Тимків, Н. Специфіка авторської позиції у ліро-епічних творах [Текстььь] / Н. Тимків> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N7/8. - С. 22-26 Рубрики: українська література--поезія (критика) фывфывфыв: авторська позиція Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Г 53 Глеб, Оксана. Проблема гендерних стосунків і жіночої самопожертви у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Бояриня", "Лісова пісня" [Текст] / О. Глеб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 36-39. Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів фывфывфыв: гендерні стосунки -- авторська позиція -- жіноча лінія поведінки -- чоловіча лінія поведінки -- "Одержима", критика -- "Бояриня", критика -- "Лісова пісня", критика Доп.точки доступа: Українка, Леся (1871-1913) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет Экз.1 (Ч.З.№3) занят |
Собкин, В. С. Отношение учащихся основной школы к художественной литературе / В. С. Собкин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 61-71. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Літературознавство--література і читач Дитяча психологія--психологія дитячого читання Виховання--позакласне читання--художня література фывфывфыв: література і читач -- дитяча психологія -- психологія дитячого читання -- основна школа -- виховання школярів -- дозвілля -- позакласне читання -- художня література -- читання художньої літератури -- літературна творчість -- авторська позиція -- ведення особистого щоденника Аннотация: В основу статті покладено матеріали соціологічних опитувань учнів шкіл Москви на предмет їхнього ставлення до художньої літератури. В основу статьи положены материалы социологических опросов учащихся школ Москвы на предмет их отношения к художественной литературе. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
В 64 Возрастные особенности восприятия мультфильмов дошкольниками / Е. О. Смирнова, М. В. Соколова [и др.]> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 33-45 : табл., рис. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Дитяча психологія--мультфільми--сприйняття фывфывфыв: сприйняття -- розуміння -- суб’єктивна ідентифікація -- мультфільми -- персонажі -- сюжет -- вікові особливості -- авторська позиція -- дошкільнята Аннотация: Досліджено проблему сприйняття мультфільмів дітьми 5-6 років. Представлено результати дослідження особливостей розуміння дошкільнятами сюжету мультфільмів, ідентифікації з його героями та можливість створення розповідей за мотивами мультфільму. Доп.точки доступа: Смирнова, Елена Олеговна; Соколова, Мария Владимировна; Матушкина, Наталья Юрьевна; Смирнова, С. Ю. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |