Пилипенко, Н. М. Соціально-психологічний тренінг формування особистісних змін в умовах моделювання екзистенційної кризи [Текстььь] / Н. М. Пилипенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N1. - С. 68-70
Рубрики: тренінг фывфывфыв: психокорекційна робота Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
С 69 Соціально-психологічна служба профтехосвіти Луганщини [Текст] : спецвипуск> // Соціальний педагог. - 2010. - N 3(березень). - С. 1-63 Рубрики: Професійно-технічна освіта Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи фывфывфыв: АГРЕСИВНА ПОВЕДІНКА ДИТИНИ -- МОТИВАЦІЯ НАВЧАННЯ -- ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА -- молодіжний рух -- КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА -- КЛАСНИЙ КЕРІВНИК -- ПСИХОКОРЕКЦІЙНА РОБОТА -- ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 69 Практикум із групової психокорекції [Текст] : підручник для студ вищих навч. закладів / С. Д. Максименко [та ін.]. - К. : СЛОВО, 2015. - 752 с. - Бібліогр.: с. 729-737; додатки: с.692-728. - ISBN 978-966-194-220-1 : 190.00 грн. Содержание: Поняття групової психокорекції . - С .10 Тренінг як сукупність психокорекційних методів. Методичні засоби психологічного тренінгу . - С .103 Основні напрями групової психокорекційної роботи . - С .294 Психокорекційна робота з різними віковими групами . - С .568 Додатки . - С .692-728 РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Групова психокорекція--практикум Психокорекція--підручники та посібники для ВНЗ Психокорекція--діти з вадами Тренінг психологічний Арт-терапія Кафедра загальної та практичної психології фывфывфыв: психокорекційна робота -- інкаунтер-групи -- Т-групи -- транзактний аналіз -- гештальт-групи -- тренінг вмінь -- психодрама -- когнітивний напрямок -- нлп -- тілесна терапія -- релаксація -- танцювальна терапія -- арт-терапія -- темоцентрована взаємодія Доп.точки доступа: Максименко, Сергій Дмитрович; Прокоф'єва, Олеся Олексіївна; Цехмістер, Ярослав Володимирович; Царькова, Ольга Вікторівна; Кочкурова, Ольга Володимирівна; Роджерс, Карл Ренсом (амер. психолог, один із засновників гуманістичної психології ; 1902-1987) \о нем\; Перлз, Фредерік Саломон (нім. психотерапевт, засновник гештальттерапії ; 1893 - 1970) \о нем\; Берн, Ерік (1910 - 1970) \о нем\; Фройд, Зигмунд (психолог ; 1856-1936) \о нем\; Рудестам, К. \о ней\ Экземпляры всего: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 29 Мартиненко, І. Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинного ґенезу / Ірина Мартиненко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 36–44 : діаграма. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2312-2781
Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення фывфывфыв: діти з розладами мовлення -- комунікативний розвиток -- психокорекційна робота -- діти старшого дошкільного віку -- комунікативні тренінги -- робота з батьками -- робота з педагогами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 28 Рашковська, І. Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / Ілона Рашковська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 46–48. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: сімейне виховання -- батьківсько-дитячі стосунки -- психологічний супровід -- виховання дитини -- психокорекційна робота -- взаємодія батьків та учнів Аннотация: У статті розповідається про взаємодію батьків та учнів початкової школи. Наведено приклади деяких вправ, які можуть використовуватись у спільній діяльності практичного психолога та вчителя молодшої школи для налагодження активної взаємодії батьків та учнів класу. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 12 Бабяк, О. Психокорекція емоційної сфери у дітей із затримкою психічного розвитку / Ольга Бабяк, Наталія Баташева> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 1(93). - С. 39–47. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: діти із затримкою психічного розвитку -- емоційна сфера -- психокорекція емоційної сфери -- психокорекційна робота -- емпіричне дослідження -- дошкільники Аннотация: Мета статті – висвітлення результатів емпіричного дослідження, яке було спрямоване на виявлення специфіки емоційної сфери дітей із затримкою психічного розвитку й давало можливість простежити особливості функціонування її компонентів, а саме: перцептивного, когнітивного, вербального та експресивного та визначення напрямів психокорекційної роботи з формування емоційної сфери у дошкільників із ЗПР. Доп.точки доступа: Баташева, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |