А 66 Андрущенко, Віктор Петрович. Можливість і дійсність конституційного процесу в європейському просторі освіти / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 9-12 Рубрики: Освіта--євроінтеграція Вчитель--професійна підготовка Україна--Освіта Європа--Освіта фывфывфыв: європейські цінності -- новий учитель -- Педагогічна конституція Європи -- освітня політика -- вища освіта -- педагогічна освіта -- гуманітарна політика Аннотация: Одним із головних завдань сьогодення є впровадження ефективних технологій підготовки нового вчителя для об'єднаної Європи ХХІ століття. Аксіологією такої підготовки має слугувати загальна ціннісна платформа європейського світу, а узгоджені норми, які її врегульовують, можуть бути визначені як Педагогічна конституція Європи. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
Андрущенко, Віктор. Доповідь з нагоди презентації Проекту "Проблеми підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття (Педагогічна Конституція Європи)" / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 5-7 Рубрики: Вчитель--новий вчитель--підготовка Педагогічна освіта--європейський педагогічний проект Європа фывфывфыв: європейські цінності -- взаємодія культур -- виховання громадянина Європи -- новий учитель -- підготовка нового вчителя -- педагогічні університети -- об’єднання університетів -- європейський педагогічний простір -- проект підготовки нового вчителя -- Педагогічна Конституція Європи Доп.точки доступа: Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \про неї\; Європейський континентальний педагогічний університет (проект) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Коцан, Ігор. Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири / Ігор Коцан> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 13-19. - Бібліогр.: 4 назви. Рубрики: Підготовка вчителів--проблеми Педагогічна освіта--європейський педагогічний проект фывфывфыв: професійна підготовка -- підготовка вчителів -- сучасний вчитель -- мотивованість -- права дитини -- психолого-педагогічна компетентність -- інформаційна компетентність -- ціннісна платформа педагогічної освіти Аннотация: Кожна країна зацікавлена в тому, щоб підготувати когорту таких учителів, які б не лише зебезпечували кількісну реалізацію завдань обов'язкового навчання, а й підносили на значно вищий рівень освіченість і культуру її громадян. Здійснити професійну підготовку такого фахівця надзвичайно складно. На заваді стають об'єктивні і суб'єктивні чинники, породжені суспільними перетвореннями, технічними здобутками, стереотипами і формалізмом наявної системи професійної підготовки, мотивованістю і ціннісними орієнтаціями майбутніх педагогів. Існує необхідність детально розглянути ті проблеми, з якими стикається кожен вищий навчальний заклад, що здійснює підготовку педагогічних працівників, та поміркувати над пошуком орієнтирів оновлення такої підготовки. Здійснювати такі пошуки краще в товаристві однодумців, яким стала Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи. Мета і завдання, яких прагне досягти ця поважна організація, переконують у важливості перспектив розвитку педагогічної освіти, що підтверджує розроблена Асоціацією <Педагогічна Конституція Європи>. Доп.точки доступа: Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \про неї\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрущенко, Віктор. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 5-8 Рубрики: Освіта--євроінтеграція Вчителі--підготовка нового вчителя, 21 ст. фывфывфыв: Педагогічна Конституція Європи -- європейський освітній простір -- підготовка нового вчителя -- педагогічна освіта -- полікультурне суспільство -- європейський учитель -- нормативні основи педагогічної підготовки -- вища педагогічна освіта -- міжнародна педагогічна співпраця -- конституційний процес у педагогіці -- форум ректорів педагогічних університетів Аннотация: Аналізується конституційний процес педагогічного простору Європи, який знаменує прийняття стратегічного документу - Педагогічної конституції Європи. Підкреслюється значення і роль створення духовно-аксіологічної платформи для формування нового вчителя об’єднаної Європи XXI століття. Доп.точки доступа: Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Педагогічна Конституція Європи : [прийнята членами Асоціації ректорів педагогічних університетів Європи, трав. 2013 р., м. Франкфурт-на-Майні, Німеччина]> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 111-116 Рубрики: Педагогічна освіта--Педагогічна Конституція Європи Вчителі--підготовка нового вчителя, 21 ст. Європа--Педагогічна Конституція Європи Європа--вчителі--підготовка нового вчителя, 21 ст. фывфывфыв: Педагогічна Конституція Європи -- преамбула -- підготовка вчителів -- підготовка педагогів -- європейський учитель -- підготовка нового вчителя Доп.точки доступа: Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
А 66 Андрущенко, Віктор. Герменевтика освіти : (спроба теоретичного аналізу) / Віктор Андрущенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Освіта в Україні--філософія освіти фывфывфыв: закон про вищу освіту -- розвиток освіти -- сучасний філософсько-педагогічний дискурс -- виклики сучасного світу -- інформаційна революція -- освітня політика -- підготовка педагогічних кадрів -- Педагогічна Конституція Європи -- модернізація освіти Аннотация: Аналізуються проблеми та перспективи розвитку освіти в контексті нового Закону України "Про вищу освіту"; обґрунтовується, що основним питанням сьогодення для освіти є питання про зміну філософії й загальної архітектоніки освіти в системі викликів сучасного світу; автором розглядаються глобальні і локальні чинники, які формують виклики, аналізуються відповіді на них зміною філософської парадигми модернізації освіти. Глобалізація та інформаційна революція, війна і внутрішні негаразди, суперечності, труднощі змінюють світ так швидко, що педагоги не встигають осмислити ці зміни, осягнути їх філософію, перевести її на мову освітньої політики, а далі - на мову конкретних навчальних технологій. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондар, Володимир. Професійна підготовка практичного психолога в НПУ імені М. П. драгоманова: зміст і основні напрями [Текст] / В. Бондар, О. Митник> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 5/6. - С. 37-43. Рубрики: професійна підготовка психолога-практика фывфывфыв: фахові компетентності -- Педагогічна Конституція Європи -- ігрове моделювання -- дидактичний психосинтез Доп.точки доступа: Митник, Олександр Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрущенко, Віктор Петрович. Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку [Текст] / В. П. Андрущенко, Д. Свириденко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 2. - С. 5-11. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв. Рубрики: Вища освіта в Україні--академічна мобільність фывфывфыв: академічна мобільність -- вища освіта -- модернізація освіти -- Європейський простір вищої освіти -- Педагогічна Конституція Європи -- інновації в освіті Аннотация: Проаналізовано проблеми імплементації академічної мобільності в українському просторі вищої освіти.З методологічних позицій філософії освіти автори діагностують чинники, що знижують кількісні та якісні показники програм академічних обмінів, і пропонують заходи, що мають сприяти процесам актуалізації академічної мобільності та, відповідно, наповнити входження до Європейського простору вищої освіти реальним змістом. Доп.точки доступа: Свириденко, Денис Борисович Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Лавриненко, Володимир. Роль міжнародного співробітництва в інтеграції університету в глобальний освітній і науково-дослідний простір [Текст] / В. Лавриненко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 1. - С. 13-17. Рубрики: Університети України--міжнародна співпраця Вищі навчальні заклади України--окремі ВНЗ фывфывфыв: глобалізація освіти -- міжнародне визнання -- академічна мобільність -- нові освітні методики -- спільні проєкти -- інтегрована педагогіка -- Педагогічна Конституція Європи Доп.точки доступа: \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Андрущенко, Віктор. Ефективність європейського вчителя [Текст] : (проблема впровадження "Педагогічної конституції Європи") / В. Андрущенко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 3. - С. 5-18. Рубрики: Освіта в Україні--європейська інтеграція фывфывфыв: європейські стандарти -- європейські вчителі -- Педагогічна конституція Європи Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Саєнко, Тетяна. Енергоінформаційний потенціал особистості у контексті ноосферогенезу [Текст] / Т. Саєнко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 3. - С. 33-40. Рубрики: Вища освіта в Україні--ноотехнології фывфывфыв: педагогічна освіта -- екологічна освіта -- Педагогічна конституція Європи -- кодекс нової цивілізації -- ноосферне виховання -- нооферогенез -- енергоінформаційний потенціал особистості -- оздоровлення -- омоложення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |