Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу [Текст] / Олена Корчова> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 64-67. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури фывфывфыв: компетентність -- вчитель-словесник -- комунікативно-діяльнісний підхід -- лексема -- лексичні семи -- комунікативний розвиток особистості Аннотация: У статті обгрунтовано необхідність застосування комунікативно-діяльнісного підходу з метою формування лексико-семантичної компетенції майбутнього фахівця. Запропоновано систему вправ на основі текстової комунікації до теми "Лексичне значення слова". Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет Экз.1 (Ч.З.№3) занят |
Інтерв’ю з Караманом Станіславом Олександровичем, доктором педагогічних наук, професором, завідувачем кафедри української мови Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка [Текст]> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 44-46. Рубрики: Викладання української мови фывфывфыв: вчитель-словесник -- навчання української мови -- підручник української мови Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |