Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі [Текстььь] / Н. В. Гаєвська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 15-19
Рубрики: політична психологія стереотип архетип зв’язки з громад.(PR-технології) фывфывфыв: лідерство політичне -- реклама політична -- колективне несвідоме -- проекція -- політичні технології Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Кафарський, В. Політична реклама: проблеми правового регулювання [Текстььь] / В. Кафарський> // Право України. - 2006. - N10. - С. 64-69 . - ISSN 0132-1331 Рубрики: вплив ЗМІ реклама фывфывфыв: РЕКЛАМА ПОЛІТИЧНА Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ш78 Шовкун , Ігор Васильович. Політична реклама як комунікативний процес [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. полит. наук : 23.00.02 - політичні інститути та процеси / І. В. Шовкун ; Львівский національний університет імені Івана Франка. - Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2004. - 17 с. -
Рубрики: Реклама--політична автореферати дисертацій--політологія фывфывфыв: імідж політичний -- комунікативний процес -- реклама політична Доп.точки доступа: Львівський національний університет імені Івана Франка Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |