Корсак, Костянтин Віталійович. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі / К. Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 31-37. - Бібліогр.: 13 назв Рубрики: Вища освіта--розвиток фывфывфыв: суспільство майбутнього -- прогнозування -- цивілізаційний поступ людства -- хвильова модель -- вища освіта -- природничі науки -- форсайт -- ноотехнології -- ноорозвиток -- ноосуспільство -- сталий розвиток -- освітньо-науковий комплекс -- Лісабонський проект -- нанотехнології -- дегуманізація освіти -- дегуманітаризація освіти Аннотация: У статті пропонується для оцінки сучасності і прогнозів майбутнього використовувати групу нових термінів: ноотехнології, ноосуспільство, ноорозвиток, форсайт та ін. Доведено, що обгрунтовані сподівання людства на сталий розвиток пов'язані з побудовою ноосуспільства і використанням нешкідливих для довкілля ноотехнологій. Вказано головні перешкоди на шляху до нооекономіки. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 71 Косенко, Олександра Іванівна. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. І. Косенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 81-86 : табл. - Бібліогр.: 7 назв Рубрики: Вища освіта--розвиток фывфывфыв: європейська освітня стратегія -- Лісабонський проект -- первинна освіта -- якість освіти -- природничо-математична освіта -- інженерно-технологічна освіта -- точні науки -- високі технології -- нанотехнології Аннотация: Розглянуто Лісабонський проект і європейську стратегію розвитку вищої освіти в умовах переходу до суспільства знань XXI століття. Європа (приклад - Фінляндія) обрала підвищення якості освіти і розширення використання точних наук як засіб розвитку людського капіталу націй. Україна з 1991 року йшла у протилежному напрямі, а тому не досягла успіхів. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 12 Павлюк, Світлана Вікторівна. Зовнішні впливи і модернізація підготовки кадрів у вищій школі Німеччини / Світлана Павлюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 92-97. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--підготовка кадрів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Німеччина--вища освіта фывфывфыв: Лісабонський проект -- природничо-математична освіта -- модернізація -- неуніверситетські заклади -- рівнева система -- інтернаціоналізація -- диференціація -- мотивація викладачів -- підготовка PhD -- аспірантські школи Аннотация: Розглянуто головні аспекти діяльності і поступової модернізації вищої школи Німеччини, яка не може цілком задовольнити потреби країни у фахівцях з точних наук, інформатики та інженерії. Висвітлено засоби, якими німці намагаються розширити вищу освіту і підвищити її якість. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 25 Дебич, Марія Андріївна. Європейські інновації у підготовці кадрів для ХХІ століття / Марія Дебич> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 86-91. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Освіта--недержавні організації--світ Вища освіта в Україні--інноваційний розвиток фывфывфыв: вища школа -- підготовка фахівців -- суспільство знань -- Лісабонський проект -- Нове Відродження Аннотация: Розглянуто визначальні зміни у вимогах до кадрів у тих державах, які будують суспільство знань. Досліджено еволюцію пріоритетів діяльності ЮНЕСКО, доведено, що ЄС посилює підготовку кадрів з точних наук та інженерії у рамках Лісабонського проекту і плану Нового Відродження. Доп.точки доступа: Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) \про неї\ Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
Д 25 Дебич, Марія. Еволюція вищої освіти на зламі століть та перспективи її розвитку / Марія Дебич> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 107-113 : рис. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Вища освіта--інновації Вища освіта--розвиток фывфывфыв: якість освіти -- загальна освіта -- Болонський процес -- Лісабонський проект Аннотация: Розглянуто явище кількісних і якісних змін світової вищої освіти у другій половині XX cт. Докладно досліджено структурні інновації та розширення завдань вищої освіти. Зазначено суперечливість використання комп’ютерів у середніх і вищих школах. Для Європи засвідчено прискорений розвиток точних наук у ВНЗ і дослідних інститутах, що може стати підґрунтям співпраці України і Європейського Союзу в цьому напрямі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |