Іванова, В. В. Роль інформаційної стратегії в діяльності підприємств АПК [Текстььь] / В. В. Іванова> // Економіка АПК : Міжнародний науково-виробничий журнал. - 2007. - N1. - С. 72-76 Рубрики: економіка України--сільське господарство фывфывфыв: інформаційна діяльність Все экземпляры списаны |
Б 25 Барна, Н. Технології створення контактної телевізійної продукції [Текст] / Н. Барна> // Пам’ять століть : Історичний науковий та літературний журнал. - 2010. - N 1/2. - С. 83-92. Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ) фывфывфыв: ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- АУДИТОРІЯ -- СТОСУНКИ -- джерела інформації -- КОНТАКТИ -- суспільна думка Аннотация: В статті досліджується інформаційна діяльність, засоби і методи її здійснення, вдосконалення передачі інформації відповідно до запитів аудиторії. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |