Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Головіна, Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
53
Ф 50


   
    Фізико-математичний вісник [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 124 с. - 8.90 грн.
    Зміст:
ІСТОРИЧНІ РОЗВІДКИ
Аніщенко, В. О. Статут фізико-математичного ліцею князя Безбородька / М. М. Астаф’єва; В. М. Грибань, О. В. Мельничук; М. П. Руденко; В. С. Фетісов. - С .3-8
Астаф’єва, М. М. Викладання математики в Ніжинському фізико-математичному ліцеї (педагогічні рефлексії Карла Купфера і Констянтина Будзинського) / В. М. Грибань, О. В. Мельничук; М. П. Руденко; В. С. Фетісов. - С .9-12
МАТЕМАТИКА . - С .13-29
ФІЗИКА . - С .30-49
МЕТОДИКА . - С .50-81
Грибань, В. М. Методи теорії груп у квантовій механіці / М. П. Руденко; В. С. Фетісов. - С .50-54
Головіна, Н. О. Діяльнісний підхід до вивчення основ алгоритмізації та програмування в шкільному курсі математики / А. В. Курниш; В. М. Харченко, Л. В. Ваврикович. - С .55-58
Варущик, Н. П. Інтегровані уроки у фізико-математичному класі ліцею / В. Г. Опанасенко; О. В. Аніщенко, В. О. Аніщенко, С. В. Носач. - С .59-61
Барило, Н. А. Деякі аспекти методики навчання учнів розв’язуванню текстових задач / Є. Ф. Венгер, С. М. Давиденко, О. І. Кошарний; Т. М. Канівець, В. С. Кладинога. - С .62-68
Руденко, М. П. Удосконалення експериментальних умінь з фізики учнів 9 класу / В. С. Фетісов. - С .69-70
Курниш, А. В. Симетричні многочлени в елементарній алгебрі / В. М. Харченко, Л. В. Ваврикович. - С .71-78
Опанасенко, В. Г. Зображення геометричних фігур у стереометрії / О. В. Аніщенко, В. О. Аніщенко, С. В. Носач. - С .79-81
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ . - С .82-100
Венгер, Є. Ф. Комп’ютерне моделювання фізичних процесів у курсі загальної фізики "Молекулярна фізика і термодинаміка" / Т. М. Канівець, В. С. Кладинога. - С .82-89
Фетісов, В. С. Використання комп’ютерної системи "Сніжок" для тестування в навчальному процесі / В. С. Фетісов. - С .90-93
Харченко, В. М. До проблеми використання комп’ютерних технологій у шкільній математиці / В. М. Харченко, Л. В. Ваврикович. - С .94-96
ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІКИ . - С .101-121
Аніщенко, О. В. Гендерні дослідження в математичній науці та освіті / О. В. Аніщенко, В. О. Аніщенко, С. В. Носач. - С .101-105
Яковець, Н. І. Математична статистика в сучасних педагогічних дослідженнях / Н. І. Яковець, О. В. Аніщенко. - С .106-111
Канівець, Т. М. Сучасний стан і перспективи впровадження інформаційних технологій у навчальний процес / Т. М. Канівець, В. С. Кладинога. - С .112-121
ДРНТІ
ББК 22.3 + 22.1
РУБ 53


Дод.точки доступу:
Купфер, Карл \о нем\; Будзинський, Костянтин \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн.
    Зміст:
Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6
Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17
Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22
Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26
Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38
Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42
Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46
Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50
Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54
Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58
Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62
Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69
Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72
Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75
Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79
Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86
Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91
Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94
Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98
Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104
Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110
Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113
Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117
Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121
Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128
Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132
Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136
Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140
Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144
Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149
Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156
Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169
Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175
Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179
Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185
Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190
Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195
Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198
Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207
Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210
Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель"
   Педагогіка творчості

   Екологічна культура--студенти

   Здібності музичні--розвиток

   Ігри народні

   Педагогіка співробітництва

   Стохастика--розв’язання задач

   Лижний спорт

   Адиктивна поведінка--діти--підлітки

   Підготовка спеціалістів--наукова організація

   Підліткові клуби

   уроки музики

   "Історія Русів"--вивчення у школі

   Літня педагогічна практика--готовність студентів

   Творчість дитяча

   Самоконтроль--учні

   Сновидіння

   Гештальт-психологія

   Початкова школа--навчання

   Екологічна криза

   Імідж

   Психолог--роль

   Чернігівщина--соціальна робота
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна преса


Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1)
Знайти схожі

3.
53
Ф 50


   
    Фізико-математичні записки [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 146 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.05 грн.
    Зміст:
Аніщенко, В. О. Генерал-лейтенант В. В. Каталей / В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко, Супруненко І. В. - С .4-14
Аніщенко, В. О. Полковник К. С. Фрейнд / В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко, Супруненко І. В. - С .14-18
Венгер, Є. Ф. Спектри ІЧ-відбивання монокристалів ВеО в області залишкових променів / Є. Ф. Венгер, О. В. Макуха, Л. Ю Мельничук, О. В. Мельничук. - С .18-24
Венгер, Є. Ф. Синтез та властивості монокристалів СdS / Є. Ф. Венгер, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук, І. О. Коровіна. - С .24-32
Венгер, Є. Ф. Вирощування та дослідження напівпровідникових твердих розчинів / Є. Ф. Венгер, Л. М. Кнорозок, М. І. Копиловський, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук. - С .32-38
Лісова, Т. В. Застосування аналітичних систем в задачах дифракції / Т. В. Лісова, К. М. Свєчнікова, І. Т. Селезов. - С .38-44
Овчинников, Д. В. Дослідження нелінійних коливань рідини в циліндричному резервуарі обмеженого об’єму / Д. В. Овчинников. - С .44-56
Аніщенко, В. О. До питання про світлочутливість сучасних фотоплівок / В. О. Аніщенко. - С .56-58
Аніщенко, В. О. Використання малоформатних фотоапаратів у якості астрографів / В. О. Аніщенко, Г. П. Грищенко. - С .58-63
Аніщенко, О. В. "Космічне виховання" у педагогічній спадщині Марії Монтессорі / О. В. Аніщенко, В. О. Аніщенко, М. І. Супруненко, І. В. Супруненко, Н. І. Яковець. - С .63-69
Артеменко, А. М. Спостереження при вивченні оптики в курсі фізики середньої школи / А. М. Артеменко, В. С. Шовкопляс. - С .69-73
Варущик, Н. П. Формування теоретичного мислення школярів у процесі вивчення планіметрії / Н. П. Варущик, І. Л. Виговська. - С .73-77
Варущик, Н. П. Міжпредметні зв’язки математики й основ економіки / Н. П. Варущик, М. Б. Віра. - С .77-82
Головіна, Н. О. Методика вивчення форматів графічних файлів / Н. О. Головіна. - С .82-90
Городецька, М. О. Моделювання в мікроекономіці: його роль у прийнятті рішень / М. О. Городецька, І. В. Ящишина. - С .90-92
Зоценко, Ю. А. Методика формування замовлення на підготовку фахівців / Ю. А. Зоценко, В. В. Іванов. - С .92-95
Ковальчук, Ю. О. Метод програмованого управління практичними роботами з комп’ютерних дисциплін / Ю. О. Ковальчук. - С .95-100
Опанасенко, В. Г. Педагогічна практика студентів-магістрантів / В. Г. Опанасенко, О. В. Опанасенко. - С .100-102
Руденко, М. П. Методи навчання в сучасній методиці викладання фізики / М. П. Руденко. - С .102-108
Фетісов, В. С. Застосування символьної математики у МаthCAD / В. С. Фетісов, Л. Б. Фетісова. - С .108-111
Фетісов, В. С. Рішення рівнянь за допомогою MathCAD / В. С. Фетісов, Л. Б. Фетісова. - С .111-113
Харченко, В. М. Використання модульної технології при вивченні геометрії в 9 класі / В. М. Харченко, Л. В. Ваврикович, О. П. Щербак. - С .113-122
Циганок, Л. В. Про застосування координатного методу у викладанні проективної геометрії / Л. В. Циганок, О. В. Головченко. - С .122-132
Ярослав, Н. С. Мотивація вивчення математики учнями старших класів / Н. С. Ярослав, Т. В. Шаманіна. - С .132-139
ДРНТІ
ББК 22.3я43 + 22.1я43
РУБ 53


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

4.
53
Ф 50


   
    Фізико-математичний збірник [Текст] : Збірник наукових праць / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 109 с. - 23.00 грн.
    Зміст:
Аніщенко, В. О. Фізико-математичний ліцей князя Безбородька очима почесного попечителя (1833 р.) / В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко. - С .3-5
Застосування сильного однорідного магнітного поля для вивчення монокристалів ZnO / Є. Ф. Венгер, А. І. Євтушенко, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук. - С .5-11
Ігнатенко, Віталій Анатолійович. Визначення деяких параметрів гаусового пучка методом прорізки / В. А. Ігнатенко, В. В. Бойко. - С .11-15
Аніщенко, В. О. Об’єктивний мікрофотометр з ірисовою діафрагмою / В. О. Аніщенко, Г. П. Грищенко. - С .15-19
Старун, І. І. Асимптотика розв’язків однорідної лінійної системи / І. І. Старун. - С .19-21
Стрельніков, М. А. Дослідження асимптотики загального розв’язку лінійної двовимірної сингулярно збуреної системи диференціальних рівнянь з двома малими параметрами / М. А. Стрельніков. - С .21-32
Ковальчук, Ю. О. Рейтингова система оцінювання рівня успішності студентів: математико-статистичний аспект / Ю. О. Ковальчук. - С .32-37
Деякі науково-методичні та теоретичні аспекти вступного тестування з математики та фізики / Т. М. Канівець, В. С. Кладинога, Ю. О. Ковальчук, О. В. Мельничук. - С .37-51
Аніщенко, О. В. Інформаційні технології навчання у контексті наукової організації праці / О. В. Аніщенко. - С .51-56
Фетісов, В. С. Стислий огляд сучасних математичних систем / В. С. Фетісов, Л. Б. Фетісова. - С .56-60
Фетісов, В. С. Створення навчальних відеокурсів за допомогою програми Camstudio / В. С. Фетісов. - С .60-64
Головіна, Н. О. Активні методи навчання студентів шкільного курсу інформатики / Н. О. Головіна. - С .64-66
Мельничук, О. В. Принципові класифікаційні схемі механічних полів, систем, в’язів та сил тертя в механічних системах / О. В. Мельничук, О. Г. Шевчук. - С .66-70
Опанасенко, В. В. Вивчення явища тертя в шкільному курсі фізики / В. В. Опанасенко, М. П. Руденко, Р. М. Руденко. - С .70-72
Закалюжний, В. М. Нові акценти політехнізму у фізичній освіті / В. М. Закалюжний. - С .72-74
Овчинникова, Т. А. Особливості вивчення показникової функції в умовах профільного навчання / Т. А. Овчинникова. - С .74-80
Опанасенко, В. Г. Комп’ютерне розв’язування задач на побудову / В. Г. Опанасенко. - С .80-81
Падалка, О. С. Дистанційне навчання як педагогічна проблема / О. С. Падалка, В. О. Аніщенко. - С .81-85
Бойправ, М. Д. Розвиток ціннісно-смислової сфери старшокласника / М. Д. Бойправ, О. О. Котляр. - С .88-90
Харченко, В. М. До питання використання методів проектів при вивченні геометрії в 7-9 класах / В. М. Харченко, Л. В. Ваврикович. - С .90-93
Сидоренко, Т. М. Упровадження української мови в інформаційно-технологічну індустрію / Т. М. Сидоренко. - С .93-98
Кнорозок, Леонід Михайлович. ТЗН у сучасному діловому світі / Л. М. Кнорозок, Н. О. Бугаєць. - С .98-102
Мельничук, Олександр Володимирович. Вплив адаптаційних механізмів організму людини на зміну значень параметрів її життєдіяльності за результатом дії факторів-чинників довкілля / О. В. Мельничук, О. Г. Шевчук, Л. М. Кнорозок. - С .102-105
Семеніхін, А. В. Роль освіти та виховання у сфері безпеки життя і діяльності людини / А. В. Семеніхін. - С .105-108
ДРНТІ
ББК 22.3я43 + 22.1я43
РУБ 53


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
фб (1), ав (1), мат. (1), фіз. (1), аб (2), Ч.З.№2 (4)
Свободны: фб (1), ав (1), мат. (1), фіз. (1), аб (2), Ч.З.№2 (4)
Знайти схожі

5.
53
Ф 50


   
    Фізико-математичні записки [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 130 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 18.00 грн.
    Зміст:
Старун, І. І. Про асимптоматичні розв’язки лінійних сингулярно збурених систем / І. І. Старун, І. М. Глушко. - С .3-10
Старун, І. І. Асимптоматика розв’язків однорідної лінійної системи. ІІ / І. І. Старун. - С .11-13
Головченко, О. В. Побудова частинних розв’язків лінійних сингулярно збурених систем диференцільних рівнянь з особливою точкою у випадку резонансу / О. В. Головченко. - С .14-17
Віра, М. Б. Асимптоматичне розв’язання двоточкових крайових задач для лінійних вироджених сингулярно збурених систем диференційних рівнянь / М. Б. Віра. - С .18-33
Тарасенко, О. В. Дослідження однієї сингулярно збуреної задачі оптимального керування / О. В. Тарасенко. - С .34-39
Ковальчук, Ю. О. Застосування дерев рішень до деяких задач аналізу та моделювання соціальних систем / Ю. О. Ковальчук. - С .40-43
Іванов, В. В. Алгоритмізація, програмна реалізація і результати тестування модифікованого методу послідовної статистичної оптимізації / В. В. Іванов. - С .44-47
Фетісов, В. С. Працюємо з гарфіками FINDGRAPH / В. С. Фетісов. - С .48-53
Фетісов, В. С. Програмне забезпечення для побудови графіків / В. С. Фетісов, Л. Б. Фетісова. - С .54-56
Доліч, О. В. Традиційні методи і загальні функції в комп’ютерній анімації / О. В. Доліч. - С .57-59
Венгер, Є. Ф. Спектри ІЧ-відбиття від поверхні гексагонального CdS / Є. Ф. Венгер, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук. - С .60-65
Аніщенко, В. О. Дослідження магнітної проникності феромагнітних речовин / В. О. Аніщенко, Л. М. Кнорозок, М. А. Щербінін. - С .66-68
Аніщенко, О. В. Вплив природничо-математичних, технічних наук на забезпечення наукової організації праці учнів / О. В. Аніщенко. - С .69-73
Варущик, Н. П. Прикладні задачі як мета і засіб навчання математики в класах математичного профілю / Н. П. Варущик. - С .74-78
Овчинникова, Т. А. Вимоги до тематичного планування роботи вчителя математики в умовах профільного мавчання / Т. А. Овчинникова. - С .79-81
Опанасенко, В. Г. Використання технології презентації під час розв’язування стереометрії / В. Г. Опанасенко, Н. О. Бугаєць. - С .82-85
Бойко, Л. М. Підготовка студентів до реалізації міжпредметних зв’язків математики і фізики на уроках математики / Л. М. Бойко. - С .86-88
Падалка, О. С. Вивчення математики за технологією Марії Монтессорі / О. С. Падалка. - С .89-92
Барило, Н. А. Про принцип історизму в навчанні шкільному курсу математики / Н. А. Барило. - С .93-95
Глушко, І. М. Інтерактивні методи навчання на уроках математики / І. М. Глушко. - С .96-97
Головіна, Н. О. Методика вивчення рядкових величин у школі / Н. О. Головіна. - С .98-100
Харченко, В. М. До проблеми використання інформаційних технологій при компетентнісному вивченні геометрії в 7-9 класах загальноосвітньої школи / В. М. Харченко, Л. В. Ваврикович. - С .101-103
Кнорозок, Леонід Михайлович. Комп’ютерні технології в освіті / Л. М. Кнорозок, Т. М. Сидоренко. - С .104-106
Ковальчук, Ю. О. Використання систем зворотнього зв’язку в навчальному процесі / Ю. О. Ковальчук, Т. В. Лісова. - С .107-109
Лісова, Т. В. Екстремальні задачі: від найпростіших до задач теорії керування / Т. В. Лісова. - С .110-113
Овчинников, Д. В. Освітній простір в умовах інформатизації суспільства / Д. В. Овчинников. - С .114-115
Венгер, Є. Ф. Маловідомі імена українських емігрантів-фізиків / Є. Ф. Венгер, Л. Ю. Мельничук, О. В. Мельничук. - С .116-121
Аніщенко, В. О. Вивчення затухаючих електромагнітних коливань в лабораторному практикумі з електрики та магнетизму / В. О. Аніщенко. - С .122-124
Опанасенко, В. В. Формування фізичних понять засобами експерименту / В. В. Опанасенко, М. П. Руденко, Р. М. Руденко. - С .125-126
Ковальська, М. В. Експериментальні задачі на першому ступені навчання фізики в середній школі / М. В. Ковальська, М. П. Руденко. - С .127-128
ДРНТІ
ББК 22.3я43 + 22.1я43
РУБ 53
Рубрики: Вчителі математики
   Викладання математики

   викладання фізики



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 8
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1), фіз. (2), мат. (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1), фіз. (2), мат. (1)
Знайти схожі

6.
Шифр: П3/2003/3
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2003р. N 3
Зміст:
Рибалка, В. Концепція, програма дослідження та класифікація типів особистості Олександра Лазурського / В. Рибалка. - С.4-16
М’ясоїд, П. Психогенетична проблема і моністичний принцип у психології розвитку / П. М’ясоїд ; П. М’ясоїд ; П. М’ясоїд. - С.17-77
Гуменюк, О. Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків / О. Гуменюк. - С.78-96
Коваль, О. Егоїзм як першопричина людських учинків / О. Коваль, . - С.97-106
Ткачук, С. Психологічний аналіз самотворення позитивної Я-концепції / С. Ткачук. - С.107-113
Надвинична, Т. Розвиток наукових шкіл як суспільна проблема / Т. Надвинична. - С.114-122
Головіна, Н. Чинник часу та інтелектуальний потенціал особистості / Н. Головіна. - С.123-132
Мороз, Л. Принципи організації та проведення тренінгу професійно-психологічного спрямування / Л. Мороз. - С.133-140
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Головіна, Н.
    Чинник часу та інтелектуальний потенціал особистості [Текст] / Н. Головіна // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N3. - С. 123-132 . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: Інтелект
   Девіація відтворення



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

8.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ковальчук, Ю. Г. Теорія валідації вимірвань М. Т. Кейна як методологічна основа викладання роздулу "Валідність" навчального курсу "Освітні вимірювання та моніторинг якості освіти" / Ю. Г. Ковальчук. - С .8-11
Удовиченко, Н. К. Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання з німецької мови / Н. К. Удовиченко, О. А. Палій. - С .12-15
Кашина, Г. С. Формування фізико-технічної освіти в процесі навчання студентів М. Т. Кейна в автотранспортних коледжів / Г. С. Кашина. - С .16-21
Плотніков, Є. О. Експериментальна перевірка ефективності формування англомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів з використанням мультімедійних навчальних засобів / Є. О. Плотніков. - С .21-27
Василенко, С. В. Тестування як засіб діагностики творчих здібностей учнів основної школи з хімії / С. В. Василенко, В. П. Сергієнко. - С .28-31
Кухар, Л. О. Сутнісна характеристика професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики / Л. О. Кухар, В. П. Сергієнко. - С .32-36
Абишов, Насім Аджар огли. Якими мають бути електронні підручники / Н. А. Абишов. - С .37-41
Благодаренко, Л. Ю. Формування наукового світогляду учнів в умовах клерікалізації українського суспільства / Л. Ю. Благодаренко. - С .42-45
Лісова, Т. В. Програмні засоби для аналізу результатів тестування / Т. В. Лісова. - С .46-52
Головіна, Н. О. Критерії оцінювання діяльності та особистісних якостей студентів під час виконання лабораторних робіт із фізики / Н. О. Головіна, Т. М. Канівець, Н. В. Ніженець. - С .53-57
Тимошко, Г. М. Культура управління загальноосвітнім навчальним закладом у контексті культурно-освітнього аспекту розвитку суспільства / Г. М. Тимошко. - С .58-61
Колотій, В. В. Аналіз можливостей вільнодоступних систем інтернет-тестування / В. В. Колотій, З. П. Халецька. - С .62-67
Кушнір, В. Інноваційний підхід до визначення змісту курсу педагогіки вищої школи для підготовки магістрів з освітніх вимірювань / В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк. - С .68-71
Сіткар, Т. В. Огляд підходів до аналізу комп’ютером тексту на природній мові / Т. В. Сіткар. - С .72-76
Скубій, Т. В. Деякі графічні вимоги до створення електронних лекцій у вищій освіті / Т. В. Скубій, І. М. Селезньов. - С .77
Ткаченко, С. П. Електронний посібник зі шкільного курсу фізики як засіб навчання / С. П. Ткаченко. - С .81-83
Коваленко, Є. І. Деякі проблеми моніторингу якості освіти / Є. І. Коваленко. - С .84-88
Шара, С. О. Вимірювання рівнів адаптації молодих викладачів до науково-педагогічної діяльності / С. О. Шара. - С .89-92
Падун, Н. О. Якість освіти та тестування / Н. О. Падун, Н. М. Стрельнікова. - С .93-96
Тезікова, С. В. Традиції та перспективи акредитації у вищій освіті США / С. В. Тезікова. - С .97-100
Попенко, О. М. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів / О. М. Попенко. - С .101-105
Скиба, Ю. А. Формування соціально-комунікативної компетентності майбутнього еколога / Ю. А. Скиба, О. М. Лазебна, В. П. Сергієнко. - С .106-110
Сліпухіна, І. А. Елементи методики ознайомлення учнів з теорією похибок у лабораторному практикумі , практикумі з физики / І. А. Сліппухіна. - С .111-117
Сергієнко, В. П. Використання програм для тестування у навчанні фізики / В. П. Сергієнко, І. С. Войтович. - С .118-126
Залізко, В. Д. Методичні основи констрування та використання електронного підручника з математичного аналізу для студентів економічних спеціальностей / В. Д. Залізко. - С .127-129
Котяк, В. В. Вебінари як засоби навчання у сучасній системі освіти / В. В. Котяк. - С .130-133
Болілий, В. О. Перевірка унікальностей тексту при оцінюванні студентських робіт творчого або дослідницького характеру / В. О. Болілий, В. В. Копотій. - С .134-145
Лупан, І. В. Лабораторні роботи з курсу " Вибіркові обстеження у педагогіці, соціології та психології" / І. В. Лупан. - С .146-148
Макаренко, І. Є. Побудова системи завдань для визначення навчальних досягнень старшокласників у ході моніторингу якості процесу навчання / І. Є. Макаренко. - С .149-151
Астаф’єва, М. М. До питання про методику введення в шкільному курсі математики поняття тригонометричних функцій дійсної змінної / М. М. Астаф’єва, . В. Марчукова. - С .152-155
Асоянц, П. Г. Психолого-педагогічні передумови використання комп’ютерних програм у навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого читання / П. Г. Асоянц, М. Д. Герасименко. - С .156-159
Коваль, Т. І. Інтерактивні технології навчання іноземних мов / Т. І. Коваль, Н. П. Кочубей. - С .160-163
Бєлкина, Н. І. Навчальні завдання як засіб контролю при вивченні історії педагогіки / Н. І. Бєлкина. - С .164-166
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Сергієнко, В. П. Підготовка майбутніх учителів фізики до вимірювання здібностей до навчання фізики / В. П. Сергієнко, Г. О. Шишкін. - С .167-170
Пасічник, Ю. А. Освітні вимірювання в контексті підготування компетентного вчителя фізики / Ю. А. Пасічник. - С .171-173
Авраменко, О. В. Формування професійної компетентності фахівців у галузі "Системні науки та кібернетика" засобами систем комп’ютерної математки / О. В. Авраменко, С. О. Шляпчак. - С .174-180
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Пасічник, Ю. А. Георгій Георгійович Де-Метц ( до 150-річчя з дня народження заслуженого професора фізики) / Ю. А. Пасічник. - С .181-185
Орел, О. В. Погляди І. Ф. Тесленка на нову програму зі шкільного курсу геометрії 70-х р. ХХ ст. / О. В. Орел. - С .186-191
Сергієнко, В. П. Система організації навчання в Дрезденскому технічному університеті: зміст, специфіка, характерні особливості / В. П. Сергієнко, К. С. Хорунжий. - С .192-198
Франсон, Т. Х. Співробітництво шведського та українських університетів у розробці та впровадженнні мультимедійної інтерактивної системи навчання та викладання / Т. Х. Франсон, І. В. Казачков, М. Соломон. - С .199-208
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--німецька мова

   Обдаровані учні--розвиток здібностей

   Тестування--хімія

   Тестування--аналіз результатів

   творчі здібності--розвиток

   оцінювання знань --хімія

   компетентність вчителя інформатики

   Електронні підручники

   Якість освіти

   Викладання математики в школі

   Підготовка майбутніх вчителів початкової школи

   Підготовка майбутніх вчителів англійської мови

   Підготовка майбутніх вчителів фізики

   компетентність вчителя екології

   компетентність вчителя математики

   викладання фізики в школі

   Інтерактивні технології навчання--іноземна мова

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-тестування -- електронні лекції -- вебінари в освіті -- комп’ютерна математика -- система комп’ютерної математики -- обдаровані учні


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Де-Метц, Георгій Георгійович (український фізик ; 1861-1947) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 64960
Кількість відвідувачів 882
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя