Голубович, І. Біографія як соціокультурний феномен: методологія аналізу в гуманітарному знанні [Текстььь] / І. Голубович> // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2008. - N4. - С. 122-135 Рубрики: жанр біографії соціологія--методи досліджень фывфывфыв: знання у філософії -- біографічний дискурс -- гуманітарні знання Аннотация: Сучасність - це доба біографічного та автобіографічного буму. А біографічний підхід у різноманітності своїх проявів набув сьогодні статусу міждисциплінарного і зайняв постійну нішу в соціології, спихології, літературознавстві, соціальній та культурній антропології, історичній науці. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 68 Король, Світлана Володимирівна. Професійна спрямованість гуманітарної підготовки фахівців інженерного профілю в університетах [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук.ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / С. В. Король ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2011. - 22 с. -
РУБ 74 Рубрики: підготовка інженерів Професійна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності автореферати дисертацій--професійна освіта фывфывфыв: ГУМАНІТАРНІ ЗНАННЯ Доп.точки доступа: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ВУМЛ-1/2013/32 Журнал 2013г. N 32 Котяш, О. І. Компартійний аналіз художнього твору в контексті української та світової літератур / О. І. Котяш. - С.2-7 фывфыв: компаративістика, метод, синтез мистецтв Івасюк, Т. В. Система взаємозв’язаного вивчення творів української і світової літератур / Т. В. Івасюк. - С.8-12 фывфыв: міжлітературні зв’язки, гуманітарні знання, таблиця Дробот, Н. В. Прислівник : підсумковий урок-подорож. 7 клас / Н. В. Дробот. - С.13-16 фывфыв: усна народна творчість, загадка, народна пісня Гаврилюк, Т. Т. М. М. Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною" : урок-дослідження / Т. Т. Гаврилюк. - С.17-23. - Бібліогр. 6 2 назви фывфыв: художня майстерність, уміння та навички, головний герой Рачинська, І. М. Про урок у технології формування критичного мислення / І. М. Рачинська. - Актуальні діалоги. - № 8. - С. 20-1-20-9 фывфыв: метод, картка пам’яті, етап уроку Сіра, Т. М. Батьки і домашні завдання / Т. М. Сіра. - Актуальні діалоги № 8. - С. 20-10-20-13 фывфыв: процес навчання, комп’ютер, оцінка Чуб, Н. В. Спілкування з важкими батьками. Як не дати загнати себе в кут / Н. В. Чуб. - Актуальні діалги № 8. - С. 20-14-20-16 фывфыв: ситуація, завдання, агресія Домановська, О. М. Чарівний світ петриківського розпису / О. М. Домановська. - С.24-27. - Бібліогр. : 8 назв фывфыв: козацьке село, розпис, майстриня Мельникова, А. С. Художня своєрідність сучасної української літературної казки: жанровий аспект / А. С. Мельникова. - С.28-32. - Бібліогр. : 11 назв фывфыв: сюжет, фольклорний мотив, іронія Братусь, М. Ф. Росія очима українців. Стереотипний портрет / М. Ф. Братусь. - С.33-37. - Бібліогр. : 4 назви фывфыв: уявлення, стереотип, асоціація Коротич, К. В. електронний "грамотій: учитися цікаво! / К. В. Коротич. - С.38-39 фывфыв: посібник, інтернет, вибір Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Z99 Івасюк, Т. В. Система взаємозв’язаного вивчення творів української і світової літератур [Текст] / Т. В. Івасюк> // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2013. - N 32. - С. 8-12 Рубрики: Викладання української літератури в школі фывфывфыв: міжлітературні зв’язки -- гуманітарні знання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
К 43 Кириленко, Катерина. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 41-46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта--науковий світогляд--формування Вища освіта--зміст освіти фывфывфыв: вища освіта -- зміст освіти -- інтеграція -- культура -- гуманітарні знання -- природничо-наукові знання -- природничо-гуманітарні знання -- університетська освіта -- природничо-наукова картина світу -- науковий світогляд Аннотация: У статті доводиться, що розвиток гуманітарного і природничо-наукового знання набуває тенденції трансформації у напрямі єдиного природничо-гуманітарного знання. Передбачається, що відображення цієї тенденції у навчанні майбутніх фахівців гуманітарного напряму сприятиме фундаменталізації змісту університетської освіти. Запропоновано шляхи та механізми реалізації розглянутого підходу. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |