Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Рідкісна книга (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Lazarus<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: КШС-2/2016/7
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2016р. N 7
Зміст:
Корчевський, Дмитро Олександрович. Методологічні засади інтеграції змісту підготовки фахівців з інформаційних технологій і шляхи їх реалізації на практиці / Д. О. Корчевський. - С.3-7. - Бібліогр.: 8 назв.
Стрижак, Олександр Євгенійович. Онтологічний підручник - парадигма формування інтерактивної системи знань у навчальному процесі / О. Є. Стрижак. - С.7-16. - Бібліогр.: 20 назв.
Комарова, Олена Володимирівна. Моделювання генетичних та еволюційних процесів у популяціях засобами комп’ютерних технологій / О. В. Комарова. - С.17-20.
Сокол, Ірина Миколаївна. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови / І. М. Сокол, О. М. Сопіна. - С.21-24. - Бібліогр.: 6 назв.
Підгорна, Тетяна Володимирівна. Формування практичних умінь учнів щодо пошуку хімічних відомостей у мережі Інтернет / Т. В. Підгорна. - С.25-27.
Собакар, Олена Олександрівна. Використання сервісів Веб 2.0 та хмарних технологій на уроках інформатики / О. О. Собакар. - С.28-31. - Бібліогр.: 5 назв.
Васенко, Олександр Васильович. Реалізація можливостей інтегрованого середовища розробки Lazarus у вивченні інформатики в школі / О. В. Васенко. - С.32-35. - 6 назв.
Саражинська, Наталія Анатоліївна. Оновлена програма з інформатики в початкових класах та її реалізація / Н. А. Саражинська, Н. І. Рибак. - С.36-40.
Скрипка, Ганна Володимирівна. Забезпечення диференціації в інклюзивних класах з використанням мобільних пристроїв / Г. В. Скрипка. - С.41-44. - Бібліогр.: 10 назв.
Захар, Ольга Германівна. Шляхи формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики Миколаївської області / О. Г. Захар. - С.45-51. - Бібліогр.: 11 назв.
Олексюк, Василь Петрович. Досвід розгортання хмарних платформ Google Appa та Microsoft Office 365 у загальноосвітніх навчальних закладах / В. П. Олексюк. - С.52-56. - Бібліогр.: 8 назв.
Інституту педагогіки Національної Академії педагогічних наук України - 90 років : [фото-звіт]. - С.2-га обкладинки. : фот. цв.
Круглий стіл "Інтернет в освіті: стан, проблеми, перспективи” : [фото-звіт]. - С.3-я обкладинки. : фот. цв.
Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
22.183.4р10
В 19


    Васенко, Олександр Васильович.
    Реалізація можливостей інтегрованого середовища розробки Lazarus у вивченні інформатики в школі [Текст] / О. В. Васенко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 32-35. - 6 назв.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Викладання інформатики в школі--комп’ютерні технології--інтегроване середовище програмування
   Кафедра прикладної математики, інформатики та освітніх вимірювань

Кл.слова (ненормовані):
уроки інформатики -- об’єктно-орієнтоване програмування -- кросплатформна система -- інтерфейс
Анотація: Метою статті є узагальнення відомостей та аналіз характерних можливостей середовища програмування Lazarus як перспективної платформи для застосування у вивченні курсу інформатики в сучасній загальноосвітній школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: КШС-2/2017/1
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Виходить 8 раз на рік
2017р. N 1
Зміст:
Зубченко, Т. М. ІКТ для дослідження динаміки когнітивних можливостей учнів під дією зовнішніх і внутрішніх факторів / Т. М. Зубченко, Ю. А. Науменко, О. Ю. Буров. - С.3-8.
Бондар, Я. С. Новий підхід до постановки завдань та пояснення їх розв’язків у середовищі візуального програмування Lazarus / Я. С. Бондар. - С.8-15.
Ганжела, С. І. Розвиток інформатичних компетентностей учнів старших класів у процесі навчання інформатики / С. І. Ганжела. - С.15-19.
Головня, О. С. Аналіз зарубіжного досвіду навчання операційних систем у вищій школі / О. С. Головня. - С.19-24.
Альоша, О. О. Формування моральності дітей і молоді шляхом захисту їх від шкідливої інформації / О. О. Альоша. - С.24-29.
Назаренко, Т. Г. Методика застосування педагогічних програмних засобів у навчально-виховному процесі географії / Т. Г. Назаренко. - С.29-35.
Підгорна, Т. В. Навчання учнів структурного пошуку хімічних відомостей у мережі Інтернет / Т. В. Підгорна. - С.35-38.
Яременко-Гасюк, О. О. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для активізації науково-технічної лексики в аспірантських групах / О. О. Яременко-Гасюк, Ю. В. Простакова. - С.38-48.
II тур (міський) Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2017” в номінації "Інформатика”. - С.48.
Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
22.183.4р10
Б 81


    Бондар, Я. С.
    Новий підхід до постановки завдань та пояснення їх розв’язків у середовищі візуального програмування Lazarus [Текст] / Я. С. Бондар // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 8-15.
ББК 22.183.4р10
Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування
Кл.слова (ненормовані):
візуальне програмування -- об’єктивно-орієнтоване програмування
Анотація: У статті запропоновано новий спосіб постановки завдань та пояснення їх розв‘язків у середовищі візуального програмування. Практика показує, що використання такого наочного подання умови задачі й пояснення її розв‘язку сприяє кращому усвідомленню учнями суті завдання і глибшому розумінню логіки майбутнього проекту.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

5.
37.016:004
М 14


    Майборода, Олена Олексіївна.
    Застосування відеофрагментів у процесі вивчення алгоритмічних конструкцій у середовищі візуального програмування [Текст] / О. О. Майборода // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 38-43.
УДК
Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування
Кл.слова (ненормовані):
навчальне відео -- навчальний проет -- циклічний алгоритм -- обчислення суми -- інтерфейс проекту -- ефективність уроку -- візуальне програмування -- Lazarus -- CamStudio
Анотація: У статті розглядаються особливості втілення базових алгоритмічних конструкцій у середовищі Lazarus при вивченні розділу "Основи алгоритмізації та програмування" учнями 8-11 класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 105372
Кількість відвідувачів 1045
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя