Штепа, О. С. Тренінг "актуалізація особистісної зрілості" [Текстььь] / О.С. Штепа> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N2. - 42-46. (Далі буде
Рубрики: тренінг фывфывфыв: контактність особистості -- глибинність переживань -- децентрація -- самоприйняття -- синергічність -- життєва філософія -- автономність -- відповідальність -- толерантність -- креативність Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Кожухарь, Г. С. Проблема толерантности в межличностном общении [Текстььь] / Г. С. Кожухарь> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2006. - N2. - С. 3-12 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Толерантність міжособистісні стосунки Спілкування фывфывфыв: толерантное поведение -- совладение -- УСТОЙЧИВОСТЬ -- ДЕЦЕНТРАЦІЯ -- РЕФЛЕКСІЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (1), аб (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), аб (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2007/10 Журнал 2007г. N 10 Дусавицкий, А. К. О мотивационной системе модели урока в системе развивающего обучения / А. К. Дусавицкий. - С.1-4 Варфоломєєва, О. В. Акмеологічний і герменевтичний аспекти вивчення психотерапевтичних напрямів / О. В. Варфоломєєва. - С.5-8 Хомік, В. С. Емпатія та децентрація: досвід теоретичного осмислення та емпіричних досліджень / В. С. Хомік. - С.8-13. Далі буде. Розов, В. І. Психотехнології адаптивної саморегуляції стресу / В. І. Розов. - С.14-19. Далі буде. Рибалка, В. В. Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді / В. В. Рибалка. - С.42-52 Сорока, А. В. Етапи періодизації історії вітчизняної пенітенціарної психології / А. В. Сорока. - С.52-53 Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості / В. Ф. Калошин. - С.67-72 Балл, Г. А. Представляя социальные представления: беседа / Г. А. Балл. - 72-77. Продолжение следует. Ліщинська, О. А. Звіт про результати вивчення громадської думки жителів України з приводу поширення нетрадиційних релігій / О. А. Ліщинська. - С.78-80. Далі Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Хомік, В. С. Емпатія та децентрація: досвід теоретичного осмислення та емпіричних досліджень [Текстььь] / В. С. Хомік> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N10. - 8-13. Далі буде. Рубрики: Емпатія емоційний розвиток Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2010/12 Журнал 2010г. N 12 Завгородня, О. В. Особистість: шляхи досягнення зрілості / О. В. Завгородня. - С.11-17. Скороходько, К. В. Децентрація як механізм міжособистісного пізнання / К. В. Скороходько. - С.18-20. Лишин, О. В. Тенденции личностного самоопределения в подростковом и юношеском возрастах (направленность мотивационной стратегии личности и психологические механизмы ее формирования) / О. В. Лишин. - С.23-29 (далі буде). Губенко, О. В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім’ї та мають затримки розумової діяльності / О. В. Губенко. - С.29-33. Люсин, Д. В. Опросник на эмоциональный интеллект ЭмИн: новые психомтрические данные / Д. В. Люсин. - С.39-48. Калинина, Н. В. Тренинг жизнестойкости для старших подростков / Н. В. Калинина. - С.48-54. Андреева, И. Н. Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности / И. Н. Андреева. - С.63-67. Болтівець, С. І. Ефективне застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах : методичні рекомендації / С. І. Болтівець. - С.67-70. Засади запровадження здорового способу життя української молоді : психогігієнічний аспект. - С.70-73. Гуменюк, Г. В. Психогігієнічне виховання молоді у медичних закладах : методичні рекомендації / Г. В. Гуменюк. - С.74-77. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
С 44 Скороходько, К. В. Децентрація як механізм міжособистісного пізнання [Текст] / К. В. Скороходько> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 18-20. Рубрики: Міжособистісні стосунки фывфывфыв: міжособистісне спілкування Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Ч-37 Чекстере, Оксана Юріївна. Психологічні особливості децентрації дітей, залежних від комп’ютерно-ігрової діяльності [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.психол.наук. Спец.19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / О. Ю. Чекстере ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка. - К. : ІП ім. Г. С. Костюка АПН України, 2012. - 20 с. -
РУБ 88 Рубрики: комп’ютерні ігри--залежність Кафедра психології фывфывфыв: децентрація Доп.точки доступа: Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Данилевська, О. Типи мовної поведінки київських школярів / О. Данилевська> // Укр. мова : наук.-теорет. журн. Ін-ту укр. мови НАН України. - 2013. - № 2. - С. 56-67 . - ISSN 1682-3540 Рубрики: Українська мова--лексика--мовна поведінка фывфывфыв: соціолінгвістика -- мовна ситуація -- сфера освіти -- кодові перемикання -- фундаментальна децентрація Аннотация: У статті висвітлено результати соціолінгвістичного дослідження за методикою "ідеальних типів", на підставі якого запропоновано типологію моделей мовної поведінки українських підлітків в умовах спілкування в закладах освіти. Обгрунтовано, що диглосне мовне середовище шкіл спричиняє поглиблення індивідуальної двомовності як українськомовних, так і російськомовних дітей. Зроблено висновок, що мовна поведінка школярів є виявом стихійного пристосування до мовної ситуації в школі, що зумовлює дифузність мовного простору в закладах освіти та слабку керованість процесів свідомого впливу на мовну ситуацію в них. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
Ш 95 Шувалов, Александр Владимирович. Психолого-педагогические аспекты реализации воспитательного идеала / А. В. Шувалов> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 5. - С. 57-70 : табл., рис. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Освіта--національний виховний ідеал--концепції Духовне виховання--школярі фывфывфыв: освіта -- моральне виховання -- моральність -- виховний ідеал -- освітні моделі -- технократична модель -- гуманістична модель -- антропологічна модель -- універсалізація буття -- самотрансценденція -- децентрація -- самоактуалізація -- індивідуальність -- духовність -- формальна спільність -- партнерська спільність Аннотация: Розглянуто засади Концепції духовно-морального розвитку і виховання громадян Росії у сфері загальної освіти. Здійснено порівняльну характеристику технократичної, гуманістичної та антропологічної моделей освіти, які є базовою основою виховання високоморальних, творчих і компетентних особистостей. Охарактеризовано шляхи практичної реалізації вищезазначеної Концепції. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |