Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Рудик, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
Шифр: Умлш-1/2017/4
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2017р. N 4
Зміст:
Голуб, Ніна. Методичний коментар щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням змін у навчальних програмах : (2017-2018 навчальний рік) / Н. Голуб. - С.2-9.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова. 5-9 класи. - С.10-29.
Новосьолова, Валентина. Орієнтовне календарне планування уроків української мови й контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 8-го класу (відповідно до оновленої навчальної програми) / В. Новосьолова. - С.30-38.
Пшінка, Наталя. Двокрилля творчості Т. Шевченка : (взаємодія вербальних і зорових образів) / Н. Пшінка. - С.39-46.
Бондаренко, Юрій. Метод лекції: загальнодидактична та методико-літературна специфіка / Ю. Бондаренко. - С.47-49.
Попова, Людмила. Метод проектів на уроках української мови в старших класах: проблеми і перспективи оцінювання / Л. Попова. - С.50-53.
Рудик, Людмила. Українські народні думи - героїчний епос українського народу. Кобзарі та лірники - виконавці народних дум / Л. Рудик. - С.54-60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
371.32:821.161.2
Р 83


    Рудик, Людмила.
    Українські народні думи - героїчний епос українського народу. Кобзарі та лірники - виконавці народних дум [Текст] / Л. Рудик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 4. - С. 54-60.
УДК
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення фольклору
Кл.слова (ненормовані):
українські народні думи -- героїчний епос українського народу -- виконавці народних дум -- кобзарі -- лірники -- уроки української літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.


    Рудик, Людмила
    Іван Нечуй-Левицький. Життя митця і його творчість як новий імпульс української літератури [Текст] / Людмила Рудик // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 24-30
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
Кл.слова (ненормовані):
урок-подорож -- урок української літератури
Анотація: Урок української літератури за творчістю Івана Нечуя-Левицького.


Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицький, Іван Семенович (укр. прозаїк ; 1838-1918) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

4.


    Рудик, Людмила
    Уроки вивчення повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" [Текст] / Людмила Рудик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 2. - С. 37-44
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
Кл.слова (ненормовані):
Кайдашева сім’я (повість, критика)


Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицький, Іван Семенович (укр. прозаїк ; 1838-1918) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.


    Рудик, Людмила.
    Уроки вивчення повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" [Текст] / Людмила Рудик // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 38-43. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів
Кл.слова (ненормовані):
вивчення творчості І. Нечуя-Левицького
Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - ознайомити учнів з образною системою повісті; поглиблювати вміння характеризувати образи персонажів; виховувати в учнів почуття поваги до старшого покоління, зовнішню і внутрішню культуру.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

6.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Шості Бугайківські читання / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 170 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 226.25 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ . - С .9-48
Вождаєнко, Анна Вікторівна. Теоретичні засади та практика аксіологічного прочитання поезії в старшій школі / А. В. Вождаєнко. - С .9-13
Галаєвська, Людмила Вікторівна. Проблема вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старшій школі / Л. В. Галаєвська. - С .14-19
Каліш, Валентина Антонівна. Когнітивно-дискурсійний підхід у лінгвометодиці вищої школи / В. А. Каліш. - С .20-25
Косінова, Оксана Миколаївна. На перехресті тексту та підтексту / О. М. Косінова. - С .26-29
Нестеренко, Світлана Василівна. Проблеми вивчення громадянської поезіїї в школі / С. В. Нестеренко. - С .30-36
Хоменко, Галина Вікторівна. Сучасний стан шкільного вивчення літератури постмодернізму / Г. В. Хоменко. - С .37-42
Яценко, Таміла Олексіївна. Компетентнісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи / Т. О. Яценко. - С .43-48
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ . - С .49-147
Бондаренко, Юрій Іванович. Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування / Ю. І. Бондаренко. - С .49-57
Голуб, Наталія Миколаївна. Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови / Н. М. Голуб. - С .58-66
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Система запобігання помилкам у письмових роботах учнів 3-4 класів / О. А. Гордієнко. - С .67-72
Забарний, Олександр Вадимович. Формування у старшокласників почуття патріотизму на уроках літератури рідного краю (на прикладі творів Миколи Чорновуса) / О. В. Забарний. - С .73-80
Іващенко, Алла Сергіївна. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи / А. С. Іващенко. - С .81-84
Корчова, Олена Михайлівна. Вправи та завдання для формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей / О. М. Корчова. - С .84-89
Кухарчук, Ірина Олексіївна. Обставина як структурно-семантичний компонент речення: практичний аспект / І. О. Кухарчук. - С .90-95
Могильна, Руслана Ярославівна. Формування навички швидкочитання на уроках української літератури / Р. Я. Могильна, Н. В. Білоусова. - С .96-102
Орищенко, Інна Миколаївна. Архетипний аналіз - теоретична основа шкільного вивчення образів природних стихій у літературних творах / І. М. Орищенко. - С .103-107
Пугач, Валентина Миколаївна. Парадокси студентського слововживання, або у моєї бабусі дуже наглий кіт / В. М. Пугач. - С .108-112
Романишина, Наталя Василівна. Архівний метод вивчення студентами-філологами першоджерел (на прикладі часопису"Волинь") / Н. В. Романишина. - С .113-118
Рудик, Людмила Володимирівна. Робота над текстом у процесі розвитку діалогічного мовлення учнів на уроках української мови / Л. В. Рудик. - С .119-123
Сидоренко, Юлія Олександрівна. Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу / Ю. О. Сидоренко. - С .124-127
Тригуб, Ірина Анатоліївна. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі / І. А. Тригуб. - С .128-133
Шевченко, Світлана Петрівна. Застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення лексики на уроках української мови в 5 класі / С. П. Шевченко. - С .134-141
Шутько, Вікторія Володимирівна. РАФТ та кубування на уроках української мови / В. В. Шутько, Н. В. Білоусова. - С .142-147
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА . - С .148-159
Лілік, Ольга Олександрівна. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з літературознавчими поняттями / О. О. Лілік. - С .148-154
Цінько, Світлана Василівна. Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями / С. В. Цінько. - С .155-159
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД . - С .160-165
Привалова, Світлана Павлівна. Вивчення сучасної поезії Д. Павличка на уроках української літератури / С. П. Привалова. - С .160-165
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Психолого-педагогічні науки--збірники

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   історія педагогіки (загальні питання)

   Кафедра педагогіки

   Кафедра української літератури та журналістики

   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
бугайківські читання


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі

7.
   159.9(06)
   Н 34


    Рудик, Людмила Володимирівна.
    Робота над текстом у процесі розвитку діалогічного мовлення учнів на уроках української мови [Текст] / Л. В. Рудик // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 4 : Шості Бугайківські читання. - С. 119-123
УДК
Рубрики: Викладання української мови--культура мовлення
Кл.слова (ненормовані):
робота над текстом -- діалогічне мовлення -- діалогічне навчання -- навчальний текст


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)
Вільні: фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

8.


    Рудик, Людмила
    В майбутнє до Тараса [Текст] / Людмила Рудик // Українська мова і література в школі. - 2020. - № 5. - С. 61-62
Рубрики: Українська література--історія, 20 ст. 2-а половина ; 21 ст. початок
Анотація: У статті розповідається про творчість поета, драматурга, сценариста Юрія Рибчинського, зокрема, про його твір "Шлях до Тараса".


Дод.точки доступу:
Рибчинський, Юрій Євгенович (український поет, драматург, сценарист, один із основоположників сучасної української естрадної пісні ; 1945 р. н.) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

9.
Шифр: Умлш-1/2022/1
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2022р. N 1
Зміст:
Рудюк, Тетяна. Вивчення родинної лексики в контексті виховного потенціалу християнства (комунікативно-діяльнісний аспект) / Т. Рудюк. - С.2-6.
Гнаткович, Тетяна. Актуальність лінгводидактичних ідей Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Т. Гнаткович, Н. Ребрик. - С.6-9.
Ігнатьєва, Світлана. Художній дискурс Олександра Довженка як об'єкт гендерної лінгвістики / С. Ігнатьєва. - С.9-11.
Кошова, Інна. Павло Тичина. "Арфами, арфами...", "О панно Інно...", "Ви знаєте, як липа шелестить..." : (конспект уроку з української літератури. 11 клас) / І. Кошова. - С.12-17.
Подлісецька, Ольга. Вибір естетичної традиції: Леся Українка - літературознавиця, критик, прозаїк / О. Подлісецька. - С.18-20.
Федорець, Галина. Історико-географічні джерела написання пригодницького роману Івана Багряного "Тигролови" / Г. Федорець, С. Поплавська. - С.21-31.
Сивачук, Наталія. Зміст, контекс і суть міфологеми "могила" у творчості Тараса Шевченка / Н. Сивачук. - С.32-34.
Кириченко, Вікторія. Творча спадщина М. П. Стельмаха - енциклопедія етнопедагогіки південно-східного Поділля / В. Кириченко. - С.35-37.
Рудик, Людмила. Мова - найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу. Культура усного й писемного мовлення / Л. Рудик. - С.38-40.
Фіщенко, Ольга. Речення із звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) : 8 клас / О. Фіщенко. - С.43-46.
Горошкіна, Олена. Методика компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів ліцею на рівні стандарту : (методичний посібник) / О. Горошкіна, Н. Бондаренко, Л. Попова. - С.47-60.
Іващенко, Віталій. Ми - українці! / В. Іващенко. - С.61-64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: Умлш-1/2022/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2022р. N 2
Зміст:
Голуб, Ніна. Вправа як важливий складник компетентнісно орієнтованих методик / Н. Голуб, О. Горошкіна. - С.2-7.
Галаєвська, Людмила. Методи формування далогічних умінь учнів на уроках української мови / Л. Галаєвська. - С.8-11.
Слижук, Олеся. Проблеми наративізації воєнної травми в сучасній літературі для підлітків під час текстуального вивчення та позакласного читання / О. Слижук. - С.12-15.
Кошова, Інна. Павло Тичина. "Пам’яті тридцяти", "Одчиняйте двері..." : конспект уроку з української літератури, 11 клас / І. Кошова. - С.15-19.
Пархета, Любов. До проблеми аналізу художнього твору в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського / Л. Пархета. - С.20-23.
Жуковська, Наталія. Дидактичний матеріал для додаткової роботи на уроках української мови (5-9 клас) : (на матеріалі творів Т. Г. Шевченка) / Н. Жуковська. - С.24-30.
Рудик, Людмила. Звуки мови. Вимова приголосних звуків та їх позначення на письмі (5 клас) / Л. Рудик. - С.31-36.
Горошкіна, Олена. Методика компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів ліцею на рівні стандарту : (методичний посібник) / О. Горошкіна, Н. Бондаренко, Л. Попова. - С.37-46.
Програма. Українська література : цикл: адаптаційний, 5-6 класи галузь: мовно-літературна. - С.47-64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Рудик, Людмила.
    Звуки мови. Вимова приголосних звуків та їх позначення на письмі (5 клас) [Текст] / Л. Рудик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 2. - С. 31-36.
Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки в 5 класі
Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- уроки української мови -- звуки мови -- приголосні звуки -- вимова приголосних звуків -- позначення звуків на письмі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

12.


    Рудик, Людмила.
    Мова - найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу. Культура усного й писемного мовлення [Текст] / Л. Рудик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 1. - С. 38-40.
Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки
Кл.слова (ненормовані):
культура усного мовлення -- культура писемного мовлення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 79007
Кількість відвідувачів 851
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя