Голубович, І.
    Біографія як соціокультурний феномен: методологія аналізу в гуманітарному знанні [Текстььь] / І. Голубович // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2008. - N4. - С. 122-135
Рубрики: жанр біографії
   соціологія--методи досліджень

фывфывфыв:
знання у філософії -- біографічний дискурс -- гуманітарні знання
Аннотация: Сучасність - це доба біографічного та автобіографічного буму. А біографічний підхід у різноманітності своїх проявів набув сьогодні статусу міждисциплінарного і зайняв постійну нішу в соціології, спихології, літературознавстві, соціальній та культурній антропології, історичній науці.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74
К 68


    Король, Світлана Володимирівна.
    Професійна спрямованість гуманітарної підготовки фахівців інженерного профілю в університетах [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук.ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / С. В. Король ; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2011. - 22 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: підготовка інженерів
   Професійна освіта

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   автореферати дисертацій--професійна освіта

фывфывфыв:
ГУМАНІТАРНІ ЗНАННЯ


Доп.точки доступа:
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Экземпляры всего: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

Шифр: ВУМЛ-1/2013/32
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Х. : "Основа", 2003 - . - Выходит три раза в месяц
2013г. N 32
Содержание:
Котяш, О. І. Компартійний аналіз художнього твору в контексті української та світової літератур / О. І. Котяш. - С.2-7
фывфыв: компаративістика, метод, синтез мистецтв
Івасюк, Т. В. Система взаємозв’язаного вивчення творів української і світової літератур / Т. В. Івасюк. - С.8-12
фывфыв: міжлітературні зв’язки, гуманітарні знання, таблиця
Дробот, Н. В. Прислівник : підсумковий урок-подорож. 7 клас / Н. В. Дробот. - С.13-16
фывфыв: усна народна творчість, загадка, народна пісня
Гаврилюк, Т. Т. М. М. Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною" : урок-дослідження / Т. Т. Гаврилюк. - С.17-23. - Бібліогр. 6 2 назви
фывфыв: художня майстерність, уміння та навички, головний герой
Рачинська, І. М. Про урок у технології формування критичного мислення / І. М. Рачинська. - Актуальні діалоги. - № 8. - С. 20-1-20-9
фывфыв: метод, картка пам’яті, етап уроку
Сіра, Т. М. Батьки і домашні завдання / Т. М. Сіра. - Актуальні діалоги № 8. - С. 20-10-20-13
фывфыв: процес навчання, комп’ютер, оцінка
Чуб, Н. В. Спілкування з важкими батьками. Як не дати загнати себе в кут / Н. В. Чуб. - Актуальні діалги № 8. - С. 20-14-20-16
фывфыв: ситуація, завдання, агресія
Домановська, О. М. Чарівний світ петриківського розпису / О. М. Домановська. - С.24-27. - Бібліогр. : 8 назв
фывфыв: козацьке село, розпис, майстриня
Мельникова, А. С. Художня своєрідність сучасної української літературної казки: жанровий аспект / А. С. Мельникова. - С.28-32. - Бібліогр. : 11 назв
фывфыв: сюжет, фольклорний мотив, іронія
Братусь, М. Ф. Росія очима українців. Стереотипний портрет / М. Ф. Братусь. - С.33-37. - Бібліогр. : 4 назви
фывфыв: уявлення, стереотип, асоціація
Коротич, К. В. електронний "грамотій: учитися цікаво! / К. В. Коротич. - С.38-39
фывфыв: посібник, інтернет, вибір
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


83.3(4Укр)
Z99


    Івасюк, Т. В.
    Система взаємозв’язаного вивчення творів української і світової літератур [Текст] / Т. В. Івасюк // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2013. - N 32. - С. 8-12
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Викладання української літератури в школі
фывфывфыв:
міжлітературні зв’язки -- гуманітарні знання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


74.58.2
К 43


    Кириленко, Катерина.
    Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 41-46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Вища освіта--науковий світогляд--формування
   Вища освіта--зміст освіти

фывфывфыв:
вища освіта -- зміст освіти -- інтеграція -- культура -- гуманітарні знання -- природничо-наукові знання -- природничо-гуманітарні знання -- університетська освіта -- природничо-наукова картина світу -- науковий світогляд
Аннотация: У статті доводиться, що розвиток гуманітарного і природничо-наукового знання набуває тенденції трансформації у напрямі єдиного природничо-гуманітарного знання. Передбачається, що відображення цієї тенденції у навчанні майбутніх фахівців гуманітарного напряму сприятиме фундаменталізації змісту університетської освіти. Запропоновано шляхи та механізми реалізації розглянутого підходу.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)