П 30 Петровский, Артур Владимирович. Психология [Текст] : учебник для студентов высших педагогических учебных заведений / А. В. Петровский, М. Г. Ярошевский . - 2-е изд., стереотип. - М. : Академия, 2000. - 512 с. - Библиогр.: с. 497. - ISBN 5-7695-0465-Х : 25.00 грн., 25.00 грн.
РУБ 151(075.3) Рубрики: Психологія--предмет--методи Психологія--історія психології Активність Спілкування--комунікація Почуття Особистість--розвиток особистості Уява Мислення--види Характер Здібності Доп.точки доступа: Ярошевский , Михаил Григорьевич Экземпляры всего: 7 аб (2), Ч.З.№2 (4), ав (1) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (4), ав (1) |
З-28 Занюк, Сергій Степанович. Психологія мотивації [Текст] : навч. посіб. для студ. вузів / С. С. Занюк . - К. : Либідь, 2002. - 304 с. - Библиогр.: с.296-298. - ISBN 966-06-218-9 : 19.00 грн., 18.00 грн. Содержание: МОТИВАЦІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ Структура й особливості мотивації Види та ієрархія мотивів Потреби особистості Мотивація і механізми психологічного захисту особистості Мотивація і переживання ТИПИ МОТИВАЦІЇ Процесуальна мотивація Мотивація допомоги Мотивація агресії Мотивація влади Негативна мотивація і покарання Мотивація досягнення МОТИВАЦІЯ, АКТИВНІСТЬ, УСПІХ Особистісна причинність і мотивація Упевненість у своїх здібностях (почуття компетентності) Успіх і невдача. Реакції на невдачу Почуття безпорадності. Причинні схеми і безпорадність РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ Психологічні механізми розвитку мотивації Позитивне підкріплення Самопідкріплення
РУБ 15(075.3) Рубрики: Мотивація--психологія--підкріплення Психологія успіху Кафедра загальної та практичної психології Экземпляры всего: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
К 64 б-ка Ковальчука О. Г. / К 64-КСХ Кононенко, Петро Петрович. Українознавство - наука любові, етики, життєтворчості [Текст] : збірник наукових праць / П. П. Кононенко ; Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства. - Львів : Сполом, 2006. - 458 с. - ISBN 966-665-361-3 : 11.20 грн.
РУБ 902.7(4Укр) Рубрики: Українське суспільство--громадянська активність Українознавство освіта в Україні Українська мова Дистанційне навчання Україна--українознавство фывфывфыв: Майдан -- Україна і природа -- Україна і нація -- Україна і українська мова -- Україна і культура -- Україна і історія -- концепція освіти -- українці -- український народ -- українська нація -- Помаранчева революція 2004 р. Доп.точки доступа: Толстой, Лев Миколайович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-дослідний інститут українознавства Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), КСХ (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), КСХ (1) |
В 53 Вісник [Текст] : Збірник наукових статей викладачів, докторантів, аспірантів Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Вип. 3 / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова ; Уклад. П. В. Дмитренко, Л. Л. Макаренко, О. П. Симоненко. - К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002. - 163 с. - Укр., рос., англ. мовами. - 3.50 грн. Содержание: Макосій, Н. М. Конституційне законодавство України: стан, перспективи, розвиток / Н. М. Макосій Мачушник, О. Л. Пізнавальна активність особистості: історія вивчення проблеми / О. Л. Мачушник. - С .20-23 Насікан, Н. І. Формування конкурентного середовища в перехідній економіці України / Н. І. Насікан. - С .62-63 Огороднійчук, З. В. Психологічні особливості емпатії підлітка / З. В. Огороднійчук, А. С. Сичевський. - С .78-79 Остапенко, В. І. Зміст підготовки вчителя іноземної мови як умова акультурації спеціаліста / В. І. Остапенко. - С .86-90 Перепелиця, Є. О. Використання автоматизованих бібліотечно-інформаційних систем для активізації процесу формування інформаційно-пошукових умінь студентів / Є. О. Перепелиця, Л. В. Савенкова, І. М. Смекалін, С. М. Яшанов. - С .104-107 Підкамінна, Л. В. "Грішне" і "святе" у поезії Т. Г. Шевченка / Л. В. Підкамінна. - С .91-94 Позняк, О. В. Історичне значення Трипільської культури / О. В. Позняк. - С .121-123
РУБ 378 Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху Вчителі іноземної мови--підготовка Логопедія--підготовка логопедів фывфывфыв: інформаційно-пошукові уміння студентів -- бібліотечно-інформаційні системи -- АБІС (автоматизовані бібліотечно-інформаційні системи) Доп.точки доступа: Дмитренко, П. В. \уклад.\; Макаренко, Л. Л. \уклад.\; Симоненко, О. П. \уклад.\; Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
С91 Сучасні виміри практичної психології [Текст] : (Збірник наукових робіт студентів кафедри загальної та практичної психології) / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 76 с. - 6.80 грн. Содержание: Балабайко, Р. А. Захисні організми як психологічні новоутворення / Р. А. Балабайко. - С .5-6 Бібік, Ю. В. Психологічні особливості формування цілісної особистості у ранньому онтогенезі / Ю. В. Бібік. - С .7-10 Дворська, Н. А. Психологічні особливості посттравматичного синдрому згвалтування / Н. А. Дворська. - С .11-13 Дутчина, Є. З. Кохання як засіб пізнання в ранньому віці / Є. З. Дутчина. - С .14-15 Здоровець, Т. Г. Особливості депресивних переживань у підлітковому віці / Т. Г. Здоровець. - С .16-19 Кологривова, Е. І. Соціально-психологічні особливості сприймання майбутнього в молодому віці / Е. І. Кологривова. - С .20-22 Кошова, Г. В. Дослідження особистісної тривожності медичних сестер у взаємозв’язку з синдромом професійного вигорання / Г. В. Кошова. - С .23-28 Куценок, Н. П. Психологічні аспекти самотності / Н. П. Куценок. - С .29-31 Леус, Л. П. Психологічні особливості самотності / Л. П. Леус. - С .32-35 Сватенкова, Т. І. Специфіка екзистенційних переживань у контексті становлення особистості (період юності) / Т. І. Сватенкова. - С .36-39 Скуловатова, О. В. Психологічні функції міфологеми "доля" та проблема приреченості майбутнього / О. В. Скуловатова. - С .40-43 Наконечна, М. М. Психологічні особливості самореалізації особистості в юнацькому віці / М. М. Наконечна. - С .44-48 Неня, О. І. Особливості взаємозв’язку між змістом "Я-концепції" та особистісним самовизначенням у юнаків та дівчат / О. І. Неня. - С .49-51 Парубець, Т. П. Психологічні умови формування естетичного споглядання у старшокласників / Т. П. Парубець. - С .52-54 Тимошенко, О. А. Смислоутворююча активність та інноваційний потенціал особистості / О. А. Тимошенко. - С .55-58 Тимошенко, О. А. Смислові феномени соціального світу в інтерсуб’єктивній теорії Альфреда Шюца / О. А. Тимошенко. - С .59-50 Хмель, Н. М. Вплив факторів навколишнього середовища на індивідуально-психологічні характеристики індивіда / Н. М. Хмель. - С .61-65 Хмель, П. М. Узалежнена поведінка: аналіз проблеми / П. М. Хмель. - С .66-68 Шелков, В. Ю. Основні патогенні фактори психосоматичних розладів у дітей / В. Ю. Шелков. - С .69-73
РУБ 158.9 Рубрики: Залежна поведінка Я - теорія (психол.) Любов--психологія Згвалтування--психологія фывфывфыв: Залежність психологічна Доп.точки доступа: Шюц, Альфред \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
З-14 Загальна психологія [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / упор.: О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. - К. : Каравела, 2007. - 640 с. - ISBN 966-8019-84-9 : 60.00 грн. Содержание: ПРЕДМЕТ ТА ЗАВДАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Татенко, В. А. Об’єкт, предмет і метод психології як суб’єкта пізнання / А. А. Смирнов; О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих. - С .6-9 Смирнов, А. А. Внесок І. М. Сеченова у розвиток наукової психології в Росії / О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих; П. Р. Чамата. - С .9-12 РОЗВИТОК ПСИХІКИ У ФІЛОГЕНЕЗІ Леонтьев, О. Н. Проблемы развития психики / Н. А. Тих; П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев. - С .13-18 Вудвортс, Р. Решение проблем животными / С. Л. Рубинштейн; Т. С. Яценко; О. И. Скороходова. - С .18-24 Тих, Н. А. Предыстория общества / П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов. - С .24-30 Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / Т. С. Яценко; О. И. Скороходова; А. Р. Лурия. - С .30-33 Чамата, П. Р. Зміст і основні форми прояву самосвідомості / Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес. - С .33-39 Яценко, Т. С. Функціонально-структурні особливості цілісного феномену психіки (модель внутрішньої динаміки психіки) / О. И. Скороходова; А. Р. Лурия; Г. С. Костюк. - С .39-62 ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ ЧУТТЄВЕ ПІЗНАННЯ І СПРИЙМАННЯ Ананьев, Б. Г. Психология чувственного познания / Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес; О. К. Тихомиров. - С .63-81 Скороходова, О. И. Как я воспринимаю, представляю и понимаю окружающий мир / А. Р. Лурия; Г. С. Костюк; Л. К. Балацька. - С .81-101 ПАМ’ЯТЬ Аткинсон, Р. Человеческая память: система памяти и процессы управления / С. Л. Рубинштейн; В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова. - С .102-115 Выготский, Л. С. Память и ее развитие в детском возрасте / А. А. Смирнов; О. К. Тихомиров; В. А. Моляко. - С .115-122 Ломов, Б. Ф. Память и антиципация / Ц. Флорес; О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия. - С .122-125 Лурия, А. Р. Маленькая книжка о большой памяти / Г. С. Костюк; Л. К. Балацька; Л. Вундт. - С .125-133 Линдсей, П. Системы большой памяти / А. Б. Коваленко; А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн. - С .133-140 Рубинштейн, С. Л. Память / В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев. - С .140-147 Смирнов, А. А. Произвольное и непроизвольное запоминание / О. К. Тихомиров; В. А. Моляко; К. Изард. - С .147-153 Флорес, Ц. Память / О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия; Э. Фромм. - С .163-167 МИСЛЕННЯ Костюк, Г. С. Проблеми психології мислення / Л. К. Балацька; Л. Вундт; В. А. Иванников. - С .168-194 Коваленко, А. Б. Психологія розуміння творчих задач / А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин. - С .194-207 Середа, В. Ю. Вчись мислити логічно / Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло. - С .207-223 Тихомиров, О. К. Психология мышления. Виды мышления / В. А. Моляко; К. Изард; В. К. Калин. - С .223-226 Тихомиров, О. К. Психология мышления. Субъект мышления / А. Р. Лурия; Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская. - С .226-228 Холодная, М. А. Психология интеллекта: парадоксы исследования / В. И. Страхов; Л. С. Выготский; А. В. Петровский. - С .229-240 УЯВА Балацька, Л. К. Уява в житті дитини / Л. Вундт; В. А. Иванников; С. Д. Максименко. - С .241-253 Брушлинский, А. В. Воображение и познание / С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва. - С .253-258 Коршунова, Л. С. Воображение как отражение действительности / А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло; Т. М. Титаренко. - С .258-268 Моляко, В. А. Психология творческой деятельности / К. Изард; В. К. Калин; В. О. Татенко. - С .268-273 УВАГА Лурия, А. Р. Внимание и память / Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская; В. А. Кан-Калик. - С .274-286 Страхов, В. И. Психологические исследования внимания / Л. С. Выготский; А. В. Петровский; А. Б. Добрович. - С .286-291 Добрынин, Н. Ф. Об организованности внимания / С. Л. Рубинштейн; В. А. Роменець; И. П. Павлов. - С .291-295 ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ Вундт, Л. Психология душевных волнений / В. А. Иванников; С. Д. Максименко; А. Е. Личко. - С .296-300 Рубинштейн, С. Л. Эмоции / В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва; К. Леонгард. - С .300-309 Леонтьев, А. Н. Потребности, мотивы и эмоции / В. К. Котырло; Т. М. Титаренко; Н. Д. Левитов. - С .310-316 Изард, К. Определение эмоций. Связь эмоций с когнитивными процессами, поведением и личностью / В. К. Калин; В. О. Татенко; Ф. Н. Гоноболин. - С .316-327 Чебыкин, А. Я. Внешние и внутренние факторы, детерминирующие генезис эмоциональной сферы / І. Д. Бех; Т. М. Титаренко; Г. С. Костюк. - С .327-331 Фромм, Э. Искусство любить: исследование природы любви / К. А. Абульханова-Славская; Б. Ф. Ломов. - С .331-337 ВОЛЯ Выготский, Л. С. Овладение собственным поведением / А. В. Петровский; С. Л. Рубинштейн. - С .338-342 Рубинштейн, С. Л. Природа воли / В. А. Роменець; А. А. Бодалев. - С .342-345 Селиванов, В. И. Волевое усилие. Волевое действие. Волевые процессы. Волевые состояния / С. Д. Максименко; И. П. Павлов. - С .345-350 Иванников, В. А. Критерии воли / С. Д. Максименко; Я. Стреляу. - С .350-357 Дружинин, В. Е. Волевая регуляция поведения / Н. В. Чепелєва; А. Е. Личко. - С .357-360 Котырло, В. К. Основные понятия. Воля как процесс, состояние, действие / Т. М. Титаренко; К. Леонгард. - С .360-363 Калин, В. К. Классификация волевых качеств / В. О. Татенко; Н. Д. Левитов. - С .363-367 Бех, І. Д. Модель рефлексії як складника вольового процесу / Т. М. Титаренко; Ф. Н. Гоноболин. - С .367-369 ОСОБИСТІСТЬ У ДІЯЛЬНОСТІ І СПІЛКУВАННІ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА АКТИВНІСТЬ ЛЮДИНИ Абульханова-Славская, Ксения Александровна. Личность в процессе деятельности и общения / Б. Ф. Ломов. - С .370-379 Асмолов, А. Г. Принципы деятельности подхода - конкретно-научной методологии изучения человека в психологии / В. А. Кан-Калик. - С .379-383 Петровский, А. В. Личность в психологии: парадигма субъективности / С. Л. Рубинштейн. - С .384-393 ОСОБИСТІСТЬ ТА МІЖОСОБОВІ СТОСУНКИ Роменець, В. А. Вчинок і постання канонічної психології / А. А. Бодалев. - С .394-411 Максименко, С. Д. Метод дослідження особистості / И. П. Павлов. - С .411-428 Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / Я. Стреляу. - С .428-444 Чепелєва, Н. В. Розуміння та інтерпретація особистого досвіду в контексті психологічної герменевтики / А. Е. Личко. - С .444-450 Титаренко, Т. М. Життєвий вибір у концепції В. А. Роменця / К. Леонгард. - С .450-456 Татенко, В. О. Суб’єктновчинкова парадигма в сучасній психології / Н. Д. Левитов. - С .456-470 Титаренко, Т. М. Простір життєвого світу і його типи / Ф. Н. Гоноболин. - С .471-485 Кримський, Сергій Борисович. Заклики духовності ХХІ століття / Г. С. Костюк. - С .486-500 ПСИХОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ Бодалев, А. А. Восприятие человека человеком / А. А. Бодалев. - С .500-505 Ломов, Б. Ф. Проблема общения в психологии / Б. Ф. Ломов. - С .505-514 Кан-Калик, В. А. Технология профессионально-педагогического общения / В. А. Кан-Калик. - С .514-518 Рубинштейн, С. Л. Речь и общение. Функции речи / С. Л. Рубинштейн. - С .518-526 Добрович, А. Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения / А. Б. Добрович. - С .526-543 Бодалев, А. А. Личность и общение / А. А. Бодалев. - С .543-553 ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ Павлов, И. П. Двадцатилетний опыт объективного изучения высшей нервной деятельности (поведения) животных / И. П. Павлов. - С .554-557 Стреляу, Я. Роль темперамента в психическом развитии / Я. Стреляу. - С .557-577 Личко, А. Е. Психопатии и акцентуации характера у подростков / А. Е. Личко. - С .577-602 Леонгард, К. Акцентуированные личности / К. Леонгард. - С .602-617 Левитов, Н. Д. Проблема компенсации в психологии / Н. Д. Левитов. - С .617-623 Гоноболин, Ф. Н. Психологический анализ педагогических способностей / Ф. Н. Гоноболин. - С .623-634 Костюк, Г. С. Здібності та їх розвиток у дітей / Г. С. Костюк. - С .634-639
РУБ 151(075.33) Аннотация: Дане видання є першою хрестоматією з загальної психології, укладеною в Україні. Її основою є дослідження українських психологів у галузі проблем загальної психології, радянських психологів-методологів та зарубіжних дослідників. Даний посібник доповнює підручники і дає можливість організувати самостійну роботу студентів над текстами. Доп.точки доступа: Скрипченко, Олександр Васильович; Долинська, Любов Василівна; Огороднійчук, Зоя Василівна; Лисянська, Таїсія Миколаївна; Зелінська, Тетяна Миколаївна; Зінченко, Людмила Миколаївна; Булах, Ірина Сергіївна; Співак, Ніна Василівна; Артемчук, Ольга Григорівна; Абрамян, Наталія Дмитрівна; Гоголь, Оксана Василівна; Ставицька, Світлана Олексіївна; Андріяшина, Наталія Володимирівна; Волошина, Валентина Віталіївна; Строяновська, Олена Василівна; Темрук, Олена Василівна; СЕЧЕНОВ, ИВАН МИХАЙЛОВИЧ \о нем\; Роменець, Володимир Андрійович \о нем\ Экземпляры всего: 100 фб (1), ав (2), аб (72), Ч.З.№2 (25) Свободны: фб (1), ав (2), аб (72), Ч.З.№2 (25) |
П78 Проблеми мистецької освіти [Текст] : Збірник науково-методичних статей викладачів, студентів і аспірантів факультету культури і мистецтв. Вип. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Відп. ред. О. Я. Ростовський. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 243 с. - 27.00 грн. Содержание: Ростовський, О. Я. Методика викладання фахових дисциплін у системі музично-педагогічної освіти / О. Я. Ростовський, Ю. О. Ростовська. - С .5-12 Дворник, Ю. Ф. Музичні комп’ютерні технології як предмет педагогічних досліджень / Ю. Ф. Дворник. - С .13-16 Крицький, В. М. Метод інтерпретаційно-педагогічного аналізу в музично-педагогічній підготовці / В. М. Крицький. - С .17-20 Ревенчук, В. В. Організація навчальної взаємодії у класі музичного інструменту як педагогічна проблема / В. В. Ревенчук. - С .21-27 Гусейнова, Л. В. Діагностика стану сформованості готовності студентів до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .28-45 Сливко, С. А. Музично-слухова активність в інструментально-виконавському процесі / С. А. Сливко. - С .46-51 Ляшенко, Т. В. Етапи роботи над музичним твором у класі основного інструменту (фортепіано) / Т. В. Ляшенко. - С .52-55 Шумська, Л. Ю. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів при вивченні оперних сцен у класі хорового диригування / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .56-61 Костенко, Л. В. До проблеми виховання самостійності студентів у процесі диригентсько-хорової підготовки / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська; Н. І. Семикліт. - С .62-67 Семикліт, Н. І. Виховання естетичної культури студентів у класі хорового диригування / Н. І. Семикліт; Н. В. Строганова. - С .68-72 Строганова, Н. В. До питання співтворчості концермейстера і студентта в процесі підготовки до виконавської діяльності в класі хорового диригування / Н. В. Строганова. - С .73-76 Ваніна, І. Є. Особливості концертмейстерської роботи на уроках класичного танцю / І. Є. Ваніна. - С .77-81 Шумський, М. О. До питання професійної підготовки майбутніх учителів музики в оркестровому класі / М. О. Шумський. - С .82-88 Михаськова, М. А. Стан сформованості музичних знань студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх учителів музики / М. А. Михаськова. - С .89-96 Голуб, Н. В. Кобзарське мистецтво як засіб виховання майбутнього вчителя музики / Н. В. Голуб. - С .97-99 Овчарова, С. В. Сучасні вимоги до виховання бандуриста-співака у руслі пошуку нових тенденцій та перспектив розвитку бандурної творчості / С. В. Овчарова. - С .100-105 Курсон, В. М. Народна пісня як засіб формування музичної культури майбутнього вчителя музики / В. М. Курсон. - С .106-108 Коробка, В. І. До проблеми вивчення українських солоспівів у класі постановки голосу / В. І. Коробка. - С .109-114 Вергунова, В. С. Формування мотивації музичної діяльності як педагогічна проблема / В. С. Вергунова. - С .115-119 Морозова, О. О. Педагогічна спрямованість як якісна характеристика особистості вчителя музики / О. О. Морозова. - С .120-123 Тімашева, Т. М. До сутності поняття "творча самостійнсть" / Т. М. Тімашева. - С .124-128 Щербініна, О. М. Виховний потенціал дитячої фортепіанної музики / О. М. Щербініна. - С .129-133 Ростовська, І. О. Методика діагностики сформованості мотивації учіння гри на фортепіано у школярів / І. О. Ростовська. - С .134-149 Коваль, О. В. Проблема психолого-педагогічної діагностики музичних здібностей учнів загальноосвітньої школи / О. В. Коваль. - С .150-158 Могильна, Я. В. До проблеми музично-естетичного виховання учнів у позакласній роботі / Я. В. Могильна. - С .159-164 Долматова, М. П. Естетична парадигма у навчанні англійської мови / М. П. Долматова. - С .165-169 Спіліоті, О. В. Дослідження музичної інтонації як фундаментального явища музичної культури / О. В. Спіліоті. - С .170-174 Брюзгіна, Г. Г. До питання виконання старовинної музики / Г. Г. Брюзгіна. - С .175-186 Овчарова, С. В. До проблеми перекладення органних хоральних прелюдій Й.-С. Баха та подальшого розвитку сучасного бандурно-академічного репертуару / С. В. Овчарова. - С .187-190 Хоменко, З. В. Вокально-хорова творчість Кирила Стеценка: риси стилю / З. В. Хоменко, О. Г. Мірошник. - С .191-196 Скляр, О. Г. "Ліричні п’єси" Едварда Гріга / О. Г. Скляр. - С .197-198 Хоменко, А. Б. Забіла-Врубель Н. І. - видатна представниця чернігівської мистецької родини / А. Б. Хоменко. - С .199-203 Крутько, Н. В. Оксана Петрусенко й українська народна пісня / Н. В. Крутько. - С .204-207 Батрак, М. Г. Музично-педагогічні ідеї Г. Сковороди / М. Г. Батрак, Л. В. Костенко. - С .208-212 Матвієнко, С. І. Розвиток музичного виховання у закладах початкової освіти в Чернігівській губернії (60-80-і рр. ХІХ ст.) / С. І. Матвієнко. - С .213-220 Дорохина, Л. А. Духовные концерты как фактор музыкального просвещения (страницы истории музыкальной жизни Чернигова начала ХХ века) / Л. А. Дорохина. - С .221-226 Кавунник, Олена Анатоліївна. Митці Ніжина першої третини ХХ ст.: М. К. Заньковецька і Ф. Д. Проценко / О. А. Кавунник. - С .227-235 Пархоменко, О. М. Стилістичні особливості танців Чернігівського Полісся / О. М. Пархоменко. - С .236-243
РУБ 371.013 Рубрики: Майбутні вчителі музики--підготовка Доп.точки доступа: Ростовський, Олександр Якович \ред.\; Стеценко, Кирило Григорович \о нем\; Гріг, Едвард \о нем\; Забіла-Врубель, Н. І. \о ней\; Петрусенко, Оксана Андреевна \о ней\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 7 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), муз. (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), муз. (3) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2008. - 196 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 58.90 грн. Содержание: Логвинюк, Н. І. Обгрунтування ролі категорій комунікативно-пізнавального аспекту в теорії навчання філологічних дисциплін / Н. І. Логвинюк. - С .5-8 Гагіна, Н. В. Взаємодія як міждисциплінарне поняття / Н. В. Гагіна. - С .9-13 Падун, Н. О. Про деякі аспекти формування екологічної культури школярів / Н. О. Падун, Н. В. Горбушко. - С .14-16 Тукач, І. І. Стан дослідження феномена "ціннісне ставлення" у науковій літературі / І. І. Тукач. - С .17-21 Сорокіна, Н. В. Дидактичне моделювання іншомовного комунікативного середовища засобами мультимедійних технологій / Н. В. Сорокіна. - С .22-24 Топузов, О. М. Особистісно орієнтований підхід до формування та розвитку творчої самостійної пізнавальної діяльності учнів / О. М. Топузов. - С .25-28 Степашко, В. О. Модель управлінських рішень як організаційна умова ефективного функціонування системи науково-дослідної роботи студентів / В. О. Степашко. - С .29-38 Толочко, С. В. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .39-44 Пономаренко, О. В. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей та вмінь студентів / О. В. Пономаренко. - С .45-47 Отрошко, Т. В. Впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес - запорука розвитку особистості / Т. В. Отрошко. - С .48-50 Ревенчук, В. В. Навчально-виконавська активність як метод навчання гри на фортепіано / В. В. Ревенчук. - С .51-54 Мисан, В. О. До проблеми єдиного курсу шкільної історії / В. О. Мисан. - С .55-58 Попенко, О. М. Сучасні підходи до підготовки вчителів початкових класів / О. М. Попенко. - С .59-62 Булавенко, С. Д. Педагогічні умови формування економічної культури в учнів загальнооосвітньої школи / С. Д. Булавенко. - С .63-65 Чекаль, Г. С. Використання комп’ютерних вправ для корекції граматичних навичок / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова, Г. М. Корнєйчик. - С .66-68 Кириченко, С. О. Розвивальне навчання як шлях до творчого зростання особистості, її саморозвитку та самовдосконалення (з досвіду роботи) / С. О. Кириченко. - С .69-73 Варущик, Н. П. Розвиток теоретичного мислення в класах математичного профілю / Н. П. Варущик. - С .74-77 Кирилюк, В. М. Ігрова навчальна діяльність на хореографічних заняттях у дітей молодшого та середнього шкільного віку / В. М. Кирилюк. - С .78-84 Одегова, Н. М. Розвиток умінь критичного мислення в процесі навчання написання англійською мовою рецензій на художні твори / Н. М. Одегова. - С .85-89 Стрельнікова, Н. М. Підготовка батьків до гуманного спілкування з дітьми у сучасній школі / Н. М. Стрельнікова. - С .90-91 Долматова, М. П. Принципи відбору художніх текстів для навчання читання на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .92-95 Костенко, Л. В. Формування творчої самостійності та інтелектуальної активності студентів у класі хорового диригування / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. - С .96-100 Шкодин, А. В. Ескпериментальна перевірка ефективності методики продуктивного навчання неорганічної хімії на лабораторних заняттях в аграрній вищій школі / А. В. Шкодин. - С .101-105 Шевченко, С. І. Способи формування соціокультурної компетенції учнів на основі текстів для читання англійською мовою / С. І. Шевченко, М. О. Нікітіна. - С .106-109 Ляшенко, І. В. Формування громадянського компонента як складової готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм / І. В. Ляшенко. - С .110-113 Новгородська, Ю. Г. Педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутнього керівника дошкільного навчального закладу / Ю. Г. Новгородська. - С .114-117 Карюченко, Д. М. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя до організації дозвілля старшокласників / Д. М. Карюченко. - С .118-120 Федорина, Т. П. Теоретичні аспекти формування конструкторських умінь майбутніх інженерів-аграрників у процесі вивчення графічних дисциплін / Т. П. Федорина. - С .121-126 Юрченко, Н. М. Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж. Сисмотсійна робота у системі професійної підготовки майбутнього вчителя / Н. М. Юрченко. - С .127-130 Коваленко, Є. І. Софія Русова як історик педагогіки / Є. І. Коваленко. - С .131-134 Благінін, В. М. Новгород-Сіверська державна гімназія ім. К. Д. Ушинського: минуле та сучасне / В. М. Благінін. - С .135-137 Боровик, В. В. Діяльність ніжинського вйськово-спортивного комітету щодо мобілізації спорту в 1916-1917 рр. / В. В. Боровик. - С .138-140 Бутурлим, Т. І. Ідея гендерного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. І. Бутурлим. - С .141-143 Орел, О. В. Педагогічні проблеми математики в спадщині І. Ф. Тесленка / О. В. Орел. - С .144-145 Демченко, Н. М. Дослідження педагогічних поглядів видатних вітчизняних та зарубіжних персоналій у спадщині вчених мовознавців Лівобережної України (друга половина ХІХ століття) / Н. М. Демченко. - С .146-149 Авшенюк, Н. М. Реформування структури ступенів вищиї освіти в умовах Болонського процесу: досвід європейських університетів / Н. М. Авшенюк. - С .150-153 Харківська, А. А. Порівняльний аналіз варіативності системи ECTS у країнах Європи та Україні / А. А. Харківська. - С .154-160 Катруца, Н. Б. Вплив ідей конфуціанства на систему виховання в Японяї / Н. Б. Катруца. - С .161-164 Журавська, Н. С. Теоретичні основи підготовки викладачів професійно орієнтованих дисциплін в аграрних ВНЗ Нідерландів / Н. С. Журавська. - С .165-170 Чирва, А. С. Роль навчальних планів у процесі інтернаціоналізації вищої освіти Канади / А. С. Чирва. - С .171-176 Жук, О. А. Підвищення якості професійної компетентності студентів НІНО у 1921 - 1927 роках / О. А. Жук. - С .177-179 Сташевська, І. О. Роль музики у німецьких реформаторських школах-інтернатах кінця ХІХ - початку ХХ століть / І. О. Сташевська. - С .180-183 Лавріненко, О. А. Становлення педагогічної майстерностй у загальнопедагогічній підготовці вчителів вищими жіночими закладами освіти України на початку ХХ ст. / О. А. Лавріненко. - С .184-188 Огієнко, О. І. Скандинавська освіта дорослих як соціальний інститут / О. І. Огієнко. - С .189-192
РУБ 15 Рубрики: Професійна підготовка вчителя Гендерне виховання Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Л87 Лущик, Ігор Вікторович. Зростай здоровою, дитино! [Текст] : научно-популярная литература. Популярна енциклопедія для батьків / І. В. Лущик. - Х. : Основа : Тріада+, 2008. - 208 с. : іл. - (Для турботливих батьків). - ISBN 978-966-495-072-2 : 20.00 грн. РУБ 613 Рубрики: Загартовування дитини Фізична активність дитини Фізичний розвиток дитини Фізичне виховання дітей Ігри розважальні Ігротерапія Ігри розвивальні Рухливі ігри фывфывфыв: Спортивний комплекс удома Аннотация: Видання у доступній і цікавій формі розкриває таємниці виховання здорової дитини: загартовування, фізична активність, різноманітні ігри, спортивне обладнання та інвентар, туризм, аактивний відпочинок, раціональне харчування тощо. Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
З-14 Загальна психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. - К. : Либідь, 2005. - 464 с. - ISBN 966-06-0382-7 : 35.00 грн.
РУБ 151(075.3) Рубрики: Методи психології Психологічні дослідження Свідомість Відчуття Сприймання Мислення Пам’ять Уява Почуття Увага Активність особистості Діяльність особистості Психологія особистості Особистість "Я-концепція" Темперамент Характер Здібності Вольова активність особистості Спілкування Міжособистісні стосунки--психологія Доп.точки доступа: Скрипченко, Олександр Васильович; Долинська, Любов Василівна; Огороднійчук, Зоя Василівна; Лисянська, Таїсія Миколаївна; Зелінська, Тетяна Миколаївна; Зінченко, Людмила Миколаївна; Булах, Ірина Сергіївна; Співак, Ніна Василівна; Артемчук, Ольга Григорівна; Абрамян, Наталія Дмитрівна; Гоголь, Оксана Василівна; Ставицька, Світлана Олексіївна Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б 90 Булавенко, Світлана Дмитрівна. Формування соціальної активності учнів [Текст] : [навчально-методичний посібник] / С. Д. Булавенко, Є. І. Коваленко. - Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - 224 с. : табл. - ISBN 978-617-640-428-6 : 54.00 грн. На обороті тит. листа зазначений 2019 рік
Учнівське самоврядування фывфывфыв: соціальна активність -- учнівський менеджмент -- креативний менеджмент Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна Экземпляры всего: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Роєнко, Л. М. Прийоми стимулювання трудової активності молодших школярів у предметно-перетворювальній діяльності [Текстььь] / Л.М. Роєнко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2001. - N3-4. - С. 142-150
Рубрики: Трудова активність--Молодші школярі. --Стимулювання школярів фывфывфыв: Трудове навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Васюра, С. А. Коммуникативная активность школьников подросткового возраста и ее решение [Текстььь] / С.А. Васюра> // Психологическая наука и образование. - 2002. - N3. - С. 35-44. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Комунікативність Психологія підлітка --СПІЛКУВАННЯ--УЧБОВА АКТИВНІСТЬ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Видриган, Л. Розвиток пізнавальної активності учнів [Текстььь] / Л. Видриган> // Психолог. - 2003. - N20 (травень). - С. 1-2
Рубрики: Пізнавальна активність учнів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2003/5 Журнал 2003г. N 5 Калмикова, Л. Психолінгвістичні й лінгвометодичні підходи до змісту формування у першокласників мовленнєвих умінь і навичок міркувати / Л. Калмикова, Н. Харченко. - С.5-7 фывфыв: міркування, умовиводи, мовленнєво-мислительна діяльність Тименко, В. Сенсомоторна цілісність як ознака дитячої природності / В. Тименко. - С.17-19 Обухівська, А. Формування елементарних математичних уявлень у дітей під час підготовки до школи / Обухівська А., Стадненко Н., Ілляшенко Т. - С.28-31 Шмаргун, В. Рухова активність і психологічний розвиток дитини / В. Шмаргун. - С.38-40 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Шмаргун, В. Рухова активність і психологічний розвиток дитини [Текстььь] / В. Шмаргун> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2003. - N5. - С. 38-40 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: дитяча психологія психологія молодшого школяра психологія дошкільника соматичне здоров’я корекційна робота Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
Батурин, Н. А. Психологическое консультирование как творческий процесс [Текстььь] / Н.А. Батурин, В.В. Морозов> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2003. - N2. - С. 20-26
Рубрики: Творча активність в самопізнанні (ТАС) Детермінація Доп.точки доступа: Морозов, В.В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ромащук, А. Н. Проблема специфики человеческой активности в ТДЛ [Текстььь] / А.Н. Ромащук, А.Н. Сиднева, А.А. Скворцов> // Психология в вузе : Научно-методический журнал. - 2003. - N4. - С. 67-72
Рубрики: ТДЛ- теорія діяльності Леонтьєва людська активність Доп.точки доступа: Сиднева, А.Н.; Скворцов, А.А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Хміляр, О. Психомоторні особливості рухової активності підлітків 12-14 років [Текстььь] / О. Хміляр> // Психолог. - 2004. - N18. - С. 9-12
Рубрики: Рухова активність Підлітки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |