Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Історія педагогіки в зарубіжних країнах<.>
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-36 
1.
37(09И)
П78


    Продрому, Георгий.
    Деятельность Всекипрской гимназии [Text] : научное издание. № 9 / Г. Продрому. - Никосия : [s. n.], 2000. - 64 с. : фотоилл. - на греческом языке. - ISBN 9963-560-13-Х. - ISBN 9963-560-14-8 : 2.20 грн.
ДРНТІ
ББК 74.03(5Кипр) + 81.45 (ориг.)
РУБ 37(09И)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кіпр--освіта--педагогіка

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
74.04(3)
Г 74


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне зображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 115-125. - Бібліогр.: 1 назв.
ББК 74.04(3)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Виховання--естетичне виховання

   педагоги зарубіжних країн

   Німеччина--освіта
Кл.слова (ненормовані):
моральність -- виховуюче навчання -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- персоналії
Анотація: Для подолання у вітчизняній педагогічній науці негативного образу одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта, запропоновано переклад його педагогічних публікаці - листів-звітів про результати практичної виховної діяльності, які він під час свого переюування у Швейцарії мав надсилати щодва місяці губернаторові Штейгеру. Ці листи-звіти розкривають головну особливість гербатівської теорії виховання - формування естетичного уявлення про світ як головної мети виховання. У цьому номері подано перший такий лист, датований листопадом 1797 р.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.03(0)
К 56


    Ковальчук, Геннадій.
    Кершенштейнер Г. про роль продуктивної праці у вихованні особистості школяра [Текст] / Г. Ковальчук // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2010. - N 2. - С. 24-28.
ББК 74.03(0)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Німеччина--ОСВІТА
Кл.слова (ненормовані):
реформаторська педагогіка -- ручна праця -- продуктивна праця -- трудова школа


Дод.точки доступу:
Кершенштейнера, Георг (нім. педагог ; 1854-1932) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.03(0)
Ш 83


    Шпарик, Оксана Михайлівна.
    Розвиток освіти у стародавньому Китаї : конфуціанська доба / О. М. Шпарик // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 29-34. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.03(0)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Китай--освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- освіта у Китаї -- китайське феодальне суспільство -- зміст освіти -- державна освіта -- моральне виховання -- всестанова освіта -- приватна освіта
Анотація: Стаття присвячена аналізу освітніх процесів у стародавньому Китаї історичного періоду Чуньцю (770-476 рр. до н.е.), досліджуються зміни, що відбулися у розвитку освіти протягом цього періоду, та з'ясовується вплив таких змін на подальший розвиток освіти у Китаї. Аналізуються провідні філософсько-педагогічні засади вчення одного з найяскравих мислителів цієї доби - Конфуція (551-479 рр. до н.е.).


Дод.точки доступу:
Конфуцій \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.04(3)
Х 82


    Хорошева, Н. В.
    Философско-педагогические основы экспериментальных школ Хартмета фон Хентига [Текст] / Н. В. Хорошева, А. Ю. Шачина // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 8. - С. 101-107 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.04(3)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Німеччина--ОСВІТА
Кл.слова (ненормовані):
експериментальна школа -- критерії освіти -- шкільний простір


Дод.точки доступу:
Шачина, А. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Александрова, Е. А.
    Если сегодня перечитать Коменского [Текст] / Е. А. Александрова // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 7. - С. 215-222.
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
Великая дидактика, критика -- традиційний урок


Дод.точки доступу:
Коменський, Ян Амос (1592-1670) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.03(4Нім)
В 31


    Веремюк, Людмила.
    Основоположні принципи школи дії у педагогічній спадщині В. А. Лая / Л. Веремюк // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 1/2. - С. 66-70. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Нім)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Педагогіка--експериментальна педагогіка

   Німеччина--ОСВІТА
Кл.слова (ненормовані):
реформаторська педагогіка -- школа дії -- органічний навчальний план -- експериментальна педагогіка
Анотація: У статті висвітлено педагогічні погляди німецького вченого, теоретика експериментальної педагогіки, засновника школи дії В. А. Лая. Розкрито зміст основних принципів його школи. Наголошено на значенні педагогічної теорії вченого та ідей реформаторської педагогіки для розроблення проблеми вивчення дитини.


Дод.точки доступу:
Лай, Вільгельм Август (німецький педагог ; 1862-1926) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Знайти схожі

8.
74.03(0)
С 16


    Салимова, К. И.
    Пути развития индийской школы / К. И. Салимова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 3. - С. 105-113. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(0)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія
   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Педагогіка--порівняльна педагогіка

   Індія--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
мусульманські школи -- вплив колонізації -- національні системи освіти і виховання -- індійські школи


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.03(4/8)
А 88


    Арцишевський, Р. А.
    Мислитель, педагог, гуманіст : до 420-річчя від дня народження Яна Амоса Коменського / Р. А. Арцишевський // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 44-47. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   педагоги зарубіжних країн

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
пансофія -- пансифічні школи -- картина світу -- людиноцентризм -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії
Анотація: У статті охарактеризовано світоглядні, педагогічні й гуманістичні засади вчення Яна Амоса Коменського.


Дод.точки доступу:
Коменський, Ян Амос (чеський мислитель, педагог, письменник ; 28.03.1592-15.11.1670) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.03(4/8)
Г 74


    Гоштанар, І. В.
    Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 83-87
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Німеччина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
мораль -- моральність -- виховуюче навчання -- розум -- багатосторонність -- багатосторонність інтересу -- самостійність -- естетичні судження -- педагогіка -- історія педагогіки -- персоналії
Анотація: Для об'єктивного висвітлення педагогічних ідей одного з найвидатніших представників німецької класичної педагогіки Й. Ф. Гербарта подано переклад листів-звітів ученого про результати його практичної виховної діяльності в сім'ї відомого швейцарця фон Штейгера. На підставі аналізу листів-звітів Й. Ф. Гербарта розкрито головну особливість його теорії виховання: формування естетичного сприйняття навколишнього світу.


Дод.точки доступу:
Гербарт, Йоган Фрідріх (один з найвидатніших представників німецького освітнього руху, послідовник Песталоцці ; 1776-1841) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
74.03(4Чес)-8
В 40


    , Савченко Т. А.
    Взаимодействие семьи и школы по Я. А. Коменскому / Савченко Т. А. // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 90-93. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4Чес)-8
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Чехія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
історія освіти Чехії -- взаємодія школи та сім’ї -- виховання школярів
Анотація: У статті аналізується основоположне значення педагогічних праць Я. А. Коменського у формуванні системи виховання та соціалізації дітей і підлітків.
В cтатье анализируется основополагающее значение педагогических работ Я. А. Коменского в формировании системы воспитания и социализации детей и подростков.


Дод.точки доступу:
Коменський, Ян Амос (чеський мислитель, педагог, письменник ; 28.03.1592-15.11.1670) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.
74.03(4/8)
С 16


    Салимова, К. И.
    Школы арабских стран: общее и особенное : на примере Саудовской Аравии и Сирии / К. И. Салимова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 94-101. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Саудівська Аравія--освіта, педагогіка
    Сірія--освіта

Кл.слова (ненормовані):
історія освіти в Саудівськйї Аравії -- історія освіти в Сирії -- система народної освіти -- ісламізація навчання і виховання -- інтернаціоналізація навчання і виховання -- гуманне відношення до дітей
Анотація: У статті дан екскурс в історію шкіл арабських країн, проведено порівняльний аналіз стану та розвитку освіти в Саудівській Аравії і Сирії.
В статье дан экскурс в историю школ арабских стран, проведён сравнительный анализ состояния и развития образования в Саудовской Аравии и Сирии.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
74.03(4/8)
Р 80


    Рочняк, Олексій.
    Концепція дитини та дитинства в німецькій постмодерністичній педагогіці [Текст] / О. Рочняк // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 1. - С. 33-36.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра історії України та політології

   Німеччина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
постмодернізм -- реляційна модель -- антипедагогіка -- невротизація


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
74.03(4/8)
Г 61


    Головко, Маргарита.
    Проблема педагогічного супроводу дитинства в педагогіці Я. Корчака [Текст] / М. Головко, О. Міхєєва // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 1. - С. 41-43.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: педагогічний супровід
   Гуманістичне виховання

   Дитинство

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Польща--Освіта. Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
суб’єктниа педагогіка -- самоцінність дитинства


Дод.точки доступу:
Міхєєва, Олена; Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
74.03(4/8)
Z99


    Іонова, Олена.
    Образ дитини у Штайнер-педагогіці [Текст] / О. Іонова // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 1. - С. 44-48.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Австрія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
Штайнер-педагогіка -- образ дитини -- антропософський підхід


Дод.точки доступу:
Штайнер, Рудольф (австрійский філософ і педагог ; 1861-1925) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
74.03(4/8)
О-74


    Осипчук, Н.
    Педагогічні серця Януша Корчака [Текст] / Н. Осипчук // Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2012. - N 48/49 (14 - 21 листопада). - С. 13.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Польща--освіта


Дод.точки доступу:
Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
74.03(2Рос)-8
Г 42


    Герш, Б. Г.
    Школа Алфёровых / Б. Г. Герш // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 87-92. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос)-8
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти, 19-початок 20 ст.
   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--педагогіка--історія
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- історія освіти -- жіноча освіта -- школи -- гімназії -- приватні гімназії -- приватні жіночі гімназії -- особистість -- виховання особистості
Анотація: Стаття присвячена одній з кращих приватних жіночих гімназій дореволюційній Росії, заснованої подружжям А. Д. та А. С. Алфьоровими.
Статья посвящена одной из лучших частных женских гимназий дореволюционной России, основанной супругами А. Д и А. С. Алфёровыми.


Дод.точки доступу:
Алфьоров, Олександр Данилович (російський педагог, діяч народної освіти, засновник московської приватної жіночої гімназії, автор понад 40 праць з історії та теорії літератури, з методики викладання російської мови ; 1862-1919) \про нього\; Алфьорова, Олександра Самсонівна (директор московської приватної жіночої гімназії, дружина О. Д. Алферова - російського педагога, діяча народної освіти ; 1868-1919) \про неї\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

18.


    Кочубей, Тетяна.
    Реформаторський рух в педагогіці Німеччини кінця XIX - початку XX ст. [Текст] / Т. Кочубей, О. Штик // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2012. - N 2. - С. 40-43.
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Німеччина--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
реформаторський рух -- нова школа -- педагоги-реформатори


Дод.точки доступу:
Штик, Ольга; Петерсен, Петер (нім. педагог ; 1884-1952) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.


    Шугалій, Наталія.
    Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Наталія Шугалій // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта
   Освіта дорослих

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Данія--історія освіти
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- навчання впродовж життя -- навчання дорослих -- неформальна освіта -- вищі народні школи -- Lifelong Learning -- система LLL
Анотація: Розглянуто генезис ідеї і практики безперервоної освіти, зокрема в аспектах додаткового і розвивального навчання дорослих. Акцентовано роль данського науковця і теолога Н. Ф. С. Ґрундтвіга у створенні вищих народних шкіл як специфічного засобу такого навчання.


Дод.точки доступу:
Ґрундтвіг, Ніколай Фредерік Северін (данський теолог-реформатор, письменник, історик, громадський і політичний діяч ; 1783-1872) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
87.3(4 Нім)-8
Ш 32


    Шачина, А. Ю.
    Цель и задачи педагогической науки в философско-педагогическом творчестве И. Канта / А. Ю. Шачина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 119-126. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87.3(4 Нім)-8 + 74.03(4Нім)-8
Рубрики: філософи зарубіжних країн
   педагоги зарубіжних країн

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Німеччина--освіта--історія
    Німеччина--філософія--історія філософії

Кл.слова (ненормовані):
історія філософії Німечччини -- методи виховання -- антропологія -- Просвітництво -- самовизначення
Анотація: У статті робиться спроба представити філософсько-педагогічну систему І. Канта як альтернативу емпіричним педагогічним вченням


Дод.точки доступу:
Кант, Іммануїл (німецький філософ, родоначальник німецької класичної філософії ; 1724-1804) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

21.
74.03(4/8)
К 56


    Коваленко, Ольга.
    Рецепт щастя від просвітителя [Текст] / О. Коваленко // Освіта України : Педагогічна газета. - 2013. - N 46 (18 листопада). - С. 15.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Франція--персоналії педагогів
    Франція--філософи



Дод.точки доступу:
Гельвецій, Клод Адріан (франц. літератор, філософ, педаго ; 1715-1771) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

22.
74.03(4Укр)6-213
Д 58


    Довга, Тетяна.
    Валеопедагогічні ідеї в гуманістичному досвіді Януша Корчака і Василя Сухомлинського [Текст] / Т. Довга // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 56-58 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.03(4Укр)6-213 + 74.03(4Чех)
Рубрики: Історія педагогіки України, 20 ст.
   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Польща--педагоги
Кл.слова (ненормовані):
валеопедагогіка -- педагогічна валеологія


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

23.
74.03(0)
П 49


    Поліщук, Роман.
    Фізичне здоров’я як проблема в історії класичної західноєвропейської педагогічної думки [Текст] / Р. Поліщук // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 2. - С. 16-20
ББК 74.03(0)
Рубрики: Фізичне виховання--історія
   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти

Кл.слова (ненормовані):
фізичне здоров’я дітей -- західноєвропейська педагогічна думка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 288 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 103.79 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бейгер, Галина. Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов / Г. Бейгер. - С .7-18
Браун, Вадим Олегович. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців / В. О. Браун, Ю. В. Коваль. - С .18-25
Ващенко, Ірина Василівна. Інновації моніторингу якості вищої освіти / І. В. Ващенко. - С .26-31
Кириченко, Валентина Іванівна. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі / В. І. Кириченко, О. О. Єжова. - С .32-36
Кириченко, Лілія Георгіївна. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери / Л. Г. Кириченко. - С .37-42
Мороз, Лілія Миколаївна. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога / Л. М. Мороз. - С .43-48
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності / Т. В. Потапчук. - С .49-53
Приліпко, Олександр Федорович. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність / О. Ф. Приліпко. - С .54-62
Самаріна, Світлана Іванівна. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів / С. І. Самаріна. - С .63-67
Сватенков, Олександр Васильович. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді / О. В. Сватенков. - С .68-71
Солова, Валентина Миколаївна. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу / В. М. Солова. - С .72-77
Соломатова, Вікторія Василівна. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера / В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. - С .78-80
Таравська, Яна Володимирівна. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз / Я. В. Таравська. - С .78-80
Уліч, Віктор Леонідович. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах / В. Л. Уліч. - С .90-94
Плахотник, Ольга Васильевна. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе / О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. - С .95-99
Якименко, Людмила Юріївна. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості / Л. Ю. Якименко. - С .100-104
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білан, Максим Борисович. Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів / М. Б. Білан. - С .105-108
Благініна, Світлана Вікторівна. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи / С. В. Благініна. - С .109-111
Бондарчук, Алла Ярославівна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин / А. Я. Бондарчук. - С .112-116
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .117-122
Ващило, Ольга Валеріївна. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей / О. В. Ващило. - С .123-128
Грановська, Тетяна. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку / Т. Грановська. - С .129-133
Дем’янюк, Олексій Степанович. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів / О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. - С .134-139
Долматова, Марина Петрівна. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .140-143
Коваленко, Володимир Опанасович. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов / В. О. Коваленко. - С .144-148
Кондратюк, Алла Леонтіївна. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь / А. Л. Кондратюк. - С .149-154
Король, Володимир Степанович. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів / В. С. Король. - С .155-159
Кушнір, Галина Леонідівна. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами / Г. Л. Кушнір. - С .160-166
Луговська, Еліна Михайлівна. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва / Е. М. Луговська. - С .167-173
Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. - С .174-177
Пелипенко, Микола Миколайович. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби / М. М. Пелипенко. - С .178-184
Пісоцька, Людмила Миколаївна. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку / Л. М. Пісоцька. - С .185-190
Примачок, Людмила Леонтіївна. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради / Л. Л. Примачок. - С .191-196
Тимчик, Микола Валерійович. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом / М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. - С .197-202
Хаданович, Альбина Викторовна. Особенности проектной деятельности студентов-биологов / А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. - С .203-207
Якимчук, Світлана Никанорівна. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів / С. Н. Якимчук. - С .208-212
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти / А. М. Аніщук. - С .213-218
Філоненко, Олена Станіславівна. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів / О. С. Філоненко. - С .219-222
Чувакова, Тетяна Григорівна. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови / Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. - С .223-226
Щербак, Павел Иванович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .227-230
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Возняк, Алла Борисівна. Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора / А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. - С .231-235
Дічек, Наталія Петрівна. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології / Н. П. Дічек. - С .236-244
Донченко, Вікторія Миколаївна. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації / В. М. Донченко. - С .245-250
Мачача, Юлія Миколаївна. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.) / Ю. М. Мачача. - С .251-255
Пєтухова, Ірина Олексіївна. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.) / І. О. Пєтухова. - С .256-260
Сутрин, Виктор Дмитриевич. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти / В. Д. Сутрин. - С .261-266
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині / Н. К. Удовиченко. - С .267-271
Шевченко, Світлана Миколаївна. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.) / С. М. Шевченко. - С .272-279
Самойленко, Олена Володимирівна. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. / О. В. Самойленко. - С .280-284
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Освіта--моніторинг освіти

   Виховання--превентивне виховання

   Майбутні вчителі

   акмеологія

   Дошкільники--виховання

   Студенти--готовність--трудова діяльність

   Самостійна робота студентів

   Професійна компетентність педагога

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Історія педагогіки--Україна

   Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти

   Педагогіка України--історія освіти

   США--освіта
    Німеччина--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

25.
74
В 31


    Веремюк, Людмила Леонідівна.
    Педагогічні засади "школи дії" В. А. Лая в контексті європейської реформаторської педагогіки кінця ХІХ-початку ХХ століття [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / Л. Л. Веремюк ; Міністерство освіти і науки України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Умань : УДПУ імені Павла Тичини, 2014. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   Кафедра педагогіки

   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

   Європа--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
школа дії -- європейська освіта -- педагогіка дії -- реформаторська педагогіка


Дод.точки доступу:
Лай, Вільгельм Август (німецький педагог ; 1862-1926) \о нем\; Міністерство освіти і науки УкраїниУманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

26.
74.03(4/8)
П 82


    Проскура, Олена.
    Життя Януша Корчака і його доля [Текст] / О. Проскура // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2014. - N 2. - С. 28-39.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах
   педагоги зарубіжних країн

   Польща--педагогіка--персоналії


Дод.точки доступу:
Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 196 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 102.25 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Коваленко, Євгенія Іванівна. Інноваційні підходи до управління загальноосвітніми навчальними закладами / Є. І. Коваленко. - С .7-14
Короленко, Віктор Леонтійович. Діяльнісні підходи до організації морального виховання дітей шкільного віку / В. Л. Короленко. - С .15-18
Лупивовк, Юлія Олексіївна. Асоціативність як психологічна основа монологічного мовлення / Ю. О. Лупивовк. - С .19-23
Лякішева, Анна Володимирівна. Сутнісні характеристики стилю життя особистості у соціальному оточенні / А. В. Лякішева, Л. К. Грицюк. - С .24-28
Mihokova, E. Analysis of the legal status quo fight against trafficking in human beings in Slovakia / E. Mihokova. - С .29-36
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Моральна культура студентів: основні складові досліджуваного феномену / Т. В. Потапчук. - С .37-43
Примачок, Людмила Леонтіївна. Еволюція ідей альтруїзму в західній філософській і психологічній думці / Л. Л. Примачок. - С .44-48
Ратинська, Інна Василівна. Моральна відповідальність і свобода: логіка взаємозв’язку / І. В. Ратинська. - С .49-53
Ришкевич, Ольга Викторовна. Теоретико-методические аспекты актуализации синтеза искусств в процессе вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства / О. В. Ришкевич. - С .54-59
Стаднік, Надія Вікторівна. Сутнісні характеристики соціальної відповідальності студентів / Н. В. Стаднік. - С .60-64
Сухорукова, Світлана Вікторівна. Ресурсний підхід до формування індивідуального стилю майбутнього вихователя дітей дошкільного віку / С. В. Сухорукова. - С .65-70
Чирчик, Сергій Васильович. До проблеми діагностики якості вищої дизайн-освіти / С. В. Чирчик, С. В. Можаровський. - С .71-76
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Budnik-Przybylska, Dagmara. Changing in motivation for practising karate as individuals gain experience through training / D. Budnik-Przybylska. - С .77-85
Бережок, Владислава Юріївна. Значення природоохоронної діяльності в еколого-естетичному вихованні старшокласників / В. Ю. Бережок. - С .86-89
Ворник, Марія Миколаївна. Проектна методика навчання іноземної мови студентів-філологів гуманітарного вишу / М. М. Ворник. - С .90-94
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Використання у виховній роботі з молодшими школярами родинних традицій українського народу / Т. В. Гордієнко. - С .95-98
Дубровська, Лариса Олександрівна. Класна година в системі діяльності класного керівника / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .99-102
Дудчак, Галина Іванівна. Реалізація контрольно-результативного компонента педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів / Г. І. Дудчак. - С .103-107
Киричок, Інна Іванівна. Вплив Інтернету на морально-духовні та соціальні цінності старшокласників / І. І. Киричок, О. С. Гармаш. - С .108-113
Назаренко, Галина Анатоліївна. Потенціал варіативної складової навчального плану в контексті виховання культури демократизму учнів старших класів / Г. А. Назаренко. - С .114-119
Солова, Валентина Миколаївна. Толерантність вихователя літнього дитячого закладу оздоровлення і відпочинку у вирішенні педагогічних ситуацій / В. М. Солова. - С .120-125
Федак, Софія Андріївна. Особливості викладання предмета "Будівельна механіка" для іноземних студентів з англійською мовою навчання / С. А. Федак, С. І. Федак. - С .126-131
Шевчук, Марина Олександрівна. Організаційні основи позакласної роботи з трудового навчання в початковій школі / М. О. Шевчук. - С .132-136
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Вовк, Оксана Романівна. Готовність студентів до гуманістично спрямованого вирішення проблемних ситуацій: діагностика емоційно-ціннісного компонента / О. Р. Вовк. - С .137-142
Завгородня, Євгенія Євгенівна. Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С .143-147
Клунко, Роксолана Юріївна. Формування правової культури майбутнього вчителя як елемент підготовки до професійної діяльності / Р. Ю. Клунко. - С .148-151
Козубцов, Ігор Миколайович. Обґрунтування переліку навчальних дисциплін навчального плану підготовки аспірантів у системі вищої військової освіти / І. М. Козубцов. - С .152-156
Костенко, Олена Сергіївна. Педагогічні умови формування культурологічної компетенції у майбутніх інженерів-педагогів / О. С. Костенко. - С .157-159
Ніколаєску, Інна Олександрівна. Інноваційна спрямованість діяльності викладача системи післядипломної освіти як умова професійно-педагогічної самореалізації / І. О. Ніколаєску. - С .160-164
Плаксін, Андрій Анатолійович. Роль креативності в розвитку дидактичної культури викладача ВНЗ МВС України / А. А. Плаксін. - С .165-170
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Матвієнко, Світлана Іванівна. Розвиток музичної освіти на Чернігівщині у I половині ХIХ ст. / С. І. Матвієнко. - С .171-175
Пасічник, Лариса Леонідівна. Професійна підготовка майбутніх вчителів у Німеччині: традиційні та інноваційні підходи / Л. Л. Пасічник. - С .176-180
Петько, Людмила Василівна. Педагогічні та виховні ідеї В. О. Сухомлинського у формуванні професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько. - С .181-187
Яблочнікова, Ірина Остапівна. Підготовка магістрів-фінансистів у державах Балтії / І. О. Яблочнікова. - С .188-193
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Викладання іноземної мови

   Освіта--заклади освіти--управління

   Класний керівник--виховні години

   Психологія старшокласника

   Оздоровчі табори--виховна діяльність

   Професійна підготовка вчителів

   Вища освіта--якість вищої освіти

   Історія педагогіки--Україна

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки

   Чернігівщина--освіта--історія
    Німеччина--вища освіта

    Прибалтика--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

28.
37(09И)
Г 23


    Гатто, Джон Тейлор.
    Прихована історія американської освіти [Текст] : Глибоке дослідження в’язниці сучасного шкільного навчання / Д. Т. Гатто. - Львів : ДІОР-К, 2016. - 413 с. - ISBN 978-966-97576-0-9 : 120.00 грн.
ББК 74.03(7США)
РУБ 37(09И)
Рубрики: Історія зарубіжної педагогіки
   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Виховання в зарубіжних країнах

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Кафедра педагогіки

   США--освіта та педагогіка


Дод.точки доступу:
Гатто, Джон Тейлор (американс. педагог, "Учитель року" м. Нью-Йорк) \о нем\
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), ІБв (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), ІБв (1)
Знайти схожі

29.

К 69
б-ка Михеда П. В. / К 69-КСХ


    Кортгаазе, Вернер.
    Від Меланхтона до Коменського та Чижевського [Текст] / В. Кортгаазе ; за ред.: Р. Мниха, Є. Пшеничного. - 2-е вид., доп. - Дрогобич ; Київ : Коло, 2005. - 380 с. - (З нагоди присудження авторові почесного звання Доктора Honoris causa у Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка). - тит. лист паралел. англ. мовою. - ISBN 966-7996-56-5 : 30.00 грн.
ББК 87.3(0) + 74.03(0)
РУБ
Рубрики: Історія філософії--зарубіжні країни
   Історія педагогіки в зарубіжних країнах



Дод.точки доступу:
Мних, Роман \ред.\; Пшеничний, Євген \ред.\; Меланхтон, Филипп (1497-1560) \о нем\; Коменський, Ян Амос (чеський мислитель, педагог, письменник ; 1592-1670) \о нем\; Чижевський, Дмитро Іванович (укр. вчений-славіст, філософ ; 1894-1977) \о нем\
Примірників всього: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)
Знайти схожі

30.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 198 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 119.50 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Букій, Тетяна Василівна. Взаємодія соціальних інститутів у процесі соціально-педагогічної підтримки багатодітної сім’ї / Т. В. Букій. - С .7-12
Варецька, Олена Володимирівна. Морфологічна та екологічна поверхня як соціокультурна детермінанта розвитку соціальної компетентності особистості вчителя початкової школи у післядипломній освіті / О. В. Варецька. - С .13-20
Гвоздій, Світлана Петрівна. Діагностика діяльнісно-оперативного компонента культури безпечної життєдіяльності студентів класичного університету / С. П. Гвоздій. - С .20-26
Граматик, Надія Василівна. Категорія екологічної відповідальності в світлі сучасних наукових досліджень / Н. В. Граматик. - С .27-31
Киричок, Інна Іванівна. Компетентнісний підхід у підготовці вчителя початкової школи / І. І. Киричок, Р. В. Сопівник. - С .32-38
Корбут, Оксана Григорівна. До питання про особливості перекладу термінів у технічних текстах галузі машинобудування / О. Г. Корбут. - С .39-41
Короленко, Віктор Леонтійович. Трансформація педагогічних поглядів на проблему морального виховання підростаючого покоління / В. Л. Короленко. - С .42-46
Король, Володимир Степанович. Інтелектуальна антиципація в навчально-пізнавальній діяльності школярів / В. С. Король. - С .47-50
Кравець, Ніна Павлівна. Особливості психофізичного розвитку розумово відсталих учнів та чинники, що ускладнюють їхню читацьку діяльність / Н. П. Кравець. - С .51-58
Лесіна, Тетяна Миколаївна. Професійна компетентність вихователя дітей передшкільного віку як фактор успішності першокласників / Т. М. Лесіна. - С .59-62
Лосєва, Оксана Юріївна. Результати аналізу змісту підручників з англійської мови для початкової школи / О. Ю. Лосєва. - С .63-66
Мазур, Леонід Олексійович. Розвиток початкової ланки української освіти: від "Школи радості" до деградації / Л. О. Мазур, С. М. Повторева. - С .67-72
Матвієнко, Світлана Іванівна. Фольклор як засіб формування соціального досвіду в дитини старшого дошкільного віку / С. І. Матвієнко. - С .73-77
Нікулочкіна, Олена Василівна. Принципи самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів / О. В. Нікулочкіна. - С .78-81
Тур, Оксана Миколаївна. Дослідження рівня сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: комунікативний компонент / О. М. Тур. - С .82-85
Шумська, Людмила Юріївна. Магістерська підготовка диригента-педагога: особистісно орієнтований підхід / Л. Ю. Шумська. - С .86-91
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Наступність і перспективність у навчанні дітей рідної мови в ДНЗ та початковій школі / А. М. Аніщук. - С .92-96
Бахов, Іван Степанович. Міжкультурні аспекти інтеграції Інтернету у навчанні іноземної мови / І. С. Бахов. - С .97-104
Дубовик, Тетяна Миколаївна. Інноваційні підходи до використання дидактичних ігор на уроках математики у початковій школі / Т. М. Дубовик, М. М. Кропта. - С .105-108
Дядечко, Алла Николаевна. Разработка и реализация проектов по обучению английскому языку взрослых / А. Н. Дядечко, С. Г. Золотова. - С .109-113
Ілійчук, Любомира Василівна. Педагогічні умови використання арт-терапії в освітньо-виховному просторі початкової школи / Л. В. Ілійчук. - С .114-118
Литвиненко, Галина Ивановна. Внеаудиторная работа в обучении студентов и аспирантов иноязычному общению / Г. И. Литвиненко, С. Г. Золотова. - С .119-123
Мовчан, Лариса Григорьевна. Оцінювання рівня іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей / Л. Г. Мовчан. - С .124-129
Павлова, Світлана Олегівна. Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у контексті модернізації змісту освіти / С. О. Павлова. - С .130-134
Пісоцька, Людмила Миколаївна. Формування знань про робітничі професії у старших дошкільників як умова їх підготовки до навчання у школі / Л. М. Пісоцька. - С .135-140
Химинець, Анна Олексіївна. Формування еколого-економічних цінностей в учнів / А. О. Химинець. - С .140-144
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Підготовка вчителя початкової школи до діагностичної діяльності: історія, здобутки, перспективи / С. М. Мартиненко. - С .145-148
Оліяр, Марія Петрівна. Навчально-методичний супровід формування комунікативно-стратегічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / М. П. Оліяр. - С .149-153
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бережок, Владислава Юріївна. В. О. Сухомлинський про естетичне ставлення учнів до природи як необхідної складової екологічного виховання / В. Ю. Бережок. - С .154-157
Дідик, Олена Віталіївна. Універсальні ідеї К. Д. Ушинського на уроках трудового навчання в початковій школі / О. В. Дідик. - С .158-162
Костіна, Людмила Сергіївна. Критерії ефективності професійного розвитку вчителів середніх шкіл Австралії / Л. С. Костіна. - С .163-168
Литовченко, Ірина Миколаївна. Функціональні особливості корпоративного університету як найбільш прогресивної форми організації корпоративної освіти у США / І. М. Литовченко. - С .169-173
Нечипоренко, Катерина Петрівна. Формування інтелектуально-творчих умінь учнів у початкових школах радянської України (друга половина ХХ століття) / К. П. Нечипоренко. - С .174-178
Петренко, Лариса Борисівна. Формування здоров’язбережувального середовища – шлях до модернізації сучасної початкової освіти в світлі просвітницьких ідей Софії Русової / Л. Б. Петренко. - С .179-184
Салдан, Світлана Олександрівна. Музичне мистецтво у контексті естетичного виховання за педагогічними ідеями Григорія Сковороди та Рудольфа Штайнера / С. О. Салдан. - С .185-188
Тонконог, Ірина Віталіївна. Ідеї педагогічної майстерності учителя в педагогічній спадщині М. С. Григоревського (1872–?) / І. В. Тонконог. - С .189-194
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Історія педагогіки--Україна

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   Педагогіка--збірники наукових праць

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

 1-30    31-36 
 
Статистика
за 10.07.2024
Кількість запитів 139991
Кількість відвідувачів 1465
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя