Пошуковий запит: <.>K=підготовка вчителів<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 Z99
Ільман, Вікторія. Деякі аспекти вдосконалення професійної підготовки вчителя початкової школи: сучасні тенденції / В. Ільман> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 30-32. - Бібліогр.: 4 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Вчителі початкової школи--професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): професійна підготовка вчителів -- шестилітки -- початкова школа -- вчителі -- підготовка вчителів -- вчителі початкової школи Анотація: У статті розкриваються сучасні тенденції вдосконалення професійної підготовкивчителя початкової школи. Експериментальними даними підтверджується необхідність поліпшення підготовки педагогів щод визначення психологічної готовності дітей шестирічного віку до школи.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 Р 33
Редько, Валерій. Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 54-55
Рец. на Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : [підручник] / Л. С. Панова, І. Ф. Андрійко, С. В. Тезікова та ін. Л. С. Панова. - К. : ВЦ "Академія", 2010. - 328 с. - (Серія "Альма-матер"). . - ISSN 0131-6788ББК 74 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Підготовка вчителів іноземної мови Кафедра іноземних мов Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): вчителі -- підготовка вчителів -- вчителі іноземних мов -- підручники -- рецензія на підручники
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 П 31
Петрощук, Н. До проблеми профільного навчання: особливості диференціації освіти та підготовки вчителів : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Петрощук> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 52-55. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Профільне навчання історія педагогіки України до 1917 р. Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- диференціація освіти -- підвищення фахової кваліфікації -- вчительські курси -- підготовка вчителів Анотація: У статті проаналізовано основні теденції, що вплинули на виникнення і розвиток профільного навчання в Російській імперії в кінці ХІХ - на початку ХХ ст., та висвітлено особливості організації й проведення конкурсів для професійної підготовки вчителів.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58 К 95
Кучай, Олександр. Підготовка майбутнього вчителя інформатики в Польщі та Україні : порівняльний аналіз / О. Кучай> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 66-69. - Бібліогр.: 13 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів інформатики Підготовка вчителів в зарубіжних країнах Педагогіка--порівняльна педагогіка Польща--підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): система педагогічної освіти -- комп’ютеризація -- компетентність -- компетенція -- порівняльний аналіз -- вчителі інформатики -- підготовка вчителів -- підготовка майбутніх вчителів Анотація: У статті аналізуються головні тенденції змін систем педагогічної освіти Польщі та України, розглянуто їх загальні риси та охорактеризовано відмінності.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 Г 19
Ганжа, Олена. Критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя / О. Ганжа> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 65-69. - Бібліогр.: 21 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Вчителі--соціально-професійна зрілість Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності майбутній вчитель вчитель--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): професійна зрілість -- соціально-професійна зрілість -- самовизначення -- соціально-професійна зрілість вчителів -- підготовка вчителів Анотація: У статті теоретично обгрунтовано критерії формування соціально-професійної зрілості майбутнього вчителя. Розглянуто поняття "самовизначення", "активність" та "відповідальність", що є базовими у визначенні показників соціально-професійного розвитку особистості.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.03(4УКР) Б 11
Білецький, Олексій. Організація системи підготовки вчителів народних училищ на Катеринославщині : (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. Білецький> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 74-78. - Бібліогр.: 18 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.03(4УКР) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності історія педагогіки України до 1917 р. Підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): земства -- народна освіта -- народні вчителі -- семінарії -- педагогічні інститути -- підготовка вчителів -- системи підготовки вчителів Анотація: У статті розглянуто розвиток системи педагогічної освіти на Катеринославщині у другій половині ХІХ - початку ХХ ст., проаналізовано вплив педагогічних ідей і діяльність М. Корфа, а також земських установ губернії щодо організації вчительських курсів і семінарій, розкрито зміст педагогічної освіти і курсів підвищення професійного рівня для вчителів губернії.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58 З-86
Зорочкіна, Тетяна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми / Т. Зорочкіна> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 55-62. - Бібліогр.: 8 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58 Рубрики: підготовка вчителів початкових класів робота з обдарованими дітьми Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- обдаровані діти -- початкові класи -- концептуальні засади підготовки Анотація: У статті розглядається концепція підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими дітьми, визначено умови професійно-педагогічної підготовки творчого вчителя, здатного працювати зі здібними учнями.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58 П 43
Погрібний, Ігор. Традиції підготовки вчителів української мови і літератури / І. Погрібний> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 25-28.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--національні університети--інститути Навчально-наукові інститути Вчителі--підготовка Кл.слова (ненормовані): філологи-персоналії україністів -- педагогічна справа -- лінгвістичні дослідження -- навчально- наукові інститути -- вчителі української мови та літератури -- підготовка вчителів Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади професійної підготовки в ННІ української філології та соціальних комунікацій філологів-україністів, яка передбачає глибоке вивчення рідної мови, формування національної свідомості, виховання духовно багатої мовної особистості.
Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58 Б 39
Безкопильний, Олександр. Роль Навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я у підготовці вчителя сучасної школи / О. Безкопильний> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 29-33.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.58 Рубрики: Вища освіта--національні університети--інститути Вчителі фізичної культури--підготовка Кл.слова (ненормовані): навчально-наукові інститути -- підготовка фахівців -- досягнення -- навчання -- наука -- творчість -- підготовка вчителів Анотація: У статті висвітлено основні досягнення Навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я з підготовки фахівців за спеціальністю " Фізичне виховання ".
Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Боркач, Євгеній Ілліч. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Євгеній Боркач> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 106-111. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.584 Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах освіта педагогічна Угорщина--вища педагогічна освіта Угорщина--вища освіта Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- зарубіжний досвід -- підготовка вчителів -- ступенева підготовка Анотація: У статті аналізуються особливості ступеневої підготовки вчителів в Угорщині та проблеми, що виникли в результаті її впровадження: зменшення інтересу студентів до професії вчителя, незбалансованість підготовки за двома спеціальностями, зниження якості підготовки. Вихід із ситуації, що склалася, угорські фахівці вбачають у поверненні до інтегрованої системи підготовки вчителів, що існувала в Угорщині до Болонського перетворення вищої освіти країни.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74 С 13
Савченко, Олександра. Професійна підготовка вчителя : погляд польською вченого / О. Савченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 45-47
Рец. на Левовицький Т. Професійна підготовка і праця вчителів / Т. Левовицький ; пер. з пол. А. Івашко. - К.-Маріуполь: Рената, 2011. - 119 с. . - ISSN 0131-6788ББК 74 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Модернізація освіти професійна підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): вчителі -- підготовка вчителів -- професійна підготовка вчителів -- освіта -- модернізація освіти -- освітні реформи
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.2 К 49
Климович, Маргарита. Роль науково-методичного середовища педагогічного ВНЗ у професійній підготовці вчителя початкової школи / М. Климович> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 48-51. - Бібліогр.: 4назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Професіоналізм вчителя Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності підготовка вчителів початкових класів Кл.слова (ненормовані): середовища -- науково-методичні середовища -- особистість -- становлення особистості -- професійне становлення особистості -- підготовка вчителів -- вчителів початкової школи -- професійна підготовка вчителів Анотація: У статті розглядається роль науково-методичного середовища педагогічного коледжу в професійному розвитку майбутніх учителів початкової школи. Акцентується увага на необхідності підготовки студентів до створення цього середовища в їхній майбутній професійній діяльності. Наголошується, що в основі діяльності сучасного вчителя мають лежати наукові й дослідницькі підходи.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) Б 51
Бернвальдт, Тетяна. Формування мотивації навчальної діяльності майбутніх учителів в умовах сьогодення / Т. Бернвальдт> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 60-64. - Бібліогр.: 12 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів мотивація навчальна Кл.слова (ненормовані): мотивація -- мотивація навчальної діяльності -- диференціація -- інтерактивність -- пізнання -- успіх -- дослідження -- підготовка вчителів -- мотивація вчителів Анотація: У статті визначено актуальність формування мотивації навчальної діяльності майбутніх педагогів в умовах сьогодення. Розглянуто особливості внутрішньої і зовнішньої мотивації учіння, запропоновано інтенсивні способи підвищення ефективності процесу навчання.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 371.134:796.071.4(477) К 64
Кондратьєва, Ольга. Особливості підготовки і професійної діяльності вчителя фізичної реабілітації / О. Кондратьєва> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 78-80. - Бібліогр.: 9 назв.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі фізичної реабілітації--підготовка вчителів Кл.слова (ненормовані): реабілітація -- фізична реабілітація -- психологічна реабілітація -- вчителі фізичної реабілітації -- підготовка вчителів -- професійна діяльність учителів Анотація: У статті розглядаються особливості підготовки і професійної діяльності вчителя фізичної реабілітації. Уточнюється визначення понять "реабілітація", "фізична реабілітація", "психологічна реабілітація", "лікувальна фізична культура", "фахівець фізичної реабілітації".
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 81.43.21-90 Р 59
Рогова, І. Я. Формування та моніторинг граматичних навичок мовлення через використання інформаційних технологій [Текст] / І. Я. Рогова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка Іноземна мова--граматичні навички--мовлення Кл.слова (ненормовані): вчителі англійської мови -- підготовка вчителів -- інформаційні технології -- комунікативний підхід -- творчий підхід -- комп’ютерні навчальні програми -- автоматизовані навчальні курси -- навчальні тестові програми Анотація: Використання автоматизованих навчальних курсів з іноземної мови для оптимізації процесу оволодіння іншомовним спілкуванням та виконання великої кількості тестових навчальних завдань допоможе студентам (майбутнім вчителям іноземної мови) усвідомити правила, повторити їх у системі та нових зв'язках, сприятиме формуванню вмінь і навичок користуванню мовним матеріалом на належному рівні.
Є примірники у відділах:
всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) У 45
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Щодо оволодіння учителями загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційними технологіями : наказ... від 03.01.2012 № 2> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 43-44. - Додаток.
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: освіта і законодавство Середня освіта--правові джерела вчитель--інформаційно-комп’ютерна компетентність Кл.слова (ненормовані): середня освіта -- Сто відсотків, державна програма -- інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- підготовка вчителів -- підвищення кваліфікації
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) ректор (вільний) наук. част. Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04 Г 11
Гірний, Олег Ігорович. Творчість як педагогічна проблема : тренінг творчості / О. І. Гірний, М. М. Савчин> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 5-10. - Бібліогр.: 21 назв.
ББК 74.04 + 88 Рубрики: Творчість Здібності Кл.слова (ненормовані): дивергенція -- конвергенція -- тренінги творчості -- підготовка вчителів -- розвиток творчості Анотація: У статті розглядається проблема реалізації психологічної моделі конвергентно-дивергентного мислення під час тренінгів.
Дод.точки доступу: Савчин, Марія Михайлівна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74р30-25 Ф 71
Флегонтова, Наталія. Упровадження маркетингового підходу в процес підготовки майбутніх учителів до організації культурного дозвілля школярів / Н. Флегонтова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 27-32. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74р30-25 Рубрики: Підготовка вчителів--маркетинговий підхід Шкільний психолог--зміст діяльності Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- культурне дозвілля школярів -- маркетинговий підхід Анотація: У статті розкривається сутність маркетингового підходу у підготовці майбутніх вчителів до організації культурного дозвілля школярів. Обгрунтовано методику підготовки студентів до цієї діяльності, що має позитивний результат і є ефективною.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) К 79
Кремень, Василь. Василь Кремень: "Освіта, підготовка молоді до життя завжди були і є найактуальнішими завданнями сучасності" : [інтерв’ю з президентом НАПН України Василем Кременем з нагоди 20-річчя НАПН України / записала Анжеліна Пугач]> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 3-6.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта--наукові установи--ювілеї Кл.слова (ненормовані): напрями діяльності -- структура установи -- підготовка вчителів -- модернізація -- освітні округи -- міжнародна співпраця
Дод.точки доступу: Пугач, Анжеліна \інтерв’ю записала.\; Національна академія педагогічних наук України (Київ) \о ней\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58 П 85
Прудченко, Інна Іванівна. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. І. Прудченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 67-74. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58 Рубрики: Педагогічна освіта в зарубіжних країнах США--освіта--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): педагогічна освіта -- педагогічна епістемологія -- підготовка вчителів -- педагогічне знання вчителя -- зміст знання для викладання -- зміст знання предмета -- педагогічний зміст знання -- навчальне знання -- пропозиційні знання -- знання конкретних ситуацій -- стратегічні знання Анотація: Проаналізовано проблему еволюції знань учителя в контексті педагогічної епістемології Лі Дж. Шульмана. Акцентовано увагу на розгляді ученим питання змісту знання для викладання, у зв'язку з чим виокремлено й розглянуто його категорії (зміст знання предмета, педагогічний зміст знання, навчальне знання) й форми (пропозиційні знання, знання (конкретних) ситуацій, стратегічні знання).
Дод.точки доступу: Шульман, Лі (американський учений, педагог) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>21. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.204.2 Д 81
Дудченко, Антоніна. Ділова гра як метод інтерактивного навчання / А. Дудченко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 5. - С. 17-18. - Бібліогр.: 2 назв.
ББК 74.204.2 Рубрики: Вчителі--підготовка вчителів Інтерактивне навчання Ділові ігри (пед.) нові педагогічні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- професійне мовлення -- інтерактивне навчання -- методи інтерактивного навчання -- ділова гра
Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>22. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(3) Х 22
Харченко, Т. Г. Нормативно-правове забезпечення індивідуального розвитку вчителя в системі підготовки педагогічних кадрів Франції / Т. Г. Харченко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 28-33. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.04(3) Рубрики: Вчителі--підготовка освіта в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Франція--освіта Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- розвиток вчителів -- індивідуальний розвиток вчителів -- педагогічні кадри -- підготовка педагогічних кадрів -- система підготовка кадрів -- нормативно-правове забезпечення
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>23. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) Z99
Єресько, Олег Вікторович. Про нові держстандарти початкової, базової та повної освіти, нові типові навчальні плани і програми : [розмова з О. В. Єреськом, дир. департаменту заг. серед. та дошк. освіти М-ва освіти і науки, молоді та спорту України, про впровадж. нових стандартів освіти, нових типових навч. планів і програм, про підготов. вчителів, що набиратимуть учнів-першачків у 2012 р. / розмовляла Оксана Жованик]> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 17/18. - С. 62-64
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Початкова освіта в Україні--державні стандарти Освіта в Україні--середня освіта--державні стандарти Кл.слова (ненормовані): державні стандарти -- початкова освіта -- зміст освіти -- типові навчальні плани -- програми -- підручники -- початкова школа -- підготовка вчителів -- основна школа -- середня освіта
Дод.точки доступу: Жованик, Оксана \вела розмову.\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>24. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58 Г 65
Гончаров, Володимир Іванович. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58 Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти Учитель--новий учитель Підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ Анотація: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>25. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Жебровський, Б. Глибинні реформи в освіті: час прискорюватись [Текст] / Б. Жебровський> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 9-10.
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти Кл.слова (ненормовані): реформи -- освіта -- реформування освіти -- глибинні реформи -- учителі -- інформаційно-комунікаційні технології -- технології -- іноземна мова -- освітні стратегії -- підготовка вчителів Анотація: У статті розповідається про реформування освіти в Україні: належна підготовка та перепідготовка вчителів, розвиток інформаційно-комунікаційних технологій, вивчення другої іноземної мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1)
Знайти схожі
|
>26. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гончаров, Володимир Іванович. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 59-65. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.584(4Укр) Рубрики: Вчитель--новий вчитель Педагогічна технологія--поняття--структура Підготовка майбутніх вчителів--формування нового вчителя Педагогічна освіта--освітні технології Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- новий учитель -- вчитель нової формації -- компетентність вчителя -- освітні технології -- технології освіти -- педагогічні технології -- технологія навчання -- технологічне середовище -- педагогічний ВНЗ Анотація: На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" зроблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб'єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>27. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.04(4Укр) С 89
Суліма, Євген Миколайович. Партнерство і співпраця - нагальне веління часу : виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні / [Є. М. Суліма]> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 5-8. - Текст рос.
ББК 74.04(4Укр) Рубрики: Освіта в Україні--міжнародні зв’язки Вища освіта в Україні Вища освіта в Україні--державна політика Кл.слова (ненормовані): міжнародні зв’язки -- двосторонні зв’язки в освіті -- Дні освіти і науки -- державна політика -- вища освіта -- вища школа -- реформування -- оптимізація мережі ВНЗ -- доступність вищої освіти -- відбір студентів до ВНЗ -- Єдина державна електронна база з питань освіти -- стандартизація -- Національна рамка кваліфікацій -- інформаційно-комунікаційні технології -- підготовка ІТ-фахівців -- підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- академічна мобільність -- Національна система рейтингового оцінювання діяльності ВНЗ -- соціальна політика -- статистичні дані Анотація: У своєму виступі під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні перший заступник міністра освіти і науки, молоді та спорту України Євген Суліма окреслив здобутки України останніх років у царині вищої освіти і висловив впевненість, що проведення днів науки й освіти Російської Федерації в Україні стане новим поштовхом до ефективної співпраці вчених і педагогів наших країн, сприятиме рішенню актуальних проблем вищої школи в обох державах. -------------------- В своем выступлении во время открытия Дней образования и науки Российской Федерации в Украине первый заместитель министра образования и науки, молодежи и спорта Украины Евгений Сулима обозначил достижения Украины последних лет в области высшего образования и выразил уверенность, что проведение дней науки и образования Российской Федерации в Украине станет новым толчком к эффективному сотрудничеству ученых и педагогов наших стран, решению актуальных проблем высшей школы в обоих государствах.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>28. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 74.58.2 Г 65
Гончаров, Володимир Іванович. Діалектика традиційного та інноваційного у підготовці сучасного вчителя / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58.2 Рубрики: Інноваційні технології навчання Підготовка вчителів--навчальний процес--традиції--інновації Майбутні вчителі--виховання--духовно-моральне виховання Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- формування особистості вчителя -- педагогічні інновації -- інноваційність педагогічної діяльності -- новий учитель -- підготовка нового вчителя -- психолого-педагогічна модель сучасного вчителя -- інноваційна діяльність вчителя -- релігійний складник освіти -- навчання -- виховання -- християнський ідеал -- релігійно-культурологічна освіта -- релігієзнавча освіта -- етноконфесійна освіта -- світськість освіти Анотація: Структура професійної діяльності педагога містить мотиваційно-ціннісний, змістовий і процесуальний складники, що передбачає знання системи особистісних якостей і соціально-психологічних рис, опанування педагогічних технологій, наявність високого рівня освіченості, педагогічних здібностей і творчого потенціалу. Підкреслюється необхідність діалектичного поєднання традицій та інновацій у навчальному процесі, що сприятиме найліпшим результатам у підготовці нового вчителя.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
|
>29. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про Всеукраїнську нараду вчителів 1 класів загальноосвітніх навчальних закладів : [лист... ] від 18.01.2013 № 1/9-30> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 3. - С. 30-31
ББК 74.202.242 Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Початкова освіта в Україні--офіційні матеріали Вчителі початкової школи--Всеукраїнська нарада Кл.слова (ненормовані): офіційний документ -- лист МОНМС України -- початкова школа -- вчителі -- 1 клас -- всеукраїнська нарада -- молоді вчителі -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>30. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 74-81 : табл. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.58(4Укр) Рубрики: Підготовка вчителів природознавства Кл.слова (ненормовані): інтегративний функціонально-галузевий підхід -- монопредметні концепції -- поліпредметні концепції -- підготовка вчителів -- демократичність -- мобільність -- педагогічна освіта -- прогностичні педагогічні моделі -- природничо-наукові дисципліни Анотація: Обгрунтовано ідею вдосконалення існуючої системи підготовки вчителів-предметників природничого профілю засобами нової організаційно-педагогічної моделі, побудованої на єдності та взаємозв'язку моно- й поліпредметних концепцій. Докладно представлено зміст фахової підготовки бакалаврів освітньої галузі "Природознавство" як першого (базового) рівня природничо-педагогічної освіти.
Дод.точки доступу: Декарчук, М. В.; Хитрук, В. І. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|