З-42 Зварич, І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 53-59. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--педагогічна компетентність Освіта в зарубіжних країнах Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності США--освіта вища фывфывфыв: стандарти -- оцінювання -- магістри -- ступені магістрів -- підтвердження ступенів магістрів -- якість освіти -- вищі навчальні заклади -- педагогічна діяльність -- педагогічна компетентність -- викладання навчальної дисципліни -- педагогічна компетентність -- стандарти педагогічної компетентності -- викладачі зарубіжних країн Аннотация: Розглянуто стандарти INTASC, NCATE і NBPTS педагогічної компетентності викладачів США; проаналізовано вимоги підтвердження ступеня магістра для викладачів вишів; сформульовано пропозиції, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності педагогів. Розкрито сутність п'яти основних пропозицій отримання ступеня магістра, що дають право викладати навчальну дисципліну у виші, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності: викладачі зобов'язані добре навчати студентів; мати грунтовні знання з навчальної дисципліни і знати, як її викладати; систематично аналізувати педагогічну діяльність і вивчати передовий досвід колег; постійно вдосконалювати свої знання й підвищувати компетентність; бути відповідальним за організацію та оцінювання якісного рівня своїх вихованців. Запропоновано визначення стандартів оцінювання педагогічної діяльності вітчизняних викладачів, які характеризують роботу науково-педагогічного складу: стандарти викладання навчальної дисципліни, стандарти науково-дослідної роботи, стандарти громадської діяльності, стандарти трудової дисципліни. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |