К78 Красюк, Ю. М. Методика навчання інформатики студентів економічних спеціальностей [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02. - теорія та методика навчання інформатики / Ю. М. Красюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2004. - 20 с. -
Рубрики: навчання студентів--економічна спеціальність Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія та методика навчання інформатики фывфывфыв: диференціація навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- навчання інформатики Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С50 Смирнова-Трибульска, Євгенія Миколаївна. Теоретико-методичні основи формування інформатичних компетентностей вчителів природничих дисциплін у галузі дистанційного навчання [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання (інформатика) / Є. М. Смирнова-Трибульска ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2008. - 44 с. -
Рубрики: професійна підготовка вчителів Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія та методика навчання інформатики фывфывфыв: інформаційно-комунікаційні технології -- дистанційна освіта -- компетентність -- методика навчання інформатики Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Б 60 Биков, В. Ю. Освіта повинна зайняти визначальне місце у впровадженні в усі сфери діяльності людей сучасних інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / В. Ю. Биков> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 8. - С. 7-13. Рубрики: Інформатизація освіти Інформаційні технології в освіті фывфывфыв: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 43 Жалдак, Мирослав Іванович. Використання комп’ютера в навчальному процесі має бути педагогічно виваженим і доцільним : 2011 - рік освіти й інформаційного суспільства [Текст] / М. І. Жалдак> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 3-12. Рубрики: комп’ютер на уроках інформатизація освіти Електронні засоби навчання Комп’ютерні засоби навчання Нові інформаційні технології навчання фывфывфыв: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 83 Луговий, В. І. Інформація як чинник організації людини : теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Бібліогр.: 23 назв. Рубрики: Інформаційні технології навчання Інформація фывфывфыв: соціально-культурна інформація -- види соціально-культурної інформації -- інформаційно-комунікаційні технології -- високі педагогічні технології -- навчальні парадигми Аннотация: Проаналізовано сутність інформації, її організуючий, розвивальний вплив на людину. Показано, що соціально-культурна інформація за критерієм співвідношення об'єктивного й суб'єктивного в ній розкладається на п'ять видів: знання, цінності, проекти, консенсуси, художні образи, які детермінують відповідні педагогічні технології її опанування. Аргументовано, що розвиток інформаційно-комунікаційних технологій зумовлює зміну навчальної парадигми. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Шклярук, Г. О. Інтенсифікація навчання іноземної мови з використанням комп’ютерних технологій [Текст] / Г. О. Шклярук> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 22/23. - С. 2-4. Рубрики: Іноземні мови--комп’ютерні технології --комп’ютерні програми Уроки іноземної мови--комп’ютерні технології фывфывфыв: інформаційно-комунікаційні технології -- пізнавальні програми -- створення програм -- Інтернет Аннотация: Застосування комп’ютерних технологій в умовах інформаційної системи освіти в навчанні іноземної мови. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : нмк іноз. мов (1) Свободны: нмк іноз. мов (1) |
> Шифр: ІЗ-1/2012/1/2 Журнал 2012г. N 1/2 [Щодо додаткового Переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/12 навчальному році] : [лист М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 21.12.11 №1/9-901]. - С.3-14 Про затвердження Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 494. - С.15-30 Про затвердження Плану заходів з виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : наказ М-ва освіти і науки. - С.31-42 фывфыв: ОФІЦІЙНИЙ ДОКУМЕНТ; НАКАЗ МОНМС УКРАЇНИ; СЕРЕДНЯ ОСВІТА; ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА, СТО ВІДСОТКІВ, ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА; ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ; ПЛАН ЗАХОДІВ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ВІД 03.06.2011 № 931 Щодо оволодіння учителями загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційними технологіями : наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 03.01.2012 № 2. - С.43-44 Про затвердження Критеріїв системи рейтингового оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів : наказ М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 22.11 2011 № 1336. - С.45-50 Супрун, В'ячеслав Васильович. Критерії системи рейтингового оцінювання діяльності ПТНЗ затверджено / В. В. Супрун. - С.50-56 Про затвердження Національної рамки кваліфікацій : постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1341. - С.56-62 Гармаш, Анатолій Анатолійович. Затверджено Національну рамку кваліфікацій України / А. А. Гармаш. - С.63-64 Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) ректор (свободен) наук. част. Экз. 1 (свободен) |
У 45 Україна. Кабінет Міністрів. Про затвердження Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : постанова... від 13.04.2011 № 494> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 15-30. - [Додаток]. - Содержание: Державна цільова програма впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року Рубрики: освіта і законодавство Середня освіта--правові джерела фывфывфыв: середня освіта -- державна програма -- цільова програма -- інформаційно-комунікаційні технології -- Сто відсотків, державна програма -- програма розвитку Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) ректор (свободен) наук. част. Экз. 1 (свободен) |
Д 36 Державна цільова програма впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року : затв. постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 р. № 494> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 16-30. - Додатки. - Содержание: Паспорт Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року ; Завдання і заходи з виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року ; Очікувані результати виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" на період до 2015 року Рубрики: Середня освіта--правові джерела освіта і законодавство фывфывфыв: середня освіта -- цільова програма -- навчально-виховний процес -- інформаційно-комунікаційні технології -- Сто відсотків, державна програма Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) ректор (свободен) наук. част. Экз. 1 (свободен) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Щодо оволодіння учителями загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційними технологіями : наказ... від 03.01.2012 № 2> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 43-44. - Додаток. Рубрики: освіта і законодавство Середня освіта--правові джерела вчитель--інформаційно-комп’ютерна компетентність фывфывфыв: середня освіта -- Сто відсотків, державна програма -- інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- підготовка вчителів -- підвищення кваліфікації Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) ректор (свободен) наук. част. Экз. 1 (свободен) |
Б 60 Биков, В. Ю. Методологічні та методичні основи створення і використовування електронних засобів навчального призначення [Текст] / В. Ю. Биков, В. В. Лапінський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 3-6. Рубрики: Електронні інформаційні ресурси Інформаційні технології в освіті фывфывфыв: інформаційно-комунікаційні технології -- електронні освітні ресурси -- ІКТ-навчання -- комп’ютерна програма Аннотация: В статті зазначено, що усю множину електронних інформаційних ресурсів, що використовуються в системі освіти, у сучасній педагогічній науці і практиці означають терміном електронні освітні ресурси (ЕОР). Це сукупність електронних інформаційних об'єктів, інформаційно-об'єктне наповнення електронних систем, призначених для інформаційного забезпечення функціонування і розвитку системи освіти. Доп.точки доступа: Лапінський, В. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 50 Клокар, Н. І. Інформаційно-навчальне середовище як відкрита педагогічна система професійного розвитку освітян [Текст] / Н. І. Клокар> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 38-39. Рубрики: Вчителі--професійний розвиток фывфывфыв: освітній портал КОІПОПК -- освітні технології -- освітній проект -- інформаційно-навчальне середовище -- підвищення кваліфікації освітян -- інформаційно-комунікаційні технології Аннотация: Інформаційно-навчальне середовище системи освіти Київської області є відкритою педагогічною системою професійного розвитку педагогічних і управлінських кадрів, що передбачає не лише створення умов для володіння ІКТ, а й широке інформування і навчання засобами сучасних технологій. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту . Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс веб-сайтів професійно-технічних навчальних закладів : наказ... від 22.03.2012 № 331> // Інформ. зб. та комент. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 11/12. - С. 43-48. - [Додаток]. - Содержание: Положення про Всеукраїнський конкурс веб-сайтів професійно-технічних навчальних закладів Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Профтехосвіта--правові джерела--Україна Професійно-технічні навчальні заклади--веб-сайти--всеукраїнський конкурс--положення--Україна фывфывфыв: офіційний документ -- наказ МОНМС України -- профтехосвіта -- всеукраїнський конкурс -- конкурс веб-сайтів -- професійно-технічні навчальні заклади -- інформаційно-комунікаційні технології -- Інтернет -- інформаційно-освітнє середовище -- веб-сайти Имеются экземпляры в отделах: наук. част. Экз. 1 (свободен) |
П 52 Положення про Всеукраїнський конкурс веб-сайтів професійно-технічних навчальних закладів : затв. наказом М-ва освіти і науки, молоді та спорту України від 22 берез. 2012 р. № 331> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 11/12. - С. 44-48 Рубрики: Профтехосвіта України--правові джерела Профтехосвіта України--веб-сайти--положення фывфывфыв: всеукраїнський конкурс -- конкурс веб-сайтів -- професійно-технічні навчальні заклади -- профтехосвіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційно-освітнє середовище -- Інтернет -- веб-сайти Имеются экземпляры в отделах: наук. част. Экз. 1 (свободен) |
Ф 39 Фельдштейн, Д. И. Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 204-220 . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Педагогіка та інші науки соціологія освіти фывфывфыв: філософія освіти -- когнітивні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронні технології -- індивідуальний розвиток -- наукова робота -- психологічні дослідження -- випереджальний розвиток Доп.точки доступа: \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 38 Кивлюк, Ольга Петрівна. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки / О. П. Кивлюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 25-30. - Бібліогр.: 10 назв Рубрики: Освіта--інформатизація освіти Педагогіка інформаційна фывфывфыв: комп’ютерні технології -- інформаційно-комунікаційне середовище -- віртуальна реальність -- Інтернет -- віртуальна освіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- віртуальний освітній простір -- дистанційне навчання -- інформаційна педагогіка -- глобалізація освіти -- інформатизація освіти Аннотация: Висвітлюються особливості віртуалізації освітнього простору в межах розвитку інформаційної педагогіки за умов поглиблення інформатизації всіх сфер життєдіяльності суспільства та розширення можливостей віртуальної реальності, в якій технологічною основою є використання інформаційно-комунікаційних технологій. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про хід виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" у м. Кривий Ріг (Дніпропетровська область) та Борщівському районі (Тернопільська область) : рішення колегії... від 22.03.2012 р. № 3/4-2> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 13/15. - С. 3-25. - [Додаток]. - Содержание: Про хід виконання Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій "Сто відсотків" у м. Кривий Ріг (Дніпропетровська область) та Борщівському районі (Тернопільська область) Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Освіта в Україні--середня освіта--правові джерела Освіта в Україні--середня освіта--інформатизація фывфывфыв: Сто відсотків, державна програма -- впровадження ІКТ -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатизація -- загальна середня освіта Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Р 34 Резнік, Володимир. Чинники автономії працівника за умов глобальної інформатизації : теоретичні уявлення та українські реалії / В. Резнік> // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : наук.-теорет. часоп. - 2012. - № 2. - С. 9-34. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 1563-3713 Рубрики: Соціологія--соціальна диференціація Кафедра філософії та соціології фывфывфыв: соціальна диференціація -- автономія працівників -- чинники автономії працівників -- інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- глобалізація -- Інтернет -- комп’ютери Аннотация: У статті розглянуто теоретичні інтерпретації праці за умов інформатизації суспільства, що належить Е. Тоффлеру, Й Масуді, М. Каспельсу, К. Мею та іншим дослідникам. Узагальнено передумови, зовнішні вияви та психологічні наслідки автономії працівника. На цьому концептуальному підгрунті висунуто гіпотезу про імовірні соціально-економічні, фахово-освітні, інформаційно-технологічні та особистісно-інноваційні передумови автономії працівників в Україні за умов глобальної інформатизації. Слушність цієї гіпотези значною мірою підтверджено емпіричним тестуванням її з використанням моделі множинної лінійної регресії. Встановлено, що в сучасному українському суспільстві переважає соціально-економічне зумовлювання автономії в Україні - приватне володіння засобами виробництва, висококваліфікований фаховий капітал та особистий менеджерський хист. Порівняно меншою мірою автономію особи у трудових відносинах зумовлює використання нею ІКТ та інтенсивність підвищення кваліфікації. Вплив особистісно-інноваційного чинника виявився статистично незначним у межах загальної вибірки. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Кузнєцова, Н. Ю. Використання новітніх інформаційно-комунікативних технологій на заняттях з іноземної мови [Текст] / Н. Ю. Кузнєцова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 19/21. - С. 2-7. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Іноземні мови --викладання в школі--інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: іноземні мови -- інформаційно-комунікаційні технології -- творчий підхід -- Інтернет-ресурси -- критерії оцінювання -- навчальні Інтернет-ресурси -- хот-лист -- мультимедійний скрепбук -- трежа хант -- вебквест -- англійська мова Аннотация: У статті розповідається про використання Інтернет-технологій у навчанні. Оцінюються Інтернет-ресурси для учнів і вчителів, розглядаються 5 видів навчальних Інтернет-ресурсів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
Кузнєцова, Н. Ю. Створення віртуального середовища для вивчення іноземної мови (технологія Веб 2.0) [Текст] / Н. Ю. Кузнєцова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 19/21. - С. 8-10. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Іноземні мови --викладання в школі--інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: іноземні мови -- інформаційно-комунікаційні технології -- віртуальне середовище -- Інтернет -- блог -- блог учителя -- блог учня -- вікі -- подкаст -- закладки -- флікр -- Ю Тьюб Аннотация: Метою навчання іноземної мови в навчальних закладах є формування іншомовної компетенції учнів за допомогою мережі Інтернет. Сучасний розвиток мережі Інтернет характеризується появою та поширенням соціальних сервісів і служб (Веб 2.0), націлених на спілкування між людьми. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |