> Шифр: ІПУ/2012/5 Журнал 2012г. N 5 Буднікова, С. Л. Синхронний та діахронний методи вивчення історії як засіб формування просторової компетенції учнів / С. Л. Буднікова. - С.2-4 Заїка, С. А. Вплив Берестейської унії на релігійне життя в Україні. Історія України. 8 клас / С. А. Заїка. - С.5-8 Михальчук, С. А. Політичний та соціально-економічний устрій Київської Русі. Історія України. 7 клас / С. А. Михальчук. - С.9-11 Нестер, Л. М. Франція в епоху Середньовіччя. Всесвітня історія. 7 клас / Л. М. Нестер. - С.12-14 Жеревчук, О. М. Богдан Хмельницький: людина і політик. Історія України. 8 клас / О. М. Жеревчук. - С.15-19 Стрижак, В. М. Поширення Реформації в Європі. Контрреформація. Всесвітня історія. 8 клас / В. М. Стрижак. - С.20-24 Мироненко, В. В. Дебати за темою "Наука і техніка завдають більше шкоди, ніж приносять користі" / В. В. Мироненко. - С.25-31 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 85 Стрижак, В. М. Поширення Реформації в Європі. Контрреформація. Всесвітня історія. 8 клас [Текст] / В. М. Стрижак> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 5. - С. 20-24 Рубрики: уроки всесвітньої історії у 8 кл. фывфывфыв: поширення Реформації -- кальвінізм -- Контрреформація в Європі -- орден єзуїтів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Я 22 Яворський, О. О. Культура України в XVI - XVII ст. Історія України. 8 клас [Текст] / О. О. Яворський> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 24. - С. 29-32. Рубрики: Викладання історії України в школі Уроки історії України в 8 кл. фывфывфыв: книгодрукування -- шкільництво -- братські школи -- Контрреформація -- книжна староукраїнська мова -- реформація -- розвиток культури Аннотация: Мета уроку ознайомити учнів з розвитком культури України в XVI - XVII ст., виховати в учнів культуру сприйняття минулого, повагу до іі діячів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2014/25/26 Журнал 2014г. N 25/26 Любіченко, Л. В. Створення сприятливого навчального середовища для розвитку критичного мислення на уроках історії / Л. В. Любіченко. - С.2-7. Міщенко, Т. О. Соціалізація особистості на уроках суспільствознавчих дисциплін шляхом використання технології критичного мислення / Т. О. Міщенко. - С.8-12. - Библиогр. в конце ст. Кожем'яка, О. Л. Крилаті вислови з історії Стародавнього світу / О. Л. Кожем'яка. - С.15-20. Яценко, В. О. Дидактичні матеріали "Про що і кого". 5 клас / В. О. Яценко. - С.21-28. Шпаковський, В’ячеслав. Скільки правди в історії? / В. Шпаковський. - С.29-30. Чикальська, О. Закарпаття в роки Другої світової війни. Історія України. 10 клас / О. Чикальська. - С.31-37. - Библиогр. в конце ст. Андрущенко, Т. Б. Розробка теми "Реформація й контрреформація". Всесвітня історія. 8 клас / Т. Б. Андрущенко. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст. Заїка, С. А. Урок узагальнення "Українські землі в першій половині XVII ст.". Історія України. 8 клас / С. А. Заїка. - С.43-45. Яковенко, Т. А. Причини та передумови Національно-визвольної війни українського народу середини XVII ст. Історія України. 8 клас / Т. А. Яковенко. - С.46-53. - Библиогр. в конце ст. Пилипюк, Е. В. Особливості розвитку культури та історичне значення Галицько-Волинської держави. Історія України. 7 клас / Е. В. Пилипюк. - С.54-57. Дриль, Л. Г. Нестор Махно. Історія України. 10 клас / Л. Г. Дриль. - С.58-60. - Библиогр. в конце ст. Скляренко, В. М. Ніколя Фуке - жертва "Короля-сонця" / В. М. Скляренко. - С.61-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрущенко, Т. Б. Розробка теми "Реформація й контрреформація". Всесвітня історія. 8 клас [Текст] / Т. Б. Андрущенко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 25/26. - С. 38-42. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Уроки всесвітньої історії в 8 кл.--середньовічне християнство фывфывфыв: Реформація -- Контрреформація -- Селянська війна -- індульгенція -- протестантизм -- інквізиція -- католицизм Аннотация: Мета уроку: навчити учнів наводити приклади наростання кризових явищ у католицькій церкві; висловлювати судження щодо причин, характеру та значення Реформації; порівнювати діяльність М. Лютера та Т. Мюнцера. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |