Шифр: ПШ-2/2014/7
   Журнал

Початкова школа [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2014г. N 7
Содержание:
Савченко, Олександра. Методичний аналіз навчального комплекту з предмета “Літературне читання” для 3 класу / О. Савченко. - С.3-8.
Любченко, Олена. Формування техніки читання - основа успішного навчання / О. Любченко. - С.12-14.
Красна, Лариса. Перспективний метод залучення молодших школярів до активного домашнього читання книжок - локальний буккросинг / Л. Красна. - С.14-16.
Аліфанова, Інна. Панорама уроків математики у 1-3 класах за новою програмою і підручниками С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко / І. Аліфанова. - С.17-24.
Гузь, Олена. Калина. Інтегрований курс з народознавства, краєзнавства, художньої праці, музики та народної хореографії для 1-4 років навчання учнів початкової та основної школи : авторська програма / О. Гузь. - С.27-31.
Турчин, Тамара. Провідні тенденції в розвитку сучасної початкової загальної музичної освіти / Т. Турчин. - С.37-39.
Мартиненко, Світлана. Діагностування згуртованості педагогічного колективу вчителів початкової школи / С. Мартиненко. - С.40-42.
Мовчун, Антоніна. Щемке і трепетне поетичне слово Галини Кирпи : про книгу вибраного “Місяць у колисці” / А. Мовчун. - С.44-46.
Бойченко, Тетяна. План роботи гуртка “Квілінг” / Т. Бойченко. - С.51-52.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
К 78


    Красна, Лариса.
    Перспективний метод залучення молодших школярів до активного домашнього читання книжок - локальний буккросинг [Текст] / Л. Красна // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 14-16. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--читання--домашнє читання
фывфывфыв:
домашнє читання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


76.11
Т 11


    Тітова, Марина.
    Як повернути втрачену любов до книжок? [Текст] / М. Тітова // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 60-62. . - ISSN 0131-5358
ББК 76.11
Рубрики: Початкова школа--читання
фывфывфыв:
буккросинг -- обмін книгами


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Єрмішкіна, Тетяна
    Читати - це модно! : з досвіду популяризації книжки в дитсадку [Текст] / Тетяна Єрмішкіна, Маргарита Тутова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 27-30 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--залучення дітей до книжки
фывфывфыв:
співпраця з батьками -- розвиток мовлення -- бібліогфреш -- бенефіс книжки -- книжковий дрес-код -- караван історій -- літературний слем -- буккросинг -- літературний пінг-понг -- книжковий подіум -- поетичний нон-стоп -- книжкові піжмурки -- лепбук -- бібліотерапія
Аннотация: Представлено досвід запровадження інноваційних форм для популяризації книги і читання в дитсадку.


Доп.точки доступа:
Тутова, Маргарита

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Д199251/2019/7
   Журнал

Дошкільне виховання [Текстььь] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Выходит ежемесячно
2019г. N 7
Содержание:
Стаєнна, Олена. Квест-технологія: гра, пошук, дослідження / Олена Стаєнна. - С.3-6
Скрипник, Тетяна. Інклюзивне освітнє середовище. Підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти / Тетяна Скрипник. - С.7-11
Буракова, Юлія. Рух - це здоров’я'я : семінар-квест для педагогів / Юлія Буракова. - С.12-14
Дідура, Любов. Місто емоцій : квест для дітей старшої групи з використанням QR-кодів / Любов Дідура, Олена Міняйло. - С.15-17
Мигляс, Наталія. Розвиваємо мовленнєве дихання : ігри в сенсорній кімнаті для дітей усіх вікових груп / Наталія Мигляс. - С.18-19
Третяк, Анна. Персонажі сучасних дитячих книжок: продовжуємо знайоство / Анна Третяк. - С.20-22
Ганжа, Світлана. Буккросинг у дитсадку. Як мотивувати дітей і батьків обмінюватися книжками / Світлана Ганжа, Людмила Трифонова. - С.23-26
Боровська, Ольга. Козацькі клейноди знайдемо і їх на віки збережемо : фізкультурний квест для дітей середньої групи / Ольга Боровська. - С.27-29
Якуба, Яна. Вирушаємо в похід, обійдемо увесь світ : фізкультурний квест для дітей старшої групи / Яна Якуба. - С.30-33
Гудима, Ольга. Фетрові іграшки / Ольга Гудима. - С.34-35
Семендяй, Наталія. Математика на галявині : дидактичний посібник для дітей дошкільних груп / Наталія Семендяй. - С.35
Романовська, Світлана. У пошуках музичних дзвіночків : музичний квест для дітей старшої групи / Світлана Романовська. - С.37-40
Пиріг, Євгенія. Непосидам, пустунам, фантазерам-малюкам / Євгенія Пиріг, Тетяна Бондарчук. - С.3 обкладинки
Літні забави - веселі й цікаві : фтоконкурс "Наші діти" / Наталія Шалда, Наталія Архіпова, Оксана Лейко, Валентина Єнжиєвська. - С.4 обкладинки
Кобизька, Тетяна. Серед природи літо проходить / Тетяна Кобизька, Ольга Христоєва . - С.2 обкладинки
Носок, Наталія. Ваблять дітвору пригоди: Ігри квести і походи / Наталія Носок. - С.1 обкладинки
Нет сведений об экземплярах



    Ганжа, Світлана
    Буккросинг у дитсадку. Як мотивувати дітей і батьків обмінюватися книжками [Текст] / Світлана Ганжа, Людмила Трифонова // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 23-26 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--робота з батьками
фывфывфыв:
навчання читання -- буккросинг -- співпраця з родиною
Аннотация: Мелітопольські педагоги діляться досвідом упровадження буккросингу як способу мотивації дітей та їхніх родин до читання.


Доп.точки доступа:
Трифонова, Людмила

Нет сведений об экземплярах



    Тристан, Анна
    Читаймо разом! З досвіду популяризації книжки в дитячому садку [Текст] / Анна Тристан // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 16-17 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--залучення дітей до книжки
фывфывфыв:
співпраця з батьками -- дитина і мистецтво -- буккросинг -- зустрічі з письменниками -- виховання засобами літератури
Аннотация: "Література - особливий вид мистецтва, мистецтво слова. Відкрийте його дитині - і вона порине в дивовижні світи, переживатиме неймовірні пригоди, пізнаватиме світ, себе й людей довкола, вчитиметься міркувати, спілкуватися і ніколи не нудьгуватиме. На жаль, нині інтерес суспільства до книжки знижується. Щоб мотивувати і дітей, і дорослих до читання, в пирятинському дитячому садку запровадили довготривалий проект." Досвід реалізації проекту представлено у статті.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)