> Шифр: ІШ-1/2007/5 Журнал 2007г. N 5 Коляда, І. Український рух 80 - 90-х рр. XIX ст. / І. Коляда, О. Куриленко. - С.6-12 Сотниченко, В. Демократичність у шкільній освіті, або імперативний аспект методів навчання / В. Сотниченко. - С.13-15 Приходько, А. Форми навчання історії : підходи до визначення та класифікації / А. Приходько. - С.16-21 Левітас, Ф. Робота з підручником на уроках історії / Ф. Левітас, Л. Розвадовська. - С.22-27 Чубукова, Т. Дидактичні матеріали з всесвітньої історії ( 6-7 кл.) Розділ 7. Особа в історії / Т. Чубукова. - С.33-38 Куликова, Л. Давня Греція : культура Криту. Виникнення перших держав / Л. Куликова. - С.40-43 Бєлошицький, О. Винахідники трамваю : До 115- річчя київського трамваю / О. Бєлошицький. - С.44-48 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Сотниченко, В. Демократичність у шкільній освіті, або імперативний аспект методів навчання [Текстььь] / В. Сотниченко> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 13-15 Рубрики: освіта шкільна фывфывфыв: ДЕМОКРАТИЧНІСТЬ -- МЕТОДИ НАВЧАННЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Мартинюк, М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці / М. Т. Мартинюк, М. В. Декарчук, В. І. Хитрук> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 1. - С. 74-81 : табл. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Підготовка вчителів природознавства фывфывфыв: інтегративний функціонально-галузевий підхід -- монопредметні концепції -- поліпредметні концепції -- підготовка вчителів -- демократичність -- мобільність -- педагогічна освіта -- прогностичні педагогічні моделі -- природничо-наукові дисципліни Аннотация: Обгрунтовано ідею вдосконалення існуючої системи підготовки вчителів-предметників природничого профілю засобами нової організаційно-педагогічної моделі, побудованої на єдності та взаємозв'язку моно- й поліпредметних концепцій. Докладно представлено зміст фахової підготовки бакалаврів освітньої галузі "Природознавство" як першого (базового) рівня природничо-педагогічної освіти. Доп.точки доступа: Декарчук, М. В.; Хитрук, В. І. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Н 11 Нємцева, Тетяна. Реалізація програмно-цільового підходу до виховання громадянської ініціативності старшокласників у позакласній діяльності / Т. Нємцева> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 12. - С. 17-22. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання громадянське фывфывфыв: ініціативність -- громадянська ініціативність -- прогностичність програми -- демократичність програми -- ефективність програми -- інноваційність -- Одинадцять сходинок до успіху, програма Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |