Гордеева, Т. О. Внутренняя и внешняя учебная мотивация студентов: их источники и влияние на психологическое благополучие / Т. О. Гордеева, О. А. Сычев, Е. Н. Осин> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 35-45. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Студенти--навчальна мотивація Студенти--психологічне благополуччя фывфывфыв: мотивація -- навчання студентів -- навчальна діяльність -- внутрішня мотивація -- зовнішня мотивація -- базові психологічні потреби -- потреба в автономії -- потреба в компетентності -- психологічне благополуччя -- академічні досягнення Аннотация: Основная цель исследования состоит в выявлении средовых источников разных типов внутренней и внешней мотивации, а также их роли в психологическом благополучии студентов вузов. Основна мета дослідження полягає у виявленні середовищних джерел різних типів внутрішньої і зовнішньої мотивації, а також їх ролі в психологічному благополуччі студентів вузів. Доп.точки доступа: Сычев, О. А.; Осин, Е. Н. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
П 30 Петрова, Светлана Олеговна. Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VІ-Х классов / С. О. Петрова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 74-84. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Обдаровані діти--навчальні досягнення--дослідження фывфывфыв: інтелект -- обдарованість -- академічні досягнення -- пізнавальна мотивація -- олімпіади -- обдаровані учні -- інтелектуальні здібності -- рівні інтелекту -- високий рівень -- надвисокий рівень -- навчальні досягнення Аннотация: Представлено результати дослідження, спрямованого на вивчення взаємозв’язку досягнень школярів у навчанні і на академічних олімпіадах з рівнем їх інтелекту і пізнавальною мотивацією. Имеются экземпляры в отделах: (15.10.2014г. Экз. 1 - Б.ц.) (свободен) |