74.202
Ш 44


    Шелудякова, Г. М.
    Роль самостійної пізнавальної діяльності учнів у формуванні ключових компетентностей [Текст] / Г. М. Шелудякова // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 19/20/21. - С. 4-10.
ББК 74.202 + 63.3р10
Рубрики: Пізнавальна діяльність учнів
   Компетентність учнів

   Розвиток особистості учня

   Профільне навчання

   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

   Кафедра історії України та політології

фывфывфыв:
дидактичні прийоми -- історичне мислення -- самостійна робота учнів
Аннотация: У статті охарактеризована роль самостійної пізнавальної діяльності учнів як однієї з головних передумов успішного формування ключових компетентностей та всебічного розвитку особистості. Головну увагу звертають на дидактичні прийоми, форми і методи організації самостійної пізнавальної діяльності учнів на різних етапах уроку і дома. На підставі проведеного аналізу та особистісного досвіду роботи запропоновано до використання робочу модель організації профільного навчання в контексті компетентнісно орієнтованого підходу.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


63.3р10
К 61


    Коломойць, С. Д.
    “Методична імпровізація” як ознака професіоналізму вчителя [Текст] / С. Д. Коломойць // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 15. - С. 2-5.
ББК 63.3р10 + 74.204.2
Рубрики: Вчителі--методична майстерність
   Вчителі--професіоналізм

   Уроки історії--Ігрові методи навчання

фывфывфыв:
методичні дії вчителя -- методичні прийоми -- дидактичні прийоми -- уроки історії -- вчитель історії -- методичні ігри
Аннотация: В статті розповідається про застосування вчителем дидактичних прийомів та засобів у разі виникнення проблемної ситуації методичного характеру на уроках історії.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)