Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Новосьолова, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 21
1.
Шифр: Умлш-1/2006/4
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 4
Зміст:
Лаврик, В. Типологія уроків як форма організації особистісно зорієнтоавного навчання української мови в сучасній школі / В. Лаврик. - С.2-9
Семенів, Н. Формування самостійної навчально-пізнавальної діяльності школярів при вивчення української (рідної) мови за електронним підручником / Н. Семенів; В. Новосьолова. - С.9-13.
Новосьолова, В. Методичні підходи до збагачення мовлення учнів емоційно забарвленою лексикою на уроках української мови / В. Новосьолова; І. Дудко. - С.13-16.
Дудко, І. Особливості вивчення займенника як частини мови / І. Дудко; О. Загарук. - С.16-21.
Загарук, О. Храм і соціум у романах О. Гончара "Собор" та П. Загребельного "Диво" (урок-семінар) / О. Загарук; Т. Бронзенко. - С.25-30.
Бронзенко, Т. Піднятися на вершину духовності ( за романом О. Гончара "Людина і зброя" / Т. Бронзенко; Н. Остапеко. - С.31-37.
Остапеко, Н. Лінгводидактичні компетентності як основа професійно-рндагогічної діяльності майбутніх учителі-філологів / Н. Остапеко; С. Немченко. - С.44-48.
Немченко, С. Світове визнання поетичного генія українського народу (бесіда за книгою Г. Нудьги "Українська дума і пісня в світі" / С. Немченко. - С.60-65.
Слово - культура _ духовність. Я АЛЬФА і ОМЕГА: (повість-реконструкція . - С.66-71. Продовження.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: Умлш-1/2006/8
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2006р. N 8
Зміст:
Шелехова, Г. Використання комп’ютерних технологій на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.4-7
Новосьолова, В. Використання сучасних методів, прийомів та засобів навчання на уроках лексикології / В. Новосьолова. - С.8-18
Ярмолюк, А. Перспективи розвитку вмінь удосконалювати власне писемне мовлення / А. Ярмолюк. - С.19-21
Шевченко, З. Проблема допрофільної підготовки учнів з української літератури / З. Шевченко. - С.27-29
Савчук, Н. До проблеми наукової рефлексії навчальної літературної гри / Н. Савчук. - С.30-35
Янчук, І. Ідейно-художній аналіз поеми Лесі Українки "Давня казка" (8 клас) / І. Янчук. - С.48-49
Ткачук, М. Наративна своєрідність прозових творів Юрія Федьковича / М. Ткачук. - С.59-63
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Новосьолова, В.
    Використання сучасних методів, прийомів та засобів навчання на уроках лексикології [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N8. - С. 8-18
Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки--лексикологія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: Умлш-1/2007/6
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2007р. N 6
Зміст:
Дженджеро, О. Проблема мовленнєво-комунікативної підготовки старшокласників у практиці навчання рідної мови / О. Дженджеро. - С.6-8
Кучерук, О. Лінгвокультурологічна модель формування мовної особистості: шляхи реалізації / О. Кучерук. - С.9-13
Соловець, Л. Фразеологізми як засіб формування культури спілкування / Л. Соловець. - С.14-19
Фасоля, А. Інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5-7 класах: системність і систематичність / А. Фасоля. - С.20-24
Прибєгіна, В. В. Королів-Старий."Хуха-Моховинка".Добро і зло у казці / В. Прибєгіна. - С.29-32
Новиков, А. З історії українського професійного театру: (До 125-річчя заснування Марком Кропивницьким театру корифеїв) / А. Новиков. - С.37-46
Новосьолова, В. Тестові завдання з української мови: Для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання / В. Новосьолова. - С.47-57
Дамалега, Т. На шляху до профільної освіти / Т. Дамалега. - С.58-61
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Новосьолова, В.
    Тестові завдання з української мови: Для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N6. - С. 47-57
Рубрики: Викладання української мови--тестові технології
   Викладання української мови--зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування

   Тестування



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: Умлш-1/2009/8
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2009р. N 8
Зміст:
Новосьолова, В. Стилістичні можливості морфології на уроках української мови в 11 класі / В. Новосьолова. - С.2-9
Федорчук, Т. Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Т. Федорчук. - С.9-16
Бондаренко, Н. Лінгвістичні засади роботи над стилістичним синтаксисом рідної мови в 11 класі профільної школи (академічний рівень) / Н. Бондаренко. - С.16-19
Ярмолюк, А. Шляхи реалізації соціокультурного підходу до вивчення української мови в старшій школі / А. Ярмолюк. - С.19-24
Бійчук, Г. До проблеми прочитання постмодерних творів у старшій школі / Г. Бійчук. - С.24-28
Русалкіна, Л. Засоби риторики як основа особистісного зростання учнів / Л. Русалкіна, С. Косянчук. - С.28-32
Зарубенко, Н. З досвіду проведення нестандартних уроків української мови / Н. Зарубенко. - С.36-39
Шелехова, Г. Збагачення словникового запасу четвертокласників на уроках українського читання / Г. Шелехова. - С.39-43
Коврігіна, Л. Особливості творення жіночих образів у романі Зінаїди Тулуб "Людолови" / Л. Коврігіна. - С.46-51
Кицак, Л. Детективний жанр у літературі XX ст. / Л. Кицак. - С.51-54
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
81.411.1-9
Н 76


    Новосьолова, В.
    Стилістичні можливості морфології на уроках української мови в 11 класі [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 8. - С. 2-9
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Уроки української мови в 11 класі--морфологія
   викладання української мови в школі--морфологія

   методична допомога вчителям Ніжина

   Кафедра української мови



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

8.
Шифр: Умлш-1/2010/4
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2010р. N 4
Зміст:
Солодюк, Н. Особливості функціонування інтерактивних мектодів на уроках української мови в старших класах / Н. Солодюк. - С.5-10
Кратасюк, Л. Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти / Л. Кратасюк. - С.10-15
Котляренко, С. Специфіка вивчення учнями старших класів літературних творів / С. Котляренко. - С.15-19
Яценко, Т. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" (10-11 класи) / Т. Яценко, З. Шевченко. - С.37-47
Яременко, Л. До Дня української мови та писемності (сценарій свята) / Л. Яременко. - С.51-53
Бущенко, В. Сценарії обрядовиї свят (Обряд Святого Юрія. Свято Маковія. Свято врожаю "Котився віночок по полю") / В. Бущенко. - С.53-56
Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексикології і фразеології (завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників) / В. Новосьолова. - С.56-62
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
81.411.1-9
Н 76


    Новосьолова, В.
    Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексикології і фразеології (завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників) [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 56-62
ББК 81.411.1-9
Рубрики: Українська мова--лексикологія
   українська мова--фразеологія

   зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування

   методична допомога вчителям Ніжина

   Кафедра української мови



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: Умлш-1/2010/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2010р. N 5
Зміст:
Омельчук, С. Дослідницькі завдання з морфології на основі логічних розумових операцій ( на матеріалі розділу "Прислівник") / С. Омельчук. - С.2-6
Бондаренко, Н. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з мови в курсі старшої школи / Н. Бондаренко. - С.7-9
Фасоля, А. Вивчення постмодерної поезії : Юрій Андрухович / А. Фасоля, Т. Фасоля. - С.10-18
Щербакова, Н. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української літератури як умова формування пізнавальної самостійності учнів / Н. Щербакова. - С.18-22
Юрійчук, Н. Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням" / Н. Юрійчук. - С.29-33
Дроздова, І. Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / І. Дроздова. - С.33-38
Козій, О. "Колиска" Івана Чендея : концепт дому у творчості письменника / О. Козій. - С.39-42
Шелехова, Г. Т. Українська мова 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів ( затверджено МОН України)(академічний рівень) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, Я. І. Остаф. - С.43-47
Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови (перший семестр) / Г. Шелехова. - С.48-50
Яценко, Т. О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" 10-11 класи (напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний) / Т. О. Яценко, З. О. Шевченко. - С.51-61
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: Умлш-1/2010/6
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2010р. N 6
Зміст:
Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році ( лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580). - С.2-11
Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році (лист МОН від 21.08.2010 р. № 1/9-580). - С.12-24
Горошкіна, О. Дидактичні засади підручників " Українська мова" для 10-11 класів (рівень стандарту) / О. Горошкіна, М. Пентилюк. - С.25-32
Ярмолюк, А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції / А. Ярмолюк. - С.32-36
Овдійчук, Л. Душа тисячоліть знайшла себе у слові (інтертекстуальний аналіз драматичної поеми Ліни Костенко " Дума про братів неазовських") / Л. Овдійчук. - С.37-38
Міхно, О. Літературні бесіди Миколи Пирогова як метод вивчення літератури (до 200-річчя від дня народження М. І. Пирогова) / О. Міхно. - С.39-41
Романишина, Н. Вивчення оповідань Данила Мордовця з погляду жанрових можливостей / Н. Романишина. - С.45-49
Шевченко, З. Творчість М. Кропивницького в контексті художньої культури / З. Шевченко. - С.50-51
Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії ( завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників ) / В. Новосьолова. - С.57-64 (далі буде)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
81.411.1
Ш 42


    Шелехова, Г. Т.
    Українська мова 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів ( затверджено МОН України)(академічний рівень) [Текст] / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, Я. І. Остаф // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 5. - С. 43-47
ББК 81.411.1
Рубрики: освіта і законодавство
   уроки української мови в 10 класі

   уроки української мови в 11 класі

   методична допомога вчителям Ніжина

   Кафедра методики викладання української мови та літератури



Дод.точки доступу:
Новосьолова, В.І.; Остаф, Я.І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

13.
81.411.1
Н 76


    Новосьолова, В.
    Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з орфографії ( завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників ) [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 6. - 57-64 (далі буде)
ББК 81.411.1
Рубрики: Викладання української мови в школі--граматика
   зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--українська мова та література

   Кафедра методики викладання української мови та літератури



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: Умлш-1/2010/8
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2010р. N 8
Зміст:
Голуб, Н. Риторична компетентність учнів старших класів як показник сучасної мовної освіти / Н. Голуб. - С.2-7
Шелехова, Г. Компетентнісна орієнтація вправ і завдань у підручнику української мови для старшокласників (академічний рівень) / Г. Шелехова. - С.8-12
Бондаренко, Н. Мовна надмірність і мовна недостатність в системі роботи зі стилістики і культури мовлення у старших класах / Н. Бондаренко. - С.13-16
Федорчук, Т. Навчання старшокласників використовувати лексичні засоби виразності мовлення / Т. Федорчук. - С.17-21
Варзацька, Л. Типи особистісно зорієнтованих ситуацій на уроці / Л. Варзацька. - С.22-25
Ярмолюк, А. Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції / А. Ярмолюк. - С.26-31
Симоненкова, Т. Робота над підвищенням рівня культури мовлення учнів / Т. Симоненкова. - С.32-37
Дороз, В. Мовленнєвий акт і текст як комунікативне вираження крос-культурного дискурсу на уроці української мови / В. Дороз. - С.37-45
Яценко, Т. Формування компетентного читача в умовах профільного навчання / Т. Яценко. - С.46-48
[Українська мова у школах національних меншин] : добірка статей. - С.49-65
Новосьолова, В. Узагальнення й систематизація найважливіщих відомостей з орфографії (завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників) / В. Новосьолова. - С.72-79
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
81.411.1
Н 76


    Новосьолова, В.
    Узагальнення й систематизація найважливіщих відомостей з орфографії (завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників) [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 72-79
ББК 81.411.1
Рубрики: Тести з української мови
   Українська мова--орфографія

   Кафедра методики викладання української мови та літератури



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

16.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 210 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.75 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Василюк, А. Теоретико-методологічні підходи до аналізу освітніх реформ / А. Василюк. - С .7-9
Руденко, Л. С. Шляхи удосконалення іміджевої підготовки магістрів освіти / Л. С. Руденко. - С .10-13
Аніщук, А. Концептуальні засади створення розвивального середовища для становлення мовленевої особистості в дошкільному дитинстві / А. Аніщук. - С .14-22
Груша, Л. О. Уявлення дитини про світ емоцій та почуттів людини в контексті формування її світобачення / Л. О. Груша. - С .23-26
Стадник, Д. О. Діагностика педагогічної занедбаності дітей дошкільного віку / Д. О. Стадник. - С .23-26
Падун, Н. О. Особливості соціально-педагогічних умов менеджменту в розвитку дошкільної освіти / Н. О. Падун. - С .27-30
ІІ БУГАЇВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бондаренко, Ю. І. Літературний канон і проблема програмотворення / Ю. І. Бондаренко. - С .31-34
Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади навчання барокової романтичної поезії в основній школі / О. В. Бурко. - С .38-41
Бутурлим, Т. І. Структурно-функціональна модель формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .42-46
Вітченко, А. О. Проблеми аналізу та інтерпретації художніх творів у науковій спадщині Т. Бугайко / А. О. Вітченко. - С .47-51
Гаценко, І. О. Напрямки розвитку мовної особистості / І. О. Гаценко. - С .52-55
Голуб, Н. Б. Риторичні вміння як базовий компонент риторичної компетенції старшокласників / Н. Б. Голуб. - С .56-59
Голуб, Н. М. Розвиток емоційної сфери учнів як один із засобів активізації сприймання мовного матеріалу / Н. М. Голуб, Л. І. ПРоценко. - С .60-62
Донченко, Т. К. Операційна діяльність учнів на уроках української мови / Т. К. Донченко. - С .63-66
Жаркевич, Н. М. Инновационніе технологии в процессе изучения литературы / Н. М. Жаркевич, Л. І. Драчук. - С .67-71
Жук, О. А. Формування комунікативної культури студентів як основи професійної підготовки майбутніх учителів / О. А. Жук. - С .72-74
Забарнний, О. В. Організація дослідницької діяльності старшокласників на уроках української літератури / О. В. Забарнний. - С .75-78
Коткова, Л. І. Формування лексикографічної компетенції як показника мовної культури учня / Л. І. Коткова. - С .79-82
Лілік, О. О. Засвоєння знань про художню систему екзистенціалізму під час вивчення оглядових тем в 11 класі / О. О. Лілік. - С .83-85
Логвіненко, Н. М. Організація пізнавальної діяльності учнів для з’ясування національних особливостей літературного твору в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / Н. М. Логвіненко. - С .86-89
Міхно, О. П. Особистий фонд Т. Ф. Бугайко у педагогічному музеї НАПН України як джерело дослідження її науково-методичної спадщини / О. П. Міхно. - С .90-93
Моціяка, Олена Миколаївна. Проблема вивчення творчої Т. Шевченка у школі / О. М. Моціяка. - С .94-98
Новосьолова, В. І. Засвоєння стилістичних понять і формування стилісичних умінь на уроках української мови в старшій школі (академічний рівень) / В. І. Новосьолова. - С .99-101
Пащенко, В. М. Стратегія читання у навчальнні фонетики української мови / В. М. Пащенко. - С .102-105
Романишина, Н. В. Вивчення поетики прозового опису портрета на методологічних засадах Т. Ф. Бугайка та Ф. Ф. Бугайка / Н. В. Романишина. - С .110-113
Симоненкова, Т. П. Інноваційні технології навчання на уроках української мови / Т. П. Симоненкова. - С .110-113
Слижук, О. А. Формуванння майстерності майбутніх учителів-словесників під час педагогічної практики / О. А. Слижук. - С .114-116
Стеценко, В. П. На шляху методичних шукань / В. П. Стеценко. - С .117-120
Чумак, Т. М. Формування духовних якостей старшокласників у процесі вивчення літератури в умовах профільного навчання / Т. М. Чумак. - С .126-129
Шелехова, Г. Т. Оволодіння старшокласниками життєво необхідними жанрами мовлення на уроках української мови / Г. Т. Шелехова. - С .130-133
Ярмолюк, А. В. Формування соціокультурної компетенції старшоклассників на уроках= української мови / А. В. Ярмолюк. - С .134-136
Яценко, Т. О. Вивчення модернізму як мистецького явища на заняттях літературного спецкурсу / Т. О. Яценко. - С .137-139
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Іщенко, Л. В. Наступність у логіко-математичному розвитку старших дошкільників та першокласників / Л. В. Іщенко. - С .140-142
Михайленко, О. В. Аналіз освітньо-професійних програм юридичних коледжів США / О. В. Михайленко. - С .143-146
Варуха, О. В. Особливості органнізації рухової активності дітей дошкільного віку / О. В. Варуха. - С .151-155
Дубровський, В. Л. Спільна робота дошкільного навчального закладу з сім’єю з формування морально-духовних якостей у дітей / В. Л. Дубровський. - С .160-163
Дубровська, Л. О. Гра як засіб розумового розвитку дітей молодшого дошкільного віку / Л. О. Дубровська. - С .160-163
Заплішний, І. І. Рухова активність у формуванні культури здоров’я дітей дошкільного віку / І. І. Заплішний, К. М. Заплішна, С. О. Оленченко. - С .164-169
Марчук, Г. В. Формування компонентів соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у педагогічному процесі дошкільного навчального закладу / Г. В. Марчук. - С .169-172
Метелюк, В. І. Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в кризові періоди їх розвитку / В. І. Метелюк. - С .173-176
Завацька, Л. М. Формування позитивного ставлення до здорового способу життя у майбутніх соціальних педагогів / Л. М. Завацька. - С .177-179
Борисюк, С. О. Розвиток здатності до фасиліативної взаємодії майбутніх соціальних педагогів засобами соціально-педагогічного тренінгу / С. О. Борисюк. - С .180-182
Тукач, І. І. Роль сім’ї у формуванні в дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до своїх базових обов’язків (емпіричний аспект) / І. І. Тукач. - С .183-187
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осаволюк, О. А. Підготовка сучасних учителів в умовах особистісно орієнтованого навчання... / О. А. Осаволюк. - С .188-191
Підлипняк, І. Ю. Професійна підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах різновікової групи: історія та сучасність / І. Ю. Підлипняк. - С .192-195
Платонова, О. Г. Підготовка студентів до застосування технологій соціального виховання у процесі вивчення курсу "Психолого-педагогічні засади міжособистісного спілкування" / О. Г. Платонова. - С .196-199
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Боровик, В. В. Фізичне виховання у дітей у педагогічній думці вітчизняних педагогів кін. ХІХ - поч. ХХ ст. / В. В. Боровик. - С .200-201
Ярмак, Н. О. О. Ф. Музиченко про фактор впливу на гармонійний розвиток дитини / Н. О. Ярмак. - С .202-206
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта

   професійна підготовка вчителів

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Діти дошкільного віку

   Дошкільна освіта

   Заклади дошкільної освіти

   підготовка педагогів дошкільної освіти

   здоровий спосіб життя--Студенти

   Фізичне виховання дітей

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна занедбаність -- наступність в навчанні


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Знайти схожі

17.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Умлш-1/2013/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2013р. N 5
Зміст:
Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів / С. Романчук. - С.2-4
Маркотенко, Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання / Т. Маркотенко. - С.5-6
Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько. - С.6-11
Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко. - С.12-15
Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості / О. Куцевол. - С.15-20
Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль. - С.20-25
Лілік, О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь") / О. Лілік. - С.25-29
Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Л. Нежива. - С.29-32
Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі / О. Компаній. - С.32-34
Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног. - С.35-38
Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом’як. - С.38-41
Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова. - С.42-50
Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.51-55
Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко. - С.55-57
Бабійчук, Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук. - С.57-60
Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук. - С.60-64
Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова. - С.64-67
Самофал, А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії) / А. Самофал. - С.68-70
Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк. - С.71-72
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Шелехова, Г. Т.
    "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) [Текст] / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 71-72
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--орфографія
Кл.слова (ненормовані):
замітка -- дискусія над заміткою -- уживання букв та висловів
Анотація: Увагу освітянської спільноти привернула стаття з претензією на інтригу в назві. Ідеться про замітку дискусійного характеру "Непіти на дно з Атлантидою", надруковану на шпальтах газети "Освіта України" 9від 3 червня 2013 р.).


Дод.точки доступу:
Новосьолова, В. І.; Ярмолюк, А. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

19.
371.67:811.161.2
Н 76


    Новосьолова, Валентина.
    Новий підручник української мови для 8-го класу [Текст] : навчально-методичний апарат, виховні можливості / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 53-59.
Рец. на кн. : Новосьолова В. І. Українська мова : підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів / В. І. Новосьолова, Н. В. Бондаренко. - К. : Педагогічна думка, 2016. - 296 с. : іл.
УДК
Рубрики: Викладання української мови в школі--створення підручника
Кл.слова (ненормовані):
шкільні підручники з української мови -- рецензії на шкільні підручники -- 8 клас


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

20.
Шифр: Умлш-1/2020/1
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2020р. N 1
Зміст:
Новосьолова, В. Уроки PISA- 2018: аналіз результатів та методичної поради учителям української мови та літератури / В. Новосьолова. - С.3-8.
Горошкіна, Олена. Формування предметної компетентності учнів ліцею на уроках української мови: практичний аспект / О. Горошкіна. - С.9-13.
Должикова, Тетяна. Лінгвістичний аналіз тексту як засіб активізації читацької діяльності здобувачів освіти / Т. Должикова. - С.14-16.
Гоголь, Наталія. Проблема виразного читання на уроках української літератури у методичній спадщині Н. Й. Волошиної / Н. Гоголь. - С.17-21.
Негодяєва, Світлана. До літературної сильветки Луганщини: на допомогу вчителю-словеснику / С. Негодяєва. - С.21-25.
Криворотенко, Ольга. Проєкт створення учнівського інтерактивного театру антрепризи "Словограй". Номінація - "Слово рідне, мово рідна" / О. Криворотенко. - С.26-30.
Євчук, Олена. Панорама творчих уроків для 9 класу : (повторення вивченого у 8 класі) / О. Євчук. - С.31-34.
Інтерв’ю з Пентилюк Марією Іванівною, доктором педагогічних наук, професором Херсонського державного університету, заслуженим діячем науки і техніки України, відмінником освіти України. - С.35-39.
Світлій пам’яті видатного науковця Олександра Михайловича Біляєва (27.02.1925 - 27.03.2006). - С.42-43.
До 80-річного ювілею та з нагоди вшанування світлої пам’яті Ніли Йосипівни Волошиної. - С.44-45.
Адаменко, Вікторія. Повернення / В. Адаменко. - С.46-47.
Любашенко, Олеся. Емоційний інтелект в освітніх стратегіях української лінгводидактики / Олеся Любашенко. - С.48-50.
Кондратець, Інна. Відлуння: озонівський фестиваль у Червонограді / І. Кондратець. - С.51-54.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

21.


    Новосьолова, В.
    Уроки PISA- 2018: аналіз результатів та методичної поради учителям української мови та літератури [Текст] / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 3-8.
Рубрики: Оцінювання з української мови
Кл.слова (ненормовані):
дослідження PISA -- читацька грамотність -- читацька компетентність -- базова середня освіта -- методичні поради -- учителі української мови та літератури -- міжнародне оцінювання -- освітні досягнення учнів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 55576
Кількість відвідувачів 1416
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя