треба враховувати [Текст] / Ю. Приходько> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 11/12. - С. 4-9.
Рубрики: Вчитель--початкові класи--психологічна служба Кл.слова (ненормовані): темперамент учня -- вчитель початкової школи -- психологічна служба -- поради щодо роботи з учнями
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|