Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Побірченко, Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 30
1.
37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ДРНТІ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

2.
001
Н34


    Наука і сучасність [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Логос, 2001.
   Т. ХХУ : Педагогіка. Філологія. - 2001. - 300 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966--581-229-7 : 3.50 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ
Бочкарьов, М. В. Безперервна професійна освіта в системі МВС України / И. М. Буцык; О. М. Василенко; Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко. - С .3
Буцык, И. М. К вопросу качества подготовки авиадиспетчеров / О. М. Василенко; Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак. - С .13
Василенко, О. М. Модульна технологія навчання / Л. П. Дворецька; О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко. - С .21
Дворецька, Л. П. Формування елементів економічних знань на уроках математики в основній школі / О. Б. Кобзар; Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко. - С .30
Кобзар, О. Б. Дидактичні проблеми індивідуалізації навчального процесу вищої медичної школи / Т. Н. Колодько; С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко. - С .39
Колодько, Т. Н. Внеклассная работа по иностранному языку как составная часть иноязычного общения / С. В. Коношенко; К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе. - С .45
Коношенко, С. В. Деякі шляхи оптимізації підготовки вихователів до професійної діяльності / К. В. Корсак; О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай. - С .51
Корсак, К. В. Точні науки в школах України - шляхи і перспективи реформ / О. С. Кулінченко; Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко. - С .58
Кулінченко, О. С. Підготовка соціальних працівників у Великобританії / Г. С. Литвиненко; Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко. - С .70
Литвиненко, Г. С. Деякі аспекти гуманістичної концепції творів О. Довженка / Л. Н. Ляшенко; Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова. - С .78
Ляшенко, Л. Н. Роль вищої освіти у забезпеченні стійкого економічно-соціального розвитку Фінляндії / Н. В. Морзе, І. Ю. Морзе; С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко. - С .86
Морзе, Н. В. Пошук інформації при вивченні електронних таблиць / С. П. Нечай; Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук. - С .95
Нечай, С. П. Вплив музики на психічний стан людини в процесі адаптації / Н. І. Опанасенко; Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц. - С .107
Опанасенко, Н. І. Діяльність української "Просвіти" у справі національної освіти періоду 1917-1920 років / Н. Побірченко; М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова. - С .112
Побірченко, Н. Ідеологія Кирило-мефодіївського братства як передумова виникнення українських Громад / М. В. Роганова; І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей. - С .119
Роганова, М. В. Модель процесу формування у дошкільників ціннісного відношення до природи засобами мистецтва / І. М. Фещенко; Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка. - С .133
Фещенко, І. М. Розвиток творчої особистості управлінця засобами психолого-педагогічних дисциплін / Г. О. Ткачук; К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук. - С .139
Ткачук, Г. О. Психолого-педагогічні основи збагачення мовлення школярів експресивною лексикою / К. Хиц; І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич. - С .150
Хиц, К. Процеси глобалізації і сучасна освіта / І. Ю. Шитова; С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська. - С .157
Шитова, І. Ю. До питання про професійно-педагогічну підготовку студентів університету / С. В. Шмалей; О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова. - С .169
Шмалей, С. В. Проблема людини у медичній антропології / О. В. Шубка; І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба. - С .176
Шубка, О. В. Особливості соціально-виховної діяльності в КНР / І. П. Ящук; В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова. - С .190
Ящук, І. П. Вплив середовища на формування життєвої компетентності особистості / В. С. Данилич; Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .199
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Данилич, В. С. Захист народних мов у контексті науки про мову (до 200-річчя романського мовознавства) / Л. І. Лонська; Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .208
Кравченко, Л. О. Прізвища Лубенщини (морфологічний спосіб творення) / Ю. Л. Маленовський; Г. Б. Мінчак; Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. - С .218
Лонська, Л. І. Структурно-семантичний аналіз двоскладних буттєвих речень / Л. Б. Мартинова; О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .224
Маленовський, Ю. Л. Звукозапис як фоностилістичний засіб увиразнення художнього тексту / Г. Б. Мінчак; Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. - С .232
Мартинова, Л. Б. Словотвірний потенціал збірних іменників у сучасній українській мові / О. В. Слаба; Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .239
Мінчак, Г. Б. Конотативно-ідеологічний потенціал фразеологічних одиниць в тексті / Н. С. Смагло; Т. А. Торчинська. - С .245
Слаба, О. В. Англо-американізми в німецькій лексиці з економіки як результат міжмовної взаємодії в умовах інтернаціоналізації науки та техніки / Н. П. Смірнова; Н. Г. Ходаковська. - С .253
Смагло, Н. С. Трансформація сюжетів і мотивів народної прози Поділля в художній творчості / Т. А. Торчинська. - С .263
Смірнова, Н. П. "Губернские ведомости" у розвитку української фольклористики 40-х років ХІХ століття / Н. Г. Ходаковська. - С .271
Торчинська, Т. А. Власні назви на уроках мови у першому класі як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / Т. А. Торчинська. - С .280
Ходаковська, Н. Г. Функціональний аспект стилістично забарвлених іменників із суфіксами -ei, -erei, -elei / Н. Г. Ходаковська. - С .288
ДРНТІ
ББК 72я43
РУБ 001
Рубрики: Українська мова
   Англійська мова--методика викладання



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

3.
001
Н34


    Наука і сучасність [Текст] : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Логос, 2001. - ISBN 966--581-229-7.
   Т. ХХIX : Педагогіка. Філологія. - 2001. - 301 с. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966-581-290-4 : 3.50 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ
Караман, С. О. Застосування методів і прийомів навчання української мови у школах різного типу / С. О. Караман. - С .3-11
Базиль, Л. О. Особливості розвитку шкільної літературної освіти в Україні, зумовлені функціонуванням комплексної системи навчання 1923 - 1928 рр.) / Г. В. Бєленька; Л. В. Биркун; А. А. Булда; А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня. - С .19-25
Бєленька, Г. В. Особливості формування професійної компетентності у студентів дошкільного фаху в умовах ступеневої освіти / Л. В. Биркун; А. А. Булда; А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун. - С .26
Биркун, Людмила Вікторівна. Апробація НМК "ABC WORLD" і навчання англійської мови як другої іноземної у початковій школі / А. А. Булда; А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко. - С .34-42
Булда, А. А. Управління знаннями як фактор медичної підготовки студентів-істориків до викладання суспільних дисциплін в сучасній школі / А. І. Годлевська; Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова. - С .43-47
Годлевська, А. І. Діяльність і комунікація в практичній педагогці / Г. Є. Гребенюк; П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук. - С .48-54
Гребенюк, Г. Є. До питання про необхідність методів оцінки ефективності правовиховної роботи у середньому професійному навчальному закладі / П. М. Гусак; О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська. - С .55-59
Гусак, П. М. Параметри ефективності діалектичної підготовки майбутніх учителів / О. В. Данилін; Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська. - С .60-65
Данилін, О. В. Особистісно-орієнтований освітній процес в домашньому (гувернерському) навчанні / Т. М. Задорожня; Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко. - С .66-72
Задорожня, Т. М. Впровадження початків теорії ймовірностей у навчальний процес - потреба часу / Т. Г. Зякун; І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок. - С .73-77
Зякун, Т. Г. Проблеми формування пізнавального інтересу: теорія питання / І. М. Клименко; О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко. - С .78-82
Клименко, І. М. Специфікка навчання ділової англійської мови на факультетах іноземних мов / О. А. Кухзнецова; С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко. - С .83-86
Кухзнецова, О. А. Деякі проблеми статевого виховання школярфів / С. А. Кушнірук; Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко. - С .87-92
Кушнірук, С. А. Теоретико-методичні засади формування малих навчальних груп старшокласників / Л. І. Нічуговська; Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа. - С .93-100
Нічуговська, Л. І. Особливості організації самостійної роботи при навчанні математичному моделюванню студентів економічних спеціальностейй / Я. О. Павлушенко; В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .101-108
Павлушенко, Я. О. Українська та російська культури у творчих взаємозв’язках: конфлікт чи діалог? / В. Г. Пасинок; Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .109-118
Пасинок, В. Г. Мовленнєва підготовка студентів нефілологічних факультетів / Н. С. Побірченко; О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .119-126
Побірченко, Н. С. На шляху до національного відродження / О. П. Симоненко; О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .127-133
Симоненко, О. П. Вирішення народознавчих проблем через навчання в початковій школі / О. І. Скафа; В. М. Варенко. - С .134-140
Скафа, О. І. Сучасні технології навчання та місце евристичної діяльності в них / В. М. Варенко. - С .141-146
ФІЛОЛОГІЧНІ НАУКИ
Варенко, В. М. Сучасні науково-педагогічні погляди на проблеми виховання принципів християнської моралі в школі / В. М. Варенко. - С .195-199
ДРНТІ
ББК 72я43
РУБ 001
Рубрики: Викладання української мови
   Англійська мова--методика викладання

   Німецька мова--вивчення



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

4.
378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди [Текст] : науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1 / гол. ред. В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельницький : [б. в.], 2000. - 306 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 9.00 грн.
    Зміст:
ПЕДАГОГІКА
Горобець, Ю. І. Проблема організації студенської науки / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С .10-18
Яровий, І. М. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття / І. М. Яровий. - С .19-30
Калмикова, Л. О. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку / Л. О. Калмикова. - С .31-39
Шапран, О. І. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів / О. І. Шапран. - С .40-48
Коцур, Н. І. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня / Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. - С .49-56
Куйбіда, В. В. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів / В. В. Куйбіда. - С .57-72
Хомич, В. Ф. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій / В. Ф. Хомич. - С .72-76
Россоха, А. П. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття / А. П. Россоха. - С .77-81
Лохвицька, Л. В. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника / Л. В. Лохвицька. - С .82
Химич, Н. Є. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України / Н. Є. Химич. - С .90-97
Закопайло, С. А. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять / С. А. Закопайло. - С .98-104
ПСИХОЛОГІЯ
Побірченко, Н. А. Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки / Н. А. Побірченко. - С .105-111
Хомич, Г. О. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування / Г. О. Хомич. - С .112-116
Булах, І. С. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка / І. С. Булах. - С .117-126
Виногородський, А. М. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків / А. М. Виногородський. - С .127-133
Дзюбко, Л. В. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації / Л. В. Дзюбко. - С .134-141
Василькевич, Я. З. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності / Я. З. Василькевич. - С .142-147
Холод, І. М. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів / І. М. Холод. - С .148-152
Вінс, В. А. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання / В. А. Вінс. - С .163-160
Грейліх, О. О. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів / О. О. Грейліх. - С .160-167
Мильнікова, О. М. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів / О. М. Мильнікова. - С .168-177
ФІЛОЛОГІЯ
Сулима, М. М. Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини / М. М. Сулима. - С .178-183
Корпанюк, М. П. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння / М. П. Корпанюк. - С .184-194
Довбня, Л. Е. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах / Л. Е. Довбня. - С .199-205
Мільошина, П. М. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі" / П. М. Мільошина. - С .206-218
Навальна, М. І. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст. / М. І. Навальна. - С .219-229
Саприкін, М. О. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури / М. О. Саприкін. - С .230-237
ФІЛОСОФІЯ
Стогній, І. П. Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди / І. П. Стогній. - С .238-245
Ярошевець, В. І. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму / В. І. Ярошевець. - С .246-259
Рик, С. М. Основні інтеграційні фактори української культури / С. М. Рик. - С .260-271
Білобровко, Т. І. Практичний розум як предмет філософського дослідження / Т. І. Білобровко. - С .272-279
Стадник, М. М. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність / М. М. Стадник. - С .280-286
Свириденко, О. П. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність / О. П. Свириденко. - С .287-295
ДРНТІ
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Дошкільна освіта
   Вищі навчальні заклади

   Важковиховуваність



Дод.точки доступу:
Коцур, В. П. \ред.\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Еліот, Томас Стернз \о нем\; Нахімов, Яким Миколайович \о нем\; Рассел, В. Маатман \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

5.
158.9
П 86


   
    Психологія особистісно орієнтованої професійної підготовки учнівської молоді [Текст] : науково-методичний посібник / Г. О. Балл, М. В. Бастун, А. В. Вихрущ і ін.; За ред. В. В. Рибалки ; Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти. - К. ; Тернопіль : Підручники і посібники, 2002. - 388 с. - ISBN 966-562-752-X : 5.00 грн.
Помітки автора: дарчий надпис редактора
ДРНТІ
ББК 88.8 + 74.200.52
РУБ 158.9
Рубрики: особистісно орієнтована освіта
   гуманізація освіти

   професійна орієнтація



Дод.точки доступу:
Балл, Г. О.; Бастун, М. В.; Вихрущ, А. В.; Гордієнко, В. І.; Крюкова, Д. Ф.; Никоненко, Л. В.; Панченко, В. І. ; Перепелиця, П. С.; Побірченко, Н. А.; Помиткін, Е. О.; Рибалка, Валентин Васильович; Рибалка, Валентин Васильович \ред.\; Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 182 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн.
    Зміст:
Лубинець, К. М. Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг / К. М. Лубинець. - С .6-10
Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства / М. М. Солдатенко. - С .11-14
Мацей, Танась. Виховання і медії / Танась Мацей. - С .15-19
Татаурова, Г. П. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови / Г. П. Татаурова. - С .20-22
Безносюк, О. О. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ / О. О. Безносюк. - С .23-25
Побірченко, Н. А. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів / Н. А. Побірченко. - С .26-28
Щербина, А. П. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів / А. П. Щербина. - С .29-32
Синявський, В. В. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості / В. В. Синявський. - С .33-39
Сватенков, О. В. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності / О. В. Сватенков. - С .40-42
Авксентьєва, О. І. Мистецькі технології навчання французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .43-46
Глєбова, Ю. А. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури / Ю. А. Глєбова. - С .47-49
Светенок, Л. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції / Л. Светенок. - С .50-52
Нагорна, А. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти") / А. Нагорна. - С .53-56
Лук’янова, Л. Б. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту / Л. Б. Лук’янова. - С .57-61
Михнюк, М. І. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю / М. І. Михнюк. - С .62-64
Литвинова, Н. І. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості / Н. І. Литвинова. - С .65-69
Базелюк, В. Г. Аналіз як вид дослідницької діяльності / В. Г. Базелюк. - С .70-73
Чемерис, І. М. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем / І. М. Чемерис. - С .74-76
Дубич, К. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини / К. Дубич. - С .77-80
Булавенко, С. Д. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки / С. Д. Булавенко. - С .81-82
Алексюк, Л. Р. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації / Л. Р. Алексюк. - С .83-86
Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури / Ю. Г. Новгородська. - С .87-89
Комарова, О. В. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології / О. В. Комарова. - С .90-93
Семеног, О. М. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів / О. М. Семеног. - С .94-98
Чередник, Т. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури / Т. Чередник. - С .99-101
Омельченко, Г. Л. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля / Г. Л. Омельченко. - С .102-105
Тезікова, С. В. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя / С. В. Тезікова. - С .106-108
Грищенко, О. А. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності / О. А. Грищенко. - С .109-111
Пилипчук, В. В. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу / В. В. Пилипчук. - С .112-115
Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .116-119
Піддячий, М. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання / М. Піддячий. - С .120-124
Тимошко, Г. М. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .125-129
Лавриш, Ю. Е. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер / Ю. Е. Лавриш. - С .130-132
Тандир, Л. В. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей / Л. В. Тандир. - С .133-137
Солова, В. М. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання / В. М. Солова. - С .138-140
Черепанова, Г. Л. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми / Г. Л. Черепанова. - С .141-143
Стрельнікова, Н. М. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .144-146
Абашкіна, Н. В. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду / Н. Абашкіна. - С .147-150
Авшенюк, Н. М. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії / Н. М. Авшенюк. - С .151-155
Постригачь, Н. О. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції / Н. О. Постригачь. - С .156-157
Гушлевська, І. В. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді / І. В. Гушлевська; Н. Олійник. - С .158-160
Олійник, Н. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії / Н. Олійник; Н. Стукало. - С .161-164
Стукало, Н. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. / Н. Стукало; Н. М. Баленко. - С .165-169
Лисенко, І. В. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .170-173
Баленко, Н. М. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .174-181
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Болонський процес
   Кредитно-модульна система

   Викладання іноземної мови в школі

   викладання психології

   Викладання зарубіжної літератури в школі

   Викладання біології в школі

   Профорієнтація

   Екологічна освіта

   Мотивація творчості

   Підручникотворення

   Професійна підготовка

   Майбутні вчителі літератури

   Інноваційна діяльність

   економічна культура

   Підготовка викладачів



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Брехт, Бертольд \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

7.
371(4Укр)
П84


   
    Професійна освіта: педагогіка і психологія [Текст] : польсько- український, українсько-польський журнал. Т. VIІ / За ред.Т. Левовицького, І. Вільш, І. Зязюна, Н. Ничкало. - К. : Ченстохова, 2005. - 312 с. - Загл. на доп.тит.листе : Ksytalcenie Zawodowe: pedagogika i psychologia. - укр. та пол. мовами. - ISBN 83-7098-915-2 : 5.00 грн.
    Зміст:
Васянович, Г. Щастя як вища моральна цінність особистості педагога / Г. Васянович. - С .65-76
Десятов, Т. Якісні зміни у профтехосвіті в умовах ринкової економіки / Т. Десятов. - С .217-224
Побірченко, Н. Методологічні засади психологічної профорієнтації в неперервній освіті / Н. Побірченко. - С .287-294
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр) + 74.504 + 74.04(4Пол)
РУБ 371(4Укр)
Рубрики: Професійна освіта--Польща
   Професійне навчання



Дод.точки доступу:
Левовицький, Тадеуш \ред.\; Вільш, Іоланта \ред.\; Зязюн, Іван \ред.\; Ничкало, Неллі \ред.\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

8.
Шифр: ПП1/2003/3/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2003р. N 3/4
Зміст:
Кузь, В. Г. Досліджуємо педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського / В.Г. Кузь. - С.6-16
Побірченко, Н. С. Здоровотворні ідеї Василя Сухомлинського у валеологічному вихованні школярів / Н.С. Побірченко. - С.17-40
М’ясоїд, П. А. Наукова раціональністьі стилі теоретизації у психології / П.А. М’ясоїд. - С.41-52
Кравченко, Т. В. Формування соціальної поведінки особистості за Робертом Мертоном / Т.В. Кравченко. - С.52-62
Іванчук, М. Г. Інтеграція - провідна тенденція сучасного пізнання / М.Г. Іванчук. - С.62-72
Хохліна, О. П. Мета освіти в контексті теорії формування загальних і спеціальних здібностей / О.П. Хохліна. - С.72-76
Ганнусенко, Н. І. Позашкільна освіта: трансформація функцій / Н.І. Ганнусенко. - С.87-95
Вєтохов, О. М. Проблема самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний аспект / О.М. Вєтохов. - С.96-105
Устименко, Т. А. Можливості психологічного аналізу феномена етноцентризму / Т.А. Устименко. - С.113-120
Авдєєва, І. М. Корекція рольових уявлень педагогів про психічні особливості підлітків / І.М. Авдєєва. - С.120-130
Порсева, Х. О. Психічні особливості ціннісних орієнтацій людей поважного віку / Х.О. Порсева. - С.131-141
Вольфовська, Т. О. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації / Т.О. Вольфовська. - С.141-148
Лавреньєва, О. О. Освітні процеси з погляду концепцій інтелекту / О.О. Лавреньєва, . - С.76-86
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Побірченко, Н. С.
    Здоровотворні ідеї Василя Сухомлинського у валеологічному вихованні школярів [Текст] / Н.С. Побірченко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N3/4. - С. 17-40
ДРНТІ
ББК 74.03
Рубрики: валеологічне виховання


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2

Знайти схожі

10.
Шифр: П2/2004/38(жовтень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2004р. N 38(жовтень)
Зміст:
Панок, В. Методологічні засади надання соціально-психологічної допомоги / В. Панок. - С.4-9.
Побірченко, Н. психолого-педагогічні інноваційні підходи до аналізу уроку : Психологія дидактики / Н. Побірченко. - С.10-19.
Положення про центральну та республіканську (Автономна Республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації . - 2-4, Вкладка(С.1-16)
Кондаков, І. Діагностика професійних установок підлітків / І. Кондаков ; І. Романишина ; І. Романишина. - С.20-24.
Романишина, І. Пізнай себе : Тренінгове заняття : Уроки психології / І. Романишина. - С.25-27.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Побірченко, Н.
    Психолого-педагогічні інноваційні підходи до аналізу уроку : Психологія дидактики [Текст] / Н. Побірченко // Психолог. - 2004. - N38(жовтень). - С. 10-19.
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   аналіз уроку



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
Шифр: П2/2004/41(листопад)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2004р. N 41(листопад)
Зміст:
Панок, В. Організація центрів соціально-психологічної допомоги потерпілим від техногенної катастрофи / В. Панок. - С.2-5.
Психологічна освіта педпрацівників дошкільних закладів / Т. Прищепа. - С.6-16.
Кл.слова: емоції дитини, агресивність дітей, страхи
Уроки-тренінги інтелекту / Н. Побірченко. - С.17-26.
Кл.слова: слухання та бачення, спостережливість, уява
Маценко, В. Індивідуальні чинники життєвого шляху та їх рання діагностика / В. Маценко. - С.27-29.
Кл.слова: особистісні ідеали, психологія особистості
Коваль, Е. алкоголізм - порок душі / Е. Коваль. - С.29-31.
Кл.слова: історія пияцтва, зцілення від пияцтва
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Побірченко, Н.
    Уроки-тренінги інтелекту [Текст] / Н. Побірченко // Психолог. - 2004. - N41(листопад). - С. 17-26.
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: інтелект
   тренінг

   Увага

Кл.слова (ненормовані):
слухання та бачення -- спостережливість, уява, образи -- увага, память


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: П2/2006/30(серпень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2006р. N 30(серпень)
Зміст:
Побірченко, Н. Профорієнтація в системі професійно-технічної освіти / Н. Побірченко. - С.3-18
Павлова, Г. Оволодіння специфікою професії / Г. Павлова. - С.25-27
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.


    Побірченко, Н.
    Профорієнтація в системі професійно-технічної освіти [Текст] / Н. Побірченко // Психолог. - 2006. - N30(серпень). - С. 3-18
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: психологія галузева (прикладна)


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: ІПА-1/2006/1
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текст] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Виходить двічі на рік
2006р. N 1
Зміст:
Березівська, Л. Реформа освіти у діяльності Державної думи: дискусії навколо національної школи (1906-1917) / Л. Березівська. - С.4-11.
Гуральник, Н. Історичні завоювання фортепіанної школи в контексті розвитку української музичної культури XX століття: Аналіз періодизації / Н. Гуральник. - С.12-17.
Сейко, Н. Доброчинність як підгрунтя діяльності дитячих притулків в Україні у XIX поч. XX ст. / Н. Сейко. - С.18-21.
Пацалюк, О. Математичні дисципліни у навчальних планах і програмах вітчизняних середніх загальноосвітніх закладів початку XX ст. / О. Пацалюк. - С.22-26.
Побірченко, Н. Запіхнілий романтик Тадей Рильський / Н. Побірченко. - С.27-33.
Галіб, М. Виховання характеру як морально-вольової якості особистостї у творчості В. Сухомлинського / М. Галіб. - С.34-40.
Єршова, Л. Умови навчання у жіночих закладах Волині (кінець XIX початок XX ст.) / Л. Єршова
Музиченко, О. Виховуючий вплив навчання / О. Музиченко. - С.46-53.
Інформація для дослідників у галузі історії педагогіки. - С.81-83.
Палащина, Н. Наукове інформаційно-бібліографічне забезпечення інноваційних напрямів освітянської галузі: До п’ятиріччя Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського / Н. Палащина. - С.76-80.
Адаменко, О. Публікації й дисертації 50-х років XX століття з питань управління загальноосвітньої школи / О. Адаменко. - С.72-75.
Коляда, Н. Арохівні джерела: недільні школи в Україні (друга половина XIX - початок XX ст.) / Н. Коляда. - С.65-71.
Науменко, В. Програма викладання російської мови / В. Науменко. - С.54-64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Побірченко, Н.
    Запіхнілий романтик Тадей Рильський [Текст] / Н. Побірченко // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2006. - N1. - С. 27-33.
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.


Дод.точки доступу:
Рильський, Т. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
Шифр: П372405/2006/5
   Журнал

Пам’ять століть [Текст] : Історичний науковий та літературний журнал. - К. : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова, 1996 - . - Виходит раз на два місяця
2006р. N 5
Зміст:
Лісаченко, В. Біографія Умані : через минуле у майбутнє / В. Лісаченко. - С.23-31
Кочубей, Т. Україна і Польща у форматі освітніх проблем / Т. Кочубей. - С.32-35
Мицик, Ю. Історія забороненої країни ( опис Прусії у хроніці Олександра Гваньїні) / Ю. Мицик. - С.36-107
Калакура, О. Поляки на землях України в лещатах імперії (1900-1917 рр.) / О. Калакура. - С.129-139
Кравченко, О. Пантелеймон Куліш та Михайло Грабовський : до історії взаємин / О. Кравченко. - С.154-159
Денисенко, В. Єзуїтські школи та їх вплив на розвиток духовної освіти в Україні / В. Денисенко. - С.173-176
Гарбузова, І. Педагогічні ідеї Александра Камінського та їх реалізація на Уманщині / І. Гарбузова. - С.177-181
Кушнір, В. Педагогіка серця Януша Корчака та Василя Сухомлинського / В. Кушнір. - С.182-187
Біда, О. Я.А.Коменський- ініціатор методики викладання природознавства / О. Біда. - С.188-192
Побірченко, Н. Школа базиліанського кляштору в Умані / Н. Побірченко. - С.193-199
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Побірченко, Н.
    Школа базиліанського кляштору в Умані [Текст] / Н. Побірченко // Пам’ять століть : Історичний науковий та літературний журнал. - 2006. - N5. - С. 193-199


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
Шифр: БШС1/2007/1
   Журнал

Бібліотека "Шкільного світу" [Текст]. Психолог. Бібліотека/ Шкільний світ. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 1
Зміст:
Побірченко, Н. Психолого-педагогічні основи профорієнтації в неперервній освіті / Н. Побірченко. - С.5-29
Літвінова, Н. Алгоритм визначення професійної спрямованості учнівської молоді / Н. Літвінова. - С.30-54
Єгорова, Г. Технологія розвитку ідентичності особистості / Г. Єгорова. - С.55-66
Синявський, В. Психотехнологія профконсультаційної бесіди / В. Синявський, В. Кобченко. - С.67-91
Кондратова, Н. Методика виявлення інтелектуального стилю особистості / Н. Кондратова. - С.92-108
Павлова, Г. Психологічна готовність випускників ПТУ до трудової діяльності / Г. Павлова. - С.109-127
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

21.


    Побірченко, Н.
    Психолого-педагогічні основи профорієнтації в неперервній освіті [Текст] / Н. Побірченко // Бібліотека "Шкільного світу": Психолог. Бібліотека. - 2007. - N1. - С. 5-29
Рубрики: професійна орієнтація в школі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

22.
Шифр: ІПА-1/2006/2
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текст] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Виходить двічі на рік
2006р. N 2
Зміст:
Березівська, Л. Реформування шкільної освіти в період гетьманату П. Скоропадського (29 квітня - 13 грудня 1918 р.) / Л. Березівська. - С.4-15
Бондар, Л. Педагогічна діяльність Христини Алчевської в контексті руху за освіту дорослих (До 165-річчя від дня народження) / Л. Бондар. - С.45-49
Побірченко, Н. Апостол кращої долі України - Микола Іванович Костомаров / Н. Побірченко. - С.50-58
Сейко, Н. Родина Безбородьків у системі доброчинності в сфері освіти України ХІХ століття / Н. Сейко. - С.59-63
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

23.


    Побірченко, Н.
    Апостол кращої долі України - Микола Іванович Костомаров [Текст] / Н. Побірченко // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2006. - N2. - С. 50-58
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.


Дод.точки доступу:
Костомаров, Микола Іванович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.
Шифр: ІПА-1/2007/1
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текст] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Виходить двічі на рік
2007р. N 1
Зміст:
Адаменко, О. Статті у науково-педагогічних часописах як джерело для визначення особливостей розвитку педагогічної науки в Україні в другій половині XX століття / О. Адаменко. - С.4-8
Березівська, Л. Розробка Наркомпросом УСРР системи шкільної освіти та її апробація в контексті соціально-економічних та суспільно-політичних детермінант (1920-1924) / Л. Березівська. - С.9-19
Бондаренко, Г. Формування риторичної культури особистості у школах Давньої Геції і Давнього Риму / Г. Бондаренко. - С.20-25
Лобода, С. Преса Закарпаття як складова педагогічної періодичної преси України 1900-1930-х рр. XX ст. / С. Лобода. - С.26-31
Філімонова, Т. Перші журнали з проблем дошкільного виховання в історії розвитку української педагогічної думки / Т. Філімонова. - С.32-35
Калюжна, О. Використання здоров’язберігаючої концепції В.О. Сухомлинського в умовах загальноосвітніх навчальних закладів / О. Калюжна. - С.36-40
Кочубей, Т. Творчість І.Гізеля в оцінці українських істориків педагогіки / Т. Кочубей. - С.41-46
Побірченко, Н. Повернення Миколи Аркаса (1852-1909) / Н. Побірченко. - С.47-55
Кравченко, О. Бібліографія праць Пантелеймона Куліша / О. Кравченко. - С.93-96
Музиченко, О. Краєзнавство в комплексних програмах та його метода / О. Музиченко. - С.69-75
Коляда, Н. До історії діяльності недільних шкіл в Україні ( 60-ті роки XIX ст.) / Н. Коляда. - С.63-68
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

25.


    Побірченко, Н.
    Повернення Миколи Аркаса (1852-1909) [Текст] / Н. Побірченко // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2007. - N1. - С. 47-55
Рубрики: Історія України--персоналії--українські історики


Дод.точки доступу:
Аркас, Микола Миколайович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.
Шифр: ШО1/2007/3
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2007р. N 3
Зміст:
Гончаренко, С. Методологічні знання як виявлення фундаменталізації професійної підготовки вчителя / С. Гончаренко, В. Кушнір, Г. Кушнір. - С.2-8
Більченко, Є. Проблема тексту культури в змісті освіти / Є. Більченко. - С.8-12
Василюк, А. Освітня політика Європейського Союзу / А. Василюк. - С.13-17
Музиченко, Ю. Професійна мобільність учителя в умовах формування загальноєвропейського освітнього простору / Ю. Музиченко. - С.17-21
Першукова, О. Реформи навчання іноземних мов у Європі - відповідь на виклики сучасності / О. Першукова. - С.21-24
Жорнова, О. Культуротворча практика в університеті: досвід реалізації / О. Жорнова. - С.25-30
Наконечна, Н. Особливості організації і проведення пластових виховних таборів / Н. Наконечна. - С.30-34
Грабовий, А. Розвиток ідей про навчальний хімічний експеримент у вітчизняній педагогіці / А. Грабовий. - С.35-38
Кулікова, Л. Традиції античної освіти у вітчизняних навчальних закладах ХVII - першої половини XIX ст. / Л. Кулікова. - С.39-45
Шпарик, О. Наукова біографія Конфуція як джерело реконструкції його світоглядних і освітніх ідей / О. Шпарик. - С.45-50
Побірченко, Н. Авторська школа академіка Олександра Антоновича Захаренка / Н. Побірченко. - С.50-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

27.


    Побірченко, Н.
    Авторська школа академіка Олександра Антоновича Захаренка [Текст] / Н. Побірченко // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 50-55
Рубрики: школи авторські


Дод.точки доступу:
Захаренко, О. А. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

28.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн.
    Зміст:
Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11
Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16
Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19
Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24
Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29
Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34
Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39
Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45
Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50
Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55
Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60
Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65
Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69
Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73
Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77
Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81
Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86
Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90
Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93
Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96
Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100
Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108
Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112
Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116
Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119
Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123
Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формування в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126
Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130
Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136
Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133
Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141
Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145
Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149
Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153
Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157
Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161
Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164
Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169
Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172
Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176
Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180
Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184
Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190
Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193
Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Русова, Софія Федорівна \о нем\; ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\; Корф, Микола Олександрович \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Манн, Хорас \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

29.
Шифр: ШО1/2013/1
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 1
Зміст:
Хриков, Є. М. Розгляд суперечностей в педагогічних дослідженнях / Є. М. Хриков. - С.2-7. - Бібліогр.: 4 назв.
Корсак, К. В. Потенціал ноопедагогіки в теоретичному забезпеченні освітології і діяльності освітніх систем / К. В. Корсак. - С.8-14. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Волик, Л. В. Синдром CF (childfree) як нова альтернатива народженню та вихованню дітей / Л. В. Волик. - С.15-18. - Бібліогр.: 6 назв.
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження міжнародної стандартної класифікації освіти (МСКО-2011) / І. М. Чорноморець. - С.19-24. - Бібліогр.: 12 назв. : табл., рис.
Побірченко, Н. С. Сподвижник з Канева. До 200-річчя Тараса Шевченка / Н. С. Побірченко. - С.25-30. - Бібліогр.: 12 назв.
Приходько, Г. В. Проблема сімейного виховання за статтю у педагогічному дискурсі ХIX - початку ХХ століття / Г. В. Приходько. - С.31-34. - Бібліогр.: 13 назв.
Марфинець, Н. В. Вивчення літературного краєзнавства в школах Підкарпатської Русі (1919-1939 рр.) / Н. В. Марфинець. - С.35-39. - Бібліогр.: 38 назв.
Козловець, М. А. Філософія вітчизняної освіти для ХХI століття. Роздуми над книжкою / М. А. Козловець. - С.40-47.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

30.


    Побірченко, Н. С.
    Сподвижник з Канева. До 200-річчя Тараса Шевченка / Н. С. Побірченко // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 25-30. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: педагоги України
Кл.слова (ненормовані):
просвітницький рух -- щоденник Гнилосирова, критика -- історія могили Шевченка
Анотація: У статті висвітлено життя та діяльність Василя Гнилосирова - педагога, публіциста, подвижника українського просвітницького руху другої половини ХІХ століття, обдарованої, непересічної особистості, літописця і хранителя Шевченкової могили. Гнилосиров Василь Степанович (1836-1900) - український педагог, публіцист, просвітник.


Дод.точки доступу:
Гнилосиров, Василь Степанович (український педагог, публіцист, просвітник ; 1836-1900) \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович (1814-1861) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 07.08.2024
Кількість запитів 71763
Кількість відвідувачів 949
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя