Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Савінова, Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 27
1.
Шифр: С830276/2007/3
   Журнал

Світ виховання [Текст] : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України"/ Часопис для вчителів, батьків, дітей. - К. : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України"
2007р. N 3
Зміст:
Бех, І. Метод педагогічного умовляння у вихованні особистості / І. Бех. - С.6-11
Безкоровайна, О. Особистісне самоствердження учня- актуальна проблема сучасного виховання / О. Безкоровайна. - 12-17 ( Продовж. у наступн. №)
Савінова, Н. Вихователь в умовах особистісно орієнтованого виховання / Н. Савінова. - С.18-20
Мельник, С. Використання педагогічної спадщини В.Сухомлинського у вихованні старшокласників / С. Мельник, В. Ободовська. - С.29-32
Стефанюк, С. Уроки етики ( 5-6 класи) / С. Стефанюк. - С.39-43
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Савінова, Н.
    Вихователь в умовах особистісно орієнтованого виховання [Текст] / Н. Савінова // Світ виховання : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - 2007. - N3. - С. 18-20
Рубрики: виховання особистісно-орієнтоване


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ВМДЗ/2008/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 2
Зміст:
Чикало, О. Організація методичного кабінету в дошкільному закладі / О. Чикало. - С.4-10
Савінова, Н. Алгоритм підготовки до педагогічної ради / Н. Савінова. - С.28-30
Рунова, М. Яким має бути інструктор з фізичної культури / М. Рунова. - С.35-37
Галяпа, М. Безпека дошкільників - турбота дорослих / М. Галяпа, Л. Бондар. - С.38-42
Гавриш, Н. Пізнавальні діалоги з дошкільниками / Н. Гавриш, Г. Лопатіна. - С.46-52
Пасічник, А. Мовленнєві заняття в системі сучасної дошкільної освіти / А. Пасічник. - С.53-58
Горбатих, В. Конструювання як технологія розвитку активного мовлення / В. Горбатих. - С.72-74
Бобровська, О. Ми - пожежники : Фізкультурна розвага для дітей старшого дошкільного віку / О. Бобровська. - С.75-79
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Савінова, Н.
    Алгоритм підготовки до педагогічної ради [Текст] / Н. Савінова // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2008. - N2. - С. 28-30
Рубрики: Заклади дошкільної освіти
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна рада


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.104
С 12


    Савінова, Н.
    Щоб педагогічна рада була дієвою / Наталія Савінова, Марія Галяпа // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 15–19.
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічні ради
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагогічні ради -- моделі планування -- фахова майстерність -- циклічність -- тематика -- засідання
Анотація: Поради щодо проведення педагогічних рад в дошкільних навчальних закладах.


Дод.точки доступу:
Галяпа, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: ВМДЗ/2017/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 12
Зміст:
Піроженко, Т. Якщо очікуєш змін – змінюйся сам / Тамара Піроженко. - С.4–8.
Гавриш, Н. Вихователь: Хочу?! Можу?! Треба! або Професійний та особистісний комфорт сучасного педагога / НаталяГавриш, Катерина Крутій. - С.9–15.
Безсонова, О. Створюємо сприятливий соціально-психологічний мікроклімат у колективі: тренінг для вихователів / Ольга Безсонова. - С.16–21.
Гавриш, Н. "Методична скарбничка вихователя": новий рік, новий формат, нові можливості / Наталя Гавриш, Інна Кіндрат, Наталя Савінова. - С.22–26.
Алєксєєнко, К. Е-журнал: хочеш гортаєш, хочеш друкуєш / Катерина Алєксєєнко. - С.27–28.
Пентій, О. Дитячий садок моєї мрії, або Створюємо розвивальний простір засобами ігрових майданчиків / Ольга Пентій, Тетяна Денисенко. - С.29–34.
Ночвінова, О. Комп’ютер для дошкільників: забаганка чи потреба часу? / Олена Ночвінова. - С.35–38.
Ночвінова, О. Як знищити шкідливість комп’ютера / Олена Ночвінова. - С.[39–40].
Качура, О. Інтеграція медіаосвіти в освітній процес закладу дошкільної освіти / Олена Качура. - С.41–46.
Данилюк, О. Створюємо "пластиліновий" мультфільм: крок за кроком / Олена Данилюк. - С.47–50.
Упроваджуємо ІКТ в освітній процес закладу дошкільної освіти. - С.[51–52].
Медіаосвіта дітей дошкільного віку. - С.53–55.
Масниця. - С.56–57.
Вороненко, І. Весела Масниця : зим. розвага для дітей серед. дошк. віку / І. Вороненко. - С.58–60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
373.2(05)(477)
Г 12


    Гавриш, Н.
    "Методична скарбничка вихователя": новий рік, новий формат, нові можливості / Наталя Гавриш, Інна Кіндрат, Наталя Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 22–26. - Зміст: Журнал для творчих ; Інструмент оптимізації освітнього процесу ; Вітер змін.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--періодичні видання (критика)
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- журнали -- педагогічна періодика (дошкільна освіта) -- Методична скарбничка вихователя, журнал -- освітній процес -- конструювання -- оптимізація -- формат -- змістове наповнення
Анотація: У статті йдеться про нові можливості журналу для вихователів дошкільних навчальних закладів "Методична скарбничка вихователя".


Дод.точки доступу:
Кіндрат, І.; Савінова, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
373.2.09(477)
П 52


    Половіна, О.
    5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / Олена Половіна, Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 15–19. - Зміст: Крок 1. Аналізуємо й оцінюємо результати діяльності закладу дошкільної освіти ; Крок 2. З’ясовуємо проблеми педагогів ; Крок 3. З’ясовуємо внутрішні резерви ; Крок 4. Перетворюємо заклад на самонавчальну систему ; Крок 5. Упроваджуємо технологію проектного офісу.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--організація діяльності
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- оцінювання -- проблеми педагогів -- внутрішні резерви -- самонавчальна система -- проектний офіс, технологія
Анотація: В статті описано критерії визначення якості наданої дошкільникам освіти; компоненти аналізу освітньої діяльності педагогів закладів дошкільної освіти; закцентовано увагу на організації колективної експертної діяльності та створення самонавчального закладу дошкільної освіти з використанням технології проектного офісу.


Дод.точки доступу:
Савінова, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: ВМДЗ/2018/6
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 6
Зміст:
Терещенко, Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування / Людмила Терещенко. - С.4–11.
Савінова, Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова. - С.12–15.
Кіндрат, І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат. - С.16–24. - Бібліогр.: 2 назви.
Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.25–33.
Грицишина, Т. Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина. - С.34–41.
Терещенко, І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників / Ірина Терещенко. - С.42–46.
Савінова, Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова. - С.47–51.
Бєлєнька, Г. Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання / Ганна Бєлєнька, Марина Машовець. - С.52–58.
Організовуємо прогулянку для дошкільників. - С.59–60.
Настільки добре я виконую свою роботу? : тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошк. освіти. - С.61.
Як педагогу подолати страх, спілкуючись із керівником. - С.[62–63]
Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота. - С.64–65.
Джемула, Г. Котячі справи : сценарій розваги до Міжнар. дня кота для дітей ст. групи / Галина Джемула. - С.66–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
373.2.091.12:316.47](477)
С 12


    Савінова, Н.
    Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 12–15. - Зміст: Порада 1. Пам’ятайте, що очі – дзеркало душі ; Порада 2. Стежте за інтонацією ; Порада 3. Контролюйте позу ; Порада 4. Керуйте жестами ; Порада 5. Шліфуйте майстерність мовлення ; Порада 6. Усміхайтеся співрозмовнику ; Порада 7. Перетворіть ввічливість і такт на свою візитку ; Додаток : Створюємо комфортну психологічну атмосферу : порадник для вихователя-методиста.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- педагоги -- вихователі -- спілкування -- поради


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
373.2.016:91](477)
С 12


    Савінова, Н.
    Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 47–51. - Зміст: Що портібно для гри "Пощук скарбу" ; Як поетапно організувати гру ; Які лайфхаки допоможуть оптимізувати ігровий простір.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методика навчання -- географія -- дидактичні ігри -- геокешинг -- організація -- Пошуки скарбу, гра -- масштаб -- план
Анотація: У статті йдеться про організації геокешингу в закладі дошкільної освіти, зокрема про підготовку гри "Пошук скарбів".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
Шифр: ВМДЗ/2018/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Лисенко, Н. Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова. - С.4–5.
Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Оксана Кононко. - С.6–10.
Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко. - С.11–17.
Три етапи роботи з педагогом-початківцем : [пам’ятка]. - С.[18–19].
Чуприна, Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Наталія Чуприна. - С.20–25.
Окерешко, О. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / Олена Окерешко. - С.26–31.
Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук. - С.32–37.
Як допомогти педагогу-початківцю : [пам’ятка для наставника]. - С.[33].
Формуємо соціальний простір початківця : [тест для самоперевірки]. - С.39–41.
Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат. - С.42–51. - Бібліогр.: 2 назви.
Курка чи яйце? До дня народження мультика. - С.52–53.
Палайда, Т. Дорогою добра : сценарій дитячої вистави за мотивами казк. повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Тетяна Палайда, Олена Момот. - С.54–60.
Безсонова, О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова. - С.61–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
373.2.(05)(477)
Л 63


    Лисенко, Н.
    Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 4–5.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--періодичні видання (критика)
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- періодичні видання -- фахові видання -- Вихователь-методист дошкільної освіти, журнал
Анотація: Стаття присвячена здобуткам журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу" з нагоди його 10-річного ювілею.


Дод.точки доступу:
Савінова, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
Шифр: ВМДЗ/2018/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 9
Зміст:
Гавриш, Н. І знову про наступність... : [бесіда з проф. кафедри психології і педагогіки дошк. освіти Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди, провід. наук співробітником Ін-ту проблем виховання НАПН України Н. Гавриш / Н. Гавриш. - С.4–8.
Карабаєва, І. Дитячий садок і Нова українська школа: як прокласти місток / Ірина Карабаєва. - С.9–16.
Ключові компетентності НУШ для життя. - С.[17–19].
Хартман, О. Наступність дошкільної і початкової освіти у запитаннях і відповідях / Олена Хартман. - С.20–25.
Савінова, Н. Навіщо портфоліо майбутньому першокласнику / Світлана Савінова. - С.26–30.
Щоб діти зростали щасливими: 10 порад : [пам’ятка]. - С.[31].
10 порад: як підготувати дитину до успішного шкільного життя : [пам’ятка]. - С.[32–33].
Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти. - С.34–36.
Бойко, В. Веб-квест в освітньому просторі закладу дошкільної освіти / Валентина Бойко. - С.37–44.
Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності / Інна Кіндрат. - С.45–55.
Поспєлова, І. Стрибаємо разом, або Роуп-скіппінг у закладі дошкільної освіти / Ірина Поспєлова. - С.56–63.
Словами граємо – мовлення розвиваємо. - С.64–65.
Бондаренко, А. Розвивайся, звеселяйся моя рідна мово : сценарій розваги для дітей ст. групи / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.66–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
373.2.011.3-052](477)
С 12


    Савінова, Н.
    Навіщо портфоліо майбутньому першокласнику / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 26–30. - Зміст: Що таке портфоліо дошкільника ; Як використовувати портфоліо для розвитку базових рис особистості ; Чому важливо навчатися самореалізації ; Як формувати портфоліо майбутнього першокласника.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--портфоліо дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- дошкільники -- вихованці ДНЗ -- портфоліо дошкільника -- базові риси особистості
Анотація: У статті йдеться про портфоліо, як форму освітньої діяльності, спрямовану на формування низки базових компетенцій дитини.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
Шифр: ВМДЗ/2018/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 12
Зміст:
Половіна, О. Методичний тиждень, або Лайфхаки методичного супроводу педагогів / Олена Половіна, Наталія Савінова. - С.4–11.
Покрокова організація методичного тижня у ЗДО. - С.[12].
12 правил роботи в групі під час тренінгу. - С.[13].
Штилюк, Н. Тиждень Доброго Янгола : сценарій метод. тижня / Наталія Штилюк. - С.14–25.
Коваленко, А. Кафе "Дошкільник": рецепти страв пед. кухні від майстрів / Алла Коваленко. - С.26–30.
Ларіонова, Л. Методичний марафон – шляхи до професіоналізму / Людмила Ларіонова, Валентина Фоміна. - С.31–38.
Нікітіна, Н. Педагогічний геокешинг, або У пошуках освітніх скарбів / Наталія Нікітіна. - С.39–43.
Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. - С.44–50.
Порошинська, Н. ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії / Наталія Порошинська. - С.51–53.
Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО. - С.54–57.
Як народжуються свята? : до Міжнар. дня дарування книги. - С.58–59.
Плосконна, М. Таємниці зниклих книг : літ. квест для дітей ст. групи / Марина Плосконна, Тетяна Левченко, Людмила Клименко. - С.60–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
373.2.091.12.014.621](477)
П 52


    Половіна, О.
    Методичний тиждень, або Лайфхаки методичного супроводу педагогів / Олена Половіна, Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 4–11. - Зміст: На що спрямовувати методичний супровід ; Які цілі та завдання реалізувати ; Як спланувати, організувати та провести ; Які переваги врахувати ; Додаток 1 : Орієнтовний план методичного тижня "Образотворення дітей дошкільного віку" ; Додаток 2 : Прогноз методичної активності педагагога ; Додаток 3 : Маршрутний лист педагога.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--методичний супровід педагогів
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методичний тиждень -- професійні компетентності -- методичний супровід -- методичні заходи -- орієнтовне планування -- образотворення -- прогнозування -- методична активність
Анотація: У статті вміщено рекомендації фахівців щодо: професійних дефіцитів, які потребують методичного супроводу; створення комфортного методичного простору для педагогів; планування та проведення методичного тижня в закладах дошкільної освіти.


Дод.точки доступу:
Савінова, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
Шифр: ВМДЗ/2019/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 1
Зміст:
Білоус, С. Тематичний тиждень у дитячому садку / Світлана Білоус. - С.4–9.
Ланько, А. Тижнева подорож Книголандією / Анжеліка Ланько. - С.10–14.
Половіна, О. Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити / Олена Половіна. - С.15–22.
Денисенко, Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко. - С.23–34.
Художньо-естетичний розвиток дітей : [тест для самоперевірки]. - С.35–36.
Боровська, О. Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти / Олена Боровська, Наталя Стаценко. - С.37–41.
Поради для батьків майбутніх першоласників : [пам’ятка для батьків]. - С.[42].
Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко. - С.43–47.
6 правил успішного спілкуваня з батьками : [пам’ятка для педагогів] / [підгот. Майя Молочко]. - С.[48].
Як вибрати книжки для дітей : [інформ. стенд для батьків] / [підгот: Олена Смішная, Світлана Чередніченко]. - С.[49–50].
Савінова, Н. Система "5S": смисл та правила застосування / Наталія Савінова. - С.51–54.
Атестація у ЗДО: вивчаємо досвід педагогів, підбиваємо підсумки роботи : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.[55–56].
Половіна, О. Свято: розважати чи розважатися? / Олена Половіна. - С.57–61.
Про що нам ліс розповідає? До Міжнародного дня лісів. - С.62–63.
Тертишна, Н. Пробудження дерев : конспект інтегр. заняття естетично-худож. активності для дітей серед. групи / Наталія Тертишна. - С.64–67.
Шараєвська, І. Стрітення: сценарій фольклорного свята / Ірина Шараєвська, Наталія Степаненко. - С.68–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
373.2.07(477)
С 12


    Савінова, Н.
    Система "5S": смисл та правила застосування / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 51–54. - Зміст: 1. Сортуй ; 2. Створюй ; 3. Стеж за порядком ; 4 Стандартизуй ; 5. Самовдосконалюйся та дотримуй досягнутого.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--управління
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- управління дошкільним закладом -- робоче місце -- організаційні проблеми
Анотація: У статті описано систему "5S", спрямовану на допомогу вихователю-методисту закладу дошкільної освіти у підтримці порядку в кабінеті та поліпшенні методичної роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
Шифр: ВМДЗ/2019/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 2
Зміст:
Кочерга, О. Психофізіологічний аспект народження партнерства / Олександр Кочерга. - С.4–12.
Савінова, Н. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова. - С.13–20.
Безсонова, О. Форми групової взаємодії дошкільників / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська. - С.21–29.
Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька. - С.30–31.
Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою : [поради вихователю]. - С.[32–33].
Як запобігти стресу та подолати його : [поради вихователю]. - С.[34].
Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого : [тест для самоперевірки]. - С.35–37.
Ночвінова, О. Workshop у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38–40.
Половіна, О. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41–45.
Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження : [буклет для батьків]. - С.[46–47].
Коваленко, А. Квест у методичному кабінеті / Алла Коваленко. - С.48–51.
Вербська, О. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / Оксана Вербська. - С.52–57.
Джемула, Г. Будемо друзями вогню! : сценарій розваги для дітей старш. дошк. віку до Дня пожеж. безпеки / Галина Джемула. - С.60–63.
Положення про конкурс "Методична кухня: оригінальні рецепти від шефа". - С.64–66.
Атестація у ЗДО: поширені запитання. - С.[70–71].
"Ігри" з вогнем. До Дня пожежної безпеки . - С.58–59.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

21.
373.2.091.12.014.621(477)
С 12


    Савінова, Н.
    Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 13–20. - Зміст: Помилка 1. Не мотивують дітей до діяльності, ігнорують їхні бажання ; Помилка 2. Нову інформацію не пов’язують з досвідом дітей ; Помилка 3. Не враховують закони памяті, зокрема закон повторення ; Помилка 4. Не дають змоги дитині самостійно обирати спосіб дій і пізнання ; Помилка 5. Не задіюють у повній мірі лідерські якості дітей, не ускладнюють способи взаємодії ; Помилка 6. Оцінюють результат, а не ті зусилля, яких дитина доклала, порівнюють роботу дітей ; Помилка 7. Недооцінюють значення творчої діяльності дітей.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- компетентнісне навчання -- педагогічна діяльність -- рефлексія професійної діяльності -- партнерська взаємодія -- методичні поради -- взаємодія з дітьми
Анотація: У статті вміщено поради педагогам щодо поліпшення взаємодії з дошкільниками на партнерських засадах і формування у них компетенції, передбачених Базовим компонентом дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

22.
Шифр: ВМДЗ/2019/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 3
Зміст:
Гавриш, Н. Впевнений старт: гострі кути впровадження програми / Наталія Гавриш, Олена Хартман. - С.4–12.
Брежнєва, О. Вивчаємо цифри та числа за програмою "Впевнений старт" / Олена Брежнєва. - С.13–16.
Зайцева, Л. Точна наука розвиває творчі задатки, або Математика для дошкільників / Лариса Зайцева. - С.17–24.
Тоцька, Т. Поняття "час", "мить", "вічність" у творах Василя Сухомлинського для дітей / Тетяна Тоцька. - С.25–32.
Зорич, С. Цікаво про нудне, або Мистецтво сторітелінгу / Світлана Зорич. - С.33–35.
Гавриш, Н. Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми / Наталія Гавриш. - С.36–44.
Степовенко, С. Як "Шість капелюхів" і "Кубування" допоможуть зрозуміти літературні твори / Світлана Степовенко. - С.45–49.
Савінова, Н. Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя / Наталія Савінова. - С.50–54.
Насильство в сім’ї – не злочин? Ламаємо стереотипи : [пам’ятка для батьків]. - С.[55–61].
Тристан, А. Як вони це роблять: дошкільна освіти Німеччини / Анна Тристан. - С.62–65.
Хто ми є? До Всесвітнього дня вишиванки. - С.66–67.
Джемула, Г. Україна вишивана : сценарій розваги до Всесвіт. дня вишиванки / Галина Джемула. - С.68–71.
Фрази з подвійним змістом: що ми говоримо і що чує дитина : [буклет для батьків]. - С.[58–59].
Булінг у дитячому садку – міф чи реальність : [пам’ятка для батьків]. - С.[60–61].
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

23.
159.922.73
С 12


    Савінова, Н.
    Гра дитини як лакмусовий папірець її психологічного неблагополуччя / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 3. - С. 50–54. - Зміст: Як корелюють насильство і гра ; Які індикатори психологічного неблагополуччя містить гра ; Виховання паском – педагогічний прийом чи насилля ; На що спрямувати психолого-педагогічну просвіту.
УДК
Рубрики: Дитяча психологія--психологічне здоров’я
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- психологічне здоров’я -- психологічне насильство -- гра -- психологічне неблагополуччя -- психолого-педагогічна просвіта -- домашнє насильство -- діти-жертви
Анотація: У статті йдеться про те, як гра допоможе виявити домашнє насильство й на що спрямовувати психолого-педагогічну просвіту батьків у закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.
Шифр: ВМДЗ/2019/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 8
Зміст:
Засєкіна, Т. Як готувати дошкільників до реального життя: компетентнісний підхід / Тетяна Засєкіна. - С.4–9.
Формування особистісної компетентності старших дошкільників: основні завдання педагога. - С.[10].
Чинні освітні програми на 2019/2020 рік. - С.[11].
Піроженко, Т. "Впевнений старт" для дітей середнього дошкільного віку / Тамара Піроженко. - С.12–14.
Організація діяльності закладів освіти у новому навчальному році: документи за 5 хвилин. - С.[15–18].
Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році : лист М-ва освіти і науки України від 10 черв. 2019 № 1/9-365. - С.19.
Низковська, О. Як створити інноваційне розвивальне предметне середовище / Олегна Низковська. - С.20–26.
Носачова, Т. Інклюзивна освіта у ЗДО: що має знати вихователь-методист / Тетяна Носачова. - С.27–31
Спеціальні засоби корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами. - С.[32–34].
Сліпченко, С. Казкова фізкультура на фітболах / Світлана Сліпченко. - С.35–39.
Геращенко, Л. Шикуватись не можна стояти, або Як оптимізувати рухову діяльність дітей / Лариса Геращенко, Наталія Савінова. - С.40–45.
Золоті правила фітбол-гімнастики. - С.[46].
Як провести медико-педагогічний контроль занять з фізкультури. - С.[47–50].
До нового навчально року готові? : організовуємо конкурс-огляд груп. - С.[51–52].
Швайгерт, Н. Вибрати не можна: як навчити дітей любити Батьківщину / Наталія Швайгерт, Марина Муравська. - С.53–58.
Ніколіна, Т. Підсумкове заняття як віртуальна мандрівка рідним містом / Тетяна Ніколіна, Людмила Штанько, Марина Сергійчук. - С.59–64.
Мій лист вже прямує до тебе: до Всесвітнього дня пошти. - С.65–66.
Джемула, Г. З днем народження, пошто! : сценарій розваги для дітей дошк. віку / Галина Джемула. - С.67–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

25.
373.2.015.31:796](477)
Г 37


    Геращенко, Л.
    Шикуватись не можна стояти, або Як оптимізувати рухову діяльність дітей [Текст] / Лариса Геращенко, Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 8. - С. 40–45. - Зміст: Чому важливо навчати дітей вправ на шикування та перешикування ; Яких вправ навчати ; Які особливості методики навчання ; Що слід знати про команди.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- фізичне виховання -- рухова активність -- рухова діяльність -- оптимізація -- шикування -- перешикування -- вправи -- діти дошкільного віку -- методи навчання -- команди


Дод.точки доступу:
Савінова, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.
Шифр: ВМДЗ/2019/9
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 9
Зміст:
Безсонова, О. Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів-початківців / Ольга Безсонова. - С.4–16.
Дроб’язко, О. Рецепти від шефа методисту-початківцю / Олександр Дроб’язко . - С.17–19.
Корисні лайфхаки для методичної служби. - С.[20].
Савінова, Н. Стратегія неформальної та інформальної освіти: як ефективно самовдосконалюватися / Н. Савінова. - С.21–26.
Як перетворити колектив на команду однодумців: 12 лайфхаків : [пам’ятка]. - С.[27–30].
Терещенко, І. Міське методичне об’єднання – навчаємо неформально / Ірина Терещенко. - С.31–34.
Безсонова, О. Тайм-менеджмент для молодого педагога / Ольга Безсонова. - С.35–36.
Бура, О. QR-код – оптимізатор методичної роботи / Олена Бура. - С.37–39.
"Обліко морале" педагога: чого не можна робити в соцмережі. - С.[40].
Гавриш, Н. Доля країни в руках її маленьких громадян: сталий розвиток з фаховим журналом / Н. Гавриш. ; Наталія Гавриш. - С.41–44.
Мамонов, Є. Як здолати "внутрішнього ворога / Євген Мамонов. - С.45–48.
Панфілова, М. Збережемо планету для дітей, або Дидактичні ігри із залишкових матеріалів / Марія Панфілова, Інна Панова. - С.49–52.
Лохвицька, Л. Тематичний проєкт як засіб морального виховання / Любов Лохвицька. - С.53–56.
Нерянова, С. Духовно-моральне виховання на християнських цінностях у ЗДО / Світлана Нерянова. - С.57–58.
Окерешко, О. До дитсадка готові? або Полегшуємо адаптацію дітей раннього віку / Олена Окерешко. - С.59–62.
Модна застібка з глибини віків: до Національного дня ґудзика. - С.63–64.
Джемула, Г. Веселі ґудзики : сцен. розваги для дітей ст. групи до Нац. дня ґудзика / Г. Джемула. - С.65–69.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

27.
373.2.091.12:005.336.5](477)
С 12


    Савінова, Н.
    Стратегія неформальної та інформальної освіти: як ефективно самовдосконалюватися [Текст] / Наталія Савінова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 9. - С. 21–26. - Зміст: Що потрібно знати й уміти ; Де вчитися.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--самоосвіта
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- вихователі -- педагоги -- самовдосконалення -- підвищення кваліфікації -- професійна компетентність -- самоосвіта -- план -- мотивація -- неформальна освіта -- інформальна освіта
Анотація: У статті вміщено поради щодо організації підвищення професійної компетентності педагогів закладів дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 94681
Кількість відвідувачів 1133
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя