П 54 Полякова, О. Б. Деперсонализация как составляющая профессиональных деформаций и психологическая защита педагогов и психологов [Текст] / О. Б. Полякова> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 10. - С. 28-35 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології професійне вигорання психологія педагога,вихователя психологічний захист Альтруїзм фывфывфыв: професійні деформації -- ЭМОЦИОНАЛЬНОЕ ИСТОЩЕНИЕ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Х 62 Хлюпин, В. Одинокие учительницы [Текст] / В. Хлюпин> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2009. - N 7. - С. 110-115. Рубрики: професійні деструкції вчитель--професія фывфывфыв: ПРОФЕСІЙНІ ДЕФОРМАЦІЇ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 54 Полякова, О. Б. Отношение к профессиональной деятельности как предпосылка нивелирования редукции личных достижений / О. Б. Полякова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 205-217. - Библиогр.: 25 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Психологія праці--професійна діяльність--ставлення фывфывфыв: гігієнічні фактори -- мотиваційні фактори -- ставлення -- професійна мотивація -- професійні деформації -- редукція -- особисті досягнення Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 54 Полякова, О. Б. Профессиональная среда как детерминанта возникновения профессиональных деформаций / О. Б. Полякова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 196-204. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Професійна діяльність--професійне середовище--професійні деформації фывфывфыв: організаційно-психологічні фактори -- професійна діяльність -- професійне середовище -- професійні деформації -- соціально-психологічні фактори -- людський фактор -- компетентність спеціаліста Аннотация: Виявлено фактори професійного середовища як сукупності предметних та соціальних умов професійної діяльності, що впливають на виникнення професійних деформацій. Виокремлено організаційно-психологічні фактори: монотонність роботи; невизначеність кінцевих результатів; виключна продуктивність; високе робоче навантаження; відсутність необхідного інструментарію та ін. До соціально-психологічних факторів відносяться: дезорганізація взаємовідносин у трудових колективах; інформаційні перевантаження; неадекватність характеру керівництва та ін. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 54 Полякова, О. Б. Профессиональная образовательная среда на защите будущих специалистов от профессиональных деформаций [Текст] / О. Б. Полякова> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2013. - N 4. - С. 120-131. Рубрики: Психологія особистості--професійна діяльність фывфывфыв: освітнє середовище -- професійні деформації -- професійна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Типові професійні деформації педагогів [Текст]> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 5. - С. 29. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--педагогічний колектив фывфывфыв: педагогічний колектив ЗДО -- організаційна культура -- професійні деформації Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |