74.58
Л 84


    Лукашова, Н. І.
    Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 60-73. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.58 + 24
Рубрики: Кафедра хімії
   Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти

   Методи навчання хімії

   майбутній вчитель хімії

   Викладання хімії в школі

фывфывфыв:
історико-дидактичний аспект -- навчання -- методи навчання хімії -- методична підготовка -- компетентність -- професійно-педагогічна компетентність -- вчителі хімії -- вивчення хімії
Аннотация: Проаналізовані провідні тенденції еволюції поглядів вчених і вчителів на проблему методів навчання хімії у радянський і сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначені шляхи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - в процесі їх методичної підготовки.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.5
Л 84


    Лукашова, Н. І.
    Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 19-26. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.5
Рубрики: Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти
   Професійна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
історико-дидактичні аспекти -- диференціація -- навчання -- особистісне орієнтоване навчання -- методична підготовка -- професійна діяльність -- вчителі хімії -- підготовка вчителів хімії
Аннотация: Проаналізовао еволюцію використання диференційованого підзоду в навчанні хімії в радянський та сучасний періоди розвитку вітчизняної методики хімії; визначено методи засвоєння цього історичного досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - у контексті кардинального оновлення й розвитку дидактичного принципу диференціації навчання в умовах реалізації особистісно орієнтованої освіти.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)




    Грабовий, Андрій.
    Формування у майбутніх учителів хімії експериментально-методичних компетенцій щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 1/2. - С. 43-47 : табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі хімії--підготовка в закладах вищої освіти
   Хімічний експеримент--загальноосвітні навчальні заклади

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
хімічний експеримент -- вчителі хімії -- підготовка -- експериментально-методичні компетенції -- принципи -- підходи -- етапи -- методи -- засоби
Аннотация: У статті представлено методику формування експериментально-методичних компетенцій майбутніх учителів хімії щодо організації та проведення хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто компоненти експериментально-методичних компетенцій, принципи, методи, засоби та етапи процесу формування компетенцій і наведено результати експериментальної перевірки їх ефективності у навчальному процесі.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


74.59(4УКР)
С 13


    Савчин, М. М.
    Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / М. М. Савчин, О. І. Гірний // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2013. - № 3. - С. 43-51. - Бібліогр.: 23 назви. . - ISSN 2304-0629
ББК 74.59(4УКР)
Рубрики: Вчителі хімії--підвищення кваліфікації
   Тренінги--вчителі хімії--підвищення кваліфікації

   Вчителі--підвищення кваліфікації--тренінги

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра психології

фывфывфыв:
тренінг творчості -- дивергенція -- конвергенція -- мислення -- воля -- вчителі хімії
Аннотация: Розглянуто застосування тренінгів творчості з групами вчителів хімії на курсах підвищення кваліфікації у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти з метою подальшого перенесення таких тренінгів у шкільний навчальний процес.


Доп.точки доступа:
Гірний, О. І.

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)


37.091.12:159.955
Г 97


    Гутак, І. О.
    Формування критичного мислення вчителів / І. О. Гутак // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 13/15. - С. 15–18. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
Рубрики: Вчителі--критичне мислення--формування
фывфывфыв:
критичне мислення -- тренінги -- нова українська школа -- учні -- вчителі хімії
Аннотация: Методичний супровід презентовано за допомогою розробляння циклу тренінгів, що надає можливість ознайомити вчителів із базовими методами, прийомами, стратегіями технології розвитку критичного мислення.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Божок, Оксана.
    Науково-дослідна компонента професійної діяльності вчителя хімії та шляхи її реалізації [Текст] / О. Божок, Н. Лукашова // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - N 4. - С. 12-16.
Рубрики: Вчителі хімії--професійна діяльність
   Кафедра хімії

фывфывфыв:
вчителі хімії -- уроки-дослідження -- формування дослідницьких умінь -- науково-дослідна компонента -- праці викладачів НДУ


Доп.точки доступа:
Лукашова, Ніна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)