Г 94 Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн. Содержание: Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10 Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17 Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24 Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39 Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44 Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51 Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57 Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64 Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71 Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79 Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85 Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93 Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97 Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105 Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114 Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142 Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149 Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156 Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32 Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168 Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180 Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194 Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215 Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227 Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243 Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248 Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254 Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264 Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283 Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290 Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342 Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349 Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370 Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417 Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422 Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433 Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439 Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481 Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516 Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525 РУБ 378 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури Викладання української літератури в школі викладання народознавства фывфывфыв: літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури Доп.точки доступа: Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Бондаренко, Ю. Аналіз ідейного змісту творів у старших класах: Філософсько-історична проблема ідеаційності у викладанні української літератури [Текстььь] / Ю. Бондаренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N6. - С. 19-24. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Кафедра методики викладання української мови та літератури фывфывфыв: праці викладачів НДУ -- аналіз художнього твору -- ідейний зміст творів Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Штейнбук, Фелікс. Долаючи стереотипи сприйняття : стаття друга : оповідання І. Нечуя-Левицького "Афонський пройдисвіт" у контексті тілесно-міметичного методу аналізу художніх творів / Ф. Штейнбук> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 7/8. - С. 96-104. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Українська література, 19 ст. Аналіз художнього твору фывфывфыв: Афонський пройдисвіт, оповідання -- аналіз художнього твору -- тілесно-міметичний код Доп.точки доступа: Нечуй-Левицький, Іван Семенович (укр. прозаїк ; 1838-1918) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
Г 29 Геймбух, Е. Ю. "Порой даже стертые слова приобретают новизну..." [Текст] : семантика неопределенности в прозе К. Паустовского / Е. Ю. Геймбух> // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2012. - N 4. - С. 43-48. . - ISSN 0131-6141 Рубрики: Російська мова--мова художніх творів--проза фывфывфыв: семантика неопределенности -- неопределенные местоимения -- местоименные наречия -- вводные слова -- аналіз художнього твору Аннотация: В статье рассматриваются функции лексем с семантикой неопределенности в произведениях К. Паустовского. Доп.точки доступа: Паустовский, Константин Георгиевич (рус.сов.писатель ; 1892-1968) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Ш 95 Шуляр, Василь . Сучасний урок літератури і проблеми рецепції свідомості / пам’яті в методиці середньої школи [Текст] / В. Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 19-21 Рубрики: Викладання української літератури в школі фывфывфыв: історична пам’ять -- аналіз художнього твору -- інтерпретування художніх творів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Ф 42 Фенцик, Оксана. Проблема вивчення епічного твору крізь вимір його змісту і форми в методичній науці [Текст] / О. Фенцик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 23-30. Рубрики: Викладання української літератури в школі--жанри літератури фывфывфыв: епічні твори -- аналіз художнього твору -- сприйняття художнього твору Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет Экз.1 (Ч.З.№3) занят |
М 14 Майсус, Л. Забезпечити професійну готовність студентів-філологів до викладання світової літератури в школі [Текст] / Л. Майсус> // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 4-7. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі фывфывфыв: уроки літератури -- аналіз художнього твору Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Х 94 Хроменко, І. Філологічний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 8 / І. Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 2-7. - Бібліогр.: 3 назв. Рубрики: Аналіз художнього твору фывфывфыв: аналіз художнього твору -- філологічний аналіз -- жанр -- композиція -- архітектоніка тексту -- структура оповіді -- заголовок тексту -- ключові слова тексту Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Х 94 Хроменко, І. Компаративний аналіз художнього твору [Текст] : заняття № 9 / І. Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 8-15 : табл. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Аналіз художнього твору фывфывфыв: компаративний аналіз -- аналіз художнього твору -- компаративні міні-дослідження Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Х 94 Хроменко, І. Окремі специфічні види літературознавчого аналізу [Текст] : заняття № 10 / І. Хроменко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 16-22. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Аналіз художнього твору фывфывфыв: літературознавчий аналіз -- контекстуальний аналіз -- інтертекстуальний аналіз -- аналіз художнього твору -- емоційний аналіз -- асоціативний аналіз -- психодрама Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Б 11 Біографічний аналіз художнього твору [Текст] : фрагменти конспектів уроків> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 23-30 Рубрики: Аналіз художнього твору фывфывфыв: біографічний аналіз -- аналіз художнього твору -- конспекти уроків Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
С 80 Стилістичний аналіз художнього твору [Текст] : фрагменти конспектів уроків> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 31-37 : схеми Рубрики: Аналіз художнього твору фывфывфыв: стилістичний аналіз -- аналіз художнього твору -- конспекти уроків Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Ф 11 Філологічний аналіз художнього твору [Текст] : фрагменти конспектів уроків> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 9. - С. 38-40 Рубрики: Аналіз художнього твору фывфывфыв: філологічний аналіз -- аналіз художнього твору -- конспекти уроків Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Л 17 Лазаренко, Ірина. Провідні принципи літературно-психологічного аналізу художнього твору / І. Лазаренко> // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 10. - С. 31-33. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Українська література--аналіз художнього твору фывфывфыв: літературна освіта -- аналіз художнього твору -- літературно-психологічний аналіз -- загальнодидактичні принципи Аннотация: У статті розглянуто принципи літературно-психологічного аналізу художнього твору, обгрунтовано їх доцільність для такого виду аналізу, наведено приклади їх реалізації в навчальному процесі. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
Ш 88 Штейнбук, Фелікс. Конвергенція топосу відсутності у творах сучасної світової літератури [Текст] / Ф. Штейнбук> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 68-76. . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Літературознавство фывфывфыв: аналіз художнього твору -- конвергенція -- сучасне літературознавство Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Науменко, Віра. Як осягнути душу твору?: методика аналізу оповідання на уроках літературного читання [Текст] / В. Науменко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 9-12. Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання фывфывфыв: аналіз художнього твору -- літературні читання школярів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Маніло, Л. О. Г. Белль "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..." : 7-й клас / Л. О. Маніло> // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2017. - N 7/8. - С. 66-69 Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--вивчення творчості письменників Кафедра світової літератури та історії культури фывфывфыв: аналіз художнього твору -- вивчення казок -- уроки зарубіжної літератури Доп.точки доступа: Белль, Генріх (німецький письменник ; 1917-1985) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Яценко, Таміла Теоретико-методичні концепти наукової творчості Олександри Бандури (до 100-річного ювілею вченого-методиста Олександри Михайлівни Бандури) [Текст] / Таміла Яценко> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 1. - С. 10-14. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська література--літературознавство--персоналії літературознавців фывфывфыв: історія методики навчання української літератури -- аналіз художнього твору -- теорія шкільного підручникотворення -- учений-методист -- український літературознавець Аннотация: Розглянуто науковий доробок Олександри Михайлівни Бандури, авторитетного фахівця предметної методики. Доп.точки доступа: Бандура, Олександра Михайлівна (учений літературознавець, методист української літератури ; 1917-2010) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
Криворотенко, Ольга. Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках літератури [Текст] / О. Криворотенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 5. - С. 6-11. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--розвиток критичного мислення фывфывфыв: критичне мислення -- уроки української літератури -- аналіз художнього твору -- алгоритми діяльності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Злисун, С. В. Технологія критичного мислення як засіб активізації пізнавального потенціалу учнів [Текст] / С. В. Злисун> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2018. - N 7/8. - С. 3-16. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--розвиток критичного мислення фывфывфыв: критичне мислення учнів -- пізнавальний потенціал учнів -- аналіз художнього твору -- уроки зарубіжної літератури Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |