Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дорошенко, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 140 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Стан, проблеми і перспективи розвитку шкільної музичної освіти в Україні на межі тисячоліть / О. Я. Ростовський. - С .5-12
Гринчук, І. Педагогічна домінанта як основа музичної підготовки майбутніх вчителів музики / І. Гринчук, А. Шинкаренко. - С .12-16
Рева, В. А. Подготовка учителя музыки к эстетической деятельности в общеобразовательной школе / В.А. Рева. - С .17-20
Колесник, Л. Ф. Використання театральної методології у підготовці учителя музики / Л. Ф. Колесник; Л.Ф. Колесник. - С .21-24
Крицький, В. М. Забезпечення студентів художньо та дидактично доцільними знаннями у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький; В.М. Крицький. - С .25-31
Хлєбік, С. Р. Методи формування емоційного мислення студентів у класі хлрового диригування / С. Р. Хлєбік. - С .32-36
Гусєйнова, Л. В. До проблеми формування інструментального-виконавської культури майбутніх вчителів музики / Л. В. Гусєйнова. - С .37-39
Резан, Л. І. Формування інтонаційно-драматургічного способу мислення студентів у процесі музично-виконавської підготовки / Л. І. Резан. - С .40-43
Щербініна, О. М. Формування відчуття музичного стилю у майбутніх учителів музики в процесі інструментальної підготовки / О. М. Щербініна. - С .44-47
Ревенчук, В. В. Формування концертмейстерських умінь у майбутніх учителів музики / В. В. Ревенчук. - С .48-52
Далада, Т. Г. Виховання творчої самостійності студентів у процесі інструментальної підготовки / Т. Г. Далада. - С .53-57
Скорик, Т. В. До питання виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / Т. В. Скорик. - С .58-61
Чекан, О. Е. Просторові експерименти у лабораторії стильового сольфеджіо як чинник формування інтонаційной культури студентів / О. Е. Чекан. - С .62-65
Котлінська, Л. І. Формування художньої культури майбутніх учителів музики як педагогічна проблема / Л. І. Котлінська. - С .66-68
Хоменко, З. В. Структура музичної діяльності та їх вплив на процес підготовки майбутнього вчителя музики / З. В. Хоменко. - С .69-72
Кавунник, Олена Анатоліївна. Викладання історії української музики у процесі підготовки музиканта-педагога / О. А. Кавунник. - С .73-76
Дергач, М. А. Перспективи застосування ППЗ на музично-педагогічних факультетах / М. А. Дергач. - С .77-81
Мішедченко, В. В. Дидактичне обгрунтування процесу професійної підготовки майбутнього вчителя музики / В. В. Мішедченко. - С .82-85
Бобакова, І. П. Проблема індивідуалізації в професійній підготовці майбутніх вчителів музики / І. П. Бобакова, Е. А. Власенко. - С .86-89
Біла, Н. Л. Підготовка студентів музичних факультетів до роботи в хореографічних класах / Н. Л. Біла, М. О. Шумський. - С .90-94
Завадська, Т. М. Організація науково-дослідної роботи студентів музично-педагогічного факультету / Т. М. Завадська. - С .95-98
Коваль, О. Формування музично-естетичних здібностей першокласників як педагогічна проблема / О. Коваль. - С .99-102
Гроздовська, О. Г. Вербалізація як засіб розкриття художньо-творчих здібностей дітей / О. Г. Гроздовська. - С .103-107
Дорошенко, Т. В. Формування музичного мислення молодших школярів у процесі сприймання музики / Т. В. Дорошенко. - С .108-112
Браніцька, Т. Активізація процесу музичного сприймання як засіб розвитку емоційно-пізнавального ставлення школярів до інструментального мистецтва / Т. Браніцька. - С .113-116
Сапожнік, О. О. Музично-естетичне виховання в контексті нових педагогічних ідей / О. О. Сапожнік. - С .117-120
Верещагіна, О. Є. Деякі аспекти вивчення музичних творів неофольклорного спрямування на уроках музики / О. Є. Верещагіна. - С .121-124
Климук, І. Я. Соціокультурні та педагогічні проблеми сприйняття популярної музики у юнацькому віці / І. Я. Климук. - С .125-127
Грисюк, О. М. Співдружність загальноосвітньої і дитячої музичної шкіл у вихованні школярів / О. М. Грисюк. - С .128-132
Станіславська, К. І. Про зміст музичної освіти режисерів (методологічний аспект) / К. І. Станіславська. - С .133-136
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Музична освіта в Україні
   Вчитель музики--підготовка

   Вчитель майбутній --музика і хореографія

   Здібності музичні--розвиток

   уроки музики

   Викладання музики



Дод.точки доступу:
Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 18
Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (12), аб (3), ав (2), фб (1)
Знайти схожі

2.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 216 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 29.00 грн.
    Зміст:
Ростовський, О. Я. Основні напрямки досліджень проблем музичної освіти у Ніжинській вищій школі на початку ХХІ ст. / О. Я. Ростовський. - С .6-11
Ніколаї, Г. Ю. Музично-педагогічна освіта як феномен ХХ століття / Г. Ю. Ніколаї. - С .12-15
Щолокова, О. П. Проблема якості вищої музично-педагогічної освіти в контексті системного аналізу / О. П. Щолокова. - С .16-19
Олексюк, О. М. Сенергетична парадигма і модернізація змісту мистецької освіти / О. М. Олексюк. - С .20-23
Реброва, О. Є. Методологічні та методичні основи формування художньох-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва. - С .24-28
Кайдановська, О. О. Інтеграційні тенденції розвитку вищої мистецької освіти / О. О. Кайдановська. - С .28-30
Бодрова, Т. О. Освітні функції української музично-педагогічної спадщини та їх реалізація у процесі практичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .31-34
Велінова, Н. Г. Принципи формування інтерпретаційної культури майбутнього вчителя музики / Н. Г. Велінова. - С .35-37
Горбенко, С. С. Цілі та завдання загальної музичної освіти сьогодення у контексті її гуманізації / С. С. Горбенко. - С .38-40
Алексєєва, І. М. Проблема педагогічного розуміння в музичній освіті / І. М. Алексєєва. - С .41-43
Корінець, З. М. Теорія інтонації як методологічна основа функціонування та розуміння музичного мистецтва / З. М. Корінець. - С .44-46
Гончаренко, Л. П. Актуальні проблеми музично-виконавської інтерпретації / Л. П. Гончаренко. - С .47-49
Пірошенко, С. Ю. Інтегративні тенденції у вивченні предметів художньо-естетичного циклу / С. Ю. Пірошенко. - С .50-52
Растригіна, А. Самовираження педагога-музиканта як умова ефективної професійної діяльності / А. Растригіна. - С .53-55
Вергунова, В. С. До сутності поняття "Досвід емоційно-ціннісного ставлення до музичного мистецтва" / В. С. Вергунова. - С .56-58
Поліщук, В. А. Досвід підготовки фахівців соціальної роботи у США / В. А. Поліщук. - С .59-61
Косенко, П. Б. Принцип діалогічної взаємодії як один з оснвоположних факторів особистісного підходу до інструментальної підготовки студента / П. Б. Косенко. - С .62-64
Морозова, О. О. Сутність і зміст педагогічної спрямованості майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .65-67
Цяньцянь, Лю. Художньо-перцептивний компонент у структурі художньої компетентності майбутніх учителів музики та хореографії / Лю Цяньцянь. - С .68-70
Михайлюк, О. В. Інтеграція змісту у фахової підготовки вчителів як педагогічна проблема / О. В. Михайлюк. - С .71-73
Спіліоті, О. В. До сутності поняття "музична інтонація" / О. В. Спіліоті. - С .74-76
Щербініна, О. М. Актуальні проблеми музичного навчання у контексті загальної та фортепіанної освіти / О. М. Щербініна. - С .77-79
Ревенчук, В. В. Технологія впровадження методики організації навчальної взаємодії викладача та студента у класі фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .80-84
Кожевникова, Л. В. До проблеми організації самостійної роботи судентів у класі основного музичного інструмента / Л. В. Кожевникова, І. А. Малашевська. - С .85-88
Пляченко, Т. М. Робота над штриховою технікою у навчальному оркестрі / Т. М. Пляченко. - С .89-91
Радковська, Л. М. Шляхи впровадження духовної музики в навчально-виховний процес вищої школи / Л. М. Радковська. - С .92-94
Яківчук, Г. В. Траєкторія творчого розвитку майбутнього вчителя музики в процесі вивчення українського музичного фольклору / Г. В. Яківчук. - С .95-98
Бондаренко, О. О. Організація культурно-дозвіллєвої діяльності студентів класичних університетів засобами мистецтва / О. О. Бондаренко. - С .99-102
Михайлюк, В. В. Забезпечення фахового спрямування змісту живопису як навчальної дисципліни / В. В. Михайлюк. - С .103-104
Гуріч, З. В. Значення декоративного мистецтва у процесі виховання творчої особистості студентів художньої спеціальності / З. В. Гуріч. - С .105-107
Мужикова, І. М. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми вчителями початкових класів / І. М. Мужикова. - С .108-110
Ростовська, І. О. Стан сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів (на матеріалі констатувального дослідження) / І. О. Ростовська. - С .11-116
Ліпська, С. Л. Науково-методичні засади удосконалення процесу музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .117-120
Турчин, Т. М. Особистісно орієнтоване естетичне виховання молодших школярів у процесі виконавської діяльності / Т. М. Турчин. - С .121-123
Мартинюк, М. В. Педагогічні умови застосування національних традицій у навчально-виховному процесі / М. В. Мартинюк. - С .124-126
Кривоносова, О. В. Деякі питання формування базису вокального слуху молодших школярів / О. В. Кривоносова. - С .127-130
Дорошенко, Т. В. Роль театрального мистецтва у формування емоційної культури молодших школярів / Т. В. Дорошенко. - С .130-132
Жигінас, Т. В. Естетико-виховна робота концертно-просвітницького спрямування серед учнівської молоді / Т. В. Жигінас. - С .133-136
Плотникова, О. М. Особливості кіноосвіти дітей молодшого шкільного віку / О. М. Плотникова. - С .137-139
Малежик, Ю. М. Програмно-методична діяльність педагогів у галузі викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітній школі (друга половина ХХ ст.) / Ю. М. Малежик. - С .140-142
Алексійчук, О. С. Ігрові форми організації навчального процесу в шкільному курсі світової художньої культури / О. С. Алексійчук. - С .143-145
Паньків, Л. І. Педагогічні умови забезпечення творчої самореалізації учнів у мистецькому колективі / Л. І. Паньків. - С .146-148
Садовенко, С. М. Музично-фольклорне середовище як чинник підготовки дітей дошкільного віку до музичної діяльності / С. М. Садовенко. - С .149-153
Зайцева, А. В. Напрями формування здатності майбутніх учителів музики до творчої самореалізації у процесі виконавської діяльності / А. В. Зайцева. - С .154-156
Казарцева, Т. С. Виконавсько-методична компетентність у формуванні основ педагогічної майстерності студентів-піаністів / Т. С. Казарцева. - С .157-159
Михаськова, М. А. Стан сформованострі ціннісних орієнтацій студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики / М. А. Михаськова. - С .160-162
Тімашева, Т. М. Самостійна робота як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Тімашева. - С .163-165
Чжао, Дянь Юнь. Вокальна підготовка майбутнього вчителя музики у контексті професійної культури / Дянь Юнь Чжао. - С .166-169
Юрчак, В. В. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя музики у класі сольфеджіо / В. В. Юрчак. - С .170-172
Назаренко, М. П. Музично-інструментальна підготовка вчителів музики у першій половині ХХ століття / М. П. Назаренко. - С .173-175
Захарченко, А. Підготовка майбутніх учителів до керівництва музично-театральною діяльністю учнів початкової школи / А. Захарченко. - С .176-178
Хижко, О. В. Естрадно-джасове музикування як засіб розвитку майбутнього викладача музичної школи / О. В. Хижко. - С .179-181
Долматова, М. П. Використання дидактичних функцій іншомовних художніх текстів у формуванні інтеркультурної свідомості студентів / М. П. Долматова. - С .182-184
Пушкар, Л. В. Структура фахових музичних компетенцій майбутніх учителів-гуманітаріїв / Л. В. Пушкар. - С .185-191
Саєнко, Т. В. Живопис на склі у професійній підготовці вчителя образотворчого мистецтва / Т. В. Саєнко. - С .189-191
Ткачов, К. В. Професійна підготовка дизайнерів як об’єкт педагогічних досліджень / К. В. Ткачов. - С .192-193
Фурсикова, Т. В. Комп’ютерна графіка як засіб у професійній підготовці вчителів образотворчого мистецтва / Т. В. Фурсикова. - С .194-196
Грисюк, О. М. Психолого-педагогічні основи особистісно орієнтованого музичного виховання / О. М. Грисюк. - С .197-199
Матвієнко, С. І. Залучення учнівської молоді Чернігівщини до музичної етнографії краю: історичний аспект / С. І. Матвієнко. - С .200-204
Токар, Я. Досвід вітчизняних та зарубіжних волонтерських організацій у формуванні здорового способу життя молоді / Я. Токар. - С .205-209
Самойленко, О. В. Директори юридичного ліцею князя Безбородька як організатори навчально-виховного процесу в Ніжинській класичній гімназії / О. В. Самойленко. - С .210-213
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі музики--підготовка
   Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

3.
Шифр: НЖ-1/2006/1
   Журнал

Наука и жизнь [Текст] : Научно-популярный журнал. - М. : Наука и жизнь, 1890, издание возобновлено в октябре 1934 г. - . - ISSN 0028-1263. - Виходить щомісячно
2006р. N 1
Зміст:
Титов, Д. "Венера-Экспресс" -первая европейская миссия к планете Венера / Д. Титов. - С.14-20
Белоконева, О. Африканские ямбы / О. Белоконева. - С.34-44
Митрофанов, Н. Все медные и серебряные на императорском кону : Екатерина II и бюджет / Н. Митрофанов. - С.46-47
Остапенко, А. В погоне за тенью: Как происходят солнечные затмения / А. Остапенко. - С.48-53
Меркулов, Д. Телевидению- 80 лет / Д. Меркулов. - С.76-80
Дорошенко, Т. Преодоление "великой разрухи" русского государства : Ополчение 1611 и 1612 годов / Т. Дорошенко. - С.92-101
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Дорошенко, Т.
    Преодоление "великой разрухи" русского государства : Ополчение 1611 и 1612 годов [Текст] / Т. Дорошенко // Наука и жизнь : Научно-популярный журнал. - 2006. - N1. - С. 92-101 . - ISSN 0028-1263


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: ІШ-1/2007/1
   Журнал

Історія в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова. - К. : Етносфера. - Виходить щомісячно
2007р. N 1
Зміст:
Приходько, А. Яким бути шкільному підручнику з історії? / А. Приходько. - С.12-15
Виговський, М. Наддніпрянська Україна в добу " Великих реформ" у Росії ( історія України.9клас) / М. Виговський, І. Коляда. - С.20-26
Дорошенко, Т. Плани-конспекти уроків з курсу " Вступ до історії України" ( 5 клас) / Т. Дорошенко. - С.27-32
Камбалова, Я. Навчаємося у грі (нетрадиційні види уроків узагальнювального повторення з історії стародавнього світу на прикладі теми "Греція в V-IV ст.до н.е.") / Я. Камбалова, М. Муценко. - С.36-38
Найман, О. Євреї України: у складі Російської імперії / О. Найман. - С.44-48
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Дорошенко, Т.
    Плани-конспекти уроків з курсу " Вступ до історії України" ( 5 клас) [Текст] / Т. Дорошенко // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 27-32
Рубрики: викладання історії України


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: П260963/2007/2
   Журнал

Психологическая наука и образование [Текст]. - М. : Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж. - Виходить кожного кварталу
2007р. N 2
Зміст:
Божович, Е. Д. Вероятный характер связи между внутри- и межличностной конфликтностью подростков / Е. Д. Божович. - С.5-14
Туманова, Е. В. Образ отца и образ себя у подростков (возрастные и гендерные аспекты) / Е. В. Туманова, Е. В. Филлипова. - С.16-23
Ильин, В. А. Возможности и перспективы использования психосоциального подхода к проблеме развития в условиях средней школы / В. А. Ильин, Д. В. Сипягин. - С.25-33
Михайлова, О. Б. Когнитивное развитие и особенности процесса обучения в период ранней взрослости / О. Б. Михайлова. - С.34-41
Дорошенко, Т. В. Исследование эпатического профиля личности будущих психологов / Т. В. Дорошенко. - С.42-49
Зайдман, И. Н. Технология терапевтической дидактики в аспекте формирования толерантности подростков / И. Н. Зайдман, Л. Б. Можейкина. - С.50-60
Рубцов, В. В. Психологическое исследование генеза и развития житейских понятий в условиях учебного диалога / В. В. Рубцов, А. А. Марголис, М. В. Телегин. - С.61-71
Ефимова, О. С. Индивидуальные различия образов воображения у субъектов с различной литерализацией слухоречевых функций / О. С. Ефимова. - С.83-91
Глоба, Н. В. Особенности когнитивной децентрации у младших школьников с задержкой психического развития / Н. В. Глоба. - С.93-101
Марголис, А. А. Опыт сознания информационно-справочной системы "Словарь культурно-исторической теории Л. С. Выготского" / А. А. Марголис, И. А. Корепанова. - С.102-110
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Дорошенко, Т. В.
    Исследование эпатического профиля личности будущих психологов [Текст] / Т. В. Дорошенко // Психологическая наука и образование. - 2007. - N2. - С. 42-49
Рубрики: професійна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
профессиональное становление психолога


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 138 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 50.42 грн.
    Зміст:
Герасимова, К. В. Сучасна естрадна музика і виховання учнівської молоді: проблеми та шляхи їх вирішення / К. В. Герасимова. - С .7
Гречаник, Н. І. Самостійність, як головна умова творчої самореалізації майбутнього вчителя музики / Н. І. Гречаник. - С .10
Вергунова, В. С. Педагогічні умови формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у студентів / В. С. Вергунова. - С .14
Безпала, С. С. До питання про шляхи становлення вітчизняної системи джасового навчання / С. С. Безпала. - С .17
Грінченко, Т. Д. Формування мистецького досвіду майбутнього вчителя музики як необхідна умова удосконалення мистецької освіти / Т. Д. Грінченко. - С .21
Василенко, Людмила Михайлівна. Педагогічні принципи забезпечення ефективності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / Л. М. Василенко. - С .24
Сегеда, Н. А. Постдиплормна освіта як чинник професійного розвитку викладача музичного мистецтва / Н. А. Сегеда. - С .29
Єременко, Ольга Володимирівна. Підготовка магістрів музичного мистецтва: теоретичні основи реалізації в педагогічних університетах / О. В. Єременко. - С .34-38
Мергут, О. О. Сутність та місце поняття "укреативність" у процесі професійної підготовки майбутніх митців / О. О. Мергут. - С .38
Морозова, О. О. Критерії та показники сформовваності мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики / О. О. Морозова. - С .41
Назаренко, І. М. Сутність і зміст музично-театральної діяльності молодших школярів в умовах навчально-виховноо процесу / І. М. Назаренко. - С .45
Павленко, О. М. Критерії та рівні сформованості вмінь джасової імпровізації мвйбутнього вчителя музики у процесі інструментально-викоанвчської підготовки / О. М. Павленко. - С .49
Раструба, Т. В. До проблеми музично-естетичного розвитку майбутнього вителя музики в контексті соціокультурних контактів / Т. В. Раструба. - С .54
Дворник, Ю. Ф. Педагогічні умови формування творчих якостей мвайбутнього вчителя музики / Ю. Ф. Дворник. - С .58
Гроздовская, О. Г. Импровизация на уроках мізыки как стимул творческой активности учащихся хореографической школы / О. Г. Гроздовская. - С .63
Михаськова, М. А. Особливості методичного забезпечення курсу "Історія української музики" у навчальних закладах педагогічної освіти / М. А. Михаськова. - С .66
Прищепа, О. П. Самостійна робота студентів у процесі фортепіанної підготовки / О. П. Прищепа. - С .69
Ревенчук, В. В. Методика формування навичок студентів акомпанування у концермейстерському класі / В. В. Ревенчук. - С .72
Мішодченко, В. В. Формування екологічної культури молодших школярів зхасобами музичного мистецтва / В. В. Мішодченко. - С .76
Гаснюк, В. В. Вивчення рівня музично-естетичного виховання учнів початкових класів шкіл з угорською мовою навчання / В. В. Гаснюк. - С .80
Ліпська, С. Л. Реалізація педагогічних принципів розвивального навчання в процесі музично-виконавської підготовки учнів / С. Л. Ліпська. - С .84
Найда, Ю. М. Особистісний вплив викладача на формування у студентів власного стилю викладання музики / Ю. М. Найда. - С .88
Сливко, С. А. Поетапне формування музично-слухової активності виконавця / С. А. Сливко. - С .91
Лось, О. М. Особливості методичного забезпечення курсу "Додатковий музичний інструмент" (фортепіано) в навчальних закладах педагогічної освіти / О. М. Лось, Л. О. Сергеєва. - С .94
Ільницька, Н. С. Самоосвіта та самовиховання учнів старшої школи у галузі музики / Н. С. Ільницька. - С .97
Чорний, С. П. Формування музичної культури студентів коледжу на заняттях постановки голосу / С. П. Чорний. - С .100
Бірюкова, Л. А. Особливості застосування педагогічної майстерності у процесі підготовки вчителя музики / Л. А. Бірюкова. - С .104
Дорошенко, Т. В. Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики як умова його успішної професійної самореалізації / Т. В. Дорошенко. - С .109
Кабриль, К. В. Формування ціннісної компетентності майбутніх учителів музики / К. В. Кабриль. - С .112
Тімашева, Т. М. Інструментально-виконавська підготовка майбутніх учителів музики у системі вищої педагогічної совіти / Т. М. Тімашева. - С .115
Токар, В. М. Проектування процесу професійного становлення майбутнього вчителя образовторчого мистецтва в умовах сучасної художньо-педагогічної освіти / В. М. Токар. - С .118
Горбенко, С. С. Розвиток гуманістично орієнтованої педагогічної думки щодо музичного виховання дітей шкільного віку на межі ХІХ-ХХ ст. / С. С. Горбенко. - С .121
Воєвідко, Л. М. Українські виконавські традиції кінця ХІХ-початку ХХ століття у фаховій підготовці вчителів музики / Л. М. Воєвідко. - С .124
Семчакович, С. Л. Система оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект / С. Л. Семчакович. - С .128
Силко, Р. М. Методична система Г. Гемпера з підготовки фахівців прикладного мистецтва як основа дизайн-освіти / Р. М. Силко. - С .132
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Підготовка майбутніх вчителів музики

   Вчителі музики--підготовка у ВНЗ

   Вчителі образотворчого мистецтва--підготовка

   Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва

   Естетичне виховання школярів--засоби музичного мистецтва

   Викладачі вищої школи--музика



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 1252
Кількість відвідувачів 249
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя