Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кононко, Олена@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-57 
1.
Шифр: ПП/2004/9
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 9
Зміст:
Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / С.Д. Максименко. - С.1-8
Трухін, І. О. Виховна робота з учнями середнього шкільного віку / І.О. Трухін, О.Т. Шпак. - С.9-17
Джонсон, Девід В. Удосконалення вміння спілкуватись / Девід В. Джонсон. - С.18-35
Радченко, М. И. Тренинги личностного роста как метод психокоррекционной помощи родителям "необучаемых" детей / М.И. Радченко. - С.36-45
Болтівець, С. С. Оцінка референтної і вікової психогенності / С.С. Болтівець. - С.52-55
Мірошниченко, О. М. Психологічні особливості особистісної самоактуалізації ділової жінки у сучасному суспільстві / О.М. Мірошниченко. - С.56-60
Титаренко, Т. М. Вікова динаміка особистісних дисгармоній / Т.М. Титаренко. - С.67-74
Коновальчук, В. І. Глибинно-психологічні засади особистісно-креативного підходу в навчанні студентів університету / В.І. Коновальчук, І.В. Кукуленко-Лук’янець. - С.75-79
Кононко, Олена Леонтіївна. Дослідження педагогічної комунікації, потрібек сучасній психологічній науці / О.Л. Кононко. - С.79-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Кононко, Олена Леонтіївна.
    Дослідження педагогічної комунікації, потрібек сучасній психологічній науці [Текст] / О.Л. Кононко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N9. - С. 79-80
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: дослідження у психології
   Комунікативність

   педагогічна комунікація

Кл.слова (ненормовані):
РЕЦЕНЗІЯ
Анотація: Рецензія на монографію: Мусатов С.О. Психологія педагогічної комунікації: теоретико-методологічний аналіз. - Київ-Рівне: Ліста-М, 2003. - 176 с.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

3.
372
Б 17


   
    Базова програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" [Текст] : навчально-практичне видання / Міністерство освіти України, АПН України ; наук. кер. та заг. ред. О. Л. Кононко. - 3-тє вид., випр. - К. : Світич, 2009. - 430 с. - ISBN 966-8506-09-Х : 59.50 грн.
ББК 74.10
РУБ 372
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Дошкільний вік--розвиток дитини

Кл.слова (ненормовані):
Я у світі (програма розвитку) -- БАЗОВА ПРОГРАМА Я У СВІТІ (ПРОГРАМА РОЗВИТКУ)


Дод.точки доступу:
Кононко, Олена Леонтіївна; Міністерство освіти і науки УкраїниАкадемія педагогічних наук України
Примірників всього: 30
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (10), НМК ф-т ПСР (2), аб (16)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (10), НМК ф-т ПСР (2), аб (16)
Знайти схожі

4.
372
М 54


   
    Методичні аспекти реалізації Базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі" [Текст] : навчально-практичне видання / О. Л. Кононко, З. П. Плохій [та ін.]; наук. кер. та заг. ред О. Л. Кононко ; Міністерство освіти і науки України, АПН України, Інститут проблем виховання. - 2-ге вид., випр. - К. : Світич, 2009. - 208 с. - ISBN 966-8506-00-6 : 51.00 грн.
ББК 74.10
РУБ 372
Рубрики: Кафедра дошкільної освіти
   Дошкільний вік--розвиток дитини

Кл.слова (ненормовані):
Я У СВІТІ (ПРОГРАМА РОЗВИТКУ) -- БАЗОВА ПРОГРАМА Я У СВІТІ (ПРОГРАМА РОЗВИТКУ)


Дод.точки доступу:
Кононко, Олена Леонтіївна; Плохій, З. П.; Гончаренко, А. М.; Якименко, Л. Ю.; Старченко, В. А.; Терещенко, О. П.; Луценко, В. О.; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Інститут проблем виховання
Примірників всього: 30
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (12), НМК ф-т ПСР (2), аб (14)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (12), НМК ф-т ПСР (2), аб (14)
Знайти схожі

5.
Шифр: ВМДЗ/2011/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 12
Зміст:
Зедгенідзе, Валентина. Конфліктні ситуації у педагогічному колективі дошкільного закладу / В. Зедгенідзе. - С.4-12
Пахарь, Олена. Ситуаційний аналіз для розв’язання конфліктних ситуацій: крок за кроком / О. Пахарь. - С.13-16
Кононко, Олена. Соціально-психологічна безпека дошкільника: суть та умови / О. Кононко. - С.18-30
Гурковська, Тетяна. Сучасні "Важкі діти": які вони / Т. Гурковська. - С.31-36
Кучеренко, Марина. Емоційний розвиток дітей старшого дошкільного віку / М. Кучеренко. - С.46-56
Сиротич, Наталія. Мова мистецтва, або Використання методів арт-терапії у роботі з дітьми раннього віку / Н. Сиротич. - С.57-61
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
74.1
К 64


    Кононко, Олена.
    Соціально-психологічна безпека дошкільника: суть та умови [Текст] / О. Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 12. - С. 18-30
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна безпека дошкільника


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: ВМДЗ/2012/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 6
Зміст:
Кононко, Олена. Інтерактивні методи як засіб оптимізації роботи з педагогічним колективом / О. Кононко. - С.4-11.
Шуть, Микола. Технологія організації інтерактивного навчання педагогів / М. Шуть. - С.12-17.
Кіндрат, Інна. інтерактивні методи в системі підвищення фахової мвйстерності педагогів / І. Кіндрат : 18-27.
Пахарь, Олена. Кейс-технології як інструмент набуття досвіду практичного розв’язання проблемних ситуацій / О. Пахарь. - С.28-37.
Пахарь, Олена. Робота з кейсами крок за кроком / О. Пахарь. - С.38-39.
Галяпа, Марія. Учимося уникати конфліктних ситуацій у роботі з батьками / М. Галяпа. - С.40-42.
Погорєлова, Лариса. Педагогічний ринг "Мандрівка ІКТ - країною" / Л. Погорєлова. - С.43-48.
Поспєлова, Інна. Спортивні ігри і прави - ефективний засіб фізичного виховання дошкільників / І. Поспєлова. - С.49-55.
Гузь, Аліна. Профілактика синдрому емоційного вигорання в педагогів / А. Гузь. - С.56-63.
Гусак, Тетяна. Тренінг як засіб психологічної допомоги вмхователям / Т. Гусак. - С.64-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Кононко, Олена.
    Інтерактивні методи як засіб оптимізації роботи з педагогічним колективом / О. Кононко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 6. - С. 4-11.
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагогічний колектив
   Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника

   Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічний колектив

   Методична робота--вихователі--дошкільні заклади

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні підходи -- розвиток креативності -- специфіка роботи -- умови оптимізації -- резерви інтерактивного навчання -- компетентність професійна -- інтерактивна взаємодія -- педагогічна діяльність -- інтерактивні технології навчання педагогів -- робота з педагогічним колективом
Анотація: Про особливості роботи вихователя-методиста і практичного психолога з педагогічним колективом ДНЗ, використовуючі інтерактивні методи.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
Шифр: ВМДЗ/2012/10
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 10
Зміст:
Поніманська, Тамара. Освітня лінія "Дитина в соціумі" / Т. Поніманська. - С.4-10.
Костянтинова, Ольга. Виховуємо патріотів / О. Костянтинова, О. Харитонович, П. Абба. - С.11-24.
Терещенко, Людмила. Сім’я як чинник виникнення дитячих невротичних розладів / Л. Терещенко. - С.25-33.
Самойлова, Світлана. Методи вивчення індивідуальних особливостей дошкільників / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.34-43.
Кутеньова, Наталя. Інноваційний підхід до організації методичної роботи з педагогами / Н. Кутеньова. - С.44-52.
Кутеньова, Наталія. Створюємо методичний веб-квест крок за кроком / Н. Кутеньова. - С.53-56.
Кононко, Олена. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.57-62.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад. - С.63-64.
Клименко, А. Оплата праці завідувача дошкільного закладу за виконання роботи за посадою вихователя-методиста / А. Клименко. - С.65-67.
Свята та цікаві події грудня. - С.68-69.
Пастухова, Наталя. Новорічна казка "Лускунчик" / Н. Пастухова. - С.70-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Кононко, Олена.
    Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 10. - С. 57-62.
ББК 74.1
Рубрики: Наставництво--молоді вчителі
   Заклади дошкільної освіти--вихователі--професіоналізм

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
методи наставництва -- організація наставництва -- навчання методів наставництва -- підвищення фахової майстерності -- наставник-коуч
Анотація: У статті надаються конкретні поради щодо навчання методів наставництва.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
Шифр: ВМДЗ/2013/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 1
Зміст:
Крутій, Катерина. Термінологічне поле дошкільної дидактики: дизайн, сценарій чи все-таки конспект заняття? / К. Крутій. - С.4-12.
Морозова, Л. Методичні аспекти використання інтерактивних форм роботи під час засідань педагогічної ради / Л. Морозова. - С.13-18.
Дабіжа, Наталія. Педагогічна лабораторія як форма активізації педагогів / Н. Дабіжа. - С.19-24.
Чепіленко, Катерина. Формування творчого колективу дошкільного навчального закладу / К. Чепіленко. - С.25-37.
Кононко, Олена. Публічна суперечка: арена боротьби чи пошук істини / О. Кононко. - С.37-47.
Мистецтво ведення дискусії. - С.48.
Піроженко, Т. Провідна роль творчих ігор у особистісному розвитку дошкільників / Т. Піроженко, К. Карасьова. - С.49-53.
Свердлова, Ірина. Формування економічної досвідченості дошкільників засобами гри / І. Свердлова. - С.54-64.
Дитина у надійних руках : концептуальні засади життєдіяльності групи. - С.65.
Положення про конкурс "Методичний супровід розвитку дітей раннього віку". - С.66-68.
День письменника у дитячому садку. - С.69.
Користуємося календарем. - С.70.
Романенко, І. Добре тому жити, хто вміє любити / І. Романенко. - С.72-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


    Кононко, Олена.
    Публічна суперечка: арена боротьби чи пошук істини / О. Кононко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 1. - С. 37-47.
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
спірне питання -- інтерактивні форми -- суперечка -- діалог -- полілог -- дискусія -- полеміка -- диспут -- аргументація -- опонент
Анотація: Матеріал статті допоможе педагогам дошкільних закладів, як можна розумно і тактовно брати участь у суперечці.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 203 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 49.50 грн.
    Зміст:
Акіншева, Ірина Петрівна. Трактування поняття політичної соціалізації в сучасній педагогічній науці / І. П. Акіншева. - С .7-9
Горбачова, Ольга Юріївна. Дослідження взаємозв’язку індивідуальних психологічних особливостей та ціннісних орієнтацій дошкільника / О. Ю. Горбачова. - С .10-13
Горбунова, Вікторія Валеріївна. Методологічні орієнтири проблеми командотворення в межах ціннісно-рольової парадигми / В. В. Горбунова. - С .14-17
Даценко, Тетяна Олександрівна. Інформаційно-комунікативні технології в дошкільній освіті: перспективи та ризики впровадження / Т. О. Даценко. - С .18-20
Кононко, Олена Леонтіївна. Ціннісне самоставлення як складова компетентності фахівця соціально-педагогічного профілю / О. Л. Кононко. - С .21-24
Локарєва, Галина Василівна. Професійне спілкування соціального педагога: сутність, принципи, проблеми підготовки / Г. В. Локарєва, О. В. Філь. - С .25-28
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до попередження негативних проявів у поведінці дітей як психолого-педагогічна проблема / Н. П. Пихтіна. - С .29-33
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Українська культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності особистості / Т. В. Потапчук. - С .34-37
Рень, Лариса Василівна. До питання про науково-теоретичне обгрунтування створення та функціонування центру профілактики при вищому навчальному закладі / Л. В. Рень. - С .38-40
Трухан, Марія Андріївна. Дослідження професійних конфліктів фахівців соціальної сфери як педагогічна проблема / М. А. Трухан. - С .41-44
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Соціокультурне середовище вищого педагогічного навчального закладу як умова успішної соціалізації студентської молоді / Т. М. Тюльпа. - С .45-48
Хмелюк, Яна ВолодимирівСтруктура творчої індивідуальності. / Я. В. Хмелюк. - С .49-52
Швед, Марія Степанівна. Тенденції підготовки соціальних педпгогів в антропологічному вимірі / М. С. Швед. - С .53-55
Шулигіна, Раїса Андріївна. Обдаровані діти в освітньому просторі сучасного навчального закладу / Р. А. Шулигіна. - С .36-60
Антипець, Валентина Прохорівна. Особливості навчання письма дітей дошкільного віку / В. П. Антипець. - С .61-65
Васюк, Оксана Вікторівна. Теоретико-методичні аспекти оволодіння студентами курсу "Архітектурне проектування" / О. В. Васюк, С. О. Герасимнюк. - С .66-69
Веретенко, Тетяна Григорівна. Вплив інтеграційних освітніх процесів на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів / Т. Г. Веретенко. - С .70-72
Вєтрова, Ольга Дмитрівна. Сучасні методи і форми роботи з обдарованими дітьми / О. Д. Вєтрова. - С .73-75
Габашвілі, Натія. Мотивація та роль учителя в її підвищенні / Н. Габашвілі. - С .76-78
Голота, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до впровадження оновленого базового компонента дошкільної освіти у практику роботи ДНЗ / Н. М. Голота. - С .79-82
Каціашвілі, Ека. Відеоматеріали як ресурс при вивченні культури / Е. Каціашвілі. - С .83-84
Мельничук, Оксана Іванівна. Виховні ситуації як засіб соціально-морального розвитку дітей старшого дошкільного віку / О. І. Мельничук. - С .85-88
Вайнола, Ренате Хейкіївна. Особливості педагогічного забезпечення професійного самовизначення майбутніх соціальних педагогів на початковому етапі навчання / Р. Х. Вайнола, Л. С. Неїжпапа. - С .89-92
Волковницька, Тетяна Миколаївна. Соціально-педагогічні умови професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі / Т. М. Волковницька, Т. В. Янченко. - С .93-95
Глухов, Іван Геннадійович. Ефективність формування еколого-правової компетентності майбутнього вчителя / І. Г. Глухов. - С .96-100
Гордієнко, Ніна Василівна. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педпгогів в умовах університетської освіти / Н. В. Гордієнко. - С .101-104
Зеркаліна, Ганна Романівна. Роль ділового спілкування у професійній діяльності соціального педагога / Г. Р. Зеркаліна. - С .105-108
Ізотова, Анастасія Юріївна. Підготовка соціальних педагогів до соціально-педагогічного супроводу дистантних сімей трудових мігрантів / А. Ю. Ізотова. - С .109-112
Коваленко, Олена Володимирівна. Педагогічні умови формування інноваційної компетентності у майбутніх організаторів дошкільної освіти / О. В. Коваленко. - С .113-116
Марій, Марина Миколаївна. Удосконалення підготовки спеціалістів соціально-педагогічної сфери засобами інноваційних технологій / М. М. Марій. - С .117-119
Платонова, Оксана Георгіївна. Основи професійної підготовки майбутніх спеціалістів соціальної сфери / О. Г. Платонова. - С .120-122
Рижкова, Анна Юріївна. Формування позитивної мотивації студентів економічних спеціальностей до інтенсифікації навчання ( вумовах кредитно-модульної системи) / А. Ю. Рижкова. - С .123-127
Степаненко, Людмила Михайлівна. Наукові засади професійної підготовки студентів-психологів до взаємодії з маргінальними соціальними групами / Л. М. Степаненко. - С .128-132
Шанскова, Тетяна Ігорівна. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти / Т. І. Шанскова. - С .133-135
Яблочніков, Сергій Леонтійович. Аспекти професійної підготовки у ВНЗ фахівців економічного профілю / С. Л. Яблочніков. - С .136-139
Якименко, Олександр Геннадійович. Шляхи до підготовки висококваліфікованих фахівців лісового господарства / О. Г. Якименко. - С .140-143
Ярошко, Марія Миколаївна. Позааудиторна діяльність як чинник підвищення якості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .144-146
Большакова, Інна Олексіївна. Підготовка вчителя початкової школи до інтегрованого навчання молодших школярів в Україні (кін. XX - поч. XXI ст.) / І. О. Большакова. - С .147-149
Довбня, Софія Олегівна. Тенденції розвитку програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку в Україні (др. пол. XX ст. - поч. XXI ст.) / С. О. Довбня. - С .150-153
Кандиба, Марія Богданівна. Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування / М. Б. Кандиба. - С .154-158
Коляда, Наталія Миколаївна. Становлення та розвиток системи підготовки організаторів дитячого руху в Україні (1922-1936 рр.) / Н. М. Коляда. - С .159-162
Кресан, Тетяна Дмитрівна. Особливості підготовки бакалаврів дошкільної освіти у США / Т. Д. Кресан. - С .163-166
Меленець, Людмила Іванівна. Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у др. пол. XX ст. / Л. І. Меленець. - С .167-171
Новгородська, Юлія Григорівна. Стан дослідження проблеми професійної підготовки менеджерів дошкільної освіти в педагогічній науці / Ю. Г. Новгородська. - С .172-175
Новгородський, Руслан Григорович. Ідеї соціалізації особистості в контексті педагогічної спадщини Януша Корчака / Р. Г. Новгородський. - С .176-179
Петрученя, Ганна Григорівна. Умови та чинники формування гендерної культури радянської студентської молоді у 60-80-ті рр. XX ст.: історично-педагогічний аспект / Г. Г. Петрученя. - С .180-185
Томашевська-Прядун, Світлана Олександрівна. Формування основи етнонаціональних і виховних традицій японської нації (III - XVIII ст.) / С. О. Томашевська-Прядун. - С .186-188
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Сучасні тенденції розвитку баянно-акордеонової освіти Сербії / О. А. Устименко-Косоріч. - С .189-192
Щука, Галина Петрівна. Розвиток напряму підготовки "туризм": досвід російської федерації / Г. П. Щука. - С .193-197
Левдер, Андрій Іванович. Історія української освіти та школи як один із напрямів наукових досліджень І. П. Крип’якевича / А. І. Левдер. - С .198-201
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Самостійна робота студентів

   Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)

   підготовка майбутніх вчителів

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Освіта в зарубіжних країнах

   Творча діяльність

   Соціальний педагог

   Професійна підготовка вчителів

   Психологія дошкільника

   Дошкільна освіта

   Обдаровані діти

   США--освіта
    Сербія--освіта

    США--освіта--дошкільна освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\; Крип'якевич, Іван Петрович (укр. історик ; 1886-1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

14.
Шифр: ВМДЗ/2013/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 4
Зміст:
Кононко, Олена. Вихователь-методист стратег і тактик / О. Кононко. - С.4-16.
Галяпа, Марія. Планування як один з головних засобів управління часом / М. Галяпа, Л. Бондар. - С.17-24.
Романюк, Ірина. Оперативний контроль - інструмент швидкого реагування на актуальні проблеми освітнього процесу в дошкільному закладі / І. Романюк. - С.25-33.
Лимаренко, Наталія. Здоров’язбережувальні технології в дошкільному закладі: фітнес-програми / Н. Лимаренко. - С.34-39.
Полякова, Людмила. Ходьба на ходулях - нетрадиційна форма фізкультурно-оздоров’ячої роботи / А. Полякова, О. Даніш. - С.40-44.
Миронова, Світлана. Оформлення документації вчителями-дефектологами та вчителями спеціального дошкільного навчального закладу / С. Миронова. - С.46-51.
Овденко, Тетяна. Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору / Т. Овденко. - С.52-59.
Ільченко, Лариса. Працюємо з КОЗА-ДИСКом: вивчаємо функції програми / Л. Ільченко. - С.60-67.
Користуємося календарем. - С.68-69.
Карабаєва, Ірина. Подорож на повітряних кульках / І. Карабаєва, С. Рогова. - С.70-77.
Клименко, Антоніна. Тривалість відпустки інструктора з фізкультури / А. Клименко. - С.78-79.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
74.100
К 64


    Кононко, Олена.
    Вихователь-методист стратег і тактик / О. Кононко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 4. - С. 4-16.
ББК 74.100
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
Кл.слова (ненормовані):
стратегія і тактика вихователя -- особистісно-орієнтований підхід -- компетентнісний підхід -- кількісний підхід до освіти -- якісний підхід до освіти -- моделі взаємодії


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
Шифр: Д199251/2013/5
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2013р. N 5
Зміст:
Кононко, Олена. Плекаймо культуру потреб дитини / Олена Кононко. - С.2-9
Романюк, Ірина. Перспективне планування освітньої роботи вихователя / Ірина Романюк. - С.10-14
Кондратець, Інна. Пізнай себе : рефлексивні тренінги для педагогів / Інна Кондратець. - С.15-19
Негрянова, Світлана. Організація харчування дітей: огляд найважливіших змін в Інструкції / Світлана Негрянова. - С.20
Зміни до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах : затверджено наказом ... № 202/165 від 26.02.2013 р. / Україна. МОНмолодьспорт, М-во охорони здоров’я'я, М-во юстиції . - С.1-8 (Дод.)
Божинський, Володимир . Платні послуги в дитсадку: правові аспекти / Володимир Божинський. - С.21-24
Лук’янова, С. Портфель емоцій майбутнього школяра : дидактично-розвивальний посібник для старших дошкільнят / С. Лук’янова. - С.25
Ошкадьорова, Таїсія. Профілактично-лікувальне розвивальне середовище в дитсадку / Таїсія Ошкадьорова. - С.26-27
Космодем’янська, Олена. Чарівний килимок-парашут : рухливі ігри з елементами кольоротерапії / Олена Космодем’янська ; Олена Космодем’янська. - С.28-29
Шалигіна, Наталія. Подорож країнами та континентами : заняття для старших дошкільнят / Наталія Шалигіна. - С.30-31
Майданюк, Аніта. Травнева роса - користь та краса! : заняття-спостереження на свіжому повітрі для середньої та старшої груп / Аніта Майданюк. - С.32-33
Довбня, Алла. Ведмедикова крамниця : заняття з економіки для старших дошкільнят / Алла Довбня. - С.34-35
Шахрай, Наталя. Полуничний бал : розвага на свіжому повітрі для старших дошкільнят / Наталя Шахрай, Інна Котовська . - С.36-39
Пентій, Ольга. Подихи весни в Куточках Краси / Ольга Пентій. - С.2 обкладинки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
371(073.3)
Д 36


   
    Державний екзамен із соціальної педагогіки та технологій соціально-педагогічної діяльності [Текст] : навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності 6.010106 "Соціальна педагогіка" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" (денної і заочної форм навчання) / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. О. Л. Кононко [та ін.] ; за заг. ред. А. І. Конончук. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 52 с. - 13.75 грн.
ББК 74.6р30-211
РУБ 371(073.3)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Соціальна педагогіка--державний екзамен



Дод.точки доступу:
Кононко, Олена Леонтіївна \уклад.\; Конончук, Антоніна Іванівна \уклад.\; Суховєєва, Наталія Миколаївна \уклад.\; Борисюк, Світлана Олексіївна \уклад.\; Новгородський, Руслан Григорович \уклад.\; Хлєбік, Світлана Ростиславівна \уклад.\; Володченко, Жанна Михайлівна \уклад.\; Качалова, Тетяна Василівна \уклад.\; Лісовець, Олег Васильович \уклад.\; Останіна, Ніна Степанівна \уклад.\; Сватенков, Олександр Васильович \уклад.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
НМК ф-т ПСР (7), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: НМК ф-т ПСР (7), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

18.
371(070.3)
Д 46


   
    Дипломна робота із соціальної педагогіки [Текст] : навчально-методичний посібник для студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" денної та заочної форм навчання / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. О. Л. Кононко [и др.] ; за ред. А. І. Конончук. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 124 с. - Бібліогр.: с. 97-99. - 23.92 грн.
ББК 74.6р.30-254.5
РУБ 371(070.3)
Рубрики: Соціальна педагогіка--Дипломні роботи
   Соціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ

   Дипломні роботи--написання--соціальна педагогіка

   Дипломні роботи--оформлення

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи



Дод.точки доступу:
Кононко, Олена Леонтіївна \уклад.\; Конончук, Антоніна Іванівна \уклад.\; Суховєєва, Наталія Миколаївна \уклад.\; Борисюк, Світлана Олексіївна \уклад.\; Хлєбік, Світлана Ростиславівна \уклад.\; Лісовець, Олег Васильович \уклад.\; Сватенков, Олександр Васильович \уклад.\; Володченко, Жанна Михайлівна \уклад.\; Останіна, Ніна Степанівна \уклад.\; Новгородський, Руслан Григорович \уклад.\; Конончук, Антоніна Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 10
фб (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (4)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (4)
Знайти схожі

19.
Шифр: ВМДЗ/2014/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 1
Зміст:
Ярославцева, Людмила. Повернутися обличчям до дитини / Л. Ярославцева. - С.4-9 : фотогр.
Кононко, Олена. Картина світу сучасного дошкільника / О. Кононко. - С.10-18 : фотогр.
Основні показники сформованості цілісної картини світу дітей шостого-сьомого років життя. - С.19.
Основні завдання педагогів щодо формування у дошкільників цілісної картини світу. - С.20.
Бернацька, Олена. Безумовне прийняття дитини: поради батькам / О. Бернацька. - С.21-25 : фотогр.
Бєлєнька, Ганна. Найліпший мотив до діяльності, або Давай зробимо це разом / Г. Бєлєнька. - С.26-29 : фотогр.
Переможців нагороджено!. - С.32 : фотогр.
Положення про конкурс "Методичний аспект організації дослідно-експериментальної діяльності педагогів". - С.33-35.
Організація дослідно-експериментальної роботи в дошкільному навчальному закладі. - С.36-37.
Максимова, Віра. Правова освіта дітей та батьків: системний підхід / В. Максимова. - С.38-50 : фотогр.
Черній, Галина. Ляльковий театр на дерев’яних ложках: майстер-клас / Г. Черній. - С.51-55 : фотогр.
Різновиди театральної ляльки-рукавички. - С.56-57 : фотогр.
Сиротич, Наталія. Театр ляльок-підколінників - новий вид лялькового театру / Н. Сиротич. - С.58-64 : фотогр.
Шаповал, Олена. Чия мама найкраща? : свято 8 Березня для молодших дошкільників та їхніх мам / О. Шаповал, Л. Ляшенко. - С.65-68 : іл.
Пастухова, Наталя. Спляча красуня : мюзикл для дітей старшого дошкільного віку / Н. Пастухова. - С.69-75 : іл.
Суховерха, Ганна. Вийшли діточки із хати весну красну зустрічати / Г. Суховерха. - С.76-79 : іл.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
74.100
К 64


    Кононко, Олена.
    Картина світу сучасного дошкільника / О. Кононко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 1. - С. 10-18 : фотогр.
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільники--формування світогляду
   Світогляд дошкільнят

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
сучасні дошкільники -- світогляд -- світоглядні уявлення -- цілісна картина світу -- складові картини світу -- образ власного Я -- образ Світу
Анотація: Стаття присвячена проблемі формування світогляду сучасних дошкільників. Охарактеризовано чинники, що зумовлюють розвиток сучасної дитини та розглянуто її основні характеристики. Розкрито роль дорослого у формуванні образу Світу та власного Я дитини-дошкільника. Визначено складові цілісної картини світу дітей дошкільного віку. Подано орієнтовну тематику освітньої роботи щодо формування світоглядних уявлень дошкільників.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

21.
Шифр: ВМДЗ/2014/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 8
Зміст:
Панасюк, Тамара. Орієнтири розвитку дошкільної освіти у 2014/2015 році / Т. Панасюк. - С.4-8.
Перелік програм, що є чинними у 2014/2015 році. - С.9.
Кіндрат, Інна. Обираємо програму розвитку для роботи з дошкільниками / І. Кіндрат. - С.10-12.
Кононко, Олена. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі: концептуальні засади / О. Кононко. - С.14-23.
Дятленко, Наталія. Розвиток дошкільного навчального закладу на основі інклюзивних цінностей / Н. Дятленко. - С.24-28.
Гавриш, Наталія. Почуй мене, або Забезпечення ефективної діалогової взаємодії з дошкільниками / Н. Гавриш. - С.29-36.
Галяпа, Марія. Мистецтво комунікації як чинник успішності педагога / М. Галяпа. - С.37-40.
Козлова, Інна. Незвичайний оркестр: майстри і музиканти / І. Козлова. - С.41-45.
Туженкова, Юлія. Методичне об’єднання - ефективна форма роботи з підвищення фахової майстерності вихователів / Ю. Туженкова. - С.46-53.
Борук, Ольга. У країні веселих пальчиків : ігри та вправи для розвитку мовлення дітей раннього віку / О. Борук. - С.54-59.
Проведення пальчикових ігор з дітьми. - С.60.
Ляшенко, Людмила. Незнайко в дитячому садку : розвага до Дня знань для дітей старшого шкільного віку / Л. Ляшенко. - С.64-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

22.
74.102
К 64


    Кононко, Олена.
    Програма розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі": концептуальні засади / О. Кононко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 14-23 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--Базова програма "Я у світі (програма розвитку)"
Кл.слова (ненормовані):
навчальні програми -- розвиток дітей -- Я у світі (програма розвитку) -- концептуальні засади -- становлення особистості -- дошкільна освіта -- діти дошкільного віку
Анотація: Проаналізовано концептуальні засади програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у Світі". Висвітлено базові ідеї, ключові поняття та наукове підгрунтя Програми.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

23.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 236 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 87.46 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Артемьєва, Інна Сергіївна. Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі / І. С. Артемьєва. - С .7-12
Бейгер, Галина. Образ современной школы в ретроспективной оценке студентов / Г. Бейгер. - С .13-23
Вихрущ, Анатолій Володимирович. Філософія освіти як педагогічна проблема / А. В. Вихрущ. - С .24-28
Дубровський, Валерій Леонідович. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти: теоретичний аспект / В. Л. Дубровський. - С .29-31
Калюжна, Тетяна Грнигорівна. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя / Т. Г. Калюжна. - С .32-37
Касаткін, Дмитро Юрійович. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С .38-42
Кнодель, Людмила Володимирівна. Инновация, глобализация, интернационализация – основные черты современного университетского образования в развивающихся странах / Л. В. Кнодель. - С .43-50
Кононко, Олена Леонтіївна. Психолого-педагогічні детермінанти світогляду майбутнього фахівця з дошкільної освіти / О. Л. Кононко. - С .51-56
Павлюк, Л. М. Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти / Л. М. Павлюк. - С .57-61
Регейло, Ірина Юріївна. Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві / І. Ю. Регейло. - С .62-68
Яцула, Тетяна Володимирівна. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля / Т. В. Яцула. - С .69-72
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Андрійко, Ірина Федорівна. Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого / І. Ф. Андрійко. - С .73-77
Баніт, Ольга Василівна. Інноваційні технології навчання співробітників у межах педагогічного вищого навчального закладу / О. В. Баніт. - С .78-83
Бобро, Артур Анатолійович. Формування у молодого покоління здорового способу життя / А. А. Бобро. - С .84-88
Борисенко, Валентина Володимирівна. Місце проблемного навчання в теорії й практиці мовної освіти / В. В. Борисенко, О. Ковальська. - С .89-93
Колейчик, Оксана Олександрівна. Новітні методи навчання іноземних мов у немовних вишах у контексті євроінтеграції / О. О. Колейчик. - С .94-97
Кузьма-Качур, Марія Іванівна. Форми підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи у початковій школі / М. І. Кузьма-Качур. - С .98-102
Пінчук, Ірина Олександрівна. Використання інтерактивних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів / І. О. Пінчук. - С .103-107
Рудик, Ярослав Михайлович. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів / Я. М. Рудик. - С .108-112
Тукач, Ірина Іванівна. Організація самостійної роботи студентів спеціальності “Дошкільна освіта” у вивченні навчальної дисципліни “Основи сценічної майстерності” / І. І. Тукач. - С .113-117
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Розвиток професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .118-122
Кожем’яко, Наталія Володимирівна. Аналіз сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців юридичної галузі / Н. В. Кожем’яко. - С .123-128
Кочерга, Ольга Миколаївна. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи / О. М. Кочерга. - С .129-133
Полозенко, Оксана Василівна. Синергетичний підхід до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі / О. В. Полозенко. - С .134-138
Таран, Олена Миколаївна. Рефлексивна модель підготовки вчителів іноземної мови як шлях удосконалення процесу професійного становлення / О. М. Таран. - С .139-142
Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування морально-ціннісного компоненту критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .143-147
Шевчук, Марина Олександрівна. Механізми проектних технологій в управлінні процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів / М. О. Шевчук. - С .148-152
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Давиденко, Олена Василівна. Діяльність педагогічної секції Вільного Польського університету в роки окупації (1940–1944 рр.) / О. В. Давиденко. - С .153-158
Демешкант, Наталія Андріївна. Інтердисциплінарна екологічна підготовка в системі вищої освіти Польщі / Н. А. Демешкант. - С .159-162
Зброєва, Наталія Борисівна. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії / Н. Б. Зброєва. - С .163-166
Євтушик, Лариса Петрівна. Проблема формування ключових кваліфікацій і компетентностей системі професійної підготовки Німеччини / Л. П. Євтушик. - С .167-171
Коваленко, Євгенія Іванівна. Підходи до формування творчої особистості в українській педагогіці ХХ століття / Є. І. Коваленко. - С .172-177
Красуля, Алла Вікторівна. Філантропічні традиції у США: суб’єкти благодійництва у сфері вищої освіти / А. В. Красуля. - С .178-181
Лещенко, Марина Євгенівна. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст. / М. Є. Лещенко. - С .182-185
Логвиненко, Тетяна Олександрівна. Ересундський університет як інноваційна форма інтеграції у вищій освіті скандинавських країн / Т. О. Логвиненко. - С .186-190
Малько, Наталія Миколаївна. Внесок О. Я. Герда у розвиток вищої освіти жінок / Н. М. Малько. - С .191-195
Орел, Ольга Володимирівна. Внесок І. Ф. Тесленка у розроблення методики шкільної математики для вчителів та студентів вишів / О. В. Орел. - С .196-201
Федорчук, Ірина Володимирівна. Нормативно-правові засади розвитку вищої педагогічної освіти в Азербайджані, Вірменії та Грузії / І. В. Федорчук. - С .202-206
Шапаренко, Марина Вадимівна. Історія розвитку соціальної роботи у Сполучених Штатах Америки / М. В. Шапаренко. - С .207-210
Шарошкіна, Наталія Геннадіївна. Сірополко С. про народні бібліотеки в освітньому просторі / Н. Г. Шарошкіна. - С .211-215
Шацька, Оксана Петрівна. Місце англійської мови у вищій освіті Китаю, Японії, Сінгапуру / О. П. Шацька. - С .216-221
Шеверун, Надія Володимирівна. / Н. В. Шеверун ; Функції оцінювання у забезпеченні якості навчання у вищих навчальних закладах Польщі. - С .222-225
Ярмак, Наталія Олександрівна. Ніжинський період у педагогічній діяльності Олександра Музиченка (1908–1910-ті) / Н. О. Ярмак. - С .226-228
Самойленко, Олена Володимирівна. Освітні реформи ХІХ ст. в педагогічній спадщині М. Є. Скворцова / О. В. Самойленко. - С .229-233
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   навчання в початковій школі

   Філософія освіти

   педагогічна діагностика

   Підготовка майбутніх вчителів

   Проблемне навчання

   Вчитель початкової школи--культура

   Викладання іноземної мови

   Підготовка вчителів іноземної мови

   Професійна компетентність педагога

   Педагогіка України--історія освіти

   Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти

   Польща--освіта
    Японія--освіта

    Німеччина--освіта

    США--освіта

    Азербайджан--освіта

    Вірменія--освіта

    Грузія--освіта

    Китай--освіта

    Сінгапур--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Герд, Олександр Якович (рос. педагог ; 1841-1888) \о нем\; Тесленко, Іван Федорович (український педагог, фахівець з математичної освіти, науковець ; 1908-1994) \о нем\; Музиченко, Олександр Федорович (український вчений-педагог ; 1875-1940) \о нем\; Скворцов, Микола Єфремович (видатний філософ і педагог ; 1836-1902) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

24.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 182 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 94.25 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Благінін, Валерій Михайлович. Питання формування естетичної потреби особистості у науково-педагогічній літературі / В. М. Благінін. - С .7-9
Булавенко, Світлана Дмитрівна. Концепція моделі освітньо-інформаційного середовища як умови формування соціально активної та професійно зорієнтованої особистості / С. Д. Булавенко. - С .10-14
Дернова, Майя Григорівна. Основні положення теорії трансформаційного навчання дорослих / М. Г. Дернова. - С .15-20
Зеленько, Олександр Анатолійович. Психосоціальний аспект проблеми трансформації вищої школи України / О. А. Зеленько. - С .21-25
Кононко, Олена Леонтіївна. Розвиток, соціалізація та виховання особистості майбутнього педагога / О. Л. Кононко. - С .26-31
Куниця, Тетяна Юріївна. Відповідальність особистості як наукова категорія / Т. Ю. Куниця. - С .32-37
Максимова, Олена Олександрівна. Особливості становлення взаємин молодших школярів (психолого-педагогічний аспект) / О. О. Максимова. - С .38-43
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Забезпечення наступності дошкільної і початкової освіти як умова ефективності попередження негативних проявів у поведінці дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку / Н. П. Пихтіна. - С .44-49
Рудик, Ярослав Михайлович. Суть та структура творчого потенціалу особистості / Я. М. Рудик. - С .50-57
Шендерук, Олена Борисівна. Ключові компетенції майбутніх викладачів іноземної мови як запорука їхнього професіоналізму / О. Б. Шендерук. - С .58-62
Шкільна, Ірина Миколаївна. Вікові особливості виховання моральної самосвідомості старших підлітків у сучасних умовах / І. М. Шкільна. - С .63-67
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бойко, Анна Едуардівна. Використання арт-педагогічних технологій як засобу творчого самовираження молодших школярів у позашкільних навчальних закладах / А. Е. Бойко. - С .68-73
Борисюк, Світлана Олексіївна. Консультування соціально дезадаптованих підлітків з використанням двосторонніх іграшок / С. О. Борисюк. - С .74-78
Василенко, Надія Володимирівна. Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи України / Н. В. Василенко. - С .79-83
Долгова, Олександра Валеріївна. Формування організаційних та управлінських умінь старшокласників у діяльності учнівського самоврядування / О. В. Долгова. - С .84-89
Конончук, Данило Іванович. Дослідження впливу субкультури рокерів та металістів на формування життєвих стратегій молоді / Д. І. Конончук. - С .90-94
Лукашова, Ніна Іванівна. Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів у процесі вивчення хімії в старшій профільній школі / Н. І. Лукашова. - С .95-100
Павлюк, Лариса Миколаївна. Використання проектних технологій у процесі формування соціальної компетентності старшокласників в умовах ліцею / Л. М. Павлюк. - С .101-106
Пілюгіна, Тамара Володимирівна. Форми і методи іншомовної підготовки майбутніх працівників органів державної фіскальної служби / Т. В. Пілюгіна. - С .107-110
Ранюк, Оксана Петрівна. Використання риторичних методів під час вивчення польської мови / О. П. Ранюк. - С .111-114
Сидоренко, Марина Миколаївна. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами дидактичної гри / М. М. Сидоренко. - С .115-119
Сурмило, Олена Анатоліївна. Вивчення педагогічних умов використання казки як засобу морального виховання старших дошкільників / О. А. Сурмило. - С .120-124
Тукач, Ірина Іванівна. Формування соціального досвіду дитини дошкільного віку: історико-педагогічний аналіз / І. І. Тукач. - С .125-129
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Віннікова, Лілія Федорівна. Деякі напрямки гуманізації фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів / Л. Ф. Віннікова. - С .130-132
Дубровський, Валерій Леонідович. Готовність майбутнього учителя початкової школи до співпраці з сім’єю учня / В. Л. Дубровський. - С .133-136
Івашньова, Світлана Володимирівна. Підвищення рівня професійної компетентності як складової конкурентоспроможності педагогічних працівників / С. В. Івашньова. - С .137-147
Поночовна-Рисак, Таїсія Михайлівна. Педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх податкових інспекторів у процесі фахової підготовки / Т. М. Поночовна-Рисак. - С .148-151
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Проектна технологія у підготовці майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .152-155
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Конончук, Іван Миколайович. Культурно-освітній розвиток етнонаціональних меншин в Україні у 20–30-ті рр. ХХ ст. / І. М. Конончук. - С .156-161
Кузів, Марія Зіновіївна. Особливості професійної орієнтації в Україні / М. З. Кузів. - С .162-165
Федоренко, Світлана Вікторівна. Методологічний потенціал трансдисциплінарного підходу в формуванні гуманітарної культури студентів у США / С. В. Федоренко. - С .167-173
Шахрай, Тетяна Олексіївна. Концептуальні засади культурологічної підготовки майбутнього педагога: історичний контекст у вимірах нової парадигми освіти / Т. О. Шахрай. - С .174-180
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Викладання іноземної мови

   Викладання хімії в школі

   педагогіка вищої школи

   психологія молодшого школяра

   Психологія підлітка

   Дошкільна освіта

   Інноваційні технології--методи навчання

   Підготовка майбутніх вчителів

   Підготовка майбутніх соціальних педагогів

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

25.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 316 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 112.33 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Сучасні підходи до розвитку мовленнєвої особистості в дошкільному дитинстві / А. М. Аніщук. - С .8-12
Безсонова, Ольга Костянтинівна. Молодий педагог – проблеми чи перспективи? / О. К. Безсонова. - С .13-18
Бєлєнька, Ганна Володимирівна. Освітній простір університету як умова формування професійної компетентності випускника / Г. В. Бєлєнька. - С .19-24
Бобро, Лілія Вікторівна. Ціннісне ставлення до власного здоров’я як психолого-педагогічна проблема / Л. В. Бобро. - С .25-29
Брежнєва, Олена Геннадіївна. Наукові підходи до забезпечення математичного розвитку дітей дошкільного віку: огляд досліджень / О. Г. Брежнєва. - С .30-35
Гаращенко, Лариса Василівна. Аналіз завдань і змісту організації фізкультурно-оздоровчої роботи у системі дошкільної освіти України / Л. В. Гаращенко. - С .36-41
Дубровська, Лариса Олександрівна. Батьківський всеобуч як умова оптимізації роботи з батьками дітей дошкільного віку / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .42-45
Казанцева, Лариса Іванівна. Методичні питання формування білінгвізму в дітей дошкільного віку в умовах полілінгвального середовища / Л. І. Казанцева. - С .46-51
Коваленко, Євгенія Іванівна. Інноваційна діяльність у закладах дошкільної освіти / Є. І. Коваленко. - С .52-56
Ковшар, Олена Вікторівна. Роль партнерської взаємодії дошкільної та початкової ланок освіти в організації передшкільної освіти / О. В. Ковшар. - С .57-63
Козубцов, Ігор Миколайович. Синтез структурно-цілісної методики професійного розвитку аспірантів / І. М. Козубцов. - С .64-71
Коломоєць, Таміла Григорівна. До проблеми соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в дошкільних навчальних закладах освіти України / Т. Г. Коломоєць. - С .72-76
Кононко, Олена Леонтіївна. Внутрішній світ дошкільника та умови його актуалізації / О. Л. Кононко. - С .77-81
Ляпунова, Валентина Анатоліївна. Принципи формування толерантності у старшому дошкільному віці / В. А. Ляпунова. - С .82-88
Маковська, Олена Анатоліївна. Інформаційне суспільство: проблеми та перспективи модернізації освітнього процесу / О. А. Маковська. - С .89-94
Марєєва, Тетяна Вікторівна. Результати діагностики стану сформованості операційно-діяльнісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до створення позитивного професійного іміджу / Т. В. Марєєва. - С .95-100
Міненок, Антоніна Олексіївна. Обгрунтування критеріїв та рівнів сформованості якісних професійних ознак саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи / А. О. Міненок. - С .101-105
Новгородська, Юлія Григорівна. Особливості управлінського спілкування керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Г. Новгородська. - С .106-110
Сватенкова, Тетяна Іванівна. Значення первинної екзистенційної орієнтації у дошкільному віці / Т. І. Сватенкова. - С .111-116
Султанова, Лейла Юріївна. Університет як провідний тип сучасного вищого навчального закладу / Л. Ю. Султанова. - С .117-121
Толочко, Світлана Вікторівна. Структурно-логічна схема формування методичної компетентності викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .122-129
Шахрай, Тетяна Олексіївна. Теоретико-методологічні засади культурологічної підготовки педагогів до виховної діяльності / Т. О. Шахрай. - С .130-135
Шелестова, Людмила Володимирівна. Сім’я як чинник впливу на картину світу дитини дошкільного віку / Л. В. Шелестова. - С .136-141
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білоусова, Надія Валентинівна. Проектна діяльність на уроках природознавства в початковій школі / Н. В. Білоусова. - С .142-145
Городиська, Віолета Василівна. Використання мультфільмів для реалізації морального виховання старших дошкільників / В. В. Городиська. - С .146-150
Зозуля, Алла Володимирівна. Театралізована діяльність як засіб мовленнєвого розвитку дошкільників / А. В. Зозуля. - С .151-157
Кравчук, Оксана Миколаївна. Міждисциплінарна інтеграція в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту / О. М. Кравчук. - С .158-160
Лісовець, Оксана Вікторівна. Врахування особливостей кризи семи років у формуванні психологічної готовності дитини до школи / О. В. Лісовець. - С .161-165
Норкіна, Олена Валеріївна. Метод електронного портфоліо як засіб віртуальної самопрезентації дослідницької діяльності вчителя математики / О. В. Норкіна. - С .166-171
Омеляненко, Алла Володимирівна. Роль мовленнєвої дидактичної гри у процесі навчання старших дошкільників складати розповіді-роздуми / А. В. Омеляненко. - С .172-177
Петько, Людмила Василівна. У пошуках формули кохання студентами у процесі формування професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько. - С .178-185
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Желан, Алла Василівна. Формування музичної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ під час навчання у ВНЗ / А. В. Желан. - С .186-191
Журавель, Валентина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільного навчального закладу до реалізації виховного аспекту у фізкультурно-оздоровчій діяльності / В. І. Журавель. - С .192-196
Казанжи, Ірина Володимирівна. Підготовка майбутніх вихователів до формування гуманної поведінки дітей дошкільного віку / І. В. Казанжи. - С .197-201
Мороз-Рекотова, Леся Вікторівна. Формування культури мовлення майбутнього вихователя як важлива складова професійного становлення / Л. В. Мороз-Рекотова. - С .202-205
Пастушенко, Наталія Борисівна. Розвиток рефлексивних умінь у студентів як складової готовності до педагогічної діяльності / Н. Б. Пастушенко. - С .206-210
Пащенко, Інна Миколаївна. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки / І. М. Пащенко. - С .211-214
Перхайло, Неля Антонівна. Підготовка студентів до професійної діяльності: соціально-педагогічний аспект / Н. А. Перхайло. - С .215-219
Притулик, Наталія Валеріївна. Підготовка майбутнього вихователя ДНЗ до роботи з патріотичного виховання дошкільників у процесі опанування етнопедагогіки / Н. В. Притулик. - С .220-226
Савченко, Людмила Леонідівна. Підготовка майбутнього вихователя до патріотичного виховання дошкільників крізь призму поглядів В. О. Сухомлинського / Л. Л. Савченко. - С .227-231
Щербак, Павел Иванович. Пути формирования потребности в физическом совершенствовании у будущих учителей / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .232-235
Щербакова, Катерина Йосипівна. Професійна підготовка вихователя до забезпечення валеологічної освіти дітей дошкільного віку / К. Й. Щербакова, Л. В. Макаренко. - С .236-240
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Апрєлєва, Ірина Вікторівна. "Сталінська естафета" за доступність суспільного дошкільного виховання в УРСР (на початку 30-х рр. ХХ століття) / І. В. Апрєлєва. - С .241-245
Голуб, Наталія Миколаївна. Внесок С. П. Лукач у розвиток методичної думки (до 210-річчя Ніжинської вищої школи) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .246-249
Костюк, Ольга Олександрівна. Шляхи оптимізації навчальної діяльності хлопців (на прикладі шкіл Канади) / О. О. Костюк. - С .250-253
Літіченко, Олена Дмитрівна. Педагогічна преса дошкільного спрямування 50-80-х років ХХ століття / О. Д. Літіченко. - С .254-259
Меленець, Людмила Іванівна. Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.) / Л. І. Меленець. - С .260-265
Мельник, Наталія Іванівна. Освітня політика у сфері професійної підготовки дошкільних педагогів в Ірландії / Н. І. Мельник. - С .266-273
Міщенко, Оксана Вікторівна. Науковий внесок професора Ю. І. Бондаренка в методику вивчення позасюжетних елементів художнього твору / О. В. Міщенко. - С .274-277
Назарук, Юлія Борисівна. Теорія і практика медіаосвіти дітей: вітчизняний і зарубіжний досвід / Ю. Б. Назарук. - С .277-283
Садова, Тетяна Анатоліївна. Проблеми дошкільної лінгводидактики в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. А. Садова. - С .284-289
Тонконог, Ірина Віталіївна. Підготовка вчителів на педагогічних курсах Полтавщини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / І. В. Тонконог. - С .290-296
Улюкаєва, Ірина Гереєвна. Вплив зарубіжного досвіду на становлення вітчизняної дошкільної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / І. Г. Улюкаєва. - С .297-304
Халімон, Наталія Миколаївна. Лідія Деполович та її ідеї щодо комплексного підходу в організації навчально-виховного процесу / Н. М. Халімон. - С .304-307
Шинкар, Тетяна Юріївна. Характеристика дошкільних закладів України 20-х років ХХ століття / Т. Ю. Шинкар. - С .308-312
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Психолого-педагогічні науки--збірники

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   історія педагогіки (загальні питання)

   Кафедра педагогіки

   Кафедра дошкільної освіти



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

26.
15
Н 34


    Кононко, Олена Леонтіївна.
    Внутрішній світ дошкільника та умови його актуалізації [Текст] / О. Л. Кононко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - № 4. - С. 77-81
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія дошкільника


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

27.
Шифр: УПШ/2016/7
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 7
Зміст:
Кононко, Олена. Сильна воля - запорука повноцінного розвитку особистості : організація діяльності з формування вольових рис характеру учня / О. Кононко. - С.3-6.
Бібік, Надія. Предмет "Я у світі” : методичні орієнтири / Н. Бібік. - С.7-11.
Мовчун, Антоніна. Вивчаємо дієслово: вправи, творчі завдання, методичні заходи / А. Мовчун. - С.12-17.
Кіщук, Наталія. Від маніпулювання моделями до основ геометрії : засоби формування просторових уявлень молодших школярів / Н. Кіщук. - С.18-22.
Митник, Олександр. Розвиток педагогічного мислення та педагогічної техніки : у межах внутрішньошкільної методичної роботи / О. Митник. - С.23-27.
Сьоміна, Ольга. Хай в серці кожної дитини живе любов до України : виховна година для учнів 3-4-х класів / О. Сьоміна. - С.28-30.
Чарковська, Катерина. Ukraine is the heart of Europe : тематична лінійка / К. Чарковська. - С.31-33.
Бонь, Наталія. Спитай себе, дитино, хто ти є : казка як засіб формування життєвих цінностей / Н. Бонь. - С.34-35.
Проценко, Оксана. Завдання для роботи над казкою / О. Проценко. - С.36.
Бонь, Наталія. Казка про віночок / Н. Бонь. - С.37.
Котелянець, Наталка. Світ пізнаємо повсякчас ми без обмеження - у праці, дослідах і спостереженнях : пошукова діяльність на уроках трудового навчання / Н. Котелянець. - С.38-41.
Джемула, Галина. Весела абетка : вірші до уроків навчання грамоти / Г. Джемула. - С.42-44.
Пинка, Надія. Лиш боротись - значить жить! : вечір пам’яті Івана Франка для молодших школярів / Н. Пинка. - С.45-48.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

28.
Шифр: ВМДЗ/2016/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 7
Зміст:
Піроженко, Тамара. "Золотий період розвитку дитячої особистості або Як підвищити якість дошкільної освіти / Т. Піроженко. - С.4-10.
Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році : лист... від 16.06.2016 №1/9-315. - С.10-15
Біла, Ірина. Формування світогляду дитини в умовах сімейного виховання / І. Біла. - С.15-21.
Катанаха, А. Вихователі та батьки - поруч чи разом? / А. Катанаха. - С.21-25.
Кононко, Олена. Навчаємо старших дошкільників відрізняти реальні страхи від уявних / О. Кононко. - С.25-35.
Як мислити й діяти дітям, аби подолати страх : пам’ятка для вихователя. - С.35.
Леус, Ірина. Долаємо дитячі страхи: корекційно-розвивальні заняття / І. Леус, І. Халамай. - С.36-40.
Дитячий страх: причини появи та види. - С.40-41.
Як запобігти маніпулюванню. - С.42.
Зима, Ольга. Що таке маніпулювання та як захиститися від нього / О. Зима. - С.43-46.
Козак, Тетяна. Боротьба зі спамом як складова медіаосвіти вихователів / Т. Козак. - С.47-51.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на серпень. - С.52-53.
Кучеренко, Жанна. Емоційний інтелект дошкільників: шляхи розвитку / Ж. Кучеренко. - С.54-59.
Міжнародний день краси. - С.60-61.
Корольова, Наталія. У пошуках таємниці : музично-театралізована вистава за оповіданням Василя Сухомлинського "Краса, натхнення, радість і таємниця" / Н. Корольова. - С.62-64.
Карабаєва, Ірина. Мовленнєвав та комунікативна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.65-71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

29.
74.105
К 64


    Кононко, Олена.
    Навчаємо старших дошкільників відрізняти реальні страхи від уявних [Текст] / О. Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 7. - С. 25-35.
ББК 74.105
Рубрики: Дошкільна освіта--співпраця ЗДО і сім’ї
Кл.слова (ненормовані):
дитячі страхи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.
74.200.5
К 64


    Кононко, Олена.
    Сильна воля - запорука повноцінного розвитку особистості [Текст] : організація діяльності з формування вольових рис характеру учня / О. Кононко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 3-6.
ББК 74.200.5
Рубрики: Початкова школа--формування вольової поведінки
   Початкова школа--психологічна служба

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- вольова поведінка -- вольові риси характеру


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-57 
 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 23102
Кількість відвідувачів 1103
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя