Л 99 Лященко, Марина. Взаємодія батьків та педагогів - необхідна умова для виховання нового покоління / М. Лященко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 71-74. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Школа і сім’я Сім’я і школа Виховання--методи--форми фывфывфыв: педагоги -- батьки -- взаємодія батьків і педагогів -- взаємодія педагогів і батьків -- методи роботи -- взаємодія школи та сім’ї Аннотация: У статті на основі аналізу науково-педагогічної літератури розглядається актуальна проблема взаємодії педагогів і батьків у вищих навчальних закладах. Визначаються основні етапи, напрями, зміст, форми, методи спільної діяльності батьків і педагогічного колективу. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
В 40 , Савченко Т. А. Взаимодействие семьи и школы по Я. А. Коменскому / Савченко Т. А. > // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 90-93. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Історія педагогіки в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Чехія--освіта фывфывфыв: історія освіти Чехії -- взаємодія школи та сім’ї -- виховання школярів Аннотация: У статті аналізується основоположне значення педагогічних праць Я. А. Коменського у формуванні системи виховання та соціалізації дітей і підлітків. В cтатье анализируется основополагающее значение педагогических работ Я. А. Коменского в формировании системы воспитания и социализации детей и подростков. Доп.точки доступа: Коменський, Ян Амос (чеський мислитель, педагог, письменник ; 28.03.1592-15.11.1670) \про нього\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 11 Кіян, Ольга. Роль взаємодії школи та сім’ї в організації ранньої профілізації учнів [Текст] / О. Кіян> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 45-48. Рубрики: Навчання--профільне навчання фывфывфыв: профільне навчання -- рання профілізація -- сфера професійної орієнтації -- конкурентоспроможний фахівець -- професійний підхід -- Національна рамка кваліфікацій -- взаємодія школи та сім’ї Аннотация: У статті розглядаються особливості організації ранньої профілізації учнів в умовах взаємодії школи і сім’ї. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 40 Сисенко, Т. Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства [Текст] / Тетяна Сисенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 12. - С. 1–2. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: педагогіка партнерства -- Нова українська школа -- батьківські збори -- взаємодія школи та сім’ї -- індивідуальна робота -- успішна співпраця -- спілкування з батьками -- партнерські стосунки -- початкова школа Аннотация: У статті розповідається про те, що довіра до школи починається з педагогіки партнерства – одного з ключових компонентів Концепції Нової української школи. Це педагогіка, що грунтується на партнерстві між учнем, учителем та батьками. В основі педагогіки парстнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учнем, учителем і батьками. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |