Г 63 Гольдштейн, Арнольд. Тренінг умінь спілкування: Як допомогти проблемним підліткам [Текст] / А. Гольдштейн, В. Хомик; пер. з англ. В. Хомик. - К. : Либідь, 2003. - 520 с. - Бібліогр.: с. 490-519. - ISBN 966-060272-3 : 18.65 грн., 8.20 грн., 22.40 грн. Содержание: Зменшення агресії . - С .20-283 Послаблення стресу . - С .284-383 Зведення до мінімуму упереджень . - С .384-489
РУБ 158.9 Рубрики: Уміння Агресія Стрес Соціальні ситуації Гнів--контроль Моральні міркування Свідомість--вимір Стрес-менеджмент Проблеми--розв’язання Підтримка Емпатія Кооперування взаємодія груп малі групи Тренінги взаєморозуміння (психол.) Доп.точки доступа: Хомик, Володимир; Хомик, Володимир \пер.\ Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
П86 Психологія управління в бізнесі [Текст] : Навч. посібник для підготовки бакалаврів усіх форм навчання / Е. Ф. Іпатов, К. М. Левківський, В. В. Павловський. - 2-е вид., перероб. і доп. - К. ; Х. : НМЦ ВО, 2003. - 320 с. - Літ.: с. 313-318. - ISBN 966-7930-05-Х (в пер.) : 12.34 грн. Содержание: Ділова людина та її основні якості . - С .6 Три гріхопадіння керівника, або три моменти, коли керівник заважає підлеглим . - С .12 Ефективний бізнесмен: Психологічний портрет . - С .22 Етапи розвитку кар’єри бізнесмена . - С .27 Основи психології підприємницького мислення . - С .31 Концепції людських потреб . - С .43 Стимули та стимулювання праці . - С .46 Поради для підприємця . - С .57 Повсякденна робота бізнесмена . - С .84 Робота в команді: Хто за що відповідає . - С .87 "Бізнес-план" Річарда Лемсона . - С .109 Приклад біснес-плану К. Хелмса . - С .110 Уміння працювати з інформацією . - С .122 Ділове листування . - С .134 Психологія прийняття рішення . - С .153 Керівницьке спілкування . - С .157 Діловий етикет . - С .195 Установлення ділових контактів . - С .203 Ділові зустрічі: як досягти успіху . - С .232 Умови виникнення і шляхи розв’язання конфліктів . - С .260 Міжособисті стилі розв’язання конфліктів . - С .273 Секрети вмілого бізнесмена . - С .276
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Психологія управління Керівник--психологія Бізнес Підприємницька діяльність Етикет--діловий Керівницьке спілкування Бізнес - план Ділові контакти Конфлікти--розв’язання Доп.точки доступа: Іпатов, Евальд Федорович; Левківський, Казимир Михайлович; Павловський, Володимир Валентинович Экземпляры всего: 10 НМК ф-т ПСР (2), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6) Свободны: НМК ф-т ПСР (2), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6) |
О-72 Освіта: Технікуми. Коледжі [Текст] : Навчально-методичний журнал. № 2(8) / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 70 с. : іл. - 16.40 грн. Приложение: Нормативно-правові документи з питань вищої освіти. Зразок інформації про навчальний заклад у підбірці "Вищі навчальні заклади України". Навчальний відеофільм "Культура Київської Русі". - 2004 (Диск CD-ROM) Содержание: Ніколаєнко, С. Стан та перспективи розвитку вищої освіти в Україні / С. Ніколаєнко. - С .4-8 Романчук, В. Упраління навчальним закладом: визначення пріоритетів / В. Романчук. - С .8-10 Марценюк, С. Впровадження інноваційних, комп’ютерних методів навчання / С. Марценюк. - С .10-12 Лахно, В. Перші кроки (Дистанційне навчання) / В. Лахно; В. Дородних. - С .12-13 Дородних, В. Іноземна мова як невід’ємна частина підготовки кваліфікованих фахівців / В. Дородних; Л. Силовець. - С .26-28 Силовець, Л. Ефективність використання нових технологій у підготовці майбутніх підприємців / Л. Силовець; В. Волкова. - С .28-33 Волкова, В. Активізація розумової діяльності студентів у процесі викладання фізики / В. Волкова; В. Гнєдіч. - С .33-38 Гнєдіч, В. Методичне забезпечення виконання курсової роботи / В. Гнєдіч; Р. Слободнюк. - С .38-40 Слободнюк, Р. Науково-дослідна робота / Р. Слободнюк; М. Муц. - С .41-44 Муц, М. Формування ринкової психології в студентів - потреба дня / М. Муц; В. Козлікова. - С .44-46 Козлікова, В. Професійне становлення / В. Козлікова; В. Ткаченко. - С .46-47 фывфыв: спеціаліст Ткаченко, В. Луганський національний аграрний університет / В. Ткаченко; В. Метелюк. - С .47-48 Метелюк, В. У фокусі уваги педагогічне спілкування: уміння слухати / В. Метелюк; В. Калина. - С .55-57 Калина, В. Конфлікти в педагогічному середовищі / В. Калина; Н. Ращупкіна. - С .57-59 Ращупкіна, Н. Виховання почуття патріотизму / Н. Ращупкіна; О. Філіпенко. - С .59-60 фывфыв: патріотичне виховання Філіпенко, О. Постійна увага соціальному захисту учасників навчально-виховного процесу / О. Філіпенко; Л. Мосієнко. - С .60-61 фывфыв: правове виховання Мосієнко, Л. Юна громада проти насилля / Л. Мосієнко; С. Карачун. - С .61-62 фывфыв: правове виховання Карачун, С. Армрестлінг - популярний вид спорту / С. Карачун; В. Яхненко. - С .62-63 Яхненко, В. Формування здорового способу життя / В. Яхненко; М. Сивура. - С .63-65 Сивура, М. "Суверенній Україні - слава нині і повік": Сценарій виховної години до дня Соборності України / М. Сивура. - С .67-70
РУБ 373.7(05) Рубрики: Вища освіта в Україні Інноваційні технології навчання Інформаційні технології Вищі навчальні заклади Вища освіта в Україні--законодавство Історія України--Київська Русь--культура, освіта, побут Київська Русь--культура фывфывфыв: дистанційне навчання -- модернізація освіти Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти; Луганський національний аграрний університет \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 150 с. - 7.00 грн. Содержание: ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА Ростовський, О. Я. Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі / О. Я. Ростовський. - С .5 Аніщенко, О. В. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .12 Лукашова, Н. І. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .16 Благінін, В. М. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки / В. М. Благінін. - С .22 Драчук, Л. Л. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі / Л. Л. Драчук. - С .24 Кучерявець, В. Г. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури / В. Г. Кучерявець. - С .27 Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .31 Ростовська, І. О. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект) / І. О. Ростовська. - С .34 Ростовська, Ю. О. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей / Ю. О. Ростовська. - С .37 Семикліт, Н. І. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді / Н. І. Семикліт. - С .41 Гусейнова, Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .44 Ревенчук, В. В. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .47 Грисюк, О. М. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку / О. М. Грисюк. - С .50 Мішедченко, В. В. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема / В. В. Мішедченко. - С .53 Онищук, В. М. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів / В. М. Онищук. - С .56 Зінченко, Т. В. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі / Т. В. Зінченко. - С .58 Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .58 Кряжев, П. В. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя / П. В. Кряжев. - С .64 Дубровський, В. Л. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя / В. Л. Дубровський. - С .68 Семенець, Л. Г. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням / Л. Г. Семенець. - С .71 Кудикіна, Н. В. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Кудикіна. - С .75 Харабет, В. В. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .79 Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .82 Кочерга, О. М. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя / О. М. Кочерга. - С .85 Останіна, Н. С. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .88 Кузьменко, В. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя / В. Кузьменко. - С .92 ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції в педагогіці США / Є. І. Коваленко. - С .94 Таран, О. М. Становлення дидактичних поглядів С. Русової / О. М. Таран. - С .99 Барило, О. А. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття) / О. А. Барило. - С .104 Новгородський, Р. Г. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття) / Р. Г. Новгородський. - С .108 Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .112 Дубровська, Л. О. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова / Л. О. Дубровська. - С .117 Лісовець, О. В. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху / О. В. Лісовець. - С .121 Олійник, Н. А. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів / Н. А. Олійник. - С .124 Жук, О. А. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура / О. А. Жук. - С .129 Бондаренко, М. І. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів / М. І. Бондаренко. - С .132 ПСИХОЛОГІЯ Нещерет, О. І. Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами / О. І. Нещерет. - С .136 Крига, Т. І. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту / Т. І. Крига. - С .140 Ляшко, О. Д. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога / О. Д. Ляшко. - С .145
РУБ 15 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики Хімія--методика викладання Проблемне навчання Педагогіка--вивчення Морально-етичне виховання Вчитель майбутній --музика і хореографія Вчитель майбутній --література Вчитель майбутній--моральні якості педагогіка музична Студентська молодь--виховання Культура--музично-педагогічна Практика--соціально-педагогічна Самоосвіта--студент Культура мислення Виховання--національно-культурне виховання Професійна освіта Екологічна освіта Вчитель--особистість Педагогічні кадри--підготовка Клуб--виховання Здоровий спосіб життя--виховання Педагогіка--США Вільне виховання--історія Соціальне виховання--історія Розвивальне виховання--історія Середня освіта--Польша і Україна Асоціативний експеримент Саморегуляція--психофізичний стан Педагог--саморегуляція Вчитель--підготовка--Чернігівська губернія фывфывфыв: олімпійський рух Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Добролюбов, Николай Александрович (рус. лит. критик ; 1836-1861) \о нем\; Кубертен, П. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 10 Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн. Содержание: Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9 Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16 Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22 Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32 Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35 Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39 Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42 Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47 Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55 Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58 Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62 Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66 Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69 Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74 Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78 Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86 Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92 Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97 Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100 Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104 Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111 Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114 Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117 Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122 Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126 Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130 Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134 Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143 Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149 Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153 Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157 Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161 Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166 Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171 Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173 Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
РУБ 15 Рубрики: Лідерство--підлітки Мовлення--дошкільнята Моральне виховання Адиктивна поведінка--молодь--профілактика Спілкування--іншомовне--студенти Я - теорія Вчитель майбутній--формування Дошкільники--навчання Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр. Соціальні педагоги--професійна підготовка Підготовка майбутніх вчителів хімії Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр. Диференційоване навчання--біологія Творчість--суть Молодші школярі--моральне формування Музичні твори--інтерпретація Музична культура--школярі Музичні здібності Футбольна техніка Старшокласники--індивідуальність Вчитель майбутній--формування Конфлікт--психологія Психолог вузу Коледж Студентська група--адаптація Адаптація студентів до ВНЗ Чернігівщина--освіта--історія фывфывфыв: жіноча сільськогосподарська освіта Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 18 ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн. Содержание: Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6 Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17 Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22 Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26 Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38 Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42 Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54 Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58 Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62 Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69 Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72 Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75 Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79 Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86 Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91 Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94 Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98 Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104 Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110 Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113 Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117 Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121 Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128 Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132 Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136 Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140 Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144 Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149 Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156 Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169 Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175 Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179 Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185 Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190 Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195 Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198 Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207 Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210 Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
РУБ 15 Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель" Педагогіка творчості Екологічна культура--студенти Здібності музичні--розвиток Ігри народні Педагогіка співробітництва Стохастика--розв’язання задач Лижний спорт Адиктивна поведінка--діти--підлітки Підготовка спеціалістів--наукова організація Підліткові клуби уроки музики "Історія Русів"--вивчення у школі Літня педагогічна практика--готовність студентів Творчість дитяча Самоконтроль--учні Сновидіння Гештальт-психологія Початкова школа--навчання Екологічна криза Імідж Психолог--роль Чернігівщина--соціальна робота фывфывфыв: педагогічна преса Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |
А 43 Актуальні проблеми сучасної музичної освіти [Текст] : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. 12-16 травня 2005 року / Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра вокально-хорової майстерності. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 152 с. - 5.40 грн. Содержание: Дорохіна, Л. О. Пояснювально-ілюстративний метод навчання як один з головних у формуванні індивідуальної диригентської техніки / Л. О. Дорохіна. - С .5-8 Володченко, Ж. М. Предмет і завдання педагогічної діагностики / Ж. М. Володченко, Ж. М. Самаріна. - С .9-12 Володченко, Ж. М. Проблема формування уміння діагностики співацького голосу / Ж. М. Володченко. - С .13-20 Волосовець, Н. П. Ансамбль як звуковий соціум / Н. П. Волосовець. - С .21-24 Коробка, В. І. Тембр як особливий орієнтир вокального виховання майбутнього вчителя музики / В. І. Коробка, А. Б. Хоменко. - С .25-29 Заболотний, І. П. Звичайне і співацьке дихання / І. П. Заболотний. - С .30-34 Присталов, І. Г. До полеміки про роль гортані у співочому процесі / І. Г. Присталов. - С .35-37 Голуб, Н. В. Особливості виконання пісенного жанру кобзарями / Н. В. Голуб, О. Мусієць. - С .38-42 Котлінська, Л. Г. До проблеми виконання прикрас у старовинній музиці / Л. Г. Котлінська. - С .43-46 Городенко, С. В. Некоторые проблемы исполнения этюдов Фридерика Шопена / С. В. Городенко. - С .47-68 Курсон, В. М. Український народний романс у контексті вокальної культури студентів / В. М. Курсон. - С .69-73 Барбаш, Я. О. Особливості вивчення шкільного репертуару при підготовці майбутніх учителів музики / Я. О. Барбаш, Т. В. Ющик. - С .74-78 Журавель, І. О. Становлення родинно-сімейного виховання в Україні (історичний аспект) / І. О. Журавель. - С .79-82 Гасенко, Л. І. Музична творчість школярів як засіб музичного розвитку, комунікації та творчого самовираження особистості / Л. І. Гасенко. - С .83-89 Кондратенко, Г. Г. Проблеми формування творчої активності студентів педагогічного коледжу - майбутніх учителів музики / Г. Г. Кондратенко. - С .90-94 Ющик, Т. В. До проблеми розвитку мануальної техніки студентів на початковому етапі навчання в класі хорового диригування / Т. В. Ющик. - С .95-99 Люлюк, Л. Проблемність як ефективний засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / Л. Люлюк, О. Люлюк. - С .100-106 Дягло, Л. В. Камерна музика сучасності: події, конкурси, фестивалі / Л. В. Дягло, М. О. Шумський. - С .107-113 Курило, В. І. Комп’ютерні технології у творчому розвитку старшокласників: дидактичний аспект / В. І. Курило, Н. Л. Біла. - С .118-123 Біла, Н. Л. Стильові особливості камерної музики Д. Д. Шостаковича (на прикладі Восьмого струнного квартету) / Н. Л. Біла, О. Ю. Хоменко. - С .124-128 Качалова, Т. В. Шляхи удосконалення системи вокальної підготовки майбутніх учителів музики / Т. В. Качалова. - С .129-131 Павленко, О. М. Деякі аспекти формування навичок імпровізації у майбутнього педагога-музиканта / О. М. Павленко. - С .132-135 Волосок, О. М. Український танець: специфіка виконання / О. М. Волосок, М. О. Шумський. - С .136-140 Матвієнко, С. І. Формування навичок самостійної роботи у студентів початкових курсів у класі постановки голосу / С. І. Матвієнко. - С .141-144 Гроздовська, О. Г. Збереження духовних традицій на музичному факультеті в діяльності клубу "Ліра" / О. Г. Гроздовська. - С .145-150
РУБ 78 Рубрики: Музична освіта в Україні Доп.точки доступа: Шопен, Фридерик \о нем\; ШОСТАКОВИЧ, ДМИТРИЙ ДМИТРИЕВИЧ \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національна Всеукраїнська музична спілкаАсоціація музичної освіти та виховання; Національна академія мистецтв України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра вокально-хорової майстерності Экземпляры всего: 10 аб (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), муз. (2) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (5), фб (1), муз. (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 192 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн. Содержание: Кравченко, К. Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку / К. Кравченко. - С .6-9 Борейко, Н. Ю. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання / Н. Ю. Борейко. - С .10-13 Безносюк, О. О. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності / О. О. Безносюк. - С .14-16 Лукін, В. Є. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання / В. Є. Лукін. - С .17-20 Бондаренко, Ю. Г. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти / Ю. Г. Бондаренко. - С .21-23 Мазоха, Д. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ" / Д. Мазоха. - С .24-26 Красюк, Л. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи / Л. Красюк. - С .27-29 Прус, Л. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах / Л. Прус. - С .30-32 Одінцова, О. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання / О. Одінцова. - С .33-37 Загребельна, Л. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні / Л. Загребельна. - С .38-41 Закалюжний, В. М. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння / В. М. Закалюжний. - С .42-46 Рудик, Я. М. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація / Я. М. Рудик. - С .47-51 Шостак, А. В. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / А. В. Шостак. - С .52-61 Дібрівна, Е. І. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників / Е. І. Дібрівна. - С .62-64 Омельченко, Л. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях / Л. Омельченко. - С .65-67 фывфыв: сімейні конфлікти Яковець, Н. І. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України / Н. І. Яковець. - С .68-72 Гончарова, О. М. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .73-77 Кочерга, О. М. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .78-82 Грабова, С. В. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою / С. В. Грабова. - С .83-86 Дідовик, М. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ" / М. Дідовик, О. Коношевський. - С .87-89 Ковтонюк, М. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей / М. Ковтонюк. - С .90-93 Копняк, К. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики" / К. Копняк, О. Матяш. - С .94-96 Гусак, Л. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ / Л. Гусак. - С .97-99 Щербініна, О. М. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Щербініна. - С .100-104 Імбер, В. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа / В. Імбер. - С .105-107 Конончук, А. І. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності / А. І. Конончук, О. В. Сватенков. - С .108-112 Воєвода, А. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації / А. Воєвода. - С .113-116 Кардаш, Н. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів / Н. Кардаш. - С .117-120 Абрамович, Г. В. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти / Г. В. Абрамович. - С .121-123 Криловець, М. Г. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії / М. Г. Криловець. - С .124-126 Трубачова, С. Є. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації / С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. - С .127-130 Кривець, С. В. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя / С. В. Кривець. - С .131-133 Павлик, О. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів / О. Павлик. - С .134-135 Зель, І. О. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога / І. О. Зель. - С .137-139 Байдацька, Н. М. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності / Н. М. Байдацька. - С .140-145 Виговська, С. В. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів / С. В. Виговська. - С .145-149 Коваленко, Є. І. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз / Є. І. Коваленко. - С .150-152 Зінченко, Т. В. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи / Т. В. Зінченко. - С .153-157 Козлакова, Г. О. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти / Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. - С .158-162 Кряжев, П. В. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід / П. В. Кряжев. - С .163-166 Лисенко, М. М. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід / М. М. Лисенко. - С .167-172 Івашньова, С. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини / С. Івашньова. - С .173-177 Баленко, Н. М. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .178-181 Аніщенко, О. В. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .182-184 Лавріненко, О. А. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття / О. А. Лавріненко
РУБ 15 Рубрики: Вчителі біології--підготовка Майбутні вчителі біології Вчителі географії--підготовка Майбутні вчителі географії Вчителі музики--підготовка Дистанційне навчання освіта безперервна Болонський процес Вищі навчальні заклади--організація навчального процесу Вищі навчальні заклади--адаптація студентів до ВНЗ Викладання вищої математики Перекладачі--підготовка Андрагогіка--підготовка фахівців Перекладознавство--підготовка перекладачів Викладачі вищих навчальних закладів Підготовка майбутніх вчителів--формування інформаційної культури Дистанційна освіта Управління вищим навчальним закладом Навчання--полікультурне навчання Конфлікти--сімейні Інформаційні технології Англійська мова--спілкування Освіта--наступність в освіті Викладання вищої математики Викладання математики Менеджери--підготовка фывфывфыв: наступність в освіті Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |
В 53 Вісник [Текст] : Збірник наукових статей викладачів, докторантів, аспірантів Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Вип. 3 / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова ; Уклад. П. В. Дмитренко, Л. Л. Макаренко, О. П. Симоненко. - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002. - 163 с. - Укр., рос., англ. мовами. - 3.50 грн. Содержание: Макосій, Н. М. Конституційне законодавство України: стан, перспективи, розвиток / Н. М. Макосій Мачушник, О. Л. Пізнавальна активність особистості: історія вивчення проблеми / О. Л. Мачушник. - С .20-23 Насікан, Н. І. Формування конкурентного середовища в перехідній економіці України / Н. І. Насікан. - С .62-63 Огороднійчук, З. В. Психологічні особливості емпатії підлітка / З. В. Огороднійчук, А. С. Сичевський. - С .78-79 Остапенко, В. І. Зміст підготовки вчителя іноземної мови як умова акультурації спеціаліста / В. І. Остапенко. - С .86-90 Перепелиця, Є. О. Використання автоматизованих бібліотечно-інформаційних систем для активізації процесу формування інформаційно-пошукових умінь студентів / Є. О. Перепелиця, Л. В. Савенкова, І. М. Смекалін, С. М. Яшанов. - С .104-107 Підкамінна, Л. В. "Грішне" і "святе" у поезії Т. Г. Шевченка / Л. В. Підкамінна. - С .91-94 Позняк, О. В. Історичне значення Трипільської культури / О. В. Позняк. - С .121-123
РУБ 378 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Вчителі іноземної мови--підготовка Логопедія--підготовка логопедів фывфывфыв: інформаційно-пошукові уміння студентів -- бібліотечно-інформаційні системи -- АБІС (автоматизовані бібліотечно-інформаційні системи) Доп.точки доступа: Дмитренко, П. В. \уклад.\; Макаренко, Л. Л. \уклад.\; Симоненко, О. П. \уклад.\; Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
П78 Проблеми мистецької освіти [Текст] : Збірник науково-методичних статей викладачів, студентів і аспірантів факультету культури і мистецтв. Вип. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. О. Я. Ростовський. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 203 с. - 15.60 грн. Содержание: Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз формування музичного сприймання школярів / О. Я. Ростовський. - С .5-15 Піскунова, М. В. Роль естетичного ідеалу у формуванні художнього світогляду особистості / М. В. Піскунова. - С .16-20 Долматова, М. П. Мистецтво слова як засіб формування естетичного досвіду особистості / М. П. Долматова. - С .21-24 Ростовська, Ю. О. Проблеми формування педагогічних переконань майбутніх учителів мистецьких дисциплін / Ю. О. Ростовська. - С .25-36 Михаськова, М. А. Проблеми формування ціннісно-орієнтаційного компонента фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .37-40 Рузан, Л. І. Діагностичні уміння у музично-виконавському процесі та умови їх формування у студентів мистецьких факультетів / Л. І. Рузан. - С .41-45 Крицький, В. М. Інтерпретаційно-педагогічний аналіз у музично-виконавській підготовці / В. М. Крицький. - С .46-49 Ревенчук, В. В. Педагогічні умови забезпечення ефективної навчальної взаємодії викладача і студента у класі фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .50-59 Гусейнова, Л. В. Теоретичне обгрунтування критеріїв і показників сформованості готовності студентів до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .60-64 Щербініна, О. М. До проблеми інтерпретації фортепіанних творів В.-А. Моцарта / О. М. Щербініна. - С .65-69 Котлінська, Л. Г. Деякі особливості виконання прикрас у фортепіанних творах Й. Гайдна / Л. Г. Котлінська. - С .70-74 Тімашева, Т. М. Стильові особливості фортепіанних творів Л. Ревуцького / Т. М. Тімашева. - С .75-78 Сливко, С. А. Педагогічні проблеми формування музично-слухової активності студентів мистецьких факультетів у процесі інструментально-виконавської підготовки / С. А. Сливко. - С .79-82 Пономарьов, Ю. Д. Музично-ритмічне виховання майбутніх учителів музики у процесі виконавської підготовки / Ю. Д. Пономарьов, С. Ю. Драган. - С .83-87 Хоменко, З. В. Мовна інтерпретація музичного образу як складова професійної підготовки майбутнього вчителя у класі хорового диригування / З. В. Хоменко. - С .88-92 Голуб, Н. В. Особливості виконання поліфонічної музики у класі бандури / Н. В. Голуб. - С .92-96 Курсон, В. М. Педагогічна спадщина В. П. Голубєва у формуванні вокальної майстерності майбутнього вчителя музики / В. М. Курсон. - С .97-103 Береза, О. В. До сутності поняття "музично-педагогічні здібності" / О. В. Береза. - С .104-109 Дворник, Ю. Ф. Роль сучасних комп’ютерних технологій у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики / Ю. Ф. Дворник. - С .110-113 Хлєбік, С. Р. Деякі питання соціально-педагогічного супроводу музично обдарованих дітей / С. Р. Хлєбік. - С .122-127 Ростовська, І. О. Методичні засади формування мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .128-138 Спіліоті В. О,. Особливості викладання музики в Вальдорфській школі / В. О, Спіліоті В. О. - С .139-144 Вергунова, В. С. Педагогічні умови формування художньої саідомості учнів / В. С. Вергунова. - С .145-153 Кабриль, К. В. Музично-педагогічна спадщина Ф. Колесси у контексті сучасних вимог до викладання музики у школі / К. В. Кабриль. - С .153-157 Кавунник, Олена Анатоліївна. Музичне краєзнавство як історико-культурологічна проблема / О. А. Кавунник. - С .158-166 Дорохіна, Л. А. Музыкально-просветительская деятельность хоров духовных учебных заведений Чернигова начала ХХ столетия / Л. А. Дорохіна. - С .167-174 Кирилюк, В. М. Сьогодення народної хореографії / В. М. Кирилюк. - С .175-183 Пархоменко, О. М. Становлення українського народно-сценічного танцю і сучасність / О. М. Пархоменко. - С .184-190 Корма, С. В. До сутності поняття "музична інтонація" / С. В. Корма. - С .191-194 Сидоренко, Н. А. Рок-музика у контексті сучасної молодіжної культури / Н. А. Сидоренко. - С .195-198 Дорохін, В. Г. Особенности интерпретации на баяне сонаты № 9 Д. Скарлатти / В. Г. Дорохін. - С .199-203
РУБ 371.013 Рубрики: Майбутні вчителі музики--підготовка Доп.точки доступа: Ростовський, Олександр Якович \ред.\; Голубєв, В. П. \о нем\; Колесса, Ф. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 20 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), муз. (10), аб (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (5), муз. (10), аб (3) |
> Шифр: О153602/2003/24/25(28травня Газета 2003г. N 24/25(28травня) Ягупов, В. Психологічний зміст понять "знання", "навички" та "уміння" / В. Ягупов. - С.8-9 Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1) |
Ягупов, В. Психологічний зміст понять "знання", "навички" та "уміння" [Текстььь] / В. Ягупов> // Освіта : Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2003. - N24/25(28травня. - С. 8-9
Рубрики: психологія особистості педагогічна психологія Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1) |
> Шифр: БШС1/2003/11 Журнал 2003г. N 11 (На допомогу класному керівникові 9-11 класів) Чорножук, Ю. Уміння розуміти інших: Психологічний тренінг для 10-11-х класів / Ю. Чорножук. - С.18-21 Колонькова, О. Застосування тренінгів у екологічному вихованні старшокласників / О. Колонькова. - С.22-31 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Чорножук, Ю. Уміння розуміти інших: Психологічний тренінг для 10-11-х класів [Текстььь] / Ю. Чорножук> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N11(На допомогу класному керівникові 9-11 класів). - С. 18-21
Рубрики: психологія старшокласника Корекційно-виховний процес психологія виховання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Горовая, В. В. Впровадження інноваційної програми всебічного розвитку дитини "Крок за кроком" [Текстььь] / В.В. Горовая> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2004. - N1(5). - С. 5-8
Рубрики: Початкова школа--інновації фывфывфыв: Програма "Крок за кроком" -- уміння вчитися -- розвиток дитини Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Вольфовська, Т. О. Визначення рівня сформованості інтерактивних умінь особистості на етапах соціалізації [Текстььь] / Т.О. Вольфовська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2003. - N3/4. - С. 141-148
Рубрики: Соціалізація особистості фывфывфыв: метод спрямованого систематизованого спостереження -- інтерактивні уміння Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
Сагірова, О. Розвиток мовлення через гру та рухи: Спецвипуск [Текстььь] / О. Сагірова> // Психолог. - 2004. - N39/40 (жовтень). - С. 1-60
Рубрики: Шестирічні діти психологія дошкільника Дошкільники--підготовка до школи адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу) адаптація шкільна Ігрові методи навчання психомоторика логоритміка мовленнєвий розвиток Мовлення дошкільнят мовлення--порушення ігри рухливі Навички арт-терапія логопедія практична психологія фывфывфыв: УМІННЯ -- психогімнастика Аннотация: Момент вступу дитини до колективу своїх однолітків дуже відповідальний. Наявність будь-яких, навіть незначних, вад ставить дитину в невигідне становище. Особливо це стосується вад мовлення. Виникаючи на грунті неврозів, вони нерідко призводять до їхнього підсилення і є джерелом психогенних нашарувань. Оздоровлення мовлення дитини в таких умовах має виняткове значення. Догопедична ритміка є одним із методів цієї роботи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Мороз, Л. І. Розвиток комунікативних умінь у працівників міліції [Текстььь] / Л. І. Мороз, > // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N2. - 61-68. Далі буде. Початок у №12 за 2004р.
Рубрики: комунікативні уміння Доп.точки доступа: , Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Малютина, И. Интерактивные игры : Школьному психологу [Текстььь] / И. Малютина> // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2005. - N1. - С. 53-54. . - ISSN 0130-0776
Рубрики: психологічні ігри Шкільний психолог фывфывфыв: психологические игры -- інтерактивні уміння Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2005/44(листопад) Газета 2005г. N 44(листопад) Максименко, С. Онтогенез особистості : Науковий аналіз "звучання музичного твору" / С. Максименко. - С.3-8. фывфыв: розвиток особистості , саморозвиток, гетерогенність Оцінювання знань як стимул розвитку : Перевірка й оцінювання знань / Л. Вишинська. - С.9-12. фывфыв: учні із слабкою нервовою системою, учні з інертною нервовою системою, саморегуляція Ліщинська, О. Суспільна свідомість сучасного українця : Врахування особливостей етнокультурного середовища в практиці індивідуального психологічного консультування / О. Ліщинська. - С.13-14. фывфыв: етнопсихологія, інфантильність Піддубна, Н. Розвиток уміння відчувати настрій та співпереживати оточенню :Дошкільний вік / Н. Піддубна. - С.15-16. фывфыв: почуття, емоційні стани Гриценок, Л. Техніка "Я-висловлювання" / Л. Гриценок. - С.17-20. фывфыв: почуття, вираження почуттів, конфлікти Гребенок, О. Вивчення внутрішнього світу дитини : Поєднання методу психомалюнка з психодраматичними прийомами : Психокорекція / О. Гребенок. - С.21-22. Курочкіна, Е. Медіація як спосіб розв’язання конфліктних ситуацій / Е. Курочкіна. - С.23-24. фывфыв: медіатор Жестерєв, С. Згубна дія алкоголю : "Зелений змій" під мікроскопом : Психопрофілактика / С. Жестерєв. - С.25-26. Романовська, Д. Профілактична робота і просвіта батьків : До батьківських зборів / Д. Романовська, С. Собкова. - С.27-30. фывфыв: покарання, спілкування, конфлікти батьків і дітей Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |