Кірейчева, Євгенія Володимирівна.
    Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Євгенія Кірейчева // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 96-100 : рис. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--"Я-концепція" учителя
   Кафедра загальної та практичної психології

фывфывфыв:
майбутній вчитель -- вчитель початкових класів -- Я-концепція майбутнього вчителя -- Я-концепція -- формування Я-концепції -- соціально-психологічний тренінг
Аннотация: У статті теоретично обгрунтовано ефективність соціально-психологічного тренінгу як методу розвитку Я-концепції майбутніх учителів. Розглянуто поняття "тренінг", "соціально-психологічний тренінг", "Я-концепція", "Я-концепція майбутнього вчителя". Проаналізовано критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


85
С 12


    Сабадуха, В. О.
    Я-концепція митця або персональна відповідальніть митця за особистісний первень суспільного буття (філософський аспект) [Текст] / В. О. Сабадуха // Практична філософія : Науковий журнал. - 2013. - N 2. - С. 97-106.
ББК 85 + 87.6
Рубрики: Філософія--філософія мистецтва
фывфывфыв:
філософія мистецтва -- роль мистецтва -- роль митця -- Я-концепція
Аннотация: У статті досліджено філософсько-методологічні засади творчості митців різних напрямів. Доведено, що мистецькі напрями “Мистецтво заради мистецтва” та “Мистецтво для народу” дегуманізують свідомість людини. Обгрунтовано персональну відповідальність митця за формування особистісного первня суспільного буття.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)