Ш 18 Шалда, Наталія. Інтеграція суспільного та родинного виховання / Н. Шалда> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 8. - С. 56-63. Рубрики: Дошкільне виховання--сімейне виховання фывфывфыв: психолого-педагогічне вивчення сім’ї -- умови успішної співпраці -- організація взаємодії з родинами -- дошкільники -- ранній вік -- створення інформаційного середовища -- відкриті заходи -- педагогічний порадник -- співпраця з батьками -- реалізація проектів Аннотация: Про основні форми і методи взаємодії педагогів з батьками та їх залучення до участі в освітньому процесі в ДНЗ. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Як зробити відкриті заходи ефективними / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 36-40. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--професіоналізм фывфывфыв: відкриті заходи -- професійне зростання -- професійна майстерність -- аналізування відкритого заходу -- проведення відкритих заходів -- недоліки відкритих заходів Аннотация: У статті йдеться про організацію та проведення відкритих заходів, що є невід'ємною складовою методичної роботи з педагогами. Проаналізовано значення роботи та досвіду колег у професійному зростанні молодих фахівців. Проаналізовано труднощі педагогів у проведенні відкритих заходів та подано рекомендації щодо уникнення типових недоліків в їхній організації. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Рекомендації щодо проведення відкритого заходу / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 41.
фывфывфыв: методична робота -- відкриті заходи -- проведення відкритих заходів -- рекомендації -- вихователі -- позитивний емоційний фон -- методи роботи -- навантаження -- мотиви дитячої поведінки -- сужетно-рольові ігри -- індивідуальні особливості дітей Аннотация: Подано методичні рекомендації для вихователів дошкільних навчальних закладів щодо проведення відкритих заходів. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Проводимо відкритий захід: крок за кроком / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 42-45. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника фывфывфыв: відкриті заходи -- проведення відкритого заходу -- підготовка до заходу -- аналізування відкритого заходу -- покроковий алгоритм -- сценарій заходу -- колективний перегляд -- рефлексія -- творча дискусія -- підсумки заходу Аннотация: У статті розглянуто покроковий алгоритм підготовки та проведення відкритого заходу в дошкільному навчальному закладі. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 17 Галяпа, Марія. Взаємовідвідування - ефективний засіб роботи в системі наставництва / М. Галяпа> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 10. - С. 47-51 : фотогр. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника фывфывфыв: відкриті заходи -- взаємовідвідування відкритих заходів -- система наставництва -- анкетування -- спостереження за роботою -- прогноз очікуваних результатів -- інноваційний досвід -- характеристика заходу -- педагог-початківець Аннотация: У статті розглянуто проблему визначення рівня педагогічного розвитку молодих спеціалістів ДНЗ та проведення з ними відповідної роботи щодо професійного вдосконалення. Увагу зосереджено на організації взаємовідвідувань педагогом-початківцем та його наставником відкритих занять, що є ефективним засобом роботи в системі наставництва. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |