Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Яценко, Таміла@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-44 
1.
373.5.016:821.161.2:37.018.1(=161.2)
Я92


    Яценко, Таміла Олексіївна.
    Родинне виховання учнів 5-8 класів у процесі вивчення української літератури [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література) / Т. О. Яценко ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2003. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.268.3 4Укр
Рубрики: Викладання української літератури в школі--виховання учнів
   автореферати дисертацій--українська література

Кл.слова (ненормовані):
родинне виховання -- родинні виховні традиції -- текстовий фрагмент -- коментування художнього тексту -- аналіз художнього тексту


Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
Шифр: УЛЗО/2010/11
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 11
Зміст:
Захарчук, Вікторія. Казка про калинову сопілку: трансформація архетипу братовбивства в українській літературі / В. Захарчук. - С.2-6.
Мхитарян, Ольга. Методична модель розвитку навчальних досягнень в учнів з низьким рівнем літературних знань і вмінь / О. Мхитарян. - С.7-13.
Петровська, Тетяна. Організація роботи з розвитку образного мовлення учнів на уроках читання казок / Т. Петровська. - С.14-16.
Головченко, Ніна. Постмодернізм як універсальна матриця сучасної літератури / Н. Головченко. - С.17-21.
Жила, Світлана. "Леся Українка була великим Будівничим нашого національного духу" : літературознавчі та методичні матеріали до вивчення біографії Лесі Українки та драматичної поеми "Бояриня" / С. Жила. - С.22-27.
Черниш, Анна. Художня візія українського генія у романі Слабошпицького М. "Марія Башкирцева (Життя за гороскпом)" : матеріали до уроку у 9 класі / А. Черниш. - С.32-35.
Логвіненко, Наталія. Від фольклорної фантастики до сучасного українського фентезі / Н. Логвіненко. - С.36-40.
Яценко, Таміла. Символізм у світовій художній літературі : методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література у контексті світової літератури" / Т. Яценко. - С.41-45.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
83.3(0)р10
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Символізм у світовій художній літературі [Текст] : методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література у контексті світової літератури" / Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 11. - С. 41-45.
ББК 83.3(0)р10
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі
   викладання художньої культури в школі

   Викладання української літератури в школі

   Мистецтво--напрями--стилі

Кл.слова (ненормовані):
літературні спецкурси
Анотація: У статті презентовано методику вивчення творчості українського поета Миколи Вороного у контексті естетики символізму як мистецького явища кінця 19-початку 20 століття.


Дод.точки доступу:
Вороний, Микола Кіндратович (укр. поет, перекладач ; 1871-1940) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: Умлш-1/2011/1
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2011р. N 1
Зміст:
Донченко, Тамара. Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації / Т. Донченко. - С.2-6.
Дубовик, Світлана. Мовчати - уміння, слухати - мистецтво / С. Дубовик. - С.6-9.
Яремчук, Наталія. Говоріння як наукове поняття / Н. Яремчук. - С.10-15.
Нищета, Володимир. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі / В. Нищета. - С.16-20.
Лісовський, Антон. Література в системі сучасної шкільної освіти / А. Лісовський. - С.21-23.
Яценко, Таміла. Імпресіонізм як стильова течія модернізму оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.24-27.
Шевченко, Зоя. Художній світ Шевченка Т. : матеріали до вивчення біографії / З. Шевченко. - С.28-30.
Сміліченко, Яніна. Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання / Я. Сміліченко. - С.37-40.
Хорошковська, Ольга. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту / О. Хорошковська. - С.41-44.
Романишина, Наталка. Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспеті жанрової поетики / Н. Романишина. - С.45-49.
Левків, Ксенія. "Самійло з Немирова, прекрасний розбишака" : іронія як стильова домінанта письма Юрія Андруховича / К. Левків. - С.50-53.
Міхно, Олександр. Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки : до 140-річчя від дня народження поетики / О. Міхно. - С.54-57.
Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5-8, 10 класи / уклад. Л. І. Піскорська, Л. В. Гуріна, Т. М. Любчич. - С.58-62.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: Умлш-1/2011/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2011р. N 2
Зміст:
Голуб, Ніна. Навчання риторики учнів старших класів (матеріали для вчителя) / Н. Голуб. - С.2-7. Далі буде.
Мамчур, Лідія. Витоки компетентнісного підходу до навчання мови в дослідженнях вітчизняних учених / Л. Мамчур. - С.8-12.
Подлевська, Неля. Культура спілкування в мережі Інтернет / Н. Подлевська. - С.13-17.
Бондаренко, Юрій. Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі : на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholigue" / Ю. Бондаренко. - С.22-25.
Тригуб, Ірина. Контекстне вивчення творчості Волта Вітмена в системі літературних курсів за вибором / І. Тригуб. - С.26-29.
Яценко, Таміла. Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві : шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.29-33.
Василенко, Марина. Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови / М. Василенко. - С.42-46.
Копусь, Ольга. Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції / О. Копусь. - С.46-51.
Конструювання і змістове наповнення електронних підручників. - С.52-54.
Мацько, Любов. Видатна особистість української лінгводидактики : на честь Марії Іванівни Пентилюк / Л. Мацько. - С.61-63.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Яценко, Таміла.
    Імпресіонізм як стильова течія модернізму оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" [Текст] / Т. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 24-27.
ББК 83.3(0)р
Рубрики: зарубіжна література--напрямки, течії
Кл.слова (ненормовані):
МОДЕРНІЗМ -- стильова тенденція


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

7.
83.3(0)р
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві : шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" [Текст] / Т. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 29-33.
ББК 83.3(0)р
Рубрики: викладання образотворчого мистецтва
   викладання художньої культури в школі

   Імпресіонізм

Анотація: Презентовано методику проведення заняття, що передбачає розкриття стильових особливостей імпресіонізму в контексті різних видів мистецтва.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

8.
Шифр: Умлш-1/2011/3
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2011р. N 3
Зміст:
Шелехова, Галина. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.2-5.
Бондаренко, Неллі. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників / Н. Бондаренко. - С.6-9.
Кучеренко, Ірина. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко. - С.10-14.
Ярмолюк, Алла. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань / А. Ярмолюк. - С.14-20.
Цінько, Світлана. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення. 9 клас / С. Цінько, О. Ковальова. - С.21-26.
Яценко, Таміла. Імпресіонізм у світовій художній літературі : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.26-30.
Назаренко, Людмила. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) / Л. Назаренко. - С.30-33.
Лісовський, Антон. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи / А. Лісовський. - С.34-38.
Бацюсь, Раїса. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) / Р. Бацюсь. - С.39-41.
Кухарчук, Ірина. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення") / І. Кухарчук. - С.42-46.
Василенко, Марина. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко. - С.46-50.
Домалега, Інна. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні" / І. Домалега. - С.51-54.
Марчук, Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..." : Лія, присвячена творчості Бориса Олійника / Т. Марчук. - С.55-61.
Витоки визнання й успіху (до ювілею науковця-методиста Г. Т. Шелеховой). - С.61-62.
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: УЛЗО/2011/7/8
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 7/8
Зміст:
Логвіненко, Наталія. Пам’яті Людини, Ученого-методиста, Колеги, Наставника [Волошиної Ніли Йосипівни] / Н. Логвіненко. - С.2-6.
Яценко, Таміла. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти / Т. Яценко. - С.15-17.
Шуляр, Василь. Сучасний урок і проблеми викладання актуальної літератури в старшій школі / В. Шуляр. - С.17-25.
Уліщенко, Віолетта. Інтерсуб’єктність художнього тексту / В. Уліщенко. - С.26-29.
Глеб, Оксана. Роль пейзажів у історичному романі у віршах Ліни Костенко "Маруся Чурай" та інтерпретація їх учнями під час роботи над текстом / О. Глеб. - С.30-32.
Логвіненко, Наталія. Повоєнний період (1945-1960 рр.) розвитку української фантастичної прози / Н. Логвіненко. - С.39-43.
Лук’яненко, Олександр. Повернення фенікса: родоцентрична педагогіка / О. Лук’яненко. - С.44-46.
Кислашко, Олександр. Шевченко Тарас про виховання в дусі християнських ідеалів / О. Кислашко. - С.49-50.
Горболіс, Лариса. Портрети і профілі поетів української діаспори в художньо-літературному колажуванні Михайла Слабошпицького (за книгою М. Слабошпицького "25 поетів української діаспори") / Л. Горболіс. - С.51-56.
Слоньовська, Ольга. Міфема і художній текст: особливості, роль, функції найменшого уламку міфу / О. Слоньовська. - С.57-62.
Новиков, Анатолій. Лінгвопростір Олександра Олеся: концепти і концептуалізація / А. Новиков. - С.63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: УЛЗО/2011/9
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 9
Зміст:
Ситченко, Анатолій. Естетичне виховання у контексті технологізованого навчання літератури / А. Ситченко. - С.2-4
Мартиненко, Валентина. Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. Мартиненко. - С.5-8
Романишина, Наталка. Жанр літературного фейлетону в творчості Олега Чорногуза (за "Книгою веселих порад") / Н. Романишина. - С.8-12
Малецька, Анастасія. Молитва в поезії Василя Стуса / А. Малецька. - С.13-17
Гриневич, Володимир. "Я народився і жив для добра і любові" : матеріали до вивчення "Щоденника" О. П. Довженка / В. Гриневич. - С.17-22
Сидоренко, Т. М. Жанр листа в епістолярній спадщині Олександра Довженка / Т. М. Сидоренко, В. І. Хомич. - С.22-24
Корнух, Галина. "Отакі на світі письменники, отакі українці!" : Світ І. П. Котляревського / Г. Корнух. - С.25-27
Рябовол, Наталія. Перлини давньоруської культури : 9 клас / Н. Рябовол. - С.28-30
Набок, Марина. Лицарство і національна своєрідність вишуканості та благородства духовного світу в українських народних думах / М. Набок. - С.30-35
Овдійчук, Лілія. Леся українка як науковець / Л. Овдійчук. - С.36-38
Яценко, Таміла. Неоромантизм як стильова течія модернізму : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.39-42
Логвіненко, Наталія. Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників / Н. Логвіненко. - С.43-48
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
83.3(4Укр)р
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Неоромантизм як стильова течія модернізму [Текст] : методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 39-42
ББК 83.3(4Укр)р + 71
Рубрики: викладання художньої культури в школі
   Українська література--літературні течії



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

12.
83.3(0)
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Імпресіонізм у світовій художній літературі [Текст] : методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 26-30.
ББК 83.3(0)
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі
   Кафедра світової літератури та історії культури

Кл.слова (ненормовані):
імпресіонізм


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

13.
Шифр: Умлш-1/2011/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2011р. N 5
Зміст:
Новосьолова, Валентина. Використання стилістичних засобів лексикології і фразеології на уроках української мови в старшій школі в умовах профільного навчання / В. Новосьолова. - С.16-21
Ладоня, Катерина. Розвиток культури спілкування в учнів 10-х класів на уроках української мови / К. Ладоня. - С.21-27
Яценко, Таміла. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти / Т. Яценко. - С.27-30
Шевченко, Зоя. Врубель М. - основоположник символізму в живописі (матеріали до вивчення спецкурсу "Художня література в контексті світової культури") / З. Шевченко. - С.30-37
Осницька, Тетяна. Інтеграція вивчення усної народної поетичної творчості та музики на уроках української літератури в основній школі / Т. Осницька. - С.37-44
Сафарова, Галина. Міфи та легенди українців (підсумковий урок української літератури в 5 класі) / Г. Сафарова. - С.44-49
Державний стандарт базової і повної середньої освіти (проект). - С.53-62
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
83.3(4УКР)р10
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти [Текст] / Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7/8. - С. 15-17.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   освіта літературна



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

15.
83.3(4УКР)р10
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти [Текст] / Т. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 27-30
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: освіта літературна
   Викладання української літератури в школі

   Профільне навчання

Кл.слова (ненормовані):
літературні курси -- літературна освіта


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

16.
Шифр: УЛЗО/2012/5
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 5
Зміст:
Єременко, Оксана. Українці на чужині: варіативність буття : за романом "Мальви" Р. Іваничука / О. Єременко, О. Баранова. - С.2-4.
Привалова, Світлана. Образ Марії в українській літературі / С. Привалова, О. Вишневецька. - С.5-7.
Яценко, Таміла. Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі / Т. Яценко. - С.8-10.
Адабір, Алла. Формування у старшокласників умінь інтерпретувати морально-естетичну позицію письменника під час вивчення великих епічних творів / А. Адабір. - С.10-14.
Небеленчук, Ірина. Психологічний портрет як ключ до розуміння образу героя : за романом В. Винниченка "Записки "Кирпатого Мефістофеля" / І. Небеленчук. - С.14-19.
Привалова, Марія. Інтерпретація образу Роксолани у творчості українських митців / М. Привалова. - С.31-32.
Корж-Усенко, Лариса. Джерельній базі - широку основу / Л. Корж-Усенко. - С.46-47.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
74.2
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Формування компетентного читача на уроках української літератури в основній школі [Текст] / Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 8-10.
ББК 74.2 + 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--читання
Кл.слова (ненормовані):
літературна компетентність -- компетентнісно орієнтований урок -- читацька компетентність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

18.
Шифр: УЛЗО/2012/8
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 8
Зміст:
Голобородько, Ярослав. Художні стратегії Тумаса Транстрьомера : есей про лауреата Нобелівської премії з літератури 2011 року / Голобородько. - С.7-10
Овдійчук, Лілія. Реальний і паралельний світ, або На березі сподівань Галини Малик / Л. Овдійчук. - С.10-12
Клименко, Тетяна. Образ книги (книжника, письма) у "Повісті минулих літ" / Т. Клименко. - С.12-13
Беценко, Тетяна. Народнопісенні універсалії в індивідуально-авторській інтерпретації Михайла Стельмаха / Т. Беценко. - С.14-17
Логвіненко, Наталя. Стельмах М.: компетентнісний підхід до з’ясування самобутнього світу творчості письменника / Н. Логвіненко. - С.17-21
Васьківська, Галина. Знання про людину як основа формування соціальної компетентності / Г. Васьківська. - С.22-25
Фасоля, Анатолій. Етапність формування загальнонавчальних умінь на уроках української літератури / А. Фасоля. - С.25-31
Яценко, Таміла. Формування літературної компетентності учнів у процесі вивчення творчості А. Дімарова / Т. Яценко. - С.32-35
Бондаренко, Лідія. Українська література 10-х років XX століття : (методичний варіант вивчення теми) / Л. Бондаренко. - С.36-39
Назаренко, Людмила. "Його голос до рідного краю долітав, наче краплі роси" : життя і творчість Миколи Холодного / Л. Назаренко. - С.43-46
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
83.3(4Укр)р
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Формування літературної компетентності учнів у процесі вивчення творчості А. Дімарова [Текст] / Т. Яценко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 32-35
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі--навчання--компетентнісний підхід
   Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів

   компетентнісний підхід у навчанні

Кл.слова (ненормовані):
літературна компетентність -- загальнокультурна компетентність -- читацька компетентність -- автобіографічний твір


Дод.точки доступу:
Дімаров, Анатолій Андрійович (1922) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

20.
Шифр: Умлш-1/2013/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2013р. N 2
Зміст:
Омельчук, Сергій. "Підхід до навчання" як базова категорія сучасної лінгводидактичної науки / С. Омельчук. - С.2-7.
Кулик, Олена. Добір оптимальних методів і прийомів навчання : на прикладі засвоєння учнями 6 класу способів словотворення іменників / О. Кулик. - С.8-12.
Пентилюк, Марія. Технологія навчання стилістики в основній школі : лінгводидактичний аспект / М. Пентилюк. - С.13-18.
Яценко, Таміла. Філософські впливи на українську методику навчання літератури / Т. Яценко. - С.19-23. - Бібліогр.: 22 назв.
Лелюх, Інна. Загальнотеоретичні засади шкільної літературної освіти в педагогічній спадщині Ніли Волошиної / І. Лелюх. - С.23-26.
Овсієнко, Людмила. Методи навчання лінгвістики тексту в системі компетентнісної мовної освіти майбутніх учителів-словесників / Л. Овсієнко. - С.27-32. - Бібліогр.: 18 назв.
Шелехова, Галина. Зміст і структура оновленої програми з української мови для основної школи крізь призму сучасних підходів / Г. Шелехова. - С.60-64.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

21.
83.3(4УКР)р
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Філософські впливи на українську методику навчання літератури [Текст] / Т. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 19-23. - Бібліогр.: 22 назв.
ББК 83.3(4УКР)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання
   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
методика навчання української літератури -- філософські теорії -- філософсько-історичний підхід


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

22.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 98.17 грн
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Алєксєєнко, Тетяна Федорівна. Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання / Т. Ф. Алєксєєнко. - С .7-11
Антонян-Шевчук, Белла Левонівна. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї / Б. Л. Антонян-Шевчук. - С .12-17
Білик, Ольга Миколаївна. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації / О. М. Білик. - С .18-25
Букій, Тетяна Василівна. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю / Т. В. Букій. - С .26-33
Волощук, Ірина Петрівна. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід / І. П. Волощук. - С .34-38
Єжова, Ольга Олександрівна. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу / О. О. Єжова. - С .39-43
Клос, Лілія Євгенівна. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки / Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. - С .44-49
Конончук, Антоніна Іванівна. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи / А. І. Конончук. - С .50-56
Лоза, Тетяна Володимирівна. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя / Т. В. Лоза. - С .57-62
Онищенко, Надія Петрівна. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ / Н. П. Онищенко. - С .63-69
Петрочко, Жанна Василівна. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення / Ж. В. Петрочко. - С .70-74
Рейпольська, Ольга Дмитрівна. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе / О. Д. Рейпольська. - С .75-79
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів / Т. М. Тюльпа. - С .80-85
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Багрій, Вікторія Неофидівна. Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів / В. Н. Багрій. - С .86-90
Белан, Владислав Юрійович. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки" / В. Ю. Белан. - С .91-95
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Максимовська, Наталія Олександрівна. Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час / Н. О. Максимовська. - С .96-100
Рень, Лариса Василівна. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів / Л. В. Рень. - С .101-104
Ясточкіна, Ірина Анатоліївна. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції / І. А. Ясточкіна. - С .105-109
ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ
Балаховська, Юлія Михайлівна. Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича / Ю. М. Балаховська. - С .110-112
Баранник, Наталія Олексіївна. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова” / Н. О. Баранник. - С .113-115
Бондаренко, Юрій Іванович. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .116-120
Бриль, Марина Василівна. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді / М. В. Бриль. - С .121-124
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект / Т. І. Бутурлим. - С .125-130
Воробець, Сніжана Володимирівна. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу / С. В. Воробець. - С .131-134
Галушко, Максим Вікторович. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників / М. В. Галушко. - С .135-139
Галушко, Олена Вікторівна. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / О. В. Галушко. - С .140-143
Гальонка, Олексій Анатолійович. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури / О. А. Гальонка. - С .144-147
Голуб, Наталія Миколаївна. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .148-150
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах / О. А. Гордієнко. - С .151-155
Градовський, Анатолій Володимирович. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності / А. В. Градовський. - С .156-160
Греб, Марія Михайлівна. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи / М. М. Греб. - С .161-167
Грона, Наталія Вікторівна. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови / Н. В. Грона. - С .168-171
Забарний, Олександр Вадимович. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів / О. В. Забарний. - С .172-174
Каліш, Валентина Антонівна. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі / В. А. Каліш. - С .175-177
Климова, Катерина Яківна. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя / К. Я. Климова. - С .178-181
Левченко, Тетяна Миколаївна. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка / Т. М. Левченко. - С .182-186
Лілік, Ольга Олександрівна. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами / О. О. Лілік, О. В. Сазонова. - С .187-192
Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами) / Т. П. Матюшкіна. - С .193-198
Мельничук, Тетяна Федорівна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості / Т. Ф. Мельничук. - С .199-202
Міщенко, Оксана Вікторівна. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору / О. В. Міщенко. - С .203-207
Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / С. Р. Молочко. - С .208-211
Нежива, Людмила Львівна. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці / Л. Л. Нежива. - С .212-216
Остапенко, Людмила Михайлівна. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда) / Л. М. Остапенко. - С .217-219
Пилипенко, Оксана Василівна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя) / О. В. Пилипенко. - С .220-223
Пустохіна, Вікторія Ігорівна. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури / В. І. Пустохіна. - С .224-226
Хропата, Світлана Іванівна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації / С. І. Хропата. - С .227-230
Цінько, Світлана Василівна. Остання й вічна шана Кобзареві / С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. - С .231-234
Яценко, Таміла Олексіївна. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст. / Т. О. Яценко. - С .235-240
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бейгер, Галина. Проблема евтаназії дітей у Європі / Г. Бейгер. - С .241-251
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .252-257
Повалій, Людмила Вікторівна. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку / Л. В. Повалій. - С .258-263
Махоткіна, Ліна Борисівна. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування / Л. Б. Махоткіна. - С .264-270
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   психологія молодшого школяра

   Викладання зарубіжної літератури в школі

   Переклад--Українська мова--Бібліографічні видання

   соціальний педагог--підготовка

   Соціальна допомога--діти--жорстоке поводження

   Історія педагогіки--Україна

   історія зарубіжної педагогіки

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
психічна саморегуляція -- бугайківські читання


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Мазуркевич, Олександр Романович (український педагог, літературознавець, доктор педагогічних наук ; 1913–1995) \о нем\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

23.
Шифр: Умлш-1/2016/4
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2016р. N 4
Зміст:
Голуб, Ніна. Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект / Н. Голуб. - С.2-7.
Омельчук, Сергій. Поняттєво-семантичні зв’язки в категорійному апараті сучасної української лінгводидактики / С. Омельчук. - С.8-11.
Горошкіна, Олена. Сучасний підручник української мови як освітньо-розвивальне середовище / О. Горошкіна. - С.11-14.
Попова, Людмила. Уроки розвитку мовлення як ефективна форма вдосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів профільної школи / Л. Попова. - С.15-18.
Яценко, Таміла. Специфіка уроку української літератури в умовах інформатизації навчального процесу / Т. Яценко. - С.19-23.
Вертій, Олексій. Іван Франко : діалектика присутності в національній свідомості українців / О. Вертій. - С.24-30.
Азьомов, Віктор. Духовна архетипна система етнонаціонального у викладанні української літератури в загальноосвітній школі / В. Азьомов. - С.31-37.
Тригуб, Ірина. Методика контекстного вивчення творчості Генріка Ібсена та Лесі Українки на заняттях літературних курсів за вибором / І. Тригуб. - С.39-41.
Котусенко, Олена. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у навчальних програмах / О. Котусенко, Н. Бондаренко, В. Новосьолова. - С.42-59.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

24.
83.3(4УКР)р10
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Специфіка уроку української літератури в умовах інформатизації навчального процесу [Текст] / Т. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4. - С. 19-23.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки--інноваційні технології
Кл.слова (ненормовані):
уроки української літератури -- інформаційно-комунікативні технології навчання -- мультимедійний проект -- веб-квест -- веб-конференція -- вебінар -- кейс-метод -- комп’ютерне тестування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

25.
Шифр: Умлш-1/2016/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2016р. N 5
Зміст:
Котусенко, Олена. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у програмах / О. Котусенко [и др.]. - С.2-7.
Інші автори: Фасоля А., Яценко Т., Бійчук, Галина Леонідівна
Фасоля, Анатолій. Календарно-тематичне планування / А. Фасоля, В. Тименко. - С.13-19.
Хом’як, Іван. Методика мови : підручник і методика його використання / І. Хом’як. - С.20-24.
Бондаренко, Неллі. Лінгвістичні й методичні аспекти вивчення простого односкладного речення в школі / Н. Бондаренко. - С.25-30.
Приходько, Оксана. Повість Івана Франка "Перехресні стежки" як об’єкт літературознавчого та інтермедіального аналізу на уроці літератури у профільній школі / О. Приходько. - С.30-33.
Бабійчук, Тамара. Асоціативне читання роману Олеся Бердника "Вічне начало" в педагогічному коледжі / Т. Бабійчук. - С.35-43.
Скрипник, Л. Олена Теліга: "Життя - це боротьба, а боротьба - це справжнє життя" / Л. Скрипник, В. Глушаниця. - С.44-50.
Павленко, А. "Ти себе українкою звала, і чи краще знайти ім’я" : (невідомими сторінками біографії лесі Українки) / А. Павленко. - С.50-58.
Тримає час незламане перо : (до ювілею невтомного дослідника духовних скарбів М. К. Дмитренка). - С.58-60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

26.
83.3(4УКР)р10
М 54


   
    Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у програмах [Текст] / О. Котусенко [и др.] // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 2-7.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методичні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації щодо вивчення української літератури


Дод.точки доступу:
Котусенко, Олена; Фасоля, Анатолій; Яценко, Таміла; Бійчук, Галина Леонідівна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

27.
Шифр: Умлш-1/2017/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2017р. N 2
Зміст:
Бондаренко, Неллі. Ситуаційні вправи на уроках української мови / Н. Бондаренко. - С.2-8. - Бібліогр.: 11 назв.
Кучеренко, Ірина. Особистісно орієнтована технологія навчання - пріоритетна концепція мовної освіти / І. Кучеренко. - С.8-14. - Бібліогр.: 11 назв.
Ярмолюк, Алла. Інтеріоризація загальнокультурних цінностей під час вивчення складного речення / А. Ярмолюк. - С.15-19. - Бібліогр.: 11 назв.
Бондаренко, Юрій. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічні та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.20-25. - Бібліогр.: 15 назв.
Тименко, Валентина. Сучасний підручник української літератури для 10 класу : культурно-мистецький контекст / В. Тименко. - С.26-31. - Бібліогр.: 12 назв.
Яценко, Таміла. Шкільний підручник української літератури : історико-методичний огляд процесу вітчизняного підручникотворення / Т. Яценко. - С.32-35. - Бібліогр.: 13 назв.
Вертій, Олексій. Тарас Шевченко в національній свідомости українців середини XIX - початку XX століть / О. Вертій. - С.36-43. - Бібліогр.: 24 назви.
Бедлінський, Олексій. Рідна мова як відображення свідомості народу / О. Бедлінський. - С.43-48. - Бібліогр.: 16 назв.
Азьомов, Віктор. Ідейні координати шевченкового "Заповіту” : у пошуках повноти прочитання / В. Азьомов. - С.49-52.
Новосьолова, Валентина. Новий підручник української мови для 8-го класу : навчально-методичний апарат, виховні можливості / В. Новосьолова. - С.53-59.
Ситченко, Анатолій. Про тенденції розвитку предметної дидактики : [рецензія на книгу] / А. Ситченко. - С.60-62.
Банк наукових ідей : [про педагогічні технології]. - С.63-64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

28.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. П’яті Бугайківські читання / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 172 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 116.08 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бабійчук, Тамара Василівна. Пропаганда засобами медіаосвіти роману "Крізь пекло на землі" Любові Василів-Базюк / Т. В. Бабійчук. - С .7-10
Бронзенко, Тетяна Анатоліївна. Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми / Т. А. Бронзенко. - С .11-15
Гричаник, Наталія Іванівна. Проблема аналізу художнього твору в методичній науці: ретроспективний огляд / Н. І. Гричаник. - С .16-19
Косінова, Оксана Миколаївна. Взаємозв’язок мистецтва слова і музики / О. М. Косінова. - С .20-24
Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Культурологічний підхід до навчання літератури (на матеріалі роману Гарпер Лі "Убити пересмішника". 9 клас) / Т. П. Матюшкіна. - С .25-30
Пелех, Олена Павлівна. Актуальність проблеми викладання української літератури для дітей майбутнім педагогам початкової школи / О. П. Пелех. - С .31-35
Сидоренко, Юлія Олександрівна. Вивчення літературних творів з міфологічними структурами експліцитного типу в 9–11 класах загальноосвітньої школи: теоретичні засади, система компетентностей / Ю. О. Сидоренко. - С .36-40
Сулімова, Лілія Олександрівна. Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі / Л. О. Сулімова. - С .41-45
Хоменко, Галина Вікторівна. Літературна освіта у вимірах постмодернізму / Г. В. Хоменко. - С .46-50
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Баранник, Наталія Олексіївна. Вивчення односкладних речень на матеріалі творчості Ліни Костенко / Н. О. Баранник. - С .51-57
Бондаренко, Юрій Іванович. Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку / Ю. І. Бондаренко. - С .58-63
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови (на прикладі теми "Тропи", 10 клас) / Т. І. Бутурлим. - С .64-67
Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних явищ у системі службових частин мови / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .68-73
Глеб, Оксана Володимирівна. Розвиток у старшокласників уміння інтерпретувати ліричні твори української літератури / О. В. Глеб. - С .73-76
Жила, Світлана Олексіївна. Панорама духовного життя українців за романом Мирослава Дочинця "Вічник" / С. О. Жила. - С .77-84
Іващенко, Алла Сергіївна. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи / А. С. Іващенко. - С .85-89
Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення творчості П. Г. Тичини у взаємозв’язку з музичним мистецтвом / С. Р. Молочко. - С .90-94
Нестеренко, Світлана Василівна. Формування етнокультурної компетентності учнів у процесі вивчення громадянської лірики Миколи Вінграновського в 11-му класі / С. В. Нестеренко. - С .95-100
Романишина, Наталя Василівна. Застосування методу case-study у навчанні майбутніх учителів української літератури як прояв "Тенденції методики до життєвості викладання" (Т. Бугайко, Ф. Бугайко) / Н. В. Романишина. - С .101-105
Скриннік, Наталія Володимирівна. Особливості педагогічного дизайну мультимедійного уроку української літератури з використанням хмарного середовища / Н. В. Скриннік. - С .106-110
Сопівник, Руслан Васильович. Система дидактичних ігор як засіб ефективності навчально-виховного процесу у сучасній початковій школі / Р. В. Сопівник, Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .111-114
Тригуб, Ірина Анатоліївна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах профільного літературного навчання / І. А. Тригуб. - С .115-119
Яценко, Таміла Олексіївна. Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі / Т. О. Яценко. - С .119-124
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Професійна підготовка студентів – майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання / О. А. Гордієнко. - С .125-130
Лілік, Ольга Олександрівна. Особливості підготовки майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями / О. О. Лілік. - С .131-135
Рускуліс, Лілія Володимирівна. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів української мови / Л. В. Рускуліс. - С .136-141
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Гальонка, Олексій Анатолійович. Розвиток писемного мовлення учнів у процесі вивчення української літератури як методична проблема (60–90-ті рр. ХХ ст.) / О. А. Гальонка. - С .142-146
Голуб, Наталія Миколаївна. Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в науковій спадщині Тетяни і Федора Бугайків / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .147-150
Куцевол, Ольга Миколаївна. Генеза проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій спадщині Тетяни Бугайко / О. М. Куцевол. - С .151-157
Петрович, Ольга Борисівна. Проблема організації позакласної роботи з української літератури в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / О. Б. Петрович. - С .158-161
Ткачук, Марина Анатоліївна. Ідеї використання методів навчання української літератури у працях Т. Бугайко і О. Мазуркевича / М. А. Ткачук. - С .162-165
Чайка, Олена Миколаївна. Генеза проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя-словесника в науковій спадщині методистів ХХ ст. / О. М. Чайка. - С .166-169
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Психолого-педагогічні науки--збірники

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   історія педагогіки (загальні питання)

   Кафедра педагогіки

   Кафедра української літератури та журналістики

   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
бугайківські читання
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (укр. літературознавець, педагог ; 1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович (літературознавець, педагог ; 1899-1980) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

29.
15
Н 34


    Яценко, Таміла Олексіївна.
    Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі [Текст] / Т. О. Яценко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4 : П’яті Бугайківські читання. - С. 119-124
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   інформаційно-комунікаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійний проект -- веб-квест -- веб-конференція -- кейс-метод -- комп’ютерне тестування


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

30.
371.67:821.161.2
Я 92


    Яценко, Таміла.
    Шкільний підручник української літератури [Текст] : історико-методичний огляд процесу вітчизняного підручникотворення / Т. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 32-35. - Бібліогр.: 13 назв.
УДК
Рубрики: Викладання української літератури в школі--створення підручника
Кл.слова (ненормовані):
шкільний підручник з літератури -- підручникотворення -- методична спадщина


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-44 
 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 22243
Кількість відвідувачів 752
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя