Горішний, З. Розвиток логічного мислення школярів [Текстььь] / З. Горішний; Ю. Косоротова> // Психолог. - 2004. - N21/22 (червень). - С. 61-76
Рубрики: мислення фывфывфыв: логічне мислення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Яворская, И. Н. Методы исследования логического мышления у младших школьников [Текстььь] / И.Н. Яворская> // Журнал прикладной психологии. - 2004. - N2. - С. 20-27
Рубрики: мислення психологія молодшого школяра фывфывфыв: ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
Яворская, И. Н. Психологические характеристки решения сюжетно-логических задач младшими школьниками [Текстььь] / И.Н. Яворская> // Журнал прикладной психологии. - 2004. - N2. - С. 27-34
Рубрики: мислення психологія молодшого школяра фывфывфыв: ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ -- УМОЗАКЛЮЧЕНИЕ -- СУЖДЕНИЯ Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
Меналюк, Г. Вчимо доводити власну думку [Текстььь] / Г. Меналюк> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N1. - С. 14-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мислення фывфывфыв: логіко-математичні ігри -- логічне мислення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 87 Брайт, Л. Развиваем интеллект [Текст] / Л. Брайт. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, Б. г.. - 1997 с. - (Азбука психологии). - ISBN 5-88782-118-3 : 2.70 грн.
РУБ 156 Рубрики: Интеллект мислення--логічне Способности--умственные Ум--развитие фывфывфыв: логічне мислення Доп.точки доступа: Кириленко, Н. \пер.\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
О-31 Оверченко, В. Інновації в системі догімназійної освіти [Текст] / В. Оверченко> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 10 (березень). - С. 10-12 Рубрики: Інноваційні технології навчання Початкова школа Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності методична допомога вчителям Ніжина фывфывфыв: ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ -- ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Х 93 Христофорова, Н. А. Розвиток логічного мислення учнів у рамках курсу "Вступ до історії" [Текст] / Н. А. Христофорова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 32. - С. 8-12. Рубрики: викладання історії України в школі мислення на уроках з різних шкільних дисциплін фывфывфыв: ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 11 Гінкевич, Оксана. Психолого-педагогічні передумови формування в учнів 5-6 класів аналітико-синтетичних умінь [Текст] / О. Гінкевич> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 9-12 Рубрики: Уміння Викладання української літератури в школі фывфывфыв: психологічні умови умінь -- педагогічні умови умінь -- інтелект -- логічне мислення -- творча фантазія -- розумове виховання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
П 43 Погожина, И. Н. Децентрация у дошкольников: эмпирический анализ феномена, или что на самом деле диагностируют методики Хьюза и Пиаже [Текст] / И. Н. Погожина> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология : Научный журнал. - 2011. - N 3. - С. 132-143 . - ISSN 0201-7385. - ISSN 0137-0936 Рубрики: психологія дошкільника--діагностика децентрації фывфывфыв: дитячий егоцентризм -- логічне мислення -- діагностика егоцентризму -- логічна операція класифікації -- поняття принципу збереження Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-17 Зайцева, Лариса. Пізнаємо довкілля разом. Модульна організація навчально-пізнавальної діяльності старших дошкільнят [Текст] / Л. Зайцева> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 8. - С. 16-20. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Навчання модульне навчально-пізнавальна діяльність фывфывфыв: модуль -- логічне мислення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 82 Кривонос, О. І. Формування культури мислення на уроках математики [Текст] / О. І. Кривонос> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 2-9. Рубрики: Уроки математики фывфывфыв: логічне мислення -- евристичне мислення -- математична мова школярів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 26 Карпова, Л. Б. Розвиток критичного мислення [Текст] / Л. Б. Карпова> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 2-7. Рубрики: мислення критичне Навчання--методи--форми--засоби фывфывфыв: інтелектуальний розвиток учня -- логічне мислення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 78 Красильникова, Т. Н. Сюжетно-ролевая игра как средство развития связной речи в коррекционной работе с детьми с ОНР [Текст] / Т. Н. Красильникова, О. А. Батуева> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 4. - С. 40-46. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота Дошкільна освіта--ігри Корекційно-розвивальне навчання--дошкільний вік Росія--дошкільна освіта фывфывфыв: мовний розвиток дошкільнят -- зв’язне мовлення -- логопедична допомога -- логічне мислення -- план роботи в старшій групі Аннотация: Автор статті розповідає про мовний розвиток дошкільнят та про причини його зниження. Доп.точки доступа: Батуева, О. А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 35 Терно, Сергій. Навчання критичного мислення - ознака середньовічної відсталості? [Текст] / С. Терно> // Історія в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 25-32. Рубрики: мислення критичне Мислення творче фывфывфыв: моделі критичного мислення -- логічне мислення -- творче мислення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-17 Заика, Е. В. Тренинг мышления: поиск оснований для разделения объектов на группы [Текст] / Е. В. Заика> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 32-37 Рубрики: тренінги психологічні мислення логічне фывфывфыв: логічне мислення -- ігровий тренінг пізнавальних процесів -- поділ об’єктів на групи Аннотация: В руслі розробленого автором ігрового тренінгу пізнавальних процесів запропонований комплекс вправ для розвитку логічного мислення. Вправи базуються на пошуку підстав (причин, ознак), за якими деяка сукупність об'єктів вже розділена на дві або більше груп. Використовується матеріал як словесний, так і образний. РОзраховано на школярів 12-19 років. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Бєлєнька, Ганна П’ятирічні: на фінішній прямій до школи [Текст] / Ганна Бєлєнька> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 11. - С. 4-6 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільний вік--діти 5-го року Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи фывфывфыв: п’ятирічні діти -- логічне мислення -- готовність дитини до школи Аннотация: В статті йдеться про особливості підготовки п'ятирічних дітей до шкільного життя. Наголошується на перевазі використання гри перед будь-яким іншим видом діяльності для найсприятливішого розвитку всіх пізнавальних процесів: мислення, мови, уяви, пам'яті. Подано показники готовності п'ятирічної дитини до шкільного навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Мар’яненко, Ліана. Формування пізнавальної діяльності в молодших школярів [Текст] / Л. Мар’яненко> // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. - 2014. - N 1. - С. 3-128 Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів--молодші школярі фывфывфыв: тренувальня логічного мислення -- логічне мислення -- понятійно-логічне мислення -- логічна пам’ять -- творче мислення учнів Аннотация: У книжці подано послідовні етапи цілеспрямованого формування пізнавальних процесів. Також пропонується перелік ігор, завдань, вправ, які сприяють розвитку уяви, образно-логічного, понятійно-логічного, творчого мислення - тобто операційного компонента пізнавальної діяльності. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 77 Приседська, І. В. Метод інтелект-карт у викладанні шкільного курсу історії [Текст] / І. В. Приседська> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4/5. - С. 12-16. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Викладання історії в школі Навчання--методи--форми--засоби фывфывфыв: інтелект-карти -- графічні методи навчання -- мислення -- творче мислення -- логічне мислення -- інтелект Аннотация: Стаття присвячена аналізу методу інтелект-карт, а також опису можливостей його практичного застосування на уроках історії та інших суспільствознавчих предметах загальноосвітньої школи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Литвинова, С. Г. Хмарні технології - нова парадигма у розвитку логічного мислення та пам’яті учнів середньої школи [Текст] / С. Г. Литвинова, О. В. Тебенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 1. - С. 38-43. Рубрики: Електронні освітні ресурси фывфывфыв: хмарні технології -- логічне мислення -- навчальні ігри -- електронні навчальні ресурси -- якість освіти -- інформаційний простір Аннотация: У статті проаналізовано напрямки використання інформаційно-комунікаційних технологій для вивчення математики, визначено умови для активізації пізнавальної діяльності учнів, описано його можливість під час проведення уроків математики, розкрито роль логічного мислення у розвитку особистості учня. Доп.точки доступа: Тебенко, О. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 91 Буренко, Валентина. Навчання аудіювання / В. Буренко> // Інозем. мови в шк. України : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1. - С. 2-6 Рубрики: Іноземні мови--викладання в школі--аудіювання фывфывфыв: іноземні мови -- аудіювання -- граматичні вправи -- лексичні вправи -- логічне мислення -- мовленнєві справи Аннотация: У статті подано матеріали про базовий рівень аудіювання як компонент усномовленнєвого спілкування. Метою аудіювання є осмислення почутого мовленнєвого повідомлення. Основними вимогами до змісту аудіотекстів вважаються їх інформативність і цікава фабула. Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |