Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Скрябіна, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
Шифр: РШ/2006/1
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 1
Зміст:
Пустовіт, Г. Формування особистісного ставлення учнів до природи у психолого-педагогічному контексті / Г. Пустовіт. - С.3-6
Галів, М. Характер особистості: педагогічний контекст / М. Галів. - С.6-9
Скрябіна, Т. Сутність поняття "інноваційний стиль діяльності" / Т. Скрябіна. - С.10-12
Ананьян, Е. Генезис становлення і розвитку ідей полікультурної освіти / Е. Ананьян. - С.12-14
Лебідь, І. Цінності як категорія педагогічного дослідження / І. Лебідь. - С.15-17
Бейзеров, В. Педагогічні умови художньо-творчого виховання дітей молодшого шкільного віку засобами традиційних форм українського музикування у позашкільний час / В. Бейзеров. - С.18-20
Шелестова, Л. Дитяче об’єднання: можливості впливу на особистісне становлення / Л. Шелестова. - С.20-21
Бут, А. Вплив системи проблемних завдань на розвиток пізнавального інтересу школярів до географії / А. Бут. - С.23-24
Ястребова, Г. Європейське бачення викладання історії для формування критичного мислення і толерантності / Г. Ястребова, Л. Ляшенко. - С.24-26
Шепотько, В. П. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів: Навчально-методичний посібник / В. П. Шепотько, І. С. Волощук. - С.27-54
Долбенко, Т. Формування пізнавального інтересу учнів засобами науково-пізнавальної літератури / Т. Долбенко. - С.55-57
Гусак, Т. Методологія викладання іноземних мов / Т. Гусак. - С.58-59
Бродський, Я. Про прикладну спрямованість навчання математики / Я. Бродський, С. Великодний, О. Павлов
Теплицький, І. Інформаційна безпека як нова складова інформаційної культури / І. Теплицький, С. Семеріков. - С.63-64
Уфімцева, С. Особливості творчого розвитку дошкільника і молодшого школяра / С. Уфімцева. - С.65-67
Корсак, К. "Ринковізація" освіти - хибний шлях у майбутнє / К. Корсак. - С.68-70
Пугач, А. Проблема вчителя - важливий аспект науково-педагогічних досліджень / А. Пугач. - С.71-73
Шевченко, С. Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі / С. Шевченко. - С.74
Лаврова, О. Проблема розумового розвитку дошкільників засобами гри у педагогічній спадщині І.О.Сікорського / О. Лаврова. - С.75-77
Сбруєва, А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій / А. Сбруєва. - С.78-80
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Скрябіна, Т.
    Сутність поняття "інноваційний стиль діяльності" [Текст] / Т. Скрябіна // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N1. - С. 10-12 . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані):
новаторство вчителя -- когнітивний стиль -- педагогічний стиль


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: РШ/2006/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 9
Зміст:
Сметанський, М. Компаративний аналіз педагогічних поглядів А. С. Макаренка і В. О. Сухомлинського / М. Сметанський. - С.3-7
Антонець, М. Проблема педагогічної творчості вчителя у спадщині В. О. Сухомлинського / М. Антонець. - С.7-10
Бондар, Л. Методологічна основа гуманістичних ідей духовності в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / Л. Бондар. - С.11-13
Буряк, В. Навчальна діяльність у комп’ютерному середовищі / В. Буряк. - С.14-17
Уйсімбаєма, Н. Розвиток професійної компетентності - шлях до підготовки висококваліфікованих фахівців / Н. Уйсімбаєма. - С.17-19
Музиченко, Ю. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів - передумова формування мобільності / Ю. Музиченко. - С.20-22
Кожевников, В. Наступність як загальнопедагогічний закон / В. Кожевников. - С.22-24
Кравчук, Л. Етичні норми: соціально-психологічний інструмент впливу на віковий розвиток відповідальної поведінки молодших школярів / Л. Кравчук. - С.24-27
Максимовська, Н. Розвиток соціальності жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ: до визначення понять / Н. Максимовська. - С.28-31
Оленіна, Г. Виховання підлітків засобами літератури в позанавчальній роботі / Г. Оленіна. - С.31-34
Топузов, О. Формування проблеми та процес розв’язання навчальної задачі на уроках географії / О. Топузов. - С.42-44
Сєрова, Г. Навчаємо для майбутнього сьогодні / Г. Сєрова. - С.44-47
Земцов, І. Творчий стиль - першооснова діяльності майбутнього вчителя історії / І. Земцов, Т. Скрябіна. - С.47-49
Юник, Д. Психолого-фізіологічні особливості формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.50-52
Івашньова, С. Формування методики навчання іноземної мови в початковій школі / С. Івашньова. - С.53-55
Кобець, М. Упровадження методики індивідуального навчання іноземної мови / М. Кобець. - С.57-59
Крижко, В. Народно-педагогічні традиції осіннього календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.59-62
Кочубей, Т. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського / Т. Кочубей. - С.63-65
Шевчук, О. Історія заснування та діяльності Колегії Павла Галагана / О. Шевчук. - С.65-68
Лисенко, Л. Провідні ідеї експериментальної педагогіки і сучасність / Л. Лисенко. - С.69-71
Балацька, Н. Особливості та основні моделі реалізації професійно орієнтованої системи в школах Англії / Н. Балацька. - С.71-73
Волощук, І. Фактологічна підготовка педагогів до роботи з обдарованими й талановитими школярами / І. Волощук. - С.73-75
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Земцов, І.
    Творчий стиль - першооснова діяльності майбутнього вчителя історії [Текст] / І. Земцов, Т. Скрябіна // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N9. - С. 47-49 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів
   вчитель історії

Кл.слова (ненормовані):
творчий стиль


Дод.точки доступу:
Скрябіна, Т.

Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: РШ/2006/12
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 12
Зміст:
Мамчур, Л. Роль діалогічної комунікації в особистісно орієнтованому навчанні / Л. Мамчур. - С.3-5.
Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки / Т. Саєнко. - С.5-8.
Савельєва, Г. Критерії та рівні сформованості професійної майстерності студентів музичних училищ (клас фортепіано) / Г. Савельєва. - С.12-15.
Скрябіна, Т. Об’єктивні та суб’єктивні передукмови формування інноваційного стилю діяльності майбутніх учителів історії / Т. Скрябіна. - С.15-17.
Демченко, С. Українська література: поглиблене вивчення параболічних і притчевих творів у ВНЗ / С. Демченко. - С.17-20.
Пахомова, О. Роль дитячих громадських об’єднань у розвитку соціальності дітей підліткового віку / О. Пахомова. - С.21-23.
Дорохова, С. Сімейне виховання дітей-сиріт в умовах дозвілля / С. Дорохова. - С.24-26.
Пустовіт, Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.27-30.
Довбиш, С. Методологія проектного підходу до навчально-виховного процесу в початкових класах / С. Довбиш. - С.72-73.
Кукавська, І. Проектна діяльність на уроках англійської мови / І. Кукавська. - С.71-72.
Бондаренко, Т. Розвиток навичок аналізу та рефлексії засобами проектів на уроках математики / Т. Бондаренко. - С.66.
Князська, Л. Розвиток інтелектуальних можливостей учнів початкової школи засобами навчально-розвивальних проектів / Л. Князська. - С.64-65.
Прокопенко, В. Застосування методу проектів на уроках англійської мови у старших класах / В. Прокопенко. - С.60-61.
Степаненко, Т. Проектна діяльність учнів на уроках німецької мови як засіб підвищення мотивації у вивченні іноземних мов / Т. Степаненко. - С.61-64.
Прокопенко, В. Система проектної діяльності спеціалізованої школи "Інтелект" в умовах особистісно орієнтованого навчання / В. Прокопенко, Н. Ситенко. - С.52-58.
Єрмаков, І. Компетентнісний потенціонал освіти: проектні засади / І. Єрмаков. - С.49-51.
Галів, М. Трактування змісту характеру особистості в галицькій педагогіці міжвоєнного періоду (20-30 рр. XX століття) / М. Галів. - С.37-39.
Мадзігон, В. Біля витоків національної педагогічної думки: Інституту педагогіки АПН України - 80! / В. Мадзігон. - С.35-37.
Федоренко, О. Завдання сучасної школи у контексті педагогіки життєдіяльності: З досвіду роботи Київської спеціалізованої школи "Інтелект" / О. Федоренко. - С.48-47.
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Скрябіна, Т.
    Об’єктивні та суб’єктивні передукмови формування інноваційного стилю діяльності майбутніх учителів історії [Текст] / Т. Скрябіна // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N12. - С. 15-17. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Підготовка вчителів історії


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: РШ/2008/11
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2008р. N 11
Зміст:
Сисоєва, С. Роль освіти в сучасному світі / С. Сисоєва. - С.3-6.
Пустовіт, Г. Системний підхід до освіти і виховання учнів у позашкільних навчальних закладах / Г. Пустовіт. - С.6-13.
Хомич, Л. Змістоутворювальні принципи професійної підготовки вчителя в педагогічній концепції Івана Зязюна / Л. Хомич. - С.14-16.
Шелестоаа, Л. Картина світу особистості як система впорядкованих уявлень про світ / Л. Шелестоаа. - С.16-19.
Лінєвич, К. Проблема творчості в дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених: понятійний аспект / К. Лінєвич. - С.19-22.
Щербина, О. Технологія формування інтелектуальних умінь студентів вищого технічного навчального закладу на сучасному етапі / О. Щербина. - С.22-25.
Назаренко, К. Інноваційний підхід до викладання іноземних мов у контексті євроінтеграції України / К. Назаренко. - С.26-27.
Тернопільська, В. Шляхи оптимізації процесу виховання соціально-комунікативної культури стаошокласників / В. Тернопільська. - С.28-30.
Гарнійчук, В. Прогностична модель виховання патріотизму старших підлітків у позаурочній діяльності / В. Гарнійчук. - С.30-33.
Бурдун, В. Формування культури праці в школярів на уроках трудового навчання / В. Бурдун. - С.34-36.
Топузов, О. Проблемні завдання в курсах економічної і соціальної географії(приклади складання проблемних завдань на основі даних про населення) / О. Топузов. - С.43-47.
Скрябіна, Т. Підготовка майбутнього вчителя історії до викладання українознавства в школі / Т. Скрябіна. - С.53-55.
Тімець, О. Розвиток планетарного мислення майбутнього вчителя географії як основи його професійного становлення / О. Тімець. - С.55-57.
Покась, Л. Методика організації та проведення уроку-конференції з географії / Л. Покась
Задорожня, Л. Формування національної свідомості учнів під час навчання історії засобами усної народної творчості / Л. Задорожня. - С.60-62.
Дем’яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.63-66.
Соловей, М. Шкільне краєзнавство України: основні періоди і тенденції розвитку у XX столітті / М. Соловей. - С.66-70.
Хлистун, І. Національне виховання в родинах української еліти (кінець XIX - початок XX ст.) / І. Хлистун. - С.71-74.
Бабій, І. Народна педагогіка про виховання підростаючого покоління: (Історичний аспект) / І. Бабій. - С.74-76.
Кучай, Т. Екологічне виховання учнів під час педагогічної практики в університетах Великої Британії / Т. Кучай. - С.77-78.
Тишковець, О. К. Профільна система навчання в сучасній школі: Інформаційний бібліографічний список / О. К. Тишковець, П. І. Рогова. - С.79-80.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Скрябіна, Т.
    Підготовка майбутнього вчителя історії до викладання українознавства в школі [Текст] / Т. Скрябіна // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N11. - С. 53-55. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів історії
   українознавство



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 136346
Кількість відвідувачів 1309
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя