Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Татенко, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-32 
1.
156
Л93


   
    Людина. Суб’єкт. Вчинок: Філософсько-психологічні студії [Текст] / За ред. О. В. Татенка. - К. : Либідь, 2006. - 360 с. - (До 80-річчя від дня народження академіка В. А. Роменця). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-06-0425-4 : 33.60 грн., 20.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.37я43
РУБ 156
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія вчинку

   Гендерна психологія

   Психологія рефлексів

   Герменевтика--психологія

   Психологія навчальної діяльності

   Учбова діяльність--суб’єкти

   Канонічна психологія

   Кафедра загальної та практичної психології



Дод.точки доступу:
Татенко, В. О. \ред.\
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

2.
151(075.33)
З-14


   
    Загальна психологія [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / упор.: О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. - К. : Каравела, 2007. - 640 с. - ISBN 966-8019-84-9 : 60.00 грн.
    Зміст:
ПРЕДМЕТ ТА ЗАВДАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Татенко, В. А. Об’єкт, предмет і метод психології як суб’єкта пізнання / А. А. Смирнов; О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих. - С .6-9
Смирнов, А. А. Внесок І. М. Сеченова у розвиток наукової психології в Росії / О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих; П. Р. Чамата. - С .9-12
РОЗВИТОК ПСИХІКИ У ФІЛОГЕНЕЗІ
Леонтьев, О. Н. Проблемы развития психики / Н. А. Тих; П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев. - С .13-18
Вудвортс, Р. Решение проблем животными / С. Л. Рубинштейн; Т. С. Яценко; О. И. Скороходова. - С .18-24
Тих, Н. А. Предыстория общества / П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов. - С .24-30
Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / Т. С. Яценко; О. И. Скороходова; А. Р. Лурия. - С .30-33
Чамата, П. Р. Зміст і основні форми прояву самосвідомості / Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес. - С .33-39
Яценко, Т. С. Функціонально-структурні особливості цілісного феномену психіки (модель внутрішньої динаміки психіки) / О. И. Скороходова; А. Р. Лурия; Г. С. Костюк. - С .39-62
ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ
ЧУТТЄВЕ ПІЗНАННЯ І СПРИЙМАННЯ
Ананьев, Б. Г. Психология чувственного познания / Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес; О. К. Тихомиров. - С .63-81
Скороходова, О. И. Как я воспринимаю, представляю и понимаю окружающий мир / А. Р. Лурия; Г. С. Костюк; Л. К. Балацька. - С .81-101
ПАМ’ЯТЬ
Аткинсон, Р. Человеческая память: система памяти и процессы управления / С. Л. Рубинштейн; В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова. - С .102-115
Выготский, Л. С. Память и ее развитие в детском возрасте / А. А. Смирнов; О. К. Тихомиров; В. А. Моляко. - С .115-122
Ломов, Б. Ф. Память и антиципация / Ц. Флорес; О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия. - С .122-125
Лурия, А. Р. Маленькая книжка о большой памяти / Г. С. Костюк; Л. К. Балацька; Л. Вундт. - С .125-133
Линдсей, П. Системы большой памяти / А. Б. Коваленко; А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн. - С .133-140
Рубинштейн, С. Л. Память / В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев. - С .140-147
Смирнов, А. А. Произвольное и непроизвольное запоминание / О. К. Тихомиров; В. А. Моляко; К. Изард. - С .147-153
Флорес, Ц. Память / О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия; Э. Фромм. - С .163-167
МИСЛЕННЯ
Костюк, Г. С. Проблеми психології мислення / Л. К. Балацька; Л. Вундт; В. А. Иванников. - С .168-194
Коваленко, А. Б. Психологія розуміння творчих задач / А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин. - С .194-207
Середа, В. Ю. Вчись мислити логічно / Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло. - С .207-223
Тихомиров, О. К. Психология мышления. Виды мышления / В. А. Моляко; К. Изард; В. К. Калин. - С .223-226
Тихомиров, О. К. Психология мышления. Субъект мышления / А. Р. Лурия; Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская. - С .226-228
Холодная, М. А. Психология интеллекта: парадоксы исследования / В. И. Страхов; Л. С. Выготский; А. В. Петровский. - С .229-240
УЯВА
Балацька, Л. К. Уява в житті дитини / Л. Вундт; В. А. Иванников; С. Д. Максименко. - С .241-253
Брушлинский, А. В. Воображение и познание / С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва. - С .253-258
Коршунова, Л. С. Воображение как отражение действительности / А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло; Т. М. Титаренко. - С .258-268
Моляко, В. А. Психология творческой деятельности / К. Изард; В. К. Калин; В. О. Татенко. - С .268-273
УВАГА
Лурия, А. Р. Внимание и память / Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская; В. А. Кан-Калик. - С .274-286
Страхов, В. И. Психологические исследования внимания / Л. С. Выготский; А. В. Петровский; А. Б. Добрович. - С .286-291
Добрынин, Н. Ф. Об организованности внимания / С. Л. Рубинштейн; В. А. Роменець; И. П. Павлов. - С .291-295
ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ
Вундт, Л. Психология душевных волнений / В. А. Иванников; С. Д. Максименко; А. Е. Личко. - С .296-300
Рубинштейн, С. Л. Эмоции / В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва; К. Леонгард. - С .300-309
Леонтьев, А. Н. Потребности, мотивы и эмоции / В. К. Котырло; Т. М. Титаренко; Н. Д. Левитов. - С .310-316
Изард, К. Определение эмоций. Связь эмоций с когнитивными процессами, поведением и личностью / В. К. Калин; В. О. Татенко; Ф. Н. Гоноболин. - С .316-327
Чебыкин, А. Я. Внешние и внутренние факторы, детерминирующие генезис эмоциональной сферы / І. Д. Бех; Т. М. Титаренко; Г. С. Костюк. - С .327-331
Фромм, Э. Искусство любить: исследование природы любви / К. А. Абульханова-Славская; Б. Ф. Ломов. - С .331-337
ВОЛЯ
Выготский, Л. С. Овладение собственным поведением / А. В. Петровский; С. Л. Рубинштейн. - С .338-342
Рубинштейн, С. Л. Природа воли / В. А. Роменець; А. А. Бодалев. - С .342-345
Селиванов, В. И. Волевое усилие. Волевое действие. Волевые процессы. Волевые состояния / С. Д. Максименко; И. П. Павлов. - С .345-350
Иванников, В. А. Критерии воли / С. Д. Максименко; Я. Стреляу. - С .350-357
Дружинин, В. Е. Волевая регуляция поведения / Н. В. Чепелєва; А. Е. Личко. - С .357-360
Котырло, В. К. Основные понятия. Воля как процесс, состояние, действие / Т. М. Титаренко; К. Леонгард. - С .360-363
Калин, В. К. Классификация волевых качеств / В. О. Татенко; Н. Д. Левитов. - С .363-367
Бех, І. Д. Модель рефлексії як складника вольового процесу / Т. М. Титаренко; Ф. Н. Гоноболин. - С .367-369
ОСОБИСТІСТЬ У ДІЯЛЬНОСТІ І СПІЛКУВАННІ
ДІЯЛЬНІСТЬ ТА АКТИВНІСТЬ ЛЮДИНИ
Абульханова-Славская, Ксения Александровна. Личность в процессе деятельности и общения / Б. Ф. Ломов. - С .370-379
Асмолов, А. Г. Принципы деятельности подхода - конкретно-научной методологии изучения человека в психологии / В. А. Кан-Калик. - С .379-383
Петровский, А. В. Личность в психологии: парадигма субъективности / С. Л. Рубинштейн. - С .384-393
ОСОБИСТІСТЬ ТА МІЖОСОБОВІ СТОСУНКИ
Роменець, В. А. Вчинок і постання канонічної психології / А. А. Бодалев. - С .394-411
Максименко, С. Д. Метод дослідження особистості / И. П. Павлов. - С .411-428
Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / Я. Стреляу. - С .428-444
Чепелєва, Н. В. Розуміння та інтерпретація особистого досвіду в контексті психологічної герменевтики / А. Е. Личко. - С .444-450
Титаренко, Т. М. Життєвий вибір у концепції В. А. Роменця / К. Леонгард. - С .450-456
Татенко, В. О. Суб’єктновчинкова парадигма в сучасній психології / Н. Д. Левитов. - С .456-470
Титаренко, Т. М. Простір життєвого світу і його типи / Ф. Н. Гоноболин. - С .471-485
Кримський, Сергій Борисович. Заклики духовності ХХІ століття / Г. С. Костюк. - С .486-500
ПСИХОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ
Бодалев, А. А. Восприятие человека человеком / А. А. Бодалев. - С .500-505
Ломов, Б. Ф. Проблема общения в психологии / Б. Ф. Ломов. - С .505-514
Кан-Калик, В. А. Технология профессионально-педагогического общения / В. А. Кан-Калик. - С .514-518
Рубинштейн, С. Л. Речь и общение. Функции речи / С. Л. Рубинштейн. - С .518-526
Добрович, А. Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения / А. Б. Добрович. - С .526-543
Бодалев, А. А. Личность и общение / А. А. Бодалев. - С .543-553
ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ
Павлов, И. П. Двадцатилетний опыт объективного изучения высшей нервной деятельности (поведения) животных / И. П. Павлов. - С .554-557
Стреляу, Я. Роль темперамента в психическом развитии / Я. Стреляу. - С .557-577
Личко, А. Е. Психопатии и акцентуации характера у подростков / А. Е. Личко. - С .577-602
Леонгард, К. Акцентуированные личности / К. Леонгард. - С .602-617
Левитов, Н. Д. Проблема компенсации в психологии / Н. Д. Левитов. - С .617-623
Гоноболин, Ф. Н. Психологический анализ педагогических способностей / Ф. Н. Гоноболин. - С .623-634
Костюк, Г. С. Здібності та їх розвиток у дітей / Г. С. Костюк. - С .634-639
ДРНТІ
ББК 88.3я73-3
РУБ 151(075.33)

Анотація: Дане видання є першою хрестоматією з загальної психології, укладеною в Україні. Її основою є дослідження українських психологів у галузі проблем загальної психології, радянських психологів-методологів та зарубіжних дослідників. Даний посібник доповнює підручники і дає можливість організувати самостійну роботу студентів над текстами.


Дод.точки доступу:
Скрипченко, Олександр Васильович; Долинська, Любов Василівна; Огороднійчук, Зоя Василівна; Лисянська, Таїсія Миколаївна; Зелінська, Тетяна Миколаївна; Зінченко, Людмила Миколаївна; Булах, Ірина Сергіївна; Співак, Ніна Василівна; Артемчук, Ольга Григорівна; Абрамян, Наталія Дмитрівна; Гоголь, Оксана Василівна; Ставицька, Світлана Олексіївна; Андріяшина, Наталія Володимирівна; Волошина, Валентина Віталіївна; Строяновська, Олена Василівна; Темрук, Олена Василівна; СЕЧЕНОВ, ИВАН МИХАЙЛОВИЧ \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович \о нем\
Примірників всього: 100
фб (1), ав (2), аб (72), Ч.З.№2 (25)
Свободны: фб (1), ав (2), аб (72), Ч.З.№2 (25)
Знайти схожі

3.
Шифр: ПП/2004/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2004р. N 6
Зміст:
Татенко, В. О. Ще раз про предмет психологічної науки / В.О. Татенко. - С.6-8
Донченко, О. А. Психофрактал як частковість і універсальність людини: методи розпізнавання / О.А. Донченко. - С.9-12
Васютинський, В. О. Психогенетичні рівні ідеологічного залучення особи як суб’єкта взаємодії / В.О. Васютинський. - С.13-15
Позняк, Д. В. Психологічний зміст рефлексивних механізмів свідомості виборців / Д.В. Позняк. - С.16-18
Найдьонова, Л. А. Соціально-психологічні феномени створення територіальних спільнот / Л.А. Найдьонова. - С.19-22
Петрунько, О. В. Умови поширення політичних чуток / О.В. Петрунько. - С.22-25
Хаирова, С. И. Этнокультурные особенности формирования адаптивного поведения детей / С.И. Хаирова. - С.26-29
Слюсаревський, М. Деякі особливості сучасних уявлень молоді про шлюб (аналіз символічної репрезентації) / М. Слюсаревський. - С.30-32
Жадан, І. В. Методика дослідження політичної толерантності: показники, критерії, інструментарій / І.В. Жадан. - С.33-35
Горностай, П. П. Психодіагностична методика "Локус рольового конфлікту" / П.П. Горностай. - С.36-38
Фролов, П. Д. Техніка експертного оцінювання потенційного впливу інформації з елементами відверто сексуального змісту, жахів та насильства на дитячу, підліткову та юнацьку психіку / П.Д. Фролов. - С.39-42
Булка, Н. І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність / Н.І. Булка. - С.43-53
Титаренко, Т. м. Специфіка настанов молоді на здоровий спосіб життя / Т.м. Титаренко. - С.65-68
Шаповаленко, И. В. Тяжелое заболевание ребенка: горестные переживания / И.В. Шаповаленко, Т.Б. Миронова. - С.68-75
Казміренко, В. П. Програма дослідження психо-соціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії / В.П. Казміренко. - С.76-78
Моляко, Р. В. Психокорекційні стратегії деформацій Я-образу зовнішності в юнацькому віці / Р.В. Моляко. - С.78-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Татенко, В. О.
    Ще раз про предмет психологічної науки [Текст] / В.О. Татенко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N6. - С. 6-8
ДРНТІ
ББК 88
Рубрики: Психологія--історія психології


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

5.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: ПП1/2004/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2004р. N 2
Зміст:
Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма у психології освіти / В.О. Татенко. - С.11-23
Кл.слова: життєдіяльність
Іванчук, М. Г. Інтеграція як наукова категорія / М.Г. Іванчук. - С.23-31
Кл.слова: синтез
Демиденко, В. К. Самореалізація : сутність, становлення, розвиток / В.К. Демиденко. - С.31-36
Мартинова, Р. Ю. Дидактичне обгрунтування змісту навчання іноземних мов / Р.Ю. Мартинова. - С.36-50
Заболотна, О. А. Культурно-історичні відмінності американського і українського стилів соціалізації / О.А. Заболотна. - С.51-61.
Вєтохов, О. М. Основні етапи, напрями і способи подання психологічної допомоги учням ( на матеріалі навчання іноземної мови ) / О.М. Вєтохов. - С.62-70
Долматова, М. П. Художній текст як чинник мовно-естетичного впливу / М.П. Долматова. - С.79-86
Пархоменко, О. М. Виховання гуманістичної спрямованої особистості підлітка в позаурочний час / О.М. Пархоменко. - С.86-97
Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М.П. Власко, О.В. Устименко. - С.98-106
Бовть, О. Б. Проблеми психологічного дослідження особливостей віктимної поведінки у разі агресивної взаємодії / О.Б. Бовть. - С.113-119

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Татенко, В. О.
    Суб’єктна парадигма у психології освіти [Текст] / В.О. Татенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N2. - С. 11-23
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Психологія освіти
Кл.слова (ненормовані):
життєдіяльність



Знайти схожі

7.
Шифр: П2/2005/36(вересень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2005р. N 36(вересень)
Зміст:
Психологічні ознаки професіоналізму / В. Татенко. - С.3-6.
Кл.слова: покликання і мотивація, компетентність і креативність, відповідальність
Афанасьева, Л. Психологічна модель особистісно орієнтованої освіти / Л. Афанасьева. - С.7-10.
Марінушкіна, О. Труднощі навчання і виховання першокласників та шляхи їх подолання / О. Марінушкіна, Г. Шубіна. - С.11-16.
Кл.слова: неуважність, агресивна поведінка дитини
Баранова, Н. Психокорекція агресивності та конфліктності у підлітків / Н. Баранова. - С.17-24.
Кл.слова: тренінг
Рухайло, М. Формуємо майбутніх керівників : Юнацький вік / М. Рухайло, І. Лисицький. - С.25-27.
Васьковська, С. Психологічні проблеми клієнта й теми консультативної роботи : Практикум з психологічного консультування / С. Васьковська. - С.28-29.
Кучеренко, О. Сторінки з особистого щоденника психолога СНІД-центру / О. Кучеренко. - С.30-31.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Татенко, В.
    Психологічні ознаки професіоналізму [Текст] / В. Татенко // Психолог. - 2005. - N36(вересень). - С. 3-6.
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: професійне самоствердження
   професіоналізм

   компетентність

   Креативність

Кл.слова (ненормовані):
покликання і мотивація -- компетентність і креативність -- відповідальність, послідовність і надійність;рефлексія та рівень домагань; професійне зростання і наставництво, моральність і сумлінність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: П2/2006/5(лютий)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2006р. N 5(лютий)
Зміст:
Жебровський, Б. М. Про освітній та кваліфікаційний рівень практичних психологів і соціальних педагогів навчальних закладів : Лист Міністерства освіти і науки України від 08.12.2005р. / Б. М. Жебровський. - С.3-4.
Маценко, Ж. Найлюдяніше в людині : Психологія гуманістичної складової духовності / Ж. Маценко. - С.5-8.
Кл.слова: гуманність, добро, емпатія, співчуття, готовність прийти на допомогу
Батищева, Г. Б. Діяльність психолога в період атестації : Програма діагностики педагогів, що проходять атестацію (методики діагностики) / Г. Б. Батищева. - С.9-16.
Кл.слова: методики, анкети
Пашнев, Б. Вивчення пізнавальної діяльності учнів у школі : Опитувальник / Б. Пашнев. - С.18-22.
Кл.слова: психодіагностика, пізнавальна активність, пізнавальний інтерес
Мороз, Р. Запобігання і подолання наслідків насильства : Психокорекція / Р. Мороз. - С.23-27
Кл.слова: діти і насильство
Носков, В. Психолого-педагогічний консиліум у профорієнтаційній роботі : професійні наміри й можливості учнів класу / В. Носков. - С.28-29.
Кл.слова: профорієнтація, профконсультація
Шаповал, Т. Гра "Права дитини" / Т. Шаповал. - С.29-30.
Кл.слова: психологічні ігри
Татенко, В. Про парадокси лідерства / В. Татенко. - С.31-32.
Кл.слова: лідер
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Татенко, В.
    Про парадокси лідерства [Текст] / В. Татенко // Психолог. - 2006. - N5(лютий). - С. 31-32.
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: лідерство
Кл.слова (ненормовані):
лідер


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

11.
Шифр: П2/2006/12
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2006р. N 13( квітень)
Зміст:
Меєрович, М. Система освіти як основний фактор економіки : Можливості ТРВЗ-педагогіки / М. Меєрович. - С.3-5
Гриценок, Л. Як нараховується педстаж психологу / Л. Гриценок. - С.6-7
Ліщинська, О. Професійна деформація особистості психолога / О. Ліщинська. - С.8-9
Полякова, Г. Розвиток творчого потенціалу учнів засобами групової роботи на уроці / Г. Полякова. - С.10-12
Колесник, Т. Оздоровлення стосунків у системі " педагог- учень : Курс-тренінг / Т. Колесник. - С.13-15
Качаєв, А. Шкільна тривожність : її вплив на розвиток учня / А. Качаєв. - С.16-17
Піддубна, Н. Корекція соціальної адаптації дитини в суспільстві : Формування соціальної компетенції дитини / Н. Піддубна. - С.18-19
Северіна, Л. Розвиток уваги молодших школярів: Метод авторської казки / Л. Северіна. - С.20
Татенко, В. Володимир Роменець: психологія у вчинковому вимірі / В. Татенко, Т. Титаренко. - С.25-28
Антощук, Є. Запам’ятовування людей та їхніх імен:Використання методів української школи ейдетики / Є. Антощук. - С.21-24
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: П2/2006/14(квітень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2006р. N 14(квітень)
Зміст:
Слободчиков, В. Формування христиансько орієнтованої психології / В. Слободчиков. - С.4-8.
Тулупова, Т. Формування сприятливого психологічного клімату / Т. Тулупова. - С.9-13.
Мушинський, В. Психологічне консультування дітей молодшого шкільного віку і підлітків / В. Мушинський. - С.14-15.
Шібірін, В. Корекційний комплекс для дошкільнят: Розвиток сенсомоторної сфери і довільності дитини / В. Шібірін, В. Журов. - С.16-19.
Дмитренко, Г. Розвиток творчого потенціалу: Практикум / Г. Дмитренко. - С.20-23.
Білинська, Р. Проблеми девіантного батьківства:Рання соціалізація у формуванні батьківської сфери / Р. Білинська, Р. Тур. - С.24-27
Антощак, О. Сценарій проведення "Свята психолога": 23 квітня 2005 року Деснянський центр практичної психології / О. Антощак. - С.28-30.
Татенко, В. Навіщо лідеру авторитет, якщо є сила та влада? / В. Татенко, . - С.31-32.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.


    Татенко, В.
    Навіщо лідеру авторитет, якщо є сила та влада? [Текст] / В. Татенко // Психолог. - 2006. - N14(квітень). - С. 31-32.
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: лідерство
Кл.слова (ненормовані):
авторитетність


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

14.


    Татенко, В.
    Володимир Роменець: психологія у вчинковому вимірі [Текст] / В. Татенко, Т. Титаренко // Психолог. - 2006. - N13( квітень). - С. 25-28
ДРНТІ
ББК 88.1
Рубрики: Психологія--історія психології


Дод.точки доступу:
Титаренко, Т.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

15.
Шифр: П2/2006/17
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2006р. N 17 (травень)
Зміст:
Жеребньова, Л. Проблема важковиховуваності : Групові форми роботи з учителями / Л. Жеребньова. - С.4-7
Медреш, Е. Основи гештальттерапії , або хто мені ця людина ? / Е. Медреш. - С.8-9
Рухайло, М. Психологічний клімат колективу : Формування колективістських взаємин / М. Рухайло. - С.11-15
Дуркалевич, І. Сім’я як репрезентант психічног здоров’я дитини / І. Дуркалевич. - С.16-18
Татенко, В. Лідер і група у психологічному вимірі / В. Татенко. - С.19-20
Щоб хотілося вчитися : Профорієнтаційний посібник для молодших школярів. - С.1-24 ( Вкладка)
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Татенко, В.
    Лідер і група у психологічному вимірі [Текст] / В. Татенко // Психолог. - 2006. - N17. - С. 19-20
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

17.
Шифр: П2/2006/20 (травень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2006р. N 20 (травень)
Зміст:
Кончиц, І. Як визначити лідера в дитячому колективі / І. Кончиц. - С.8-12
Татенко, В. Пам’ятка лідеру щоб прожити щасливе повноцінне життя... / В. Татенко. - С.13
Латиш, Н. Розв’язування творчих конструктивних завдань для учнів молодшого шкільного віку / Н. Латиш. - С.14-15
Ваганова, Н. Розвиток творчого потенціалу в дошкільному віці / Н. Ваганова. - С.16-17
Мочаліна, Н. Соціально-психологічна адаптація дітей із ЗПР: Звіт про проведення семінару / Н. Мочаліна. - С.18-20
Олійник, І. Школа в експерименті: [Профілактика наркоманії] / І. Олійник. - С.21-23
Ліщинська, О. Аналіз причин тотальної психічної залежності / О. Ліщинська. - С.26-28
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Татенко, В.
    Пам’ятка лідеру щоб прожити щасливе повноцінне життя... [Текст] / В. Татенко // Психолог. - 2006. - N20 (травень). - С. 13
ДРНТІ
ББК 88.5
Рубрики: лідерство


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

19.
Шифр: П2/2006/34 (вересень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2006р. N 34 (вересень)
Зміст:
Собкова, С. Допоможу іншим людям: становлення психолога-фахівця / С. Собкова. - С.3-7
Гуріна, О. Карта-профіль "Готовність до профільного навчання" / О. Гуріна. - С.8-11
Профілактика конфліктів у підлітковому середовищі. - С.вкладка
Татенко, В. Типологія лідерства / В. Татенко. - С.12-13
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.


    Татенко, В.
    Типологія лідерства [Текст] / В. Татенко // Психолог. - 2006. - N34 (вересень). - С. 12-13
Рубрики: лідерство


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

21.


   
    До 60-річчя Татенка Віталія Олександровича [Текст] // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N2. - С. 127-128 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів


Дод.точки доступу:
Татенко, В.О. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

22.
158.9
П 78


   
    Проблемы психологического воздействия [Текст] : межвузовский сборник научных трудов / Министерство высшего и среднего специального образования РСФСР, Ивановский государственный университет имени Первого в России Иваново-Вознесенского общегородского Совета рабочих депутатов. - Иваново : ИГУ, 1978. - 162 с. - 0.88 р.
    Зміст:
Куликов, В. Теоретические и прикладные проблемы психологического воздействия / В. Куликов. - С .5-29
Платонов, К. Принцип иерархии в психологии / К. Платонов. - С .30-48
Голубев, Я. Некоторые особенности развития общения на чужом языке / Я. Голубев. - С .49-51
Мироненко, В. О невербальной коммуникации как средстве социализации личности / В. Мироненко. - С .52-59
Панферов, В. Восприятие человека в межличностном общении / В. Панферов. - С .60-73
Ершов, А. Из опыта экспериментального изучения речевого воздействия / А. Ершов. - С .74-82
Федотова, Н. Особенности взаимодействия членов малых групп и успешность их совместной работы / Н. Федотова. - С .83-96
Грац, Я. Теоретические и методологические проблемы исследования воспитательного воздействия / Я. Грац. - С .97-106
Татенко, В. О системе социально-психологических механизмов воздействия на личность школьника / В. Татенко. - С .107-115
Ержемский, Г. Суггестивные факторы в деятельности дирижера / Г. Ержемский. - С .116-127
Готсдинер, А. Концертное исполнение как специфическая форма социального общения / А. Готсдинер. - С .128-136
Захаров, А. Клинико-экспериментальное исследование внушения у детей и подростков / А. Захаров. - С .137-148
Ташлыков, В. Терапевтическое значение некоторых механизмов взаимодействия врача и больного в процессе психотерапии / В. Ташлыков. - С .149-161
ДРНТІ
ББК 88.4
РУБ 158.9
Рубрики: Психологія--психологічний вплив
Кл.слова (ненормовані):
навіювання -- міжособистісні відносини -- психотерапевтичний вплив -- мовний вплив (психол.) -- виховний вплив -- спілкування іноземною мовою


Дод.точки доступу:
Министерство высшего и среднего специального образования РСФСР; Ивановский государственный университет имени Первого в России Иваново-Вознесенского общегородского Совета рабочих депутатов
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

23.
151
П 86


   
    Психологія [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. Вип. 21 / Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології УРСР. - К. : Радянська школа, 1982. - 152 с. - ISSN 0131-565Х. - Б. ц.
    Зміст:
Татенко, В. А. Психолого-педагогічний аналіз структури учбової діяльності / В. А. Татенко. - С .28-37
Козіна, Т. М. Використання текстових задач в процессі масового контролю знань студентів / Т. М. Козіна; Т. Ф. Цигульська. - С .38-45
Цигульська, Т. Ф. До питання про музично-педагогічні здібності студентів / Т. Ф. Цигульська; М. І Дідора. - С .52-59
Дідора, М. І Особливості самостійності молодших школярів в учбовій діяльності / М. І Дідора; Р. М. Жовтобрюхова. - С .74-81
Жовтобрюхова, Р. М. Спілкування учнів у позакласний час / Р. М. Жовтобрюхова. - С .81-87
ДРНТІ
ББК 88
РУБ 151
Рубрики: педагогічна психологія
   трудове навчання

   методика навчання--письмо



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР
Примірників всього: 3
фб (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

24.
151
П 86


   
    Психологія [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. Вип.23 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1984. - 114 с. - 0.50 руб. р.
    Зміст:
Максименко, С. Д. Теоретичний аналіз методів дослідження у віковій та педагогічній психології / С. Д. Максименко. - С .3-16
Татенко, В. О. Психологічні резерви методичного забеспечення виховного процесу / В. О. Татенко. - С .16-24
Литвинова, Н. І. Роль колективної діяльності у формуванні позитвного ставлення підлітків до праці / Н. І. Литвинова. - С .40-49
Захарова, В. М. Психологічні особливості самоконтролю у навчальній діяльності учнів / В. М. Захарова. - С .64-74
Маценко, В. Ф. Психологічний аналіз особливостей спрямованості важковиховуваних підлітків / В. Ф. Маценко. - С .80-85
Томас, О. Д. Про формування мотиваійної готовності студентів до майбутньої професійної діяльності / О. Д. Томас. - С .85-94
Приходько, Ю. О. Вплив емоцій на розвиток взаємин дітей-дошкільників / Ю. О. Приходько. - С .94-102
ДРНТІ
ББК 88
РУБ 151
Рубрики: виховний процес
   колективна діяльність

   емоції

Кл.слова (ненормовані):
Методи дослідження


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

25.
Шифр: ПП1/2012/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 1
Зміст:
Кремень, В. Г. Зміцнювати науковий фундамент освітньої модернізації : (звітна доповідь "Про діяльність НАПН України у 2011 р. та в період 2007-2012 рр. і завдання перспективного розвитку")) / В. Г. Кремень. - С.4-13
Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.14-21. - Бібліогр.: 12 назв.
Сметанський, М. І. Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський. - С.22-29
Пам’ятка авторові. - С.29
Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
Романенко, Ю. А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг / Ю. А. Романенко. - С.38-42. - Бібліогр.: 10 назв.
Ярошенко, О. Г. Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей / О. Г. Ярошенко, Т. М. Деркач. - С.43-47. - Бібліогр.: 8 назв.
Кофанова, О. В. Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова. - С.48-56. - Бібліогр.: 21 назв.
Сушенцева, Л. Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного закладу / Л. Л. Сушенцева. - С.57-63. - Бібліогр.: 11 назв.
Луговий, В. І. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі : порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.64-70. - Бібліогр.: 22 назв.
Топузов, О. М. Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко. - С.70-76. - Бібліогр.: 12 назв.
Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак. - С.77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
Русанова, О. Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді / О. Русанова. - С.82-88. - Бібліогр.: 8 назв.
Карпенко, О. В. Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А. В. Січкар, В. Ю. Ткаченко. - С.89-94. - Бібліогр.: 18 назв.
Ничкало, Н. Г. Естетичні та етичні орієнтири педагогічної дії / Н. Г. Ничкало. - С.95-96
Жевага, С. І. Пошук загиблих воїнів / С. І. Жевага. - С.97-99
Автори номера. - С.99-100
Реферативний огляд статей номера. - С.100-103
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

26.
88
Т 23


    Татенко, В. О.
    Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 14-21. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 88
Рубрики: Психологія--методологія
Кл.слова (ненормовані):
методи психології -- психологічні дослідження -- об’єктивна методологія -- суб’єктивна методологія -- інтегративна психологія
Анотація: Порушено питання потреби та можливості формування й розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним із варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має задаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

27.
Шифр: ПП1/2012/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 2
Зміст:
Пам’ятка авторові. - С.4
Кремень, В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення / В. Г. Кремень. - С.5-11. - Бібліогр.: 9 назв.
Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.11-18. - Бібліогр.: 11 назв.
Лукашова, Н. І. Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова. - С.19-26. - Бібліогр.: 13 назв.
Ляшенко, О. І. Тест загальної навчальної компетентності : основні засади і результати пілотування / О. І. Ляшенко, С. А. Раков. - С.27-35. - Бібліогр.: 13 назв.
Вакуленко, Т. С. Використання тесту здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань : світовий досвід / Т. С. Вакуленко. - С.36-40. - Бібліогр.: 10 назв.
Ломакович, С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович, В. М. Терещенко. - С.40-48. - Бібліогр.: 15 назв.
Горох, В. П. Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності / В. П. Горох. - С.48-52
Зварич, І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С.53-59. - Бібліогр.: 4 назв.
Товканець, Г. В. Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець. - С.59-64. - Бібліогр.: 18 назв.
Богуш, А. М. Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського / А. М. Богуш. - С.65-69. - Бібліогр.: 2 назв.
Місечко, О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ) / О. Є. Місечко. - С.70-77. - Бібліогр.: 9 назв.
Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості : традиція гуманістичної педагогічної думки / Л. І. Ткаченко. - С.77-83. - Бібліогр.: 7 назв.
Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.83-87
Карпенко, О. В. Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині / О. В. Карпенко, О. В. Литовченко, В. Ю. Ткаченко. - С.88-93. - Бібліогр.: 18 назв.
Отич, О. М. На здобуття державної премії України в галузі освіти 2012 р. / О. М. Отич. - С.94-95
Соломаха, С. О. Для тих, хто впроваджує в освіту загальнолюдські й національні етико-естетичні цінності / С. О. Соломаха. - С.95-96
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

28.
88
Т 23


    Татенко, В. О.
    Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 11-18. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 88
Рубрики: Психологія--методологія психології
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
методи психології -- методологія психології -- проекти -- методологічні проекти
Анотація: Порушено питання потреби та можливості формуванняй розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним з варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має задаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

29.
371.015
Р 22


   
    Ранняя профилактика отклоняющегося поведения учащихся : Психолого-педагогический аспект [Текст] : пособие для учителя / под ред.: В. А. Татенко, Т. М. Титаренко. - К. : Радянська школа, 1989. - 127 с. - 0.20 крб.
ББК 88.840
РУБ 371.015


Дод.точки доступу:
Татенко, В. А. \ред.\; Титаренко, Т. М. \ред.\
Примірників всього: 4
аб (2), Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

30.
Шифр: ПП1/2014/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2014р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на2014 р.: допровідь на загальних зборах НАПН України / В. Г. Кремень. - С.5-14.
Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.14-25.
Савченко, О. Я. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Я. Савченко. - С.25-33.
Локшина, О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації / О. І. Локшина. - С.33-41.
Ільченко, В. Р. Компетентнісна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.41-47.
Бех, Д. І. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб / Д. І. Бех. - С.47-52.
Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський. - С.52-57.
Татенко, В. О. Суб’єктна парадигма в українській та російській психології: історії, проблеми, перспективи розвитку / В. О. Татенко. - С.57-67.
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.67-76.
Мельник, О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці / О. В. Мельник. - С.76-84.
Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.) / Л. С. Бондар. - С.84-91.
Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.91-99.
Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної / І. Д. Бех, О. В. Мельник. - С.99-101.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-30    31-32 
 
Статистика
за 05.08.2024
Кількість запитів 66055
Кількість відвідувачів 1196
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя