Бурова, Елла. Проблема взаємодії педагогічної теорії та освітянської практики у роботі вчительських з’їздів : (50-80-ті роки ХХ ст.) / Е. Бурова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 37-43. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогіка України--історія, 20 ст. 50-80-ті рр. фывфывфыв: загальноосвітній заклад -- вчительські з’їзди -- вищий педагогічний навчальний заклад -- вчителі -- викладачі -- педагогічна теорія -- освітянська практика Аннотация: У статті розглянуто різні погляди на проблему взаємодії загальноосвітніх шкіл та вищих педагогічних навчальних закладів, які обговорювалися в ході роботи з’їздів учителів 50-80-х років ХХ ст. Виокремлено найбільш дискусійні питання, а саме: впровадження нових програм та підручників у навчально-виховний процес школи, активізація роботи викладачів ВНЗ у напрямі надання допомоги вчителям-практикам, підвищення кваліфікації учителів та ін. Проаналізовано діяльність з’їздів учителів досліджуваного періоду в контексті оптимізації взаємодії педагогічної теорії і освітянської практики. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
М 55 Мешко, Галина Михайлівна. Вступ до педагогічної професії [Текст] : навч. посібник / Г. М. Мешко. - 2-ге вид., стер. - К. : Академвидав, 2012. - 200 с. : табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 118-185. - Термін. слов.: с. 186-193. - Л-ра: с. 194-197. - ISBN 978-617-572-028-8 : 40.00 грн. Содержание: Професійна діяльність і особистість педагога . - С .6-34 Професійне спілкування у структурі діяльності педагога . - С .35-59 Підготовка вчителя у вищому педагогічному навчальному закладі . - С .60-95 Професійне самовиховання майбутнього педагога . - С .96-117 РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--Професійна освіта--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Професія вчителя особистість педагога (вчителя) Педагогічне спілкування Підготовка вчителів Студенти--навчальна мотивація Наукова робота студента професійне самоствердження Самовиховання вчителя Самовиховання студентів фывфывфыв: педагогічна професія -- педагогическая профессия -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- учитель -- вчитель -- педагогічне спілкування -- педагогическое общение -- педагогічний конфлікт -- педагогический конфликт -- вища освіта -- высшее образование -- Болонский процес -- Болонский процесс -- підготовка вчителя -- подготовка учителя -- вищий педагогічний навчальний заклад -- высшее педагогическое учебное заведение -- студенти -- студенты -- самовиховання студентів -- самовоспитание студентов -- самопізнання -- самопознание Аннотация: Усвідомлене входження в педагогічну справу починається з осягнення її засад і суті, призначення, функцій і структури педагогічної діяльності, раціональних методів професійного самовиховання. Різноманітні аспекти цієї проблематики висвітлено у пропонованому навчальному посібнику. Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Гуренко, Ольга Іванівна. Запровадження освітньо-просторового підходу до полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів [Текст] / О. І. Гуренко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 167-172 Рубрики: Підготовка майбутніх соціальних педагогів--полікультурна освіта фывфывфыв: полікультурна освіта -- майбутні соціальні педагоги -- освітньо-просторовий підхід -- вищий педагогічний навчальний заклад Аннотация: Стаття присвячена розкриттю сутності освітньо-просторового підходу як методологічного концепту в системі полікультурної освіти майбутніх соціальних педагогів. Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |