Щ 61 Щербань, Петро Миколайович. Прикладна педагогіка [Текст] : Навчально-метод. посібник для студ. пед. закладів / П. М. Щербань. - К. : Вища школа, 2002. - 215 с. : іл. - Список рек. літ. в кінці розд. - ISBN 966-642-070-8 (в пер.) : 11.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ--прикладна педагогіка Освіта--заклади освіти--управління Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту фывфывфыв: теорія виховання -- педагогічна майстерність Аннотация: У вигляді структурно-тематичних схем висвітлено курси: "Педагогіка", "Основи педагогічної майстерності", "Педаогічна культура", "Управління навчально-виховним процесом. Уміщено анкети, тести, практичні поради та методичні ркомендації майбутнім учителям. До кожного розділу подані підсумкові запитання і завдання, теми для рефератів і списки рекомендованої літератури. Экземпляры всего: 382 фб (1), ав (4), Ч.З.№2 (30), аб (347) Свободны: фб (1), ав (4), Ч.З.№2 (30), аб (347) |
Г 93 Губерський, Леонід. Культура. Ідеологія. Особистість [Текст] : методолого-світоглядний аналіз / Л. Губерський, В. Андрущенко, М. Михальченко ; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут соціології НАН України. Інститут вищої освіти АПН України. - К. : Знання України, 2002. - 578 с. - Є передмова: с. 9-12. - ISBN 966-7999-07-6 : 35.00 грн. Содержание: ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРИ У ФІЛОСОФІЇ . - С .14 КУЛЬТУРА, АНТИКУЛЬТУРА, КОНТРКУЛЬТУРА . - С .24 ФЕНОМЕН РАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ: РАЦІОНАЛЬНЕ ТА ІРРАЦІОНАЛЬНЕ . - С .30 УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРНО-НАЦІОНАЛЬНА СКЛАДОВА СВІТОВОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ . - С .39 ЛЮДИНА ЯК ОБ’ЄКТ І СУБ’ЄКТ КУЛЬТУРИ . - С .54 КУЛЬТУРОТВОРЧА СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ ЯК СОЦІАЛЬНОЇ ІСТОТИ І ОСОБИСТОСТІ . - С .80 КЛАСОВЕ, НАЦІОНАЛЬНЕ І ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКЕ В КУЛЬТУРІ . - С .102 ІДЕОЛОГІЯ ЯК ТЕОРЕТИКО-ПОЛІТИЧНА ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ . - С .122 ІДЕОЛОГІЯ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ФОРМ СУСПІЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ . - С .143 ІДЕОЛОГІЯ І КУЛЬТУРА ЦИВІЛІІЗАЦІЙНОГО ЗЛОМУ ТИСЯЧОЛІТЬ: ПОВЕРНЕННЯ ДО ГУМАНІЗМУ . - С .183 УКРАЇНА ЯК ГЕОПОЛІТИЧНА РЕАЛЬНІСТЬ . - С .249 фывфыв: Територія, людність, кордони, Геополітична паспортизація МАТЕРІАЛЬНІ, ЛЮДСЬКІ І ДУХОВНІ РЕСУРСИ . - С .269 фывфыв: Природоресурсний потенціал, демографічний характер, національний характер ІСТОРИЧНИЙ ХАРАКТЕР . - С .304 СТРАТЕГІЧНІ ПАРТНЕРИ . - С .319 СКАРБНИЦЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ МУДРОСТІ: СУСПІЛЬНА ЦІННІСТЬ ІДЕЇ "ПОРЯДКУ" . - С .328 фывфыв: Історична роль ідеї державності РЕАБІЛІТАЦІЯ ІДЕОЛОГІЇ . - С .355 ЧИ ПОТРІБНА УКРАЇНІ ДЕРЖАВНА ІДЕОЛОГІЯ . - С .389 ІДЕОЛОГІЯ СТАЛОГО ЛЮДСЬКОГО РОЗВИТКУ . - С .389 СИТУАЦІЯ В УКРАЇНІ . - С .414 УКРАЇНСЬКІ РЕФОРМИ: ІНТЕРЕСИ, МЕТА, НАСЛІДКИ, РОЛЬ ЕЛІТ . - С .425 ВИКЛИКИ ЗОВНІШНЬОГО СВІТУ І УКРАЇНА ХХ1 СТОЛІТТЯ . - С .435 ГУМАНІТАРНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ. ПРАКТИКА . - С .480 ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАЦІЇ І ПРОБЛЕМИ ЙОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ОСВІТИ . - С .497 ВИХОВАННЯ ІСТОРІЄЮ . - С .551 ДЕРЖАВУ БУДУВАТИ МОЛОДИМ... АЛЕ ХТО ВОНИ? . - С .558
РУБ 301 Доп.точки доступа: Андрущенко, Віктор; Михальченко, Микола; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут соціології НАН УкраїниІнститут вищої освіти АПН України Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 28 / Міністерство освіти і науки України. Наук. - метод. центр вищої освіти ; Ред. кол.: Б. І Холод (голов. ред.), О. Я Савченко, О. І. Ляшенко, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2000. - 224 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 1.10 грн. Содержание: Сердюк, О. П. Проблема гуманітаризації освіти як гуманітаризації наівчальної моделі науки / О. П. Сердюк. - С .3-8 Алексейчук, І. С. Про технологію створення систем тестування / І. С. Алексейчук. - С .9-13 Зіневич, С. П. Стан та проблеми вивчення української мови як державної в школах з навчанням мовами національних меншин / С. П. Зіневич. - С .19-31 Барські, Т. Дидактичні умови моделювання процесу навчання / Т. Барські. - С .56-60 Взюмська, Г. В. Шляхи розвитку творчих здібностей студентів у навчальному процесі / Г. В. Взюмська : 83-87 Спіцин, Є. С. Організація студентських олімпіад з точки зору викладачів та студентів / Є. С. Спіцин, Н. П. Лапіга, Н. В. Журавльова. - С .88--102 Бронська, А. А. Модульна організація базового курсу методики викладання української і російської мов як іноземних / А. А. Бронська. - С .102-111 Яресьько, К. В. Педагогічні принципи як теоретична основа інноваційної діяльності вчителя / К. В. Яресьько. - С .114-118 Якименко, С. і. Інтегрована система - система розвитку, навчання і виховання / С. і. Якименко. - С .119-129 Кобильченко, В. В. Соціальна взаємодія як інтегративний фактор становлення особистості підлітка / В. В. Кобильченко. - С .130-141 Супрун, М. О. Олігофренопедагогіка та педологія / М. О. Супрун. - С .142-145 Калошин, В. Ф. Як ефективно провести бесіду з батьками "важких" учнів (практичні поради молодому вчителю) / В. Ф., Козінчук Н. А. Калошин В. Ф. - С .152-158 Циганок, С. Д. До проблеми виховання у старшокласників ціннісного ставлення до людини / С. Д. Циганок. - С .159-162 Маковецька, Н. В. Шляхи активізації емоційно-забарвленої лексики у мовленні дітей дошкільного віку / Н. В. Маковецька. - С .163-166 Кондратюк, С. М. Виховання у молодших школярів здорового способу життя / С. М. Кондратюк. - С .178-182 Ганопольський, О. Р. Історичний огляд становлення та розвитку системи професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні / О. Р. Ганопольський. - С .183-198 Мандрик, Я. І. Становище сільської школи УРСР у роки масової колективізації / Я. І. Мандрик. - С .200-205 Горащук, В. П. Концептуальні основи формування культури здоров’я школяра / В. П. Горащук. - С .206-213
РУБ 378(4Укр) Доп.точки доступа: Холод, Б. І. \ред. кол.\; Савченко, О. Я. \ред. кол.\; Ляшенко, О. І. \ред. кол.\; Федяєва, А. М. \ред. кол.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 43 Вікова та педагогічна психологія [Текст] : навч. посібник / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - К. : Просвіта, 2001. - 416 с. - ISBN 966-7115-43-7 (в пер.) : 17.00 грн. Содержание: Поняття про учіння, учбова діяльність учнів як одна з форм учіння . - С .281-317 Вміння самостійно вчитися . - С .310-311 Неуспішність, її причини та запобігання . - С .312-317 Психологія навчання . - С .318-346 Класифікація навчання . - С .337-339 Моделі навчання . - С .340-341 Психологія виховання . - С .347-396 Поняття про моральність . - С .368-378 Психологія вчителя . - С .396-413 Стилі педагогічної діяльності . - С .408-413
РУБ 158.9 Доп.точки доступа: Скрипченко, О. В.; Долинська, Л. В.; Огороднійчук, З. В.; Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Экземпляры всего: 326 фб (1), ав (3), аб (292), Ч.З.№2 (30) Свободны: фб (1), ав (3), аб (292), Ч.З.№2 (30) |
П 78 Проблеми освіти [Текст] : наук.-метод. зб. Вип. 22. - К. : НМЦ ВО, 2000. - 224 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 2.40 грн. Содержание: Панасевич, Д. Б. Оцінка стану нормативно-методичного забезпечення вищої освіти України / Д. Б. Панасевич, В. С. Черненко, А. К. Солоденко. - С .24-30 Спірін, О. М. Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту у педагогічному вузі / О. М. Спірін. - С .31-42 Щубелка, Н. В. До питання про освітню парадигму / Н. В. Щубелка. - С .43-50 Маригодов, В. К. Освітня система як технологічний комплекс / В. К. Маригодов, А. А. Слободянюк, Г. О. Козлакова. - С .51-56 Драч, І. І. Психолого-педагогічні аспекти втілення модульно-рейтингової системи / І. І. Драч. - С .57-60 Сверида, Б. В. Про методологічну направленість навчального процесу / Б. В. Сверида. - С .61-68 Шевченко, А. В. Структура організації науково-технічної творчості / А. В. Шевченко. - С .69-72 Поважна, Л. І. Педагогічні інновації у практиці підготовки фахівців сфери туризму / Л. І. Поважна. - С .78-80 Кульга, Н. К. Використання інноваційних технологій / Н. К. Кульга. - С .81-85 Кайріс, О. Д. Емпатійна педагогіка: співчуття чи співдія / О. Д. Кайріс. - С .101-103 Василькова, М. М. Проблема виховання у дитячих будинках сімейного типу / М. М. Василькова. - С .115-117 Ковтун, В. І. Формування творчої особистості учителя (на прикладі Коломийського педагогічного коледжу) / В. І. Ковтун. - С .118-121 Колосок, І. О. Диференціація підходів у керуванні пізнавальною діяльністю студентів на лабораторно-практичних заняттях / І. О. Колосок. - С .128-133 Воронюк, І. В. Вплив психофізіологічного та емоційного стану старших школярів на підвищення їхньої розумової працездатності / І. В. Воронюк, М. В. Соцька. - С .1354-137 Кривошеєва, Г. Л. Практицизм педагогічної системи А. С. Макаренка та його реалізація у галузі гігієнічного виховання / Г. Л. Кривошеєва, Л. Т. Заплатников. - С .153-163 Смоляр, Л. О. Про становлення жіночої середньої освіти у другій половині Х1Х століття. / Л. О. Смоляр. - С .172-180 Курило, Л. ф. Розбудова вищої педагогічної освіти в україні у 1917-1941 роках / Л. ф. Курило. - С .189-197 Лузан, П. Г. Методичні аспекти формування пізнавальної активності студентів на лекції / П. Г. Лузан. - С .202-218.
РУБ 378 Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 28 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.), М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 192 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.88 грн. Содержание: Гапон, В. В. Вимоги до підготовки спеціалістів у галузі освіти в сучасних умовах та прогнозування соціально-економічних показників діяльності вищих навчальних закладів / В. В. Гапон. - С .3 Корсак, К. В. Три стадії розвитку дистанційної освіти / К. В. Корсак, В. Ю. Хаскін. - С .17 Краснов, В. В. Валідність змісту педагогічних тестів у післядипломній медичній освіті / В. В. Краснов. - С .27 Білик, Л. І. Роль соціологічного опитування у визначенні пріоритетів студентства ( на прикладі Черкаського державного технологічного університету) / Л. І. Білик. - С .36 Шевченко, А. С. До питання структурування навчального змісту біології в середній школі / А. С. Шевченко, С. В. Страшко. - С .45 Ясинська, А. С. Шляхи зниження загальнотижневого навантаження учнів за рахунок інтеграції предметів гуманітарного і природничого циклів у початковій школі / А. С. Ясинська. - С .56 Джелалі, В. І. Інноваційно-валеологічні технології у вихованні та освіті / В. І. Джелалі, В. Л. Кулініченко. - С .65 Страшко, С. В. До питання формування свідомої мотивації на здоровий спосіб життя в учнів / С. В. Страшко, Л. А. Животовська. - С .71 Атепалихіна, А. В. Ефективність комплексного підходу до формування здоров’я учнів / А. В. Атепалихіна. - С .77 Корець, М. С. Основні положення концепції підготовки вчителя основ безпеки життєдіяльності / М. С. Корець, Л. А. Сидуорчук. - С .82 Бобрицька, В. І. Про валеологічну компетенцію майбутніх учителів / В. І. Бобрицька. - С .87 Гречишкіна, О. Д. Підготовка майбутнього вчителя до гендерного виховання учнів в умовах реформування освіти в Україні / О. Д. Гречишкіна, А. П. Гречишкіна, Т. І. Пулькіна. - С .95 Гречишкіна, О. Д. Корекція та профілактика межових станів нервово-психічного здоров’я учнів / О. Д. Гречишкіна, Л. А. Животовська. - С .101 Сучасні погляди на причини виникнення синдрому хронічної втоми в процесі розумової праці / Б. Д. Халмурадов, О. Ф. Гавриленко, Г. Ф. Гусєв та ін. - С .109 Безпалько, В. В. Шляхи вдосконалення антинаркотичної діяльності в навчальних закладах / В. В. Безпалько, А. М. Нагорна. - С .115 Сябро, С. А. Стан здоров’я дітей (вікові контури ендокринної ситуації) та профілактика втоми в умовах педагогічного процесу / С. А. Сябро, В. Л. Гуло, Б. Г. Хоменко. - С .119 Шарапова, О. В. Причини аномальної поведінки дітей молодшого віку / О. В. Шарапова. - С .125 Горащук, О. В. Формування культури здоров’я студентів педагогічного університету / О. В. Горащук. - С .131 Курілова, В. І. Оздоровча цінність туристично-краєзнавчої роботи з молоддю / В. І. Курілова, Г. М. Шилкін, О. Я. Комаров. - С .137 Сопнєва, Н. Б. Деякі біологічні та соціальні аспекти валеологічної підготовки майбутнього вчителя / Н. Б. Сопнєва. - С .143 Бойко, О. М. Здоров’я студентів з межевими станами серцево-судинної системи / О. М. Бойко. - С .147 Хатунцева, С. М. Освіта як визначальний засіб формування і розвитку здорової молоді / С. М. Хатунцева. - С .153 Шаповалова, Т. Г. Гендерне виховання підростаючого покоління / Т. Г. Шаповалова. - С .157 Гуржій, Т. А. Функціональна класифікація об’єктів програмних систем / Т. А. Гуржій, М. С. Львов, О. В. Співаковський. - С .162
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Доп.точки доступа: Кремень, В. Г. (Міністр освіти і науки України) \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, Л. М. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Білявський, Г. О. \ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Волович, В. І. \ред.\; Жалдак, М. Л. \ред.\; Зязюн, І. А. \ред.\; Казміренко, В. П. \ред.\; Козаков, В. А. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Мадзігон, Василь Миколайович \ред.\; Носков, В. І. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : Наук. - метод. зб. Вип. 32 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 228 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.60 грн. Содержание: Мельникова, І. М. Сучасні проблеми управління виховним процесом у вищих навчальних закладах України / І. М. Мельникова, О. А. Невмержицький. - С .3 Величко, О. Г. Довгострокове планування - програма дій / О. Г. Величко, В. П. Іващенко, О. Г. Ясев. - С .23 Антонюк, Р. І. Багатокультурність: громадянський та освітянський аспект / Р. І. Антонюк. - С .27 Лазарєв, М. І. Моделі представлення змісту предметних областей інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .38 Шарапова, О. В. Методи НЛП - технологій та системного аналізу в педагогіці / О. В. Шарапова. - С .49 Шарапова, О. В. Про один метод генерування альтернатив у педагогіці / О. В. Шарапова. - С .54 Величко, Т. Г. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки / Т. Г. Величко. - С .58 Демидова, О. О. Урахування права батьків на вибір у реформах освіти США / О. О. Демидова. - С .64 Коваль, О. М. Дистанційна освіта у вищій школі Англії та США / О. М. Коваль. - С .71 Матвієнко, О. В. Дидактичні закономірності і специфічні особливості підготовки менеджерів інформаційних систем / О. В. Матвієнко. - С .76 Кобзар, О. Б. Дидактична роль нових інформаційних технологій у навчальному процесі вищої медичної школи / О. Б. Кобзар. - С .86 Кубіцький, С. О. Шляхи оптимізації витрат на підготовку курсантів ВВНЗ / С. О. Кубіцький. - С .96 Мельник, Л. П. Система принципів педагогічного процесу в роботі вихователів мікросоціуму / Л. П. Мельник. - С .100 Терещенко, Н. М. Нова соціальна роль університетської бібліотеки / Н. М. Терещенко. - С .111 Черних, О. В. Соціально-педагогічне та виховне значення спеціальності "бібліотекар-рекламіст" / О. В. Черних. - С .123 Дерлеменко, В. В. Становлення національної системи розповсюдження сільсько-господарських науково-технічних знань та інформації в Україні / В. В. Дерлеменко. - С .128 Флегонтова, Н. М. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу / Н. М. Флегонтова. - С .136 Гуменюк, О. М. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки асистентів лікаря-стоматолога / О. М. Гуменюк. - С .146 Демиденко, Т. М. Інформаційна складова підготовки вчителя до інноваційної діяльності / Т. М. Демиденко. - С .154 Харабет, В. В. Критерії оцінки проектів педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .160 Головко, М. В. Особливості методики вивчення питань історії науки з використанням можливостей сучасних ЕОМ / М. В. Головко. - С .168 Тараканова, А. П. Нові форми організації хореографічного навчання і виховання (досвід роботи) / А. П. Тараканова. - С .175 Кравець, Н. П. Вплив сенсорного досвіду на засвоєння знань з рідної мови учнями допоміжної школи / Н. П. Кравець. - С .187 Супрун, М. О. Психічна ортопедія: історія становлення та розвитку / М. О. Супрун. - С .194 Гребеняк, Д. В. Юридична поліклініка як одна з форм організації гурткової роботи / Д. В. Гребеняк, Т. В. Шанайда. - С .202 Федорченко, В. К. Стратегія розвитку освіти на порозі ХХІ століття (міжнародний аналітичний огляд) / В. К. Федорченко. - С .205 Негруца, Н. А. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей / Н. А. Негруца. - С .212
РУБ 378(4УКР) Рубрики: Вищі навчальні заклади Доп.точки доступа: Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 27 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. Г. Кремень (гол. ред.), М. Ф. Степко, К. М. Левківський, А. М. Федяєва та ін. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 314 с. - ISBN 966-597-072-0 : 8.36 грн. Содержание: Кубіцький, С. О. Деякі аспекти оцінки якості підготовки конкурентноспроможного фахівця в Україні та за її межами / С. О. Кубіцький. - С .3 Щубелка, Н. В. Зміст та методи освіти в контексті проблем сучасної освітньо-педагогічної діяльності / Н. В. Щубелка. - С .9 Величко, Т. Г. Про технологізацію освіти / Т. Г. Величко. - С .15 Мельник, Л. П. Цілісний, системний та діалектичний підхід до педагогічного процесу / Л. П. Мельник. - С .25 Кобзар, О. Б. Роль проблемного навчання в підвищенні якості підготовки фахівців / О. Б. Кобзар. - С .34 Лазарєв, М. І. Типологія компонентів системи знань інженерних дисциплін / М. І. Лазарєв. - С .42 Щербань, П. М. Національне спрямування навчального процесу вищої школи / П. М. Щербань. - С .54 Антонюк, Р. І. Мовлення у сфері громадського, духовного і повсякденного життя / Р. І. Антонюк. - С .66 Дараган, Т. П. Ключові пробеми інформатизації освіти / Т. П. Дараган. - С .77 Зеленський, К. Лекційна форма занять у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / К. Зеленський, С. Тхорик, Т. Зеленська. - С .84 Голованова, Т. П. Цілі, завдання та зміст педагогіки гендера / Т. П. Голованова. - С .88 Левченко, К. Б. Деякі аспекти включення питань прав жінок до навчально-виховного процесу: аналіз методологічних / К. Б. Левченко. - С .95 Репецька, О. А. Українське жіноцтво: біологічне і соціальне, духовне і земне / О. А. Репецька. - С .105 Єрмоленко, В. О. Психологія жіночої освіти та деякі вітчизняні й зарубіжні рекомендації минулих століть / В. О. Єрмоленко. - С .110 Желябіна, Н. К. Деякі аспекти впровадження гендерного виховання / Н. К. Желябіна, В. О. Нікітенко. - С .114 Міщик, Л. І. Актуальність гендерного підходу в освіті / Л. І. Міщик. - С .118 Удалова, О. А. Про підготовку жіночої молоді до сімейного життя / О. А. Удалова. - С .127 Удалова, О. Ю. Деякі аспекти професійної адаптації жіночої молоді в процесі творчої діяльності / О. Ю. Удалова. - С .133 Савич, Л. Л. Просвітницька діяльність щодо запобігання торгівлі жінками: аналіз проблеми / Л. Л. Савич Тарасенко, Г. С. Роль жінки у формуванні культурологічного підходу до виховання дітей / Г. С. Тарасенко. - С .148 Крилова, Н. І. Роль жінки в організації виховання дівчат (на прикладі кафедри українознавства Приазовського державного технічного університету) / Н. І. Крилова, Н. М. Півень. - С .153 Ягупов, В. В. Суб’єктність як основна детермінанта неперервної професійної освіти людини / В. В. Ягупов. - С .160 Харабет, В. В. Зміст професійної підготовки учнів як компонент дидактичної системи професійного навчання / В. В. Харабет. - С .170 Мітрясова, О. П. Відображення проблем екології у змісті хімічної освіти (на матеріалі органічної хімії) / О. П. Мітрясова. - С .177 Вербицький, В. В. Підготовка педагогічних працівників позашкільних еколого-натуралістичних закладів / В. В. Вербицький. - С .182 Соколов, А. В. Організаційно-методичні засоби забезпечення самостійної роботи студентів у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації / А. В. Соколов, І. І. Драч, І. А. Ісаєва. - С .188 Кришталь, М. А. Проблеми підвищення ефективності підготовки фахівців протипожежного захисту / М. А. Кришталь. - С .192 Величко, О. Г. Різнорівнева технологія навчання іноземної мови / О. Г. Величко, В. В. Коркішко, Т. М. Фетисова, В. Г. Вікторов. - С .199 Орлова, І. О. До проблем позааудиторної роботи з англійскої мови / І. О. Орлова. - С .203 Кузнєцова, О. О. Основні прийоми розвитку вмінь щодо оперування полнятійною системою іноземної мови / О. О. Кузнєцова. - С .210 Корогод, Н. П. Управлінські аспекти освітньої діяльності технікумів / Н. П. Корогод. - С .214 Джулай, Т. М. Відомча освіта та її перспективи / Т. М. Джулай. - С .220 Марігодов, В. К. Шляхи вдосконалення творчої активності студентів / В. К. Марігодов, Ю. М. Кравченко. - С .223 Кондратюк, О. П. Профілактика і подолання негативних явищ у поведінці учнів профтехучилищ / О. П. Кондратюк. - С .229 Король, В. М. Особливості підготовки фахівців до роботи з сімейного виховання / В. М. Король. - С .239 Сорочинська, В. Є. Особливості статеворольової ідентификації в підлітковому віці / В. Є. Сорочинська. - С .250 Штифурак, В. С. Психологічна готовність студентської молоді до сімейного життя / В. С. Штифурак. - С .257 Ягупов, В. В. Деякі проблеми наркотизації студентської молоді / В. В. Ягупов, Б. В. Чужа. - С .268 Кулага, С. М. Деякі питання формування культури здоров’я / С. М. Кулага, Н. О. Проніна. - С .275 Стародубцев, О. П. Генезис концептуальних підходів до організації виховної роботи в луганському медичному училищі / О. П. Стародубцев, О.В. Клименко. - С .281 Бабешко, О. П. Нові підходи до визначення мети і змісту фізичного виховання студентів / О. П. Бабешко. - С .287 Супрун, М. О. Професор О. Й. Теплицька та українська корекційна педагогіка / М. О. Супрун. - С .292 Афшин, Ростами. Основные тенденции развития системы образования в Иране / Ростами Афшин. - С .301
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Доп.точки доступа: Кремень, В. Г. (Міністр освіти і науки України) \ред.\; Степко, М. Ф. \ред.\; Левківський, Казимир Михайлович \ред.\; Федяєва, А. М. \ред.\; Барякін , В. М. \ред.\; Білявський, Г. О. \ред.\; Бондар, В. І. \ред.\; Волович, В. І. \ред.\; Жалдак, М. Л. \ред.\; Зязюн, І. А. \ред.\; Казміренко, В. П. \ред.\; Козаков, В. А. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Носков, В. І. \ред.\; Теплицька, О. Й. \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
П 78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 29 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 164 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.33 грн. Содержание: Хаскін, В. Ю. Дистанційна освіта України / В. Ю. Хаскін, К. В. Корсак. - С .3 Могілевцев, О. О. Використання історичного підходу у викладанні технічних дисциплін / О. О. Могілевцев. - С .14 Василенко, С. Д. Геополітика України в контексті європейської інтеграції / С. Д. Василенко. - С .18 Білик, Л. І. Методологічні підходи до організації роботи кураторів у вищій школі / Л. І. Білик. - С .25 Кобзар, О. Б. Роль науково-дослідницької діяльності студентів у підвищенні якості підготовки лікарів / О. Б. Кобзар. - С .33 Антонюк, Р. І. Проблеми вчителя-двомовника у створенні сприятливих умов для розвитку українського етносу та національних меншин / Р. І. Антонюк. - С .41 Невмержицький, О. А. Гендерна культура суспільства як основа соціалізації жіноцтва / О. А. Невмержицький. - С .50 Свириденко, С. О. Формування ціннісних орієнтацій як чинника духовного здоров’я особистості / С. О. Свириденко. - С .58 Підласий, І. П. Визначення поняття норми у вихованні / І. П. Підласий. - С .66 Кравченко, Т. В. Учитель і сім’я: технологія співробітництва / Т. В. Кравченко. - С .76 Ігнатова, О. Трудове виховання в дитячих будинках сімейного типу та його технологія / О. Ігнатова. - С .84 Канішевська, Л. В. Художньо-естетичне виховання учнів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки - найважливіша умова їх соціальної реабілітації / Л. В. Канішевська, Л. Дробот. - С .92 Кушнарьов, С. В. Деякі аспекти підготовки пенітенціарного персоналу до роботи із засудженими похилого віку / С. В. Кушнарьов. - С .101 Білик, Л. І. Розкриття суті гендерних проблем через діяльність просвітницько-виховних структур гуманітарно-виховної частини ЧДТУ / Л. І. Білик, С. Л. Благодєтєлєва-Вовк. - С .106 Супрун, М. О. Внесок К. М. Турчинської в розвиток теорії та історії вітчизняної корекційної педагогіки / М. О. Супрун. - С .116 Негруца, Н. А. Економіка природокористування в системі державного стандарту освіти / Н. А. Негруца. - С .126 Вишневський, С. А. Про особливості викладання курсу "Домашня економіка" / С. А. Вишневський. - С .133 Співаковський, О. В. Методи представлення даних при проектуванні математичних систем / О. В. Співаковський, М. С. Львов, Т. А. Гуржій. - С .136
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Доп.точки доступа: Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Турчинська, Клавдія Михайлівна (1924 - 1976) \о ней\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
О-72 Освіта: Технікуми. Коледжі [Текст] : Навчально-методичний журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2002. - 68 с. : іл. - 12.98 грн. Содержание: Іщенко, О. Передумови і проблеми застосування нових інформаційних технологій під час викладання соціально-гуманітарних дисциплін / О. Іщенко. - С .10-12 Левківський, К. Стратегія розвитку вищої освіти в Україні / К. Левківський. - С .1-2 Ковтун, В. Знання іноземної мови - одна з умов гармонійного розвитку особистості / В. Ковтун. - С .13-14 Бойко, М. Ступенева аграрна освіта від робітника до магістра / М. Бойко. - С .15-16 Піпенко, В. Дієвиорган громадського самоврядування на Полтавщині / В. Піпенко. - С .17-18 фывфыв: Рада директорів Швидкий, О. Тестовий контроль у навчальному процесі / О. Швидкий. - С .19-21 Василенко, В. Спільна робота математиків у рамках навчального комплексу "технікум - університет" / В. Василенко, Т. Жеребілова, Л. Привалова. - С .22-23 Коновалов, О. На шляху до освітніх інформаційних технологій / О. Коновалов. - С .26-27 Неволіна, О. Зміст та методичні аспекти курсу "Ділова українська мова" / О. Неволіна. - С .28-29 Подбєльцева, Є. Програмне та методичне забезпечення курсу "Основи екології" / Є. Подбєльцева. - С .30-33 Корж, І. Виховуємо природолюбів / І. Корж. - С .34-37 Вербицький, В. Позашкільна освіта еколого-натуралістичного спрямування / В. Вербицький. - С .38-39 Самарай, Л. Вища школа в селі Довгому / Л. Самарай. - С .40 Акулініна, О. Інтегроване заняття - одна з форм нових інформаційних технологій / О. Акулініна. - С .41 Якубова, В. Комунікативний підхід до викладання іноземних мов / В. Якубова, О. Плоскун, М. Боднар. - С .43 Акімова, Л. Нові підходи до організації навчального процесу / Л. Акімова. - С .45 Друзюк, О. Гра-дискусія як активний метод навчання / О. Друзюк. - С .46-48 Ковінько, Л. турботи та радощі куратора групи / Л. Ковінько. - С .53-54 Шевчук, Н. Становлення людини і громадянина / Н. Шевчук. - С .55-57 Закалюк, Г. Пошукова робота стадентів - невичерпне джерело формування особистості / Г. Закалюк; 58-60 Міхєєва, Т. Видатний математик Остроградський Михайло Васильович / Т. Міхєєва. - С .62-63 Чайка, С. Криза нашої совісті / С. Чайка. - С .64-68
РУБ 371 Рубрики: освіта в Україні Інноваційні технології навчання Освіта в Україні--модернізація освіти Навчання--навчальний процес--організація Дистанційне навчання Інформаційні технології Екологічна освіта--Україна Іноземні мови--методика викладання Виховання студентів--виховання особистості Музейна справа в Україні Навчання--методи--форми--засоби Куратор Культура поведінки Людина--совість--мораль фывфывфыв: ступенева освіта -- рада директорів -- методи навчання -- модернізація освіти -- навчальний процес Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р 31 Ребенок и общество: Проблемы здоровья, воспитания и образования: Материалы конгресса педиатров с международным участием (22-25 октября 2001 г., г. Киев) [Текст] : научное издание / Национальна Академия Наук Украины., Академия медицинских наук Украины, Академия педагогических наук Украины, Министерство здравохранения Украины, Киевская городская государственная администрация, Национальный медицинский университет им. А. А. Богомольца ; Национальная Академия Наук Украины, Академия медицинских наук Украины, Академия педагогических наук Украины, Министерство здравохранения Украины, Киевская городская государственная администрация, Национальный медицинский университет им. А. А. Богомольца. - К. : [б. и.], 2001 (ТОВ ВКП "Аспект" (г. Нежин)). - 212 с. - ISBN 966-7377-24-6 : 5.50 грн.
РУБ 618Д Рубрики: Педіатрія Дитина--дошкільний вік--розвиток Дитина--здоров’я Мати і дитина--здоров’я здоров’я дітей Дитина--обмежені можливості--реабілітація Підлітки--поведінка Підліток--сексуальні зловживання Дитина--відказна Дитина--новонароджена--годування Дитина--недоношена Учні--здоров’я Школа--здоров’я школярів, підлітків Діти--часто хворіючі ВІЛ/СНІД--проблема СНІД Виховання--підлітки Доп.точки доступа: Национальная Академия Наук Украины; Академия медицинских наук Украины; Академия педагогических наук Украины; Министерство здравохранения Украины; Киевская городская государственная администрация; Национальный медицинский университет им. А. А. Богомольца Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. и.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Содержание: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність фывфывфыв: наступність в освіті Доп.точки доступа: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А 45 Алферов, Алексей Дмитриевич. Психология развития школьников [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обуч. по гуманит. спец. и направлениям / А. Д. Алферов. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2000. - 384 с. - Библиогр.: с. 363-366. - ISBN 5-222-01226-3 : 12.62 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Дитинство--психологічний образ--вікові періоди--дошкільне Учень--рання юність--психологія Особистість--процес розвитку Психічний розвиток--форми Інтелект Душа--душевні переживання Духовність--православне виховання--світське виховання Емоції--розвиток Спілкування--комунікативні здібності--розвиток Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Я 31 Ягупов, Василь Васильович. Педагогіка [Текст] : Навч. посібник для студ. пед. спец. вузів / В. В. Ягупов. - К. : Либідь, 2002. - 560 с. - Рек. літ.: с. 549-552. - ISBN 966-06-0251-0 (в пер.) : 13.85 грн., 27.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники Виховання--методи--закони--принципи Дидактика Навчальний процес--вища школа Методи навчання Экземпляры всего: 186 ав (5), аб (156), Ч.З.№2 (25) Свободны: ав (5), аб (156), Ч.З.№2 (25) |
М 57 б-ка Лисого А. / М 57-фб Ми і наші діти: Дитяча література. Мистецтво. Виховання [Текст] : збірник. № 1. - Торонто ; Нью-Йорк : Об’єднання працівників дитячої літератури ім. Л. Глібова, 1965. - 390 с. : іл. - Імен. покаж.: с. 368-379. - 15.00 грн.
РУБ 8Ю Рубрики: Українська дитяча література--історія Доп.точки доступа: Пчілка, Олена \о ней\; Українка, Леся \о ней\; Олесь, Олександр Іванович (укр. письменник ; 1878-1944) \о нем\ Экземпляры всего: 2 фб (2) Свободны: фб (2) |
Б 74 Богуш, Алла Михайлівна. Теорія і методика розвитку мовлення дітей раннього віку [Текст] : Навч. посібник для студ вищих навч. закладів / А. М. Богуш ; Міністерство освіти і науки України. - К. : СЛОВО, 2003. - 344 с. - Загол. обкл. : Теорія та методика розвитку мовлення дітей раннього віку. - Літ.: с. 305-308. - ISBN 966-8407-08-3 (в пер.) : 20.00 грн., 48.50 грн.
РУБ 372(075.3) Рубрики: Кафедра дошкільної освіти Дошкільне виховання--розвиток мовлення мовленнєвий розвиток--дошкільний вік Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України Экземпляры всего: 21 Ч.З.№2 (18), ав (1), фб (1), аб (1) Свободны: Ч.З.№2 (18), ав (1), фб (1), аб (1) |
Г 70 Горохович, Антоніна. Батьки і діти [Текст] / А. Горохович. - 2-е вид., доп. - Вінніпег ; Торонто : Світова Координаційна Виховно-Освітня Рада Коштом фундаторки Єлени Коваль, 1990. - 176 с. : іл. - 4.00 грн., 3.50 грн.
РУБ 1МИ7 Рубрики: Національне виховання Виховання--традиції Мова--рідна мова--батьки і діти фывфывфыв: рідна мова -- українська виховна система -- національне виховання Доп.точки доступа: Левицький, Мирон \обклад.\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С 17 Самотулка, Теодосій. Історія України в іграх. Захисники рідного вогнища [Текст] : Історичні ігри для новачат. Т.1 / Т. Самотулка. - К. ; Нью-Йорк : Видавництво М. П. Коць, 1995. - 348 с. : іл. - Библиогр.: с. 330-333. - 9.50 грн.
РУБ 9(4Укр) Рубрики: Виховання--сучасність--концепції Пласт--молодіжна організація Ігри та розваги фывфывфыв: концепції сучасного виховання Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р30 Родинна педагогіка [Текст] : Навчально-методичний посібник / А. А. Марушкевич, В. Г. Постовий, Т. Ф. Алексєєнко та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Київський Національний університет імені Тараса Шевченка. - К. : Видавець ПАРАПАН, 2002. - 216 с. - Літ.: с. 206-214. - ISBN 966-95933-6-0 : 8.70 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Сімейне виховання Батьки Учитель Сім’я--традиції Спілкування Школа і сім’я Я - теорія (психол.) Профорієнтація фывфывфыв: українська сім’я Доп.точки доступа: Марушкевич, Алла Адамівна; Постовий, Віктор Григорович; Алексєєнко, Т. Ф.; Огієнко, Іван Іванович (1882-1972) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Київський Національний університет імені Тараса Шевченка Экземпляры всего: 154 фб (1), ав (4), аб (99), пед. (20), Ч.З.№2 (30) Свободны: фб (1), ав (4), аб (99), пед. (20), Ч.З.№2 (30) |