Т35 TERTIA: Альманах [Текст] : научное издание / Міністерство освіти і науки України, Національний гірничий університет, Інститут гуманітарних проблем ; Відпов. за вип. В. Ю. Пушкін. - Дніпропетровськ : Національний гірничий університет, 2005. - 156 с. - Бібліогр. в кінці глав. - Б. ц.
РУБ 378 Рубрики: Вища освіта в Україні Викладання історії у ВНЗ Самостійна робота студентів Студенти фывфывфыв: Якість освіти -- Стандарти вищої школи Доп.точки доступа: Пушкін, В. Ю. \відпов.\; Макаров, А. В. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Національний гірничий університетІнститут гуманітарних проблем Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Панасюк, В. Теоретичні основи побудови систем якості [Текстььь] / В. Панасюк> // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N9. - С. 31-37 (продовж.Поч. у попередн. ном.) Рубрики: управління школою фывфывфыв: якість освіти -- квалітологія -- кваліметрія -- системологія -- освітознавство Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б91 Бурлакова, Ольга Олександрівна . Відтворення вищої освіти України у Європейському освітньому просторі [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. философ. наук : 09.00.10 - філософія освіти / О. О. Бурлакова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 16 с. -
Рубрики: вища освіта автореферати дисертацій--педагогіка фывфывфыв: Болонська конвенція -- євроінтенрація -- якість освіти -- соціально-економічна ефективність освіти Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Н 72 Нові державні стандарти професійно-технічної освіти - забезпечення якісної підготовки робітників> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 29 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Професійно-технічна освіта фывфывфыв: якість освіти -- професійно-технічна освіта -- робітники -- підготовка робітників Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
З-62 Зимин, Е. Ю. Рейтинг в системе образования [Текст] / Е. Ю. Зимин, А. И. Фролова> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 5. - С. 105-111 Рубрики: Управління освітою Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: варіанти оцінювання -- показники оцінювання -- якість освіти -- розробка рейтингу Доп.точки доступа: Фролова, А. И. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, Олександра. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 4-8 : портр. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: освіта шкільна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Компетентністний підхід в освіті фывфывфыв: уміння вчитися -- ключові компетентності -- знаннєвий підхід -- якість освіти -- організація освіти Аннотация: У статті розглянуто розвиток компетентнісного підходу в освіті, висвітлено роль ключових компетентностей як нового результату освідченості учнів та проілюстровано їх сутність на прикладі оволодіння школярами уміння вчитися. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Про затвердження Критеріїв системи рейтингового оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів : наказ... від 22.11 2011 № 1336> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 45-50. - [Додаток]. - Содержание: Критерії системи рейтингового оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів Рубрики: освіта і законодавство Професійно-технічна освіта Професійно-технічні навчальні заклади фывфывфыв: профтехосвіта -- якість освіти -- ефективність -- моніторинг -- рейтингове оцінювання -- критерії Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) ректор (свободен) наук. част. Экз. 1 (свободен) |
С 89 Супрун, В'ячеслав Васильович. Критерії системи рейтингового оцінювання діяльності ПТНЗ затверджено : [комент. дир. департаменту ПТО М-ва освіти і науки, молоді та спорту України В. В. Супруна до наказу МОНМС України від 22.11.2011 р. № 1336 "Про затвердження Критеріїв системи рейтингового оцінювання діяльності професійно-технічних навчальних закладів" / записала Оксана Жованик]> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 50-56 Рубрики: Професійно-технічна освіта Професійно-технічні навчальні заклади фывфывфыв: профтехосвіта -- якість освіти -- ефективність -- моніторинг -- рейтингове оцінювання Доп.точки доступа: Жованик, Оксана \записала.\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) ректор (свободен) наук. част. Экз. 1 (свободен) |
У 45 Україна. Кабінет Міністрів. Про затвердження Національної рамки кваліфікацій : постанова Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1341> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 56-62. - Додаток. - Содержание: Національна рамка кваліфікацій Рубрики: освіта і законодавство Професійна освіта Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій фывфывфыв: стандартизація -- якість освіти -- національна рамка кваліфікацій України -- компетентності -- кваліфікаційні рівні -- автономність -- відповідальність Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) ректор (свободен) наук. част. Экз. 1 (свободен) |
Г 20 Гармаш, Анатолій Анатолійович. Затверджено Національну рамку кваліфікацій України : [комент. зав. Сектором міжнар. освіт. проектів департаменту вищ. освіти М-ва освіти і науки, молоді та спорту України А. А. Гармаша до постанови КМУ від 23.11.2011 р. № 1341 "Про затвердження Національної рамки кваліфікацій" / записала Оксана Жованик]> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 1/2. - С. 63-64 Рубрики: Професійна освіта фывфывфыв: коментар -- національна рамка кваліфікацій України -- стандартизація -- якість освіти -- система кваліфікацій -- модернізація Доп.точки доступа: Жованик, Оксана \записала.\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) ректор (свободен) наук. част. Экз. 1 (свободен) |
Х 82 Хоружий, Григорій Фокович. Вища освіта на шляху оптимізації : [стандартизація та прогнозування] / Г. Ф. Хоружий> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 22-27. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Вища освіта фывфывфыв: університетська освіта -- європейський простір -- академічні свободи -- автономія -- оптимізація -- стандартизація освіти -- якість освіти Аннотация: У статті аналізується розвиток університетської освіти крізь призму формування європейського освітнього простору; ключовими складовими розвитку є академічні свободи, автономія, оптимізація. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 71 Косенко, Олександра Іванівна. Європейський Союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті / О. І. Косенко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 81-86 : табл. - Бібліогр.: 7 назв Рубрики: Вища освіта--розвиток фывфывфыв: європейська освітня стратегія -- Лісабонський проект -- первинна освіта -- якість освіти -- природничо-математична освіта -- інженерно-технологічна освіта -- точні науки -- високі технології -- нанотехнології Аннотация: Розглянуто Лісабонський проект і європейську стратегію розвитку вищої освіти в умовах переходу до суспільства знань XXI століття. Європа (приклад - Фінляндія) обрала підвищення якості освіти і розширення використання точних наук як засіб розвитку людського капіталу націй. Україна з 1991 року йшла у протилежному напрямі, а тому не досягла успіхів. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Б 11 Білокопитов, Василь Іванович. Діяльність європейських організацій із забезпечення якості вищої освіти в контексті Болонського процесу [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / В. І. Білокопитов ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка. - Суми : СДПУ ім. А. С. Макаренка, 2012. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: Болонський процес Вища освіта--Європейська асоціація університетів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: Європейська асоціація із забезпечення якості освіти -- Європейський студентський союз -- Європейська асоціація університетів -- якість освіти Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
З-42 Зварич, І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 53-59. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--педагогічна компетентність Освіта в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності США--освіта вища фывфывфыв: стандарти -- оцінювання -- магістри -- ступені магістрів -- підтвердження ступенів магістрів -- якість освіти -- вищі навчальні заклади -- педагогічна діяльність -- педагогічна компетентність -- викладання навчальної дисципліни -- педагогічна компетентність -- стандарти педагогічної компетентності -- викладачі зарубіжних країн Аннотация: Розглянуто стандарти INTASC, NCATE і NBPTS педагогічної компетентності викладачів США; проаналізовано вимоги підтвердження ступеня магістра для викладачів вишів; сформульовано пропозиції, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності педагогів. Розкрито сутність п'яти основних пропозицій отримання ступеня магістра, що дають право викладати навчальну дисципліну у виші, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності: викладачі зобов'язані добре навчати студентів; мати грунтовні знання з навчальної дисципліни і знати, як її викладати; систематично аналізувати педагогічну діяльність і вивчати передовий досвід колег; постійно вдосконалювати свої знання й підвищувати компетентність; бути відповідальним за організацію та оцінювання якісного рівня своїх вихованців. Запропоновано визначення стандартів оцінювання педагогічної діяльності вітчизняних викладачів, які характеризують роботу науково-педагогічного складу: стандарти викладання навчальної дисципліни, стандарти науково-дослідної роботи, стандарти громадської діяльності, стандарти трудової дисципліни. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 26 Карпенко, О. В. Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині / О. В. Карпенко, О. В. Литовченко, В. Ю. Ткаченко> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 88-93. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Реформування освіти--освітні послуги--система освітніх послуг освіта в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Туреччина--освіта фывфывфыв: державна система освіти -- ліцеї -- жіночі ліцеї -- чоловічі ліцеї -- професійно-технічні ліцеї -- якість освіти -- підвищення якості освіти -- теологічні ліцеї -- реформування освіти -- освітні послуги -- система освітніх послуг Аннотация: Зроблено аналітичний огляд іноземних та вітчизняних джерел з питань реформування органами державного управління сфери освітніх послуг Туреччини протягом 2001-2011 рр. Запропоновано впровадити в Україні турецький досвід підвищення якості їхнього надання різними навчальними закладами. Доп.точки доступа: Литовченко, О. В.; Ткаченко, В. Ю. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 37 Пліш, І. В. Модель інформаційного навчального середовища управління якістю освіти загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / І. В. Пліш> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 11-13. Рубрики: Інформаційне середовище Комп’ютерні технології навчання Управління освітою фывфывфыв: навчально-виховний процес -- інформаційно-комунікаційні технології -- якість освіти -- управління якістю освіти -- інформаційне освітнє середовище Аннотация: У статті розкрито особливості інформаційного навчального середовища управління якістю освіти загальноосвітніх нвавчальних закладів. Зроблено висновки, що створення інформаційного навчального середовища сприяє оперативному й ефективному сприйняттю управлінських рішень. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 79 Болотов, В. А. Условия эффективного использования результатов оценки учебных достижений школьников / В. А. Болотов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 39-45. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--організація освіти--якість освіти Росія--освіта фывфывфыв: організація освіти -- державна освітня политика -- управління освітою -- якість освіти -- оцінка якості освіти -- тестування -- рейтинг освітніх закладв Аннотация: У статті аналізуються напрямки та умови використання результатів оцінки якості освіти В статье анализируются направления и условия использования результатов оценки качества образования Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Л 63 Лисенко, Віталій Пилипович. Валідні тести як метод контролю якості професійної підготовки фахівців у ВНЗ / Віталій Лисенко, Оксана Зазимко, Лариса Кліх> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 68-74 : табл. - Бібліогр.: 2 назви. Рубрики: Вища освіта--контроль знань студентів Вища освіта в Україні--якість освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: тестування -- валідність -- оцінювання залишкових знань -- студенти -- якість освіти -- контроль навчальних досягнень -- типи тестових завдань -- підготовка тестових завдань -- створення тестів -- тестовий контроль Аннотация: У статті проаналізовано досвід використання тестування як форми вхідного, поточного, проміжного, підсумкового і відтермінованого контролю якості знань, а також надано пропозиції щодо підготовки базових наборів тестових завдань, апробації їх, формування тестів та проведення тестування. Доп.точки доступа: Зазимко, Оксана Володимирівна; Кліх, Лариса Володимирівна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 11 Рідей, Наталія. Міжнародні стандарти та настанови із забезпечення й управління якістю освіти [Текст] / Н. Рідей, Д. Шофолов, А. Ільчик> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 1. - С. 23-32. Рубрики: Освіта--стандарти Освіта--якість освіти--технології управління фывфывфыв: міжнародні стандарти освіти -- стандартизація -- технічний комітет -- якість освіти Доп.точки доступа: Шофолов, Денис; Ільчик, Анастасія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрюшина, Олена. Теоретично-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти США [Текст] / О. Андрюшина> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 8. - С. 104-113 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: моніторинг в освіті вища освіта в зарубіжних країнах США--освіта вища фывфывфыв: індикатор -- система індикаторів -- якість освіти -- моніторинг якості освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |