У 45 Україна. Кабінет Міністрів. Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 ["Про затвердження Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам"] і від 14 червня 2000 р. № 963 ["Про затвердження переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників"] : постанова... від 18.07.2012 № 635> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 23/24. - С. 34-35. - [Додаток]. - Содержание: Зміни, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 р. № 963 Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Середня освіта--правові джерела--Україна Інклюзивна освіта в Україні--правові джерела Педагогічні працівники--посади--асистент вчителя ЗНЗ з інклюзивним та інтегрованим навчанням фывфывфыв: постанова Кабінету Міністрів України -- середня освіта -- асистент вчителя -- інклюзивне навчання -- інтегроване навчання -- посади педагогічних працівників -- відпустка педагогічних працівників -- тривалість відпустки Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Ш 62 Шинкаренко, Віра Іванівна. Про уведення посади асистента вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням до переліку педагогічних посад : [розмова з начальником від. інклюз. освіти та інтернат. закладів департаменту заг. серед. та дошк. освіти МОНМС України В. І. Шинкаренко / вела розмову Оксана Жованик]> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 23/24. - С. 35-36 Рубрики: Педагогічні працівники--посади--асистент вчителя ЗНЗ з інклюзивним та інтегрованим навчанням фывфывфыв: посади педагогічних працівників -- асистент вчителя -- інклюзивне навчання -- інтегроване навчання Доп.точки доступа: Жованик, Оксана \вела розмову.\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням : [лист...] від 28.09.2012 р. № 1/9-694> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 34/36. - С. 53-54 Рубрики: Освіта в Україні--правові джерела Середня освіта--правові джерела--Україна Інклюзивна освіта в Україні--правові джерела Педагогічні працівники--посади--асистент вчителя ЗНЗ з інклюзивним та інтегрованим навчанням Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Україна фывфывфыв: офіційний документ -- лист МОНМС України -- середня освіта -- інклюзивна освіта -- загальноосвітні навчальні заклади -- інклюзивне навчання -- введення посади -- вихователь -- асистент вчителя -- посадові обов’язки -- оплата праці -- посадовий оклад -- педагогічне навантаження -- учні з особливими освітніми потребами -- посади педагогічних працівників Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (1 экз.) Издания есть только в отделениях/филиалах |
Я 47 Яковенко, Світлана. До питання психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії [Текст] / С. Яковенко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 5/6. - С. 85-94. . - ISSN 1682-2366
Інклюзивна освіта--фахівці корекційної освіти фывфывфыв: інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- фахівці корекційної освіти -- асистент вчителя -- тьютор Аннотация: Метою пропонованої статті є висвітлення питання доцільності введення окремих посад в інклюзивному класі задля кваліфікованої допомоги дітям іх психофізичними порушеннями під час навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 85 Гриньова, М. Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Марина Гриньова, Ірина Калініченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 39–43 : рис. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
фывфывфыв: підвищення кваліфікації -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивна освіта -- дитина з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- асистент вчителя Аннотация: У статті розглянуто основні нормативні та законодавчі акти, які регламентують упровадження інклюзії в освітній простір України. Визначено характеристики інклюзивних процесів. Зосереджено увагу на адаптації, модифікації, індивідуальній програмі розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено ключові напрями підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти, які працюють в умовах інклюзії. Представлено досвід реалізації регіонального навчально-просвітницького проекту "Розвиток інклюзивної освіти у Полтавській області". Його мета - розвиток педагогічної майстерності, інклюзивної компетентності педагогічних працівників Полтавської області шляхом організації їх навчання у міжатестаційний період; формування необхідних навичок та установок серед батьків дітей з особливими освітніми потребами з метою відстоювання права дитини на рівний доступ до якісної освіти, забезпечення їх економічної та соціальної незалежності у майбутньому. Доп.точки доступа: Калініченко, І.; Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП/2020/12 Журнал 2020г. N 12 (72) Пацай, Т. В. Сходинки інклюзії : [про специфіку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти та корекційно-розвивальна роботу з дітьми з особливими освітніми потребами] / Т. В. Пацай. - С.2–7. фывфыв: організація інклюзивного навчання, корекційно-розвивальна робота, заклади загальної середньої освіти Хорт, М. К. Про посаду асистента вчителя в інклюзивному класі : [основні функції асистента вчителя] / М. К. Хорт. - С.8–10. фывфыв: інклюзивна освіта, асистент вчителя, індивідуальні програми Акіншина, В. В. Ялинка : інтегрований урок з літературного читання та трудового навчання для учнів початкової школи з ДЦП чи порушеннями мовлення: [розробка заняття] / В. В. Акіншина. - С.11–15. фывфыв: інтегровані уроки, діти з ДЦП, порушення мовлення Дериведмідь, В. М. На городі : урок української жестової мови в 2-му класі: [розробка уроку] / В. М. Дериведмідь. - С.16–18. фывфыв: уроки, українська жестова мова, початкова школа Кормілець, Н. І. Син Божий народився : родинне свято для учнів 1-го класу з ДЦП та їхніх батьків: [сценарій проведення свята] / Н. І. Кормілець. - С.19–23. фывфыв: діти з ДЦП, родинне свято, сценарії Вітченко, М. Маресьєв Олексій Петрович : [про Маресьєва Олексія Петровича –льотчика-аса, учасника Другої світової війни у складі радянській армії, Героя Радянського Союзу, якому після важкого поранення було ампутовано обидві ноги] / М. Вітченко. - С.26. фывфыв: льотчик, інвалідність, мужність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Хорт, М. К. Про посаду асистента вчителя в інклюзивному класі [Текст] : [основні функції асистента вчителя] / М. К. Хорт> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 12(72). - С. 8–10. Рубрики: Інклюзивна освіта--педагогічні кадри--асистент вчителя фывфывфыв: інклюзивна освіта -- асистент вчителя -- індивідуальні програми Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Клименко, Антоніна. Чи можуть соціальний педагог, практичний психолог і бібліотекар працювати асистентом вчителя [Текст] / А. Клименко> // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 4. - С. 41-43. Рубрики: Освіта в Україні--управління освітою--кадрові питання фывфывфыв: соціальний педагог -- практичний психолог -- бібліотекар -- асистент вчителя -- сумісництво Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Організація освітнього процесу дітей з ООП у 2023/2024 навчальному році: рекомендації МОН [Текст]> // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 10. - С. 4-7. Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта фывфывфыв: інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічні послуги -- корекційно-розвиткові послуги -- асистент вчителя -- асистент учня -- документ про освіту -- повторний курс навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Запитання-відповідь [Текст] : скринька запитань журналу “Практика управління закладом освіти”> // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 10. - С. 59-63. Рубрики: Освіта в Україні--управління освітою--кадрові питання фывфывфыв: сумісництво -- вчитель-сумісник -- статус ВПО -- асистент вчителя -- вчитель початкових класів -- заборона сумісництва -- дикретники -- атестаційна комісія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |