Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток мислення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 61
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-61   61-61 
1.
372.851
Б 76


    Божко, Віра Геннадіївна.
    Формування комбінаторних знань та вмінь у процесі вивчення математики в основній школі [Текст] : на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання математики / В. Г. Божко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.262.21
Рубрики: викладання математики
   комбінаторні знання

   автореферати дисертацій--математика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- комбінаторні вміння


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.


    Жигло, І. В.
    Г. Х. Андерсен. Дикі лебеді : перевірка домашнього читання за підручником Л. Біркун. 6 клас / І. В. Жигло // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 5. - С. 32-37.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--домашнє читання
   Англійська мова--методика викладання--уроки

   Уроки англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
домашнє читання -- перевірка -- Дикі лебеді, казка -- форми дієслів -- неправильні дієслова -- розвиток пам’яті -- розвиток мислення -- самостійне читання
Анотація: У статті представлено розробку двох уроків домашнього читання для 6 класів із англійської мови на тему: "Г. Х.Андерсен. Дикі лебеді". Їх метою є ознайомлення із творчістю письменника, контроль позакласного читання, розвиток мислення та уваги.


Дод.точки доступу:
Андерсен, Ганс Крістіан 1805-1875 (данський письменник, видатний казкар) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

3.


    Евлампиева, М. В.
    Программа формирования социально-психологической компетенции младших подростков с проблемами развития [Текст] / М. В. Евлампиева, О. В. Кардашина // Вестник психосоциальной и коррекционно-реабилитационной работы. - 2012. - N 2. - С. 51-65. - Продолжение. Начало в № 1 - 2012.
Рубрики: Підлітки--проблеми розвитку
   Компетенція--соціально-психологічна--молодші підлітки

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення


Дод.точки доступу:
Кардашина, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
81.411.1-90
Х 11


    Хіврич, Світлана.
    Розвиток мислення і мовлення учнів у процесі вивчення шкільного курсу української мови / С. Хіврич // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2012. - № 10. - С. 24-33. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток
   Викладання української мови в школі--мислення

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- розвиток мовлення -- сучасний урок -- проблемні завдання -- колективне складання пам’ятки -- евристичеі бесіди -- мозкова атака -- диктант-тест


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
88
З-17


    Заика, Е. В.
    Игры с понятиями и предметами, направленные на развитие мышления и воображения [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 19-24
ББК 88
Рубрики: Психологія--мислення
   Психологія--уява

   Психологічні ігри

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- розвиток уяви -- психологічні тренінги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.04
Л 61


    Липова, Людмила.
    Метод наукового дослідження як чинник формування фундаментальних природничих знань / Л. Липова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 31-34. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04 + 74.58
Рубрики: Наукові дослідження--студенти
   Наукова робота--учні

Кл.слова (ненормовані):
метод наукового дослідження -- фундаментальні природні знання -- дослідницька діяльність -- проектний метод -- розвиток мислення -- вища освіта -- навчальне дослідження -- середня школа
Анотація: У статті розглянуто проблему використання методу наукового дослідження в процесі формування фундаментальних природничих знань. Розкрито значення цього методу в формуванні мотивації до дослідницького навчання, розвитку творчих здібностей. Наголошується, що цей метод є чинником формування наукових, фундаментальних природничих знань. У вищій школі він є обов'язковим для набуття природничих і технічних знань, у середній - для формування уявлень про нього за допомогою виконання учнівського експерименту, результатом чого стає набуття цілісних природничих знань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.1
К 72


    Костроміна, С. Н.
    Як здолати труднощі в навчанні дітей [Текст] / С. Н. Костроміна, Л. Г. Нагаєва // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 37-44.
ББК 74.1
Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби
   навчання ігрове

Кл.слова (ненормовані):
навчання дошкільників -- розвиток мислення -- розвиток пам’яті -- розвиток уваги


Дод.точки доступу:
Нагаєва, Л. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74.100.5
А 86


    Артуоз, Оксана.
    Мислити навчати й про здоров’я дбати : екологія розумової діяльності дошкільників [Текст] / Оксана Артуоз // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 27-29. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--розумове виховання
Кл.слова (ненормовані):
екологія розумової діяльності дитини -- розвиток мислення -- інтелектуальне навантаження -- розумове перевантаження
Анотація: В статті висвітлюються важливі чинники благополучної екології розумової діяльності дошкільників: дотримання режиму дня, чергування розумового напруження з іншими видами діяльності, повноцінне і збалансоване харчування, екологічно сприятливе природне середовище. Подано зразки блок-таблиці для ознайомлення дітей з новою інформацією та рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.100
З-17


    Зайцева, Інна.
    Де живуть гудзики?: заняття для дітей раннього віку [Текст] / І. Зайцева // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 10. - С. 28-29. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
розвиток дрібної моторики -- розвиток мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74.102.13
Z99


    Єніна, Людмила.
    Захопливі та незвичні сюжети геометричні [Текст] : логіко-математичні завдання для старших дошкільнят / Л. Єніна // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2015. - N 12. - С. 22-24. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.13
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики
Кл.слова (ненормовані):
логіко-математичні завдання для дошкільнят -- розвиток мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
74.100.53
К 56


    Коваленко, Алла
    Як без біди розуму навчитися : морально-етична бесіда з дітьми старшої групи за казкою Лесі Українки "Біда навчить" [Текст] / Алла Коваленко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.53 + 74.102.12
Рубрики: Дошкільне виховання--культура спілкування
   Дошкільне виховання--морально-етичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
діти старшої групи -- морально-етична бесіда -- розвиток мислення -- моральне виховання
Анотація: Подано розробку бесіди морально-етичного спрямування, мета якої - закріплювати та розширювати знання дітей про творчість великої української письменниці Лесі Українки; викликати інтерес до її творчості, до літературної казки; сприяти усвідомленню ідеї та змісту художнього твору; вчити уважно слухати, оцінювати вчинки персонажів, висловлювати своє ставлення до них, визначати мотиви їхньої поведінки; на основі аналізу художнього твору формувати бажання наслідувати позитивні та раціональні моделі поведінки; розвивати мовлення, пам'ять, мислення, спостережливість; виховувати доброзичливість, емпатію та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

12.
74.102.12
Ч-75


    Чобанюк, Любов
    Влаштуємо віслючкові день народження : гра-стратегія для дітей старшої групи [Текст] / Любов Чобанюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102.12 + 74.100.58
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
   Дошкільна освіта--ігри

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- гра-стратегія -- робота з перфокартками -- розвиток мислення -- етичне виховання -- моральне вихованян -- святкування дня народження
Анотація: Подано приклад гри-стратегії зі старшими дошкільнятами, мета якої - розширювати уявлення дітей про святкування дня народження; розвивати здатність планувати свої дії та передбачувати їх результати, знаходити різні способи розв'язання проблем; учити висловлювати та обґрунтовувати власну думку; збагачувати словник дітей новими лексемами відповідно до змісту теми; сприяти накопиченню мовленнєвого досвіду; розвивати мислення, зв'язне мовлення, уяву; виховувати чуйність та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

13.
37(091)(477)-051Сухомлинський
К 75


    Кочубей, Т.
    Лінгводидактичні основи розвитку мислення дитини у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського [Текст] / Тетяна Кочубей // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 33–36. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
ББК 74.03(4Укр),218
Рубрики: Діти--розвиток мислення--лінгводидактичні основи
   Педагогіка України--персоналії педагогів

Кл.слова (ненормовані):
лінгводидактика -- розвиток мислення -- лінгводидактичні основи -- українські педагоги -- уроки мислення -- казкові образи -- самостійність мислення -- наочно-образне мислення -- дитина
Анотація: У статті на основі лінгводидактичних принципів висвітлено теоретичні ідеї та практичний досвід Василя Сухомлинського щодо розвитку мислення дитиини. Акцентовано, що у період "дитинства мислення" учень має бути найближче до джерела думки-природи, що дає йому можливість одночасно бачити, слухати, переживати і думати. Наголошено, що у Школі радості Василь Сухомлинський навчав дітей не лише писати і читати, а й відчувати аромат слова, бачити його найтонші відтінки. Обґрунтовано, що важливого значення у розвитку мислення педагог надавав казці та "періоду мислення", протягом якого людина обов’язково має пройти через "період розумових вправ".


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
74.100
С 54


    Собко, Людмила
    Хвилинки творчості й фантазії : добірка ігор для середньої та старшої груп [Текст] / Людмила Собко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 22-23 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри
Кл.слова (ненормовані):
розвиток творчої уяви -- ігрова діяльність -- розвиток мислення
Анотація: Представлено добірку ігор для дітей середньої та старшої груп з використанням карток-піктограм та прийомів ТРВЗ, які розвивають творчу уяву, формують гнучке мислення, допомагають вселити в дитину впевненість у своїх силах. Ігри доречно проводити вранці, під час прогулянок та в інший зручний час.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
74.100.53
П 79


    Прозорова, Людмила
    Казки, що вчать доброти [Текст] / Людмила Прозорова // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 16-18 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.53
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- художня література
Анотація: Подано тексти казок, читання та обговорення яких з дошкільнятами дасть можливість виховати у них високу моральність, відповідальність, здатність поставити інтереси інших над власними.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
74.100.5
Б 72


    Бобир, Валентина
    Проблемні ситуації: міркуємо, взаємодіємо, досягаємо мети : система роботи з дітьми старшої групи [Текст] / Валентина Бобир // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 8-11 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--розумове виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- пізнавальна компетентність -- лідерські риси дитини -- соціальне виховання
Анотація: Подано практичні розробки системної роботи з дітьми, які допоможуть розвивати нестандартне мислення малят, уміння шукати різні варіанти розв'язання проблем, домовлятися, радитися, доводити свою думку і приймати оптимальні рішення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.


    Новіцька, Тетяна
    Пригоди на Острові Математики : квест для дітей старшої групи [Текст] / Тетяна Новіцька, Оксана Небежицька // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- розвиток математичних уявлень -- квест -- дидактична гра
Анотація: Автори поданої розробки пропонують приклад застосування квестової технології на занятті з математики з використанням завдань навчального розвивального курсу Ірини Стеценко "Логіки світу", мета якої - закріплювати знання дітей про геометричні фігури; формувати уявлення про відповідність "кількість-число"; вправляти у серіації об'єктів за величиною, диференціації за шириною; закріплювати вміння користуватися планом, орієнтуватись у просторі; вчити знаходити нестандартні підходи до розв'язування задач, аналізувати отриману інформацію, обґрунтовувати власну думку; розвивати логічне, асоціативне, функціональне, творче мислення, самостійність; виховувати ініціативність, уміння працювати у команді.


Дод.точки доступу:
Небежицька, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
373.21
Т 35


    Терещенко, Ірина
    В іграх об’єкти природні ми пізнаємо сьогодні : дидактичні ігри для дітей середньої та старшої груп [Текст] / Ірина Терещенко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з природознавства
Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- ознайомлення з навколишнім світом -- розвиток мислення
Анотація: Подано добірку дидактичних ігор для дітей середньої та старшої груп, використоння яких дасть змогу спонукати малят до активного пізнання світу природи і турботи про неї.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
373.21
Ч-59


    Чижик, Олена
    Відтепер ведмеді й ведмежата про бюджет й рекламу будуть знати : заняття для дітей старшої групи [Текст] / Олена Чижик // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--економічна освіта
Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта -- розвиток мислення -- життєва компетентність -- заняття в ДНЗ
Анотація: Подано зразок заняття для дітей старшої групи, мета якого - формувати соціально-економічну компетентність дітей, елементарні економічні уявлення; вчити робити прості припущення щодо дій, необхідних для розв'язання тієї чи іншої проблеми, аргументувати свою думку; формувати уявлення про валюту України, навички раціонального споживача; збагачувати активний словник словами: бюджет, доходи, витрати. реклама, гроші, заощадження; розвивати увагу, мислення дітей; виховувати ощадливість та відповідальність за свої вчинки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
373.21
Р 63


    Рожко, Алла
    Казкова мандрівка : система роботи з дітьми всіх вікових груп [Текст] / Алла Рожко, Вікторія Волощук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
   Дошкільна освіта--розвиток мислення

Кл.слова (ненормовані):
театралізована діяльність -- художня культура -- розвиток мислення -- інтегрована освіта
Анотація: Представлено нетрадиційний інтегрований підхід до роботи над казкою, придатний як для молодших, так і для старших дошкільнят. Покроково проявляючи свої здібності у різних видах діяльності, малята усвідомлюють зміст твору і готуються до його драматизації. Крм того, діти вчаться взаємодіяти, проявляти кмітливість і нестандартне мислення, а також досягати мети.


Дод.точки доступу:
Волощук, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

21.
373.3.025.7(477)
К 17


    Калініченко, Л.
    О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки) / Людмила Калініченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 45–46. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: історія педагогіки України, 1960-1970 р.р.
   педагоги України

Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- метод порівняння -- українські педагоги -- розвиток мислення -- пізнавальні здібності -- молодші школярі
Анотація: Ідеї О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення у молодших школярів. О. Савченко розглядає творче мислення як важливий компонент у формуванні загальнонавчальних умінь, і доводить необхідність вироблення в учнів уміння порівнювати як важливу складову у розвитку мислення взагалі. Проблему формування творчого мислення молодших школярів учена розглядає у поєднанні із виробленням уміння вчитися, розвитком пізнавальних здібностей та інтересів учнів.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра Яківна (український педагог ; 1942 р.н.) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

22.


    Марущенко, Тетяна
    Скажемо "Ні" сміттю в рідному місті : заняття для дітей старшї групи [Текст] / Тетяна Марущенко, Олена Степанова, Лариса Ковальчук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 33-35 . - ISSN 0321-1401
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- розвиток мовлення -- чистота довкілля -- екологічна культура -- заняття для дітей старшої групи
Анотація: Подано розробку екологічного заняття для дітей, мета якого - з'ясувати уявлення дітей про значення чистоти на вулицях рідного міста; привернути увагу до необхідності дотримання чистоти в будинку, місті, природному оточенні; формувати свідоме дієве ставлення до прирди рідного краю; навчити дітей сортувати сміття і збирати побутові відходи в роздільні баки для майбутньої переробки; розвивати мислення, мовлення, допитливість, увагу, творчі здібності; виховувати культуру поведінки та ін.


Дод.точки доступу:
Степанова, Олена; Ковальчук, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

23.


    Карфута, Вікторія
    Мандрівка їжачка : інтегроване заняття для дітей старшої групи (природа+розвиток мовлення+математика) [Текст] / Вікторія Карфута // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення -- інтегровані заняття для дошкільників
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого розширювати знання дітей про їжаків; розкривати взаємозв'язки у природі; продовжувати навчати лічити у межах десяти, кількісно порівнювати множини; вдосконалювати вміння правильно відповідати на запитання; вправляти у звуконаслідуванні; розвивати артикуляційний апарат, мислення, допитливість, активність; виховувати бережне ставлення до живої природи та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

24.


    Герасимів, Ярослава
    Математичні розваги: навчатися весело! [Текст] / Ярослава Герасимів // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільне виховання--ігри
Кл.слова (ненормовані):
розвага -- рухливі ігри -- розвиток мислення -- логіко-математичний розвиток
Анотація: Подано поради щодо проведення математичних розваг, під час яких діти у захопливій ігровій формі вчаться застосовувати набуті знання на практиці, нестандартно мислити, взаємодіяти з однолітками. Представлено математичну розвагу для дітей молодшої групи, мета якої - вправляти дітей у розрізненні й називанні площинних та об'ємних геометричних фігур; закріплювати знання про поняття"багато" і "один", "великий" і "маленький"; сприяти виникненню позитивних емоцій; розвивати кмітливість, спритність, винахідливість та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

25.


    Угорська, Наталія
    Букет котів : інтегроване заняття для дітей старшої групи (художня література+музика+образотворчість) [Текст] / Наталія Угорська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 18-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
слухання музики -- розвиток мислення -- образотворчість -- інтегрована освіта
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - формувати в дітей здатність емоційно сприймати поетичний твір, помічати вдалі художні образи та засоби; розвивати креативність мислення, фантазію, вміння слухати й творчо опрацьовувати почуте; закріплювати навички роботи в техніці оригамі; пробуджувати у дітей інтерес до літератури.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.


    Рагуля, Вікторія
    Врятуймо річку! : інтегроване заняття для дітей старшої групи (економічне виховання+екологія+розвиток мовлення) [Текст] / Вікторія Рагуля, Інна Ратинська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 14-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- розвиток мислення -- екологічне виховання -- економічне виховання -- розвиток мовлення
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - сприяти усвідомленню дітьми необхідності дбайливого ставлення до води як до природного ресурсу; закріплювати знання про різні явища природи, стани води в довкіллі (рідкий, твердий, газоподібний); уточнювати уявлення про властивості води, її кругообіг у природі; формувати навички екологічно доцільної поведінки в побуті, економічного споживання води; розвивати зв'язне і доказове мовлення дітей; виховувати прагнення до бережливого використання води.


Дод.точки доступу:
Ратинська, Інна

Немає відомостей про примірники
Знайти схожі

27.


    Мяус, Катерина
    Як малята експериментували і фіксикам допомагали! Заняття-експериментування для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Мяус, Антоніна Галілей // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- дослідницька діяльність -- магніт
Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи, мета якого - зацікавлювати дітей експерементально-дослідницькою діяльністю з тем "Магніт", "Енергія"; закріплювати знання про властивості магніту, здатність окремих предметів електризуватися; спонукати дітей досліджувати, пізнавати нове та використовувати набуті знання в ігрових ситуаціях; розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, робити висновки; виховувати самостійність, бажання допомогти у складній ситуації.


Дод.точки доступу:
Галілей, Антоніна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

28.


    Кайль, Наталя
    Загадковий бджолиний світ : цикл інтегрованих занять з елементами дослідницької діяльності для дітей старшої групи [Текст] / Наталя Кайль // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані заняття -- розвиток мислення -- розвиток мовлення -- фізкультхвилинка -- властивості воску -- бджілка -- мед -- природознавче виховання
Анотація: Представлено цикл інтегрованих занять з елементами дослідницької діяльності для дітей старшої групи, мета якого - ознайомити дітей зі способом життя і середовищем існування бджіл; формувати уявлення про взаємозв'язок бджіл з рослинами; вчити добирати слова, що позначають смакові якості меду; створити умови для практичного застосування набутих знань; розвивати у дітей пізнавальний інтерес до світу комах, математичні здібності, діалогічне мовлення; виховувати дбайливе ставлення до навколишньої природи, зокрема комах.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

29.


    Стеценко, Ірина
    STREAM-освіта: математичне дослідження [Текст] / Ірина Стеценко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 4. - С. 13-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- математичні дослідження -- дослідницька діяльність дітей -- види дослідів у математиці -- діти молодшого дошкільного віку
Анотація: У статті йдеться про організацію дослідницької діяльності на математичних заняттях у молодших групах. Подано ланцюжок дослідів, що допомагають малятам з'ясувати, які геометричні фігури можна порівняти за величиною, а які ні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.


    Присяжнюк, Лариса
    Екологічний квест як освітня технологія [Текст] / Лариса Присяжнюк // Дошкільне виховання. - 2018. - № 6. - С. 12-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття
Кл.слова (ненормовані):
екологія -- ігрова діяльність -- розвиток мислення -- екологічний квест -- квест-технології
Анотація: В статті описуються особливості квест-технології в освітньому процесі. Подається приклад екологічного квесту для дітей старшої групи. Мета його - розширювати і поглиблювати уявлення дітей про бджіл, особливості укладу бджолиної сім'ї та процесу медозбору; закріплювати знання про лугові та садові квіти і їхні назви; збагачувати досвід емоційно-чуттєвого, художньо-образного та активно-діяльнісного пізнання природи; сприяти формуванню емоційно-ціннісного ставлення до бджіл та їхньої праці; розвивати фізичні якості, увагу, кмітливість; утверджувати дружні стосунки в колективі, розуміння важливісті взаємодопомоги.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-61   61-61 
 
Статистика
за 06.07.2024
Кількість запитів 14988
Кількість відвідувачів 480
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя