К 32 Квас, Олена Валеріївна. Дитиноцентризм через призму гуманітарних досліджень / О. В. Квас> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Дитинство розвиток дитини Виховання дитини методологія педагогіки фывфывфыв: наукові погляди на дитину -- тематика дитинства -- моделі дитинства -- виховна практика -- вікова періодизація дитинства Аннотация: У статті проаналізовано погляди на дослідження дитини та дитинства, що мають свою динаміку, виростають з певних суспільних і культурних контекстів, утворюючи науково-пошукові напрями. Адже зі зміною моделі дитини і дитинства змінюються й концепції та методи виховання, виховна практика, методологія дослідження, а також різні нарації дитинства. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 3. - С. 28-33. - Продовження. Початок: 2012. - № 2. Рубрики: навчання особистісно орієнтоване фывфывфыв: особистісно орієнтоване навчання -- педагогічна практика -- види навчання -- когнітивна практика -- емоційно-ціннісна практика -- практика самовизначення -- практика самореалізації особистості -- суб’єктна практика -- валеологічна практика -- виховна практика -- практика індивідуального вибору -- креативна практика -- особистісна модель -- розвивальна модель -- активувальна модель -- формувальна модель -- вільна модель Аннотация: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються сучасні моделі педагогічної практики та види навчання. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |