И 21 Иванова, Е. О. Дидактика в информационном обществе [Текст] / Е. О. Иванова, И. М. Осмоловская> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 10. - С. 8-15 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: Кафедра прикладної математики та інформатики Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Інформаційне суспільство Інформаційне середовище фывфывфыв: дидактичні принципи Доп.точки доступа: Осмоловская, И. М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-17 Зайцева, Л. І. Принципи опанування природних об’єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 43-53. - Библиогр.: 7 назв. Рубрики: Навчальний процес--дошкільники Дошкільна освіта адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу) Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: принципи -- дидактичні принципи -- навчальні ситуації -- уявлення -- узагальнене уявлення -- моделювання -- дидактика -- опанування природніх об’єктів Аннотация: Обгрунтовані принципи моделювання цілісної пояснювально-перетворюючої стратегії у навчальному процесі і намічені шляхи їх реалізації в умовах дошкільного закладу. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 64 Кононец, Н. В. Принцип триєдиності навчальних цілей під час створення електронного підручника [Текст] / Н. В. Кононец> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 28-32 Рубрики: Підручники електронні інформаційно-комунікаційні технології фывфывфыв: дидактичні принципи -- індивідуалізація навчання -- триєдиність навчальних цілей Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 91 Буренко, Валентина. Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти [Текст] / В. Буренко, В. Редько> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 28-33. - Бібліогр.: 20 назв. Рубрики: Іноземні мови--зміст освіти--комунікативна діяльність Кафедра іноземних мов фывфывфыв: зміст освіти -- комунікативна діяльність -- розвиток освіти -- стратегічні напрями -- іншомовна освіта -- мовна особистість -- інтерактивні методи навчання -- діяльнісна форма навчання -- оновлення змісту навчання -- молодші школярі -- дидактичні принципи -- методичні принципи Аннотация: У статті розповідається про значення іноземної мови для учнів. Сучасна парадигма шкільної іншомовної освіти зорієнтована на таку орієнтацію навчання, яка забезпечує комунікативно-діяльнісний характер процесу оволодіння іноземною мовою в інтеграції з міжкультурним спрямуванням його змісту. Доп.точки доступа: Редько, Валерій Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |