К 56 Коваленко, Л. Інтегрований урок (математика, природознавство), 2 клас / Любов Коваленко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 42–44. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: інтегровані уроки -- додавання -- віднімання -- двоцифрові числа -- птахи -- уроки природознавства у 2 класі -- уроки математики в 2 класі Аннотация: У статті представлено розробку інтегрованого уроку з математики та природознавства на тему: "Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Цей дивовижний світ птахів" для учнів початкової школи. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 31 Кашуб'як, І. Метод "Фішбоун"на уроках математики у початковій школі [Текст] / І. Кашуб'як> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2019. - N 2. - С. 81-90 . - ISSN 1682-2366
фывфывфыв: критичне мислення -- метод "Фішбоун" -- метод "риб’ячий скелет" -- двоцифрові числа -- сюжетні задачі -- арифметичні дії Аннотация: Розкривається актуальність розвитку критичного мислення в учнів початкової школи. Проаналізовано один із методів критичного мислення "Фішбоун", який сприяє розвитку у молодших школярів умінь аналізувати проблему, розрізняючи факти і думки, причини і наслідки, поняття та їхню суть, робити відповідні висновки на основі аналізу. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 27–30. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: викладання математики -- обчислювальні прийоми -- конструктивні вміння -- сенсорний рівень -- віднімання -- додавання -- арифметичні дії -- двоцифрові числа -- початкова школа -- 1–2 класи Аннотация: У статті продемонстровано способи розробки навчально-освітнього середовища, яке забезпечує формування конструктивних умінь учнів у процесі оволодіння обчислювальними прийомами на першому циклі початкової школи (1–2 класи). Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні [Текст] / Наталія Кіщук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 21–23. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: математика -- методика викладання -- обчислювальні прийоми -- конструктивні вміння -- віднімання -- додавання -- арифметичні дії -- двоцифрові числа -- множення -- ділення -- початкова школа Аннотация: У статті продемонстровано способи розробки навчально-освітнього середовища, яке забезпечує формування конструктивних умінь учнів у процесі оволодіння обчислювальними прийомами на образно-графічному рівні на першому циклі початкової школи (1–2 класи). Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |