Титаренко, Т. М. Вікова динаміка особистісних дисгармоній [Текстььь] / Т.М. Титаренко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N9. - С. 67-74
Рубрики: вікова психологія психологія особистості Переживання фывфывфыв: гармонійна особистість Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
М 48 Мельничук, В. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / Володимир Мельничук> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 53–55. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта фывфывфыв: педагогічні інновації -- акмеологічний підхід -- навчально-виховні комплекси -- Акме-школа -- гармонійна особистість -- модель інноваційного розвитку -- розвиток особистості -- освітнє середовище Аннотация: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку освітнього середовища "Акме-школа" Лисянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 – гімназія". Доп.точки доступа: \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Лохвицька, Любов Чи вихований морально ваш дошкільник? [Текст] / Любов Лохвицька> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання фывфывфыв: соціальна компетентність -- особистість дитини -- гармонійна особистість -- моральна вихованість -- тест моральної вихованості Аннотация: В статті висвітлено питання моніторингу моральної вихованості дошкільників. Подано орієнтовний перелік критеріїв і показників, які варто брати до уваги, визначаючи рівень моральної вихованості дитини. Презентовано два тести для визначення моральної вихованості. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |